Sari la conținut

ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)


opini  

434 membri au votat

  1. 1. ce ulei pentru o sportiva?


Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

se da un 636 din 2002 care pina acum a functionat cu:

300V(10w40)

7100(10w40)

la acest schimb care urmeaza sa l fac intentionez sa "pun" 20w50 avind in vedere ca majoritatea drumurilor mele sunt in oras.

gresesc?

mentionez ca nu plec cu motorul de pe loc pina cand apa(antigelul) nu ajunge la 40grade.

 

se ia manualul de utilizare al 636, se consulta si se pune uleiul care scrie acolo !

tipul de ulei este indicat de fabricant.

ce importanta are viscozitatea uleiului cu faptul ca folosesti moto in oras preponderent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FOARTE BINE DOCUMENTAT ARTICOLUL , DACA AI GASI AR FI INTERESANT DE SPUS SI CE ULEI SAU MAI BINE ZISCAM CE ULEI SA FOLOSIM SI IN FUNCTIE DE UZURA (IN KM) A MOTORULUI, CA BANUIESC CA LA UN MOTOR MAI UZAT TREBUIE FOLOSIT UN ULEI MAI GROS, INTREBAREA E LA CATE MII DE KM TRECEM LA ALTA VASCOZITATE!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU !

 

cu ce te nemultumeste 10w40? mai bine schimbi brandul decat vascozitatea, sau daca vrei protectie mai buna la temperaturi ridicate baga un 10w50.

10w40 se "suPtiaza" mai repede la cald(asa stiu eu)

10w50 zici ca e ok?

 

se ia manualul de utilizare al 636, se consulta si se pune uleiul care scrie acolo !

tipul de ulei este indicat de fabricant.

ce importanta are viscozitatea uleiului cu faptul ca folosesti moto in oras preponderent?

pai in manual zice ca e bun 20w50

temp mare=ulei pipilica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10w40 se "suPtiaza" mai repede la cald(asa stiu eu)

10w50 zici ca e ok?

 

 

pai in manual zice ca e bun 20w50

temp mare=ulei pipilica

 

nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar atitea timpenii debitate pe aici despre uleiuri ca ma doare capul.

repet: producatorul iti spune ce viscozitate trebuie sa aibe uleiul. daca scrie 10w40, atunci ala e indiferent ca e vara sau iarna, iar daca zice 20w40 sau 20w50 ala e alegerea corecta. fabricantul motorului stabileste. iar el a luat in calcul in ce conditii va functiona acel motor. fii sigur ca atunci cind iti recomanda o calitate a uleiului nu s-a gindit ca vei folosi motorul constant la o temp de +18 grd ...

si fiindca e ulei multigrad, la caldura nu se face "pipilica", mai ales daca e de la un brand renumit.

am vazut ca multi de pe forum merg cu motul. habar n-am ce brand e asta, pina nu am avut motor nici nu am auzit de el. atit la auto cit si la moto nu am luat in calcul decit aral sau castrol (asta din urma numai imbuteliat in germania).

nu inteleg dorinta romanului de a fi mai destept si sa se ia dupa basmele mecanicului stie-tot care nu deosebeste piulita de nit, dar stie tot in materie de uleiuri.

intrebari de genul pe care ai pus-o are raspunsul cel mai simplu l-ai primit cu primul post si inca o data acum.

acuma ca de ce nu se potriveste ulei auto in moto si viceversa si de la ce temperatura bagam 20w50 in loc de 10w40 putem sa ne batem gura pina la primavara cind iesim cu moto si lasam tastatura...

Editat de chv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FOARTE BINE DOCUMENTAT ARTICOLUL , DACA AI GASI AR FI INTERESANT DE SPUS SI CE ULEI SAU MAI BINE ZISCAM CE ULEI SA FOLOSIM SI IN FUNCTIE DE UZURA (IN KM) A MOTORULUI, CA BANUIESC CA LA UN MOTOR MAI UZAT TREBUIE FOLOSIT UN ULEI MAI GROS, INTREBAREA E LA CATE MII DE KM TRECEM LA ALTA VASCOZITATE!?

 

ihi, de la un anumit timp e bine sa-i bagam smoala ca etanseaza si ii creste asa si compresia !

Editat de chv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi pe temperaturi scazute cum sunt acum afara in nici un caz sa nu bagi 20W.

Daca mergi cand e frig baga 10W.

Daca o scoti la primavara cand e mai cald poti sa bagi maxim 15W si sa il tii pana cand o bagi la iernat ori faci nuamrul de Km.

Vara cand e foarte cald poti sa ii bagi 20W desi e putin cam prea vascos totusi si va trebui sa o incalzesti bine de tot inainte sa pleci cu ea.

 

Uleiul 20W este conceput cu precadere pentru motoarele de cilindree mare si turatie mica.

Ramane stabil la temperaturi medii fiind folosit la motoarele reci.

Uleiurile 20W de generatie noua mai ales semisinteticele si sinteticele se descurca onorabil chiar si la turatii mari daca si temperatura de functionare e mare.

Adica la 636-le tau daca ii bagi 20W la temperatura actuala de 5 grade in primul rand va avea deficiente de ungere in unele zone la pornire si ca sa pleci la drum ori va trebui sa aspeti pana ajunge la temperatura maxima posibila ori va trebui sa mergi in turatii joase pana se incalzeste bine.

 

Datorita uleiurilor si tehnologiei actuale majoritatea motoarelor sunt construite sa pleci cu ele la drum fara sa fie nevoie sa mai incalzesti motorul ca la batrana Dacie. Desigur ca nu este rau sa ridici putin tempereatura motorului inainte de plecare dar nu va ingrijorati daca nu aveti timp de fiecare data. Uleiul ajunge in toate colturile motorului aproape instantaneu daca este la temperatura lui optima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine zice asta in manual:

 

Although 10W-40 engine oil is the recommended oil

for most conditions, the oil viscosity may need to be

changed to accommodate atmospheric conditions in

your riding area

 

post-43576-0-99269800-1324159136_thumb.jpg

 

 

Fiecare intelege ce vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Recunosc ca nu am avut chef sa ma uit in manualul de intretinere al mobrei mele..si ce huleiuri tre sa bag in motor

 

De cand am gixxerul merg pe 15w 50 de la motul.Am inceput cu uleiul asta inca de la primul scuter de 49 si am continuat la mobra si maxi-ul de 250

 

Am un bidon de 4l cumparat pentru urmatorul sezon :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai spus ceva ''constructiv''..nu stiu cum se face ca in timp ce unii isi pierd ore din timpul lor pt a le impartasi celorlati anumite cunostinte si experienta persoanala, altii posteaza la bascalie..btw, se scrie temperatura nu tenperatura, cu ''m'' nu cu ''n''..ca regula inainte de p si b se foloseste m.Asta la modul serios, nu la bascalie.

 

stii care este culmea: ca unii pierd timp sustinind niste timpenii de te doare capul, preluate de la alti habarnisti sau de la supermecanicul din spatele blocului. si cind le spui frumos ca nu au dreptate, persista in prostie si dai inainte.

de cite ori pot ofer informatie, dar la basme, nu mai ai ce informatii sa oferi.

urmarete posturile despre uleiuri: ce ulei sa bag in motor. o multime de prostii: eu am zis clar: bagi in motor ce prescrie fabricantul. asta e bascalie?

altul ca de ce nu poate baga ulei de auto in moto. pai d'aia ca daca producatorul uleiului (majoritatea) are game diferite stie el de ce nu sint compatibile. dar omul, nu si nu, de ce nu se poate, vrea date statistice, formule, explicatii. no, ce sa-i faci. scrie tata la unul care poduce uleiuri sa-ti explice ! la fel cu uleiul mai viscos: in citi km apare uzura ca sa trebuiasca sa bagi ulei mai viscos? pai, la unii in 1000 la altii in 40000 ... iar odata ce apare uzura, poti baga ce ulei vrei, ca tot o sa consume ...

sau faza cu hidrogenul injectat in motor. m-am spart de ris. cum sa nu-i iei la misto?

cam de asta se face bascalie pe aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii care este culmea: ca unii pierd timp sustinind niste timpenii de te doare capul, preluate de la alti habarnisti sau de la supermecanicul din spatele blocului. si cind le spui frumos ca nu au dreptate, persista in prostie si dai inainte.

de cite ori pot ofer informatie, dar la basme, nu mai ai ce informatii sa oferi.

urmarete posturile despre uleiuri: ce ulei sa bag in motor. o multime de prostii: eu am zis clar: bagi in motor ce prescrie fabricantul. asta e bascalie?

altul ca de ce nu poate baga ulei de auto in moto. pai d'aia ca daca producatorul uleiului (majoritatea) are game diferite stie el de ce nu sint compatibile. dar omul, nu si nu, de ce nu se poate, vrea date statistice, formule, explicatii. no, ce sa-i faci. scrie tata la unul care poduce uleiuri sa-ti explice ! la fel cu uleiul mai viscos: in citi km apare uzura ca sa trebuiasca sa bagi ulei mai viscos? pai, la unii in 1000 la altii in 40000 ... iar odata ce apare uzura, poti baga ce ulei vrei, ca tot o sa consume ...

sau faza cu hidrogenul injectat in motor. m-am spart de ris. cum sa nu-i iei la misto?

cam de asta se face bascalie pe aici

 

Si daca ai o motocicleta din 1992 la care manualul recomanda ulei mineral ? Sau o vascozitate "depasita" pe care unii producatori nu o mai fabrica ? Stii ca API scoate o norma noua la fiecare 2-3 ani ?

Si daca aveai japoneza acum 12-14 ani cand pe piata nu se gaseau uleiuri dedicate moto ? Ce bagai ?

Daca nu va intereseaza "detaliile" tehnice treceti la topicul urmator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca ai o motocicleta din 1992 la care manualul recomanda ulei mineral ? Sau o vascozitate "depasita" pe care unii producatori nu o mai fabrica ? Stii ca API scoate o norma noua la fiecare 2-3 ani ?

Si daca aveai japoneza acum 12-14 ani cand pe piata nu se gaseau uleiuri dedicate moto ? Ce bagai ?

Daca nu va intereseaza "detaliile" tehnice treceti la topicul urmator.

 

despre asta vorbeam: vorbim vorbe.

de ex. 20w40 sau 20w50 este NUMAI ulei mineral.

vorbim despre ce se petrece acum nu acu 15 ani. ca daca intrebi ce ulei sa-ti bagi in moto, te intereseaza pentru prezent, nu ce ai fi bagat cu 15 ani in urma.

care este viscozitatea depasita? da-mi un egzemplu te rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre asta vorbeam: vorbim vorbe.

de ex. 20w40 sau 20w50 este NUMAI ulei mineral.

vorbim despre ce se petrece acum nu acu 15 ani. ca daca intrebi ce ulei sa-ti bagi in moto, te intereseaza pentru prezent, nu ce ai fi bagat cu 15 ani in urma.

care este viscozitatea depasita? da-mi un egzemplu te rog

 

Daca ai fi citit articolul in loc sa faci bascalie nu ai fi scris prostia de mai sus. Tu vorbesti vorbe, auzite pe la coltul blocului, de la posesori de conserve care sustin ca "un ulei cu prima cifra mai mare de 5 nu poate fi sintetic" :laugh:

Uite aici 20W50 100% sintetic:

http://www.performance-shop.ro/motul-7100-sintetic/91-motul-7100-4t-20w50-4l.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai fi citit articolul in loc sa faci bascalie nu ai fi scris prostia de mai sus. Tu vorbesti vorbe, auzite pe la coltul blocului, de la posesori de conserve care sustin ca "un ulei cu prima cifra mai mare de 5 nu poate fi sintetic" :laugh:

Uite aici 20W50 100% sintetic:

http://www.performance-shop.ro/motul-7100-sintetic/91-motul-7100-4t-20w50-4l.html

 

cred ca la coltul blocului stai tu si vinzi ce vinzi. de aia cunosti atit de bine.

eu unul nu te-am jignit, dar daca atita poti, ce sa fac.

de motulul tau, nu prea am auzit ca m-au interesat firme de gen aral sau castrol.iar la aral si castrol 20w50 este numai mineral.

informeaza-te ceiutzule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar atitea timpenii debitate pe aici despre uleiuri ca ma doare capul.

repet: producatorul iti spune ce viscozitate trebuie sa aibe uleiul. daca scrie 10w40, atunci ala e indiferent ca e vara sau iarna, iar daca zice 20w40 sau 20w50 ala e alegerea corecta. fabricantul motorului stabileste. iar el a luat in calcul in ce conditii va functiona acel motor. fii sigur ca atunci cind iti recomanda o calitate a uleiului nu s-a gindit ca vei folosi motorul constant la o temp de +18 grd ...

 

acuma ca de ce nu se potriveste ulei auto in moto si viceversa si de la ce temperatura bagam 20w50 in loc de 10w40 putem sa ne batem gura pina la primavara cind iesim cu moto si lasam tastatura...

 

Nu e nici o rsuparare dar uite daca vrei mergem impreuna pana la niste oameni care importa niste ulei. Nu spun marca ca deja i-am facut destula reclama pe aici.

Sunt niste oameni foarte bine informati. Pe langa faptul ca stiu foarte multe despre uleiiuri si formule iti pun la dispozitie toata documentatia necesara incat sa intelegi totul despre uleiuri, aditivi, vaseline etc.

Unii dintre noi nu vorbim din auzite.

 

In plus in absolut toate manualele motocicletelor este un grafic cu doua sageti una spre dreapta si una spre stanga. Acel grafic iti arata ce ulei iti trebuie in functie de temperetura exterioara.

Daca in manualul motocicletei tale scrie in engleza un anumit ulei acel ulei este bun pentru Anglia. Daca romanii fac o traducere a cartii acea traducere este a manualului pentru Anglia.

Ca un manual in limba romana sa fie pentru Romania ar trebui sa fie facute niste studii pentru marca aceea de motocicleta. Eu unu nu am auzit de asa ceva pana acum. E normal ca majoritatea producatorilor sa nu isi bata capul cu o piata de desfacere atat de mica. Abea de cativa ani au inceput sa faca diferente pe auto. Am mai explicat ca multe consumabile pe auto sunt diferite pentru Romania fata de tarile din vest. Tari de unde provin majoritatea motocicletelor de la noi.

Deci luati in calcul ca nu toate tarile au 4 anotimpuri si nici tempereturi de la +40 de grade pana la -20 de grade. Nu mai luam in calcul praful, gropile si lipsa de infrastructura.

 

Sincer eu as fi mai atent la ce spun mecanicii mai ales in lipsa unor studii profesioniste.

Mecanicul vede culoare uleiului, ii simte vascozitatea pe propria piele uneori, vede mai multe tipuri de ulei intr-un an decat vad unii utilizatori intr-o viata si evident face o comparatie intre uleiuri fara sa vrea.

 

DIn fericire in tara noastra mecanici de moto sunt diferiti de cei de auto. Foarte multi dintre mecanicii moto pe care ii cunosc sunt oameni inteligenti, foarte multi dintre ei au studii superioare. Nu intodeauna de specialitate dar au o inteligenta peste medie. Nu faceti greseala sa ii tratati ca pe niste simpli mecanici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii care este culmea: ca unii pierd timp sustinind niste timpenii de te doare capul, preluate de la alti habarnisti sau de la supermecanicul din spatele blocului. si cind le spui frumos ca nu au dreptate, persista in prostie si dai inainte....

vad ca postul meu afost sters si nu inteleg motivul..in fine,era vorba despre munca unui om, userul yo4hgx pe care-l stimez si care nici nu sustine tampenii si nici habarnist nu este.Sa auzim de bine.

Edit: daca te-aidocumenta mai bine ai vdea ca Aral este un ulei mediocru (intra pe forumul vw si ai sa vezi acolo probleme cu aral) iar Castrol este facut in locatii dubioase despre care nu mai scrie nimic si este ambalat la bidoane in orice dugheana.Exista si alte uleiuri, Bardahl,FUCHS Silkolene, despre care poate nu ai auzit dar asta nu inseamna ca nu exista sau ca nu sunt cunoscute de altii.Si da exista si ulei sintetic 20w50 uite aici Mobil20W-50 V-Twin full synthetic.

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartea mea de service scrie asa:

-de la 15 grade Celsius in jos trebuie pus 10w30

-de la 5 grade Celsius in sus trebuie pus 20w40.

 

Eu am fost magar si am cumparat pentru sezonul viitor ceva de mijloc, 15w50 semisintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca la coltul blocului stai tu si vinzi ce vinzi. de aia cunosti atit de bine.

eu unul nu te-am jignit, dar daca atita poti, ce sa fac.

de motulul tau, nu prea am auzit ca m-au interesat firme de gen aral sau castrol.iar la aral si castrol 20w50 este numai mineral.

informeaza-te ceiutzule.

 

Nu te-am jignit cu nimic, ai scris o prostie si atat, toti mai gresim cateodata. Expresia cu mecanicul de la coltul blocului iti apartine.

Iar eu trebuie sa cunosc foarte bine ce vand, pentru ca trebuie sa raspund la toate intrebarile care incep cu "De ce..."

Pentru 20W50 exista pe piata o cerere de ulei mineral, in special pentru motociclete din anii '90, cu motor in V longitudinal, racite pe aer, unde cilindrul din spate are intotdeauna o racire defectuoasa, fiind obturat de cel din fata. Asta nu inseamna ca nu se face 20W50 sintetic.

Un posesor de motocicleta trebuie sa cunoasca vascozitatea recomandata si atat, restul informatiilor ar trebui sa ii fie oferite de cei care ii furnizeaza/schimba uleiul. In practica nu se intampla asa. Daca nu va intereseaza sa cititi "(aproape)totul despre uleiuri" nu mai vizitati topicul, nu il umpleti de bascalii ca sa se piarda informatie esentiala.

La Banditul tau producatorul recomanda ulei SAE 10W40 cu norma API SF (1988) sau SG (1993). In piata exista la aceste caracteristici ulei mineral, semisintetic, sintetic, cu norma JASO MA sau MB. De care pui ? Argumenteaza.

Si apropo de producator, daca ai primul model de Bandit (Kult-ul), recomandarile producatorului in ceea ce priveste uleiul sunt vechi de...15 ani! Nu s-a schimbat vascozitatea :laugh: , pui tot 10W40, dar normele API au ajuns la SN (2010).

 

http://www.upmpg.com/motor_oil_rate_gas.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca postul meu afost sters si nu inteleg motivul..in fine,era vorba despre munca unui om, userul yo4hgx pe care-l stimez si care nici nu sustine tampenii si nici habarnist nu este.Sa auzim de bine.

Edit: daca te-aidocumenta mai bine ai vdea ca Aral este un ulei mediocru (intra pe forumul vw si ai sa vezi acolo probleme cu aral) iar Castrol este facut in locatii dubioase despre care nu mai scrie nimic si este ambalat la bidoane in orice dugheana.Exista si alte uleiuri, Bardahl,FUCHS Silkolene, despre care poate nu ai auzit dar asta nu inseamna ca nu exista sau ca nu sunt cunoscute de altii.Si da exista si ulei sintetic 20w50 uite aici Mobil20W-50 V-Twin full synthetic.

daca nu ti-ai dat seama, nu de yo4hgx faceam misto !

aral mediocru? singurul ulei fabricat si imbuteliat exclusiv in germania. iar ce scriu aia pe forum, nu ma prea intereseaza... si nu cred ca li s-au stricat vw-urile de la ulei tocmai aral. eu il folosesc la mai multe auto/moto de veo 15 ani si nu am ce ma plinge. dar poate pretenii tai de pe forum vw is mai calificati. sfatuieste-i sa bage bardahl fuchs sau silikolene.

si inca ceva: nu iau drept bune postari de pe forumuri si nici de wiki!

iar castrol se ia numai ce e facut in germania...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ti-ai dat seama, nu de yo4hgx faceam misto !

aral mediocru? singurul ulei fabricat si imbuteliat exclusiv in germania. iar ce scriu aia pe forum, nu ma prea intereseaza... si nu cred ca li s-au stricat vw-urile de la ulei tocmai aral. eu il folosesc la mai multe auto/moto de veo 15 ani si nu am ce ma plinge. dar poate pretenii tai de pe forum vw is mai calificati. sfatuieste-i sa bage bardahl fuchs sau silikolene.

si inca ceva: nu iau drept bune postari de pe forumuri si nici de wiki!

iar castrol se ia numai ce e facut in germania...

1.De aia exista forumuri pt ca cei care au o anumita experienta cu un produs sa o expuna.Daca intereseaza pe cineva, bine, daca nu iarasi bine dar nu postam sa ne aflam in treaba si sa crestem nr. de posturi.Daca nu te intereseaza ce scrie pe forumuri (si motociclism.ro este tot un forum de disctii) nu trebuie sa le accesezi, sunt altii interesati.

2.Pe VW forum nu sunt ''prietenii mei'' desi as fi fost onorat, si da in general sunt oameni mult mai calificati decat experienta ta personala.Daca nu sti despre ce este vorba nu trebuie sa jignesti.Nu vorbesc despre forumul bmw unde sunt cam toti cu capul mic si creierul subdimensionat.

3.Nu sfatuiesc pe nimeni nimic in legatura cu uleiul.Las pe altii mai calificati, ascult, ma documentez, invat si din experienta altora si trag concluzii.

Cam atat..ma retrag din discutia asta care deja degenereaza in penibil.O seara buna in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost magar si am cumparat pentru sezonul viitor ceva de mijloc, 15w50 semisintetic.

 

Cam asta e alegerea ideala pentru tara noastra. Si eu tot 15W50 bag.

Cred ca anul asta bag 15W40 ca e mai stabil si eu nu prea imi forjez mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa-ti spun este ca personal am livrat exact acum un an pe vremea asta, vreo 6 bax-uri de Motul 300V 15W50 echipei Vectra. Se pregateau sa plece la Dakar. Nici nu au vrut sa auda de alt ulei. Oare nu e bun ? Hai sa fim seriosi ! Iti mai pot da exemple cate vrei din motocross si nu numai.

Sunt de parere ca si Motorex este un ulei foarte bun. Un argument este faptul ca este uleiul de prima umplere la KTM si asta spune multe. Sa spui insa ca Motul e "porcarie"...mi se pare total nefundamentat.

Fiecare producator are in gama o paleta larga de uleiuri...important este sa comparam "mere cu mere"

 

In fine...discutiile de acest gen sunt interminabile....fiecare foloseste ce crede el de cuviinta.

 

Bafta !

 

 

 

Pentru motocicleta ta eu ti-as sugera Motul...este chiar uleiul pe care il recomanda Suzuki, inclusiv in manualul de service.

ce ai livrat nu are nici o legatura cu ce s-a folosit :)))) daca imi amintesc eu bine se merge cu CASTROL :) asa ca... e posibil sa fi ramas acasa in debara motulul... esti distribuitor motul?

 

eu am testat, am pus motul 300v, am pierdut cursa pentru ca imi patina ambreajul cand se incalzea tare. schimbat ulei in ziua 2 >>> NO PROBLEM, deci... da-mi o explicatie te rog!

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ai livrat nu are nici o legatura cu ce s-a folosit :)))) daca imi amintesc eu bine se merge cu CASTROL :) asa ca... e posibil sa fi ramas acasa in debara motulul... esti distribuitor motul?

 

eu am testat, am pus motul 300v, am pierdut cursa pentru ca imi patina ambreajul cand se incalzea tare. schimbat ulei in ziua 2 >>> NO PROBLEM, deci... da-mi o explicatie te rog!

 

Iti spun eu ca ce am livrat...aia s-a folosit. Intamplator sunt prieten bun cu Marcel de vreo 16 ani, si cu Liviu...in fine, nu are rost sa intram in alte detalii. Daca stii tu mai bine decat Liviu ce s-a folosit...bravo tie !

 

In rest ...repet ce am mai spus : Motorex nu are cum sa fie un ulei rau din moment ce este "prima umplere" la KTM.

 

Iar eu povesti cu "patinat ambreiajul de la 300V"...nu "halesc". Iti pot da si eu exemple cu motoare care faceau ca toti dracii cu Motorex in ele. dar astea sunt discutii prostesti si fara sfarsit.

 

Legat de intrebarea ta...DA... sunt distribuitor Motul. Te intereseaza o oferta ? :lol:

 

Bafta :cheers:

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Ce ulei sa folosesc la BMW R1200R?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...