Sari la conținut

ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)


opini  

434 membri au votat

  1. 1. ce ulei pentru o sportiva?


Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiam ca ai o educatie bilingva!...cred ca ar trebui sa *stationezi* mai mult la limba materna, este mai bine! In iunie semnez contractul cu Amsoil, in august primesc laboratorul..si cred ca la 1 octombrie 2015 iti trimit testele ca sa iti dai cu parerea. Feedback-ul tau o sa-l trimit partenerilor.....asa este normal.

Normal ar fi sa-ti scoti coada aia de matura din posterior si daca ai ceva de impartasit cu ceilalti sa o faci fara atata emfaza. Spune-le "partenerilor" TAI de la AMSOIL ca daca au nevoie de ceva de la mine sa ma contacteze personal... nu lucrez prin intermediari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ar fi sa-ti scoti coada aia de matura din posterior si daca ai ceva de impartasit cu ceilalti sa o faci fara atata emfaza. Spune-le "partenerilor" TAI de la AMSOIL ca daca au nevoie de ceva de la mine sa ma contacteze personal... nu lucrez prin intermediari.

De cei de genul tau *cititori in stele care proceseaza greu informatia* imi place sa fac mișto .....si merge, te prinzi greu marinarule....te-ai zvarcolit o noapte ca sa dai un raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si eu am folosit pana acum numai motul,dar stau si ma gandesc daca numarul de km(pana in 2000 in cel mai norocos caz),renteaza cu pretul de la motul comparativ cu cel repsol!

pune tot ce ai pus pana acum si schimbal la 2 ani , astfel faci 4000 km si economi ,
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cei de genul tau *cititori in stele care proceseaza greu informatia* imi place sa fac mișto .....si merge, te prinzi greu marinarule....te-ai zvarcolit o noapte ca sa dai un raspuns.

Bine mai directore de liceu, atunci succes in continuare la mistocareala, eu voi mai interveni daca mai apare ceva interesant despre uleiuri... caci parca asta era scopul topicului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine mai directore de liceu, atunci succes in continuare la mistocareala, eu voi mai interveni daca mai apare ceva interesant despre uleiuri... caci parca asta era scopul topicului.

Dupa cum se vede mai sus, eu am pus in discutie un subiect serios_Amsoil, cum de fapt, toate subiectele deschise de mine sunt serioase ..dar ce sa facem, nu se distinge in video?! test ulei sau reclama la motocicleta, sau la elevator, poate la tricouri Amsoil sau la freza mecanicului...mișto TOTAL din partea ta, esti profesionist la a lua in bâză postarile, pe urma dupa cateva discutii se pare ca ajungi pe Pământ.... no comment

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce reclama "agresiva" la Amsoil! O sa le recomand baietilor din ROSBK, sau CNV sa puna cu incredere Amsoil, poate nu mai sparg motoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..eu prefer sa nu platesc un ulei cu marketing agresiv;oricum la masina il schimb intre 8-9k km,mers mixt

prima 100 k km a mers cu castrol longlife atat stiu (4 ani) , apoi am facut 6-7 schimburi cu longlife (castrol, motorex) de 24-28 k km fiecare (maxim 2 ani) , acum are 287 k km turbina si pompa sunt originale si masina trage bine . Ce rost are sa schimbi uleiul atat de des? faci 8-9 k km in 2 ani ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce reclama "agresiva" la Amsoil! O sa le recomand baietilor din ROSBK, sau CNV sa puna cu incredere Amsoil, poate nu mai sparg motoarele.

"absolut deloc marketing"...tot netul este plin de testele lor(inclusiv cel 4 balls,TESTUL LOR ),unde uleiul lor este cel mai tare.

daca ati avea curiozitatea sa va documentati,cautati cifre oficiale cu cota de piata Amsoil in America si dicutam dupa...

 

prima 100 k km a mers cu castrol longlife atat stiu (4 ani) , apoi am facut 6-7 schimburi cu longlife (castrol, motorex) de 24-28 k km fiecare (maxim 2 ani) , acum are 287 k km turbina si pompa sunt originale si masina trage bine . Ce rost are sa schimbi uleiul atat de des? faci 8-9 k km in 2 ani ?

 

masina mea este euro 4,common rail,turbina cu geometrie variabila.nu cere longlife(0,5w20,30 astea au baze sintetice in compozitie,calitate mai buna) fata de 0w40,5w40,10w40(care in marea majoritate sunt doar grupa 3 hidrocracate) ;de la inceput am folosit 5w40(schimbat la 9-10000 sau un an,datorita bazelor de ulei mai slabe );anumite tipuri de ulei le papa,in limitele date de manual(in cazul meu cca 500g intre schimburi)

acum fac cam 10-12000km pe an si incerc intotdeauna sa schimb uleiul primavara,vara(ca sa-l folosesc in parametrii cat mai buni la temperaturi inalte) iar in iarna datorita faptului ca are ceva km mai pierde din vascozitate si ajuta la pornirile cu temp mici.in plus,iarna datorita drumurilor scurte,uleiul nu ajunge sa lucreze in parametri si se contamineaza(condens,etc)

de cca un an folosesc o marca de ulei pe care nu o papa deloc(cel putin nu sunt nevoit sa completez intre schimburi) si care are si un mic procent de PAO in el(il folosesc si la moto).voi incerca 0w40 si asta datorita vascozitatii mai reduse la rece fata de 5w40.daca il papa trec la 5w40 iarasi

masina are in acest moment 235000 km reali(luata de noua) ,turbina este originala(nu fluiera ,nu arunca ulei in intercooler)

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"absolut deloc marketing"...tot netul este plin de testele lor(inclusiv cel 4 balls,TESTUL LOR ),unde uleiul lor este cel mai tare.

daca ati avea curiozitatea sa va documentati,cautati cifre oficiale cu cota de piata Amsoil in America si dicutam dupa...

 

masina mea este euro 4,common rail,turbina cu geometrie variabila.nu cere longlife(0,5w20,30 astea au baze sintetice in compozitie,calitate mai buna) fata de 0w40,5w40,10w40(care in marea majoritate sunt doar grupa 3 hidrocracate) ;de la inceput am folosit 5w40(schimbat la 9-10000 sau un an,datorita bazelor de ulei mai slabe );anumite tipuri de ulei le papa,in limitele date de manual(in cazul meu cca 500g intre schimburi)

acum fac cam 10-12000km pe an si incerc intotdeauna sa schimb uleiul primavara,vara(ca sa-l folosesc in parametrii cat mai buni la temperaturi inalte) iar in iarna datorita faptului ca are ceva km mai pierde din vascozitate si ajuta la pornirile cu temp mici.in plus,iarna datorita drumurilor scurte,uleiul nu ajunge sa lucreze in parametri si se contamineaza(condens,etc)

de cca un an folosesc o marca de ulei pe care nu o papa deloc(cel putin nu sunt nevoit sa completez intre schimburi) si care are si un mic procent de PAO in el(il folosesc si la moto).voi incerca 0w40 si asta datorita vascozitatii mai reduse la rece fata de 5w40.daca il papa trec la 5w40 iarasi

masina are in acest moment 235000 km reali(luata de noua) ,turbina este originala(nu fluiera ,nu arunca ulei in intercooler)

Chiar au o reclama de bun simt..bineinteles in spiritul american, mereu invingator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"absolut deloc marketing"...tot netul este plin de testele lor(inclusiv cel 4 balls,TESTUL LOR ),unde uleiul lor este cel mai tare.

daca ati avea curiozitatea sa va documentati,cautati cifre oficiale cu cota de piata Amsoil in America si dicutam dupa...

 

masina mea este euro 4,common rail,turbina cu geometrie variabila.nu cere longlife(0,5w20,30 astea au baze sintetice in compozitie,calitate mai buna) fata de 0w40,5w40,10w40(care in marea majoritate sunt doar grupa 3 hidrocracate) ;de la inceput am folosit 5w40(schimbat la 9-10000 sau un an,datorita bazelor de ulei mai slabe );anumite tipuri de ulei le papa,in limitele date de manual(in cazul meu cca 500g intre schimburi)

acum fac cam 10-12000km pe an si incerc intotdeauna sa schimb uleiul primavara,vara(ca sa-l folosesc in parametrii cat mai buni la temperaturi inalte) iar in iarna datorita faptului ca are ceva km mai pierde din vascozitate si ajuta la pornirile cu temp mici.in plus,iarna datorita drumurilor scurte,uleiul nu ajunge sa lucreze in parametri si se contamineaza(condens,etc)

de cca un an folosesc o marca de ulei pe care nu o papa deloc(cel putin nu sunt nevoit sa completez intre schimburi) si care are si un mic procent de PAO in el(il folosesc si la moto).voi incerca 0w40 si asta datorita vascozitatii mai reduse la rece fata de 5w40.daca il papa trec la 5w40 iarasi

masina are in acest moment 235000 km reali(luata de noua) ,turbina este originala(nu fluiera ,nu arunca ulei in intercooler)

 

La iarna o sa incerc un marine diesel pe un Clio 1.5 dCi. Tot din cauza temperaturilor scazute la care functioneaza motorul si pt ca fac destul de multe drumuri scurte. Cica sunt special formulate pentru medii cu umezeala crescuta, temperatruri joase si au un set de aditivi care nu duc la cylinder glazing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La iarna o sa incerc un marine diesel pe un Clio 1.5 dCi. Tot din cauza temperaturilor scazute la care functioneaza motorul si pt ca fac destul de multe drumuri scurte. Cica sunt special formulate pentru medii cu umezeala crescuta, temperatruri joase si au un set de aditivi care nu duc la cylinder glazing.

despre uleiurile pt ambarcatiuni nu am citit prea mult...in principiu,daca pretul este apropiat de cel auto cred ca merita incercat,altfel gasesti uleiuri auto premium pe la 200lei/4 litri(si nu ma refer la Castrol(anumite game),Motul,Mobil(anumite game),Aral,Liqui Molly)

daca faci preponderent drumuri scurte, in oras, merita sa bagi un ulei de buget(100LEI/4 litri) si sa-l schimbi mai des(4-5000km):Wolf,Divinol,Valvoline,Elf,GM,Ravenol

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Amsoil, din aceasta primavara. Voiam Red Line, insa pana la urma am ales Amsoil, poate urmatorul schimb va fi Red Line.

Inainte am folosit Bel-Ray. Nu pot spune ca am simtit, intradevar, vreo diferenta intre Bel-Ray si Amsoil, insa pot sa spun, cu certitudine, ca motorul nu este mai zgomotos, poate chiar mai silentios, iar vitezele se schimba foarte bine.

Pana acum, sunt foarte multumit de alegerea facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre uleiurile pt ambarcatiuni nu am citit prea mult...in principiu,daca pretul este apropiat de cel auto cred ca merita incercat,altfel gasesti uleiuri auto premium pe la 200lei/4 litri(si nu ma refer la Castrol(anumite game),Motul,Mobil(anumite game),Aral,Liqui Molly)

daca faci preponderent drumuri scurte, in oras, merita sa bagi un ulei de buget(100LEI/4 litri) si sa-l schimbi mai des(4-5000km):Wolf,Divinol,Valvoline,Elf,GM,Ravenol

http://www.belray.com/sites/default/files/msds_files/marine%20diesel%20engine%20oil%2010w-30%20item%2099760%20us_english.pdf

Nu e scump.

 

Singurul ieftin bagat pana acum a fost Elf pus de service-ul renault in primii ani.

Momentan merg cu ulei de motocicleta si se comporta bine. Il schimb intre 8 si 10.000 sau de doua ori pe an.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni. Sunt proaspat propietar al unei Yamaha TDM 850 97' si in curand va avea nevoie de un schimb de ulei. Puteti care va sa-mi spuneti ce fel de ulei as putea sau ce e recomandat sa folosesc?

 

Numai bine si drum uscat! ^_^

Editat de Ionut Pantea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

92 de pagini despre uleiuri moto si mereu apar oameni care intreaba ce ulei sa bage. Unul va raspunde cu un sortiment, vine altul si-l contrazice pe primul, etc, si tot asa de 92 pagini incoace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni. Sunt proaspat propietar al unei Yamaha TDM 850 97' si in curand va avea nevoie de un schimb de ulei. Puteti care va sa-mi spuneti ce fel de ulei as putea sau ce e recomandat sa folosesc?

 

Numai bine si drum uscat! ^_^

Yamalube ca sa fi hipster sau motul daca vrei sa 5100 15w50 daca vrei ceva mai ieftin.

Banuiesc ca sti faptul ca modelul de 850 cam "haleste" ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...sunt posesorul unui Hornet din 2008,iar saptamana trecuta i.am facut schimbul de ulei +filtre.Pana acum am folosit Belray exs 10w-50,dar am decis sa incerc sezonul acesta Motul 300v 10w40.Mentionez ca motocicleta este intretinuta apriape maniacal,avand 35000 km la bord.

CONCLUZIE:motocicleta cu Motul este mult mai zgomotoasa...mai ales la rece,iar vitezele se schimba mult mai greu si zgomotos.Sunt profund dezamagit de motul!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...sunt posesorul unui Hornet din 2008,iar saptamana trecuta i.am facut schimbul de ulei +filtre.Pana acum am folosit Belray exs 10w-50,dar am decis sa incerc sezonul acesta Motul 300v 10w40.Mentionez ca motocicleta este intretinuta apriape maniacal,avand 35000 km la bord.

CONCLUZIE:motocicleta cu Motul este mult mai zgomotoasa...mai ales la rece,iar vitezele se schimba mult mai greu si zgomotos.Sunt profund dezamagit de motul!!!

De ce nu ai folosit 7100?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...sunt posesorul unui Hornet din 2008,iar saptamana trecuta i.am facut schimbul de ulei +filtre.Pana acum am folosit Belray exs 10w-50,dar am decis sa incerc sezonul acesta Motul 300v 10w40.Mentionez ca motocicleta este intretinuta apriape maniacal,avand 35000 km la bord.

CONCLUZIE:motocicleta cu Motul este mult mai zgomotoasa...mai ales la rece,iar vitezele se schimba mult mai greu si zgomotos.Sunt profund dezamagit de motul!!!

Pai daca mergea bine cu Bel Ray de ce ai trecut pe motul ? este o vorba "romanul cand nu are de lucru isi face" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am folosit anul trecut Motul 300 V iar anul acesta am schimbat pe Bel Ray. Exact ce spui tu am sesizat si eu, adica cu Bel Ray vitezele le selectez mai usor si parca-i mai putin zgomotoasa. Pana sa citesc postarea ta, am crezut ca sunt eu subiectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...sunt posesorul unui Hornet din 2008,iar saptamana trecuta i.am facut schimbul de ulei +filtre.Pana acum am folosit Belray exs 10w-50,dar am decis sa incerc sezonul acesta Motul 300v 10w40.Mentionez ca motocicleta este intretinuta apriape maniacal,avand 35000 km la bord.

CONCLUZIE:motocicleta cu Motul este mult mai zgomotoasa...mai ales la rece,iar vitezele se schimba mult mai greu si zgomotos.Sunt profund dezamagit de motul!!!

Corect. De cati ani tot spun lucrul asta...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...sunt posesorul unui Hornet din 2008,iar saptamana trecuta i.am facut schimbul de ulei +filtre.Pana acum am folosit Belray exs 10w-50,dar am decis sa incerc sezonul acesta Motul 300v 10w40.Mentionez ca motocicleta este intretinuta apriape maniacal,avand 35000 km la bord.

CONCLUZIE:motocicleta cu Motul este mult mai zgomotoasa...mai ales la rece,iar vitezele se schimba mult mai greu si zgomotos.Sunt profund dezamagit de motul!!!

10W50 (belray exs) comparat cu 10W40 (motul 300v)...

 

Nu am nici un interes sa promovez Motul, dupa mine este mult prea scump pentru nevoile mele (si in secret, ma deranjeaza si ca este prea "parfumat") dar intotdeauna un motor va fi mai "silentios" cu ulei mai gros... dealtfel un "secret" al samsarilor de motoare s/h. Daca vrei sa faci o comparatie cat de cat obiectiva ia in consideratie vascozitati asemanatoare...

 

P.S. Ia pune un 25W60... o sa zici ca ai motor electric (... o perioada).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc Motul de multi ani pe mai multe tipuri de motociclete. Anul trecul am folosit 10w40 _300V pe kawasaki zx 12r si nu am avut probleme. Anul acesta am pana in prezent in jur de 900 km cu noul schimb 300v, dar incepand de saptamana trecuta, eram in Ploiesti, am sesizat probleme cu pozitionarea la PUNCTUL NEUTRU...ieri la o intersectie in Craiova din 5-6 incercari am ajuns cu greu la punctul neutru....la fel pe parcursul drumului, la 3-4 setare am reusit sa ajung la N. Ce pot sa spun, fara partinire ..Motul nu mai este ce a fost!! Voi trece din toamna pe ulei SUA...si am ales de acum AMSOIL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamalube ca sa fi hipster sau motul daca vrei sa 5100 15w50 daca vrei ceva mai ieftin.

Banuiesc ca sti faptul ca modelul de 850 cam "haleste" ulei...

Merci. Ceva am auzit despre treaba asta dar pana acuma n-o papat ulei. Fiind o problema cunoscuta este vreun remediu la chestia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Ce ulei sa folosesc la BMW R1200R?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...