RedFox200 Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Impreuna cu alte zeci de useri cred Deja devine muuuult prea ciudat. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 23, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) In timp ce merge motorul, ai incercat sa spray-ezi cu un spray inflamabil, in zona carburatoarelor? A Admisiei. Ambii cilindrii se incing la fel de tare ? Nu ai posibilitatea sa masori cu un multimetru, temperaturile cilindilor / coturilor, etc? Ca o simpla parere....aer fals, apoi as verifica alimentarea si ponderea de benzina din carburatoare, apoi distributia/ supape, si in ultimul rand as verifica electrica. Spor ! P.S Nu sunt mecanic Multumesc in primul rand pentru ca esti interesat de subiectul meu. Da, s-a dat cu spray cred ca prin toate zonele pe unde putea trace aer fals - fara niciun rezultat. Nu am verificat cu un aparat de masura cat de mult se incing cilindrii pentru ca nu am avut asa ceva la dispozitie - am sa tin cont de sfatul tau. Carburatia a fost demontata, schimbata cu tot cu furtunuri de vreo cateva ori dar fara rezultat. Partea electrica a fost in intregime verificata - toate componentele inclusiv cablurile electrice. Nu stiu daca te ajuta. http://transalperos.mforos.com/1377346/8768888-problema-carburacion-mod-98con-70-000-km-tirones-solucionado/?marcar=60+km Aceeasi problema zic eu, doar ca e transalp din 98. Sunt doi motociclisti acolo care au avut probleme si doar din cauza filtrului de aer. Unu dintre ei zice ca i sa intamplat cu un filtru cumparat nou. Succes. Multumesc pentru link - interesant ! Am schimbat deja trei filtre de aer dintre care doua au fost noi Ca fapt divers, cum a aparut defectul? Asa, subit, peste noapte? Sau a inceput sa dea semne de ''oboseala'', ca mai apoi sa se agraveze? A avut loc ceva inteventie la motocicleta sau ai bagat benzina din ceva putz fantoma ? Sau mergea perfect in timp ce rulai pe modul ''croaziera'' si a inceput dintr-o data sa nu merga bine la viteza de 70 la ora? Problema a aparut subit pe data de 7 septembrie. Nu s-a agravad odata cu trecerea timpului. In timp ce eram destul cu mana in gaz (peste 70 km) am constatat aceasta problema. Editat Noiembrie 23, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 23, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2011 Am rabdare...crede-ma ca de abia astept sa o rezolvi. Fii alaturi de mine ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 23, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) Impreuna cu alte zeci de useri cred Deja devine muuuult prea ciudat. Mult prea ciudat a devenit de la pagina 1, acum a devenit o absurditate. Crede-ma, ceea ce mi se intampla e real, mi-as fi dorit sa fie un vis, din pacate ... Editat Noiembrie 23, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Bati apa-n piua aiurea. Cu alt set de carburatoare face la fel... Pai alt set de carburatoare are aceleasi jicloare, cele stock. Eu ii zic sa puna unele mai mari. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Belbody, am schimbat bateriile de carburatoare cu altle care functionau pe alte motoare ! Ce sa fac cu jicloare cu un numar mai mare ? Problema nu vine de la jicloare, folosesc aceleasi jicloare pe care le folosesc toti cei care au transalp xl650v - cele standard. Da stiu ca doua ace nu sunt la fel. Nu nu au fost inversate si daca ar fi fost ... totusi, sunt trei baterii de carburatoare ! Toate au acele inversate ? Cu filtru stock ai incercat? La fel face? Ca asta nu stiu. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Mult prea ciudat a devenit de la pagina 1, acum a devenit o absurditate. Crede-ma, ceea ce mi se intampla e real, mi-as fi dorit sa fie un vis, din pacate ... Te contrazic, la pagina 1 era doar o problema anormala.... acum..... e prea ciudat. Adica pana mea, la simptomele tale cele mai bune idei care vin in minte oricui are putin habar de ceva sunt.... in momentul in care tii constant acceleratia.... se intampla ceva cu alimentarea sau in cel mai rau caz cu scanteia bujiilor. Dupa ce s-a schimbat 3 sferturi din motocicleta.... si s-a eliminat cel putin din punctul meu de vedere absolut orice piesa care se putea schimba este deja..... mnoh.... banuiesc ca oricum intelegi mai bine.... Este primul topic care chiar isi merita vizualizarile de cand am eu contul aici..... imi pare rau doar ca este pe nervii tai. Daca eram in locul tau probabil ca o desfacea pana la ultimul surub si o faceam inapoi pe etape pana dadea ceva cu virgula.... din pacate pot doar sa continui sa dau view topic.... spor Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 BB, aici am eu o intrebare, doua motorete identice, de ce una ar functiona in regula cu un set de carburatoare stock si cealalta nu? Pentru ca una are filtru de aer K&N si una nu. Filtrul K&N e mai permisiv, deci are nevoie de un nivel de benzina mai mare. Asta se corecteaza punand jicloare mai mari, pt a imbunatati amestecul. Din ce am inteles a scos si catalizatorul, dar poate ma insel. Ceva se intampla pe alimentare si nimeni nu vede, schimba piese aiurea. Problema e clara de alimentare, nu stiu, ceva in rezervor, se creeaza vacuum, membrana de vacuum fisurata, pe undeva e o bulibaseala. Eu unul as lua rezervorul si toate furtunasele si l-as desface pana la ultima piesulica, cheia poate fi in rezervor sau robinetul acestuia. Stiu ca nu are, dar tot are un comutator vacuumatic. E EVIDENT ca pb e pe alimentare, ce dracu.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Incearca urmatoarea chestie:dezafecteaza pe rand cate un cilindru [bujii scoase, fire alimentare bobine respective scoase ca sa nu dea scanteie aiurea sa-ti incendieze ceva] si fa cate o proba de mers asa, pe rand cu fiecare. Asa o sa depistezi care cilindru e vinovat[sunt sigur ca e doar unul]. My 2 cents! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 23, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) Cu filtru stock ai incercat? La fel face? Ca asta nu stiu. Momentan am filtru stok marca HIFLO - acelasi rezultat ca si cu filtru K&N, nu exista nicio diferenta daca schimb HIFLO cu K&N - bani aruncati pe fereastra - motorul se comporta identic. Te contrazic, la pagina 1 era doar o problema anormala.... acum..... e prea ciudat. Adica pana mea, la simptomele tale cele mai bune idei care vin in minte oricui are putin habar de ceva sunt.... in momentul in care tii constant acceleratia.... se intampla ceva cu alimentarea sau in cel mai rau caz cu scanteia bujiilor. Dupa ce s-a schimbat 3 sferturi din motocicleta.... si s-a eliminat cel putin din punctul meu de vedere absolut orice piesa care se putea schimba este deja..... mnoh.... banuiesc ca oricum intelegi mai bine.... Este primul topic care chiar isi merita vizualizarile de cand am eu contul aici..... imi pare rau doar ca este pe nervii tai. Daca eram in locul tau probabil ca o desfacea pana la ultimul surub si o faceam inapoi pe etape pana dadea ceva cu virgula.... din pacate pot doar sa continui sa dau view topic.... spor Esti bland cu mine cand afirmi ca am schimbat trei sferturi din motocicleta - am schimbat tot ce se putea schimba ! Ce a mai ramas ? Cadrul, furca, amortizorul spate si bascula. A, da, uitasem - ghidonul ! BB, aici am eu o intrebare, doua motorete identice, de ce una ar functiona in regula cu un set de carburatoare stock si cealalta nu? Buna intrebare ! Pentru ca una are filtru de aer K&N si una nu. Filtrul K&N e mai permisiv, deci are nevoie de un nivel de benzina mai mare. Asta se corecteaza punand jicloare mai mari, pt a imbunatati amestecul. Din ce am inteles a scos si catalizatorul, dar poate ma insel. Ceva se intampla pe alimentare si nimeni nu vede, schimba piese aiurea. Problema e clara de alimentare, nu stiu, ceva in rezervor, se creeaza vacuum, membrana de vacuum fisurata, pe undeva e o bulibaseala. Eu unul as lua rezervorul si toate furtunasele si l-as desface pana la ultima piesulica, cheia poate fi in rezervor sau robinetul acestuia. Stiu ca nu are, dar tot are un comutator vacuumatic. E EVIDENT ca pb e pe alimentare, ce dracu.. Catalizatorul si toba au fost eliminate, am mers fara ele, cu acelasi rezultat. A fost demontat rezervorul pana la ultima piesa - nu s-a gasit nimic. Au fost schimbate de mai multe ori furtunurile de vacuum si carburant - acelasi rezultat. Incearca urmatoarea chestie:dezafecteaza pe rand cate un cilindru [bujii scoase, fire alimentare bobine respective scoase ca sa nu dea scanteie aiurea sa-ti incendieze ceva] si fa cate o proba de mers asa, pe rand cu fiecare. Asa o sa depistezi care cilindru e vinovat[sunt sigur ca e doar unul]. My 2 cents! Multumesc pentru idee. Am sa o comunic mecanicului. El decide in ultima instanta daca va face testul sau nu. Eu doar ii pot propune, el va decide asta. Editat Noiembrie 23, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 24, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2011 Asa am zis si eu, ca e vorba de alimentare, bujiile indica un amestec sarac, dar am auzit ca e relativ normal pentru modelul respectiv de Transalp. Apoi stiu ca Valentin si-a schimbat filtrul K&N cu unul normal HIFLO, deci cade carburatia si filtrul. Ca o idee...poate proasta dar e o idee...ai incercat sa schimbi toba stock cu una sport? Ma refer la finala si catalizator si sa inlocuiesti cu un cot de inox + o finala sport...sa vedem ce iese. Apoi...desi poate parea prostesc dar...incerc sa think outside the box, nu e posibil sa fie ceva depus pe una din galeriile motocicletei? Desi ar fi prea putin probabil, sa obtureze debitul de gaz la un mers constant de peste 70 la ora, la accelerare sa treaca fortat peste acel obstacol. Nu cumva ai o galerie indoita? GoodKat, din pacate nu am de unde sa imprumut o toba stock si cu atat mai putin un cot din inox. Dupa cum vezi, iti dai singur si raspunsul: daca s-ar intampla ca una din galerii sa obtureze de ce motorul merge bine pana la 60-70 km/h? De ce merge excelent cand accelerezi ? De ce cand fortezi motorul in treapta a-2-a la 8000 RPM motorul functioneza fara probleme ? Nu am nicio galerie de evacuare indoita(din fericire). Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) de ce trebuie sa ne agitam atata frate, v-a lovit omu' in orgoliu? orgoliu de mare mecanicos? pai sa vorbeasca ala de a reparat trotineta frate ca de incercat au incercat multi. Iextraordinar domle, a zis ca nu sunt in stare.... SI CE, AI FOST??? NU!!! si atunci de ce te ataci??? nu a imjurat si nu a jignit pe nimeni. Nu ma supar cand imi zice cineva ca sunt prost si argumenteaza, sunt atent si bag la cap Nici eu nu ma supar cand cineva zice ca sunt porst si are dreptate. Dar cand nu are dreptate tu ce faci? Nimeni nu s-a dat mare mecanicos pe aici. Toti am incercat sa il ajutam fara sa petindem nimic in schimb. Si el ce a facut? A zis ca a fost la 15 oameni care sunt prosti. pai daca suntem asa prosti ce dracu a mai cautat pe la noi? Hai ca la mine a venit fiindca eram un prost care avea un Transalp de donat piese dar la restu? Daca eu vin la tine sa imi dai o bere pe degeaba si plec inainte sa beau berea oferita de tine, apoi umblu prin lume si le spun tuturaor ca nu ai fost capabil sa imi dai o bere. Tu ce faci? Ori taci ori le spui tuturor ca eu sunt nebun. Problema cu care m-am intalnit destul de des din pacate, este ca tot clientul plateste greseala sau neprofesionalismul mecanicului, lucru ce mie nu mi-i se pare normal. Daca este o problema la motocicleta/masina/camion/orice si mergi la mecanic, mecanicul are mai multe optiuni: te trimite la plimbare sau accepta prestarea serviciului. Nu e cazul aici. Clientul nu a platit absolut nimic iar nici unul din oamenii care au lucrat la motorul lui nu au stricat nimic. Cum se zice pe aici hai sa ramanem pe context. Marea problema este ca se lucreaza ILEGAL, adica in garajele unora si altora, care au pretentia sa se numeasca "service moto". Daca s-ar lucra legal, automat lucrurile se schimba, intervin drepturile consumatorului, OPC, etc etc. Legal ori ilegal nu a platit nimic. cel putin mie nu. In concluzie nu are motive sa se duca la OPC, fisc, Garda financiara. A fost inselat cu ceva? Oamenii au incercat doar sa il ajute si el ce a facut in schimb? E adevarat ca nu ne-a facut prosti pe fata dar cand a spus ca suntem doar niste schimbatori de piese cum se interpreteaza? Poate ca suntem doar niste schimbatori de piese dar nu l-am inselat cu nimic, nu l-am jignit cu nimic, si nu i-am stricat noi motorul. El dintre toti oamenii era cel mai putin indreptatit sa spuna asa ceva. pai atunci in cazul acesta proprietarul a facut exact ce am spus eu. A impartit banii la paispe mecanici in loc sa mearga la un service adevarat care sa nu-i schimbe piesele dupa ureche pe banii clientului. Cred ca la paispe mecanici plus piese a dat atatia bani cat pentru un motor nou noutz pentru cazanu ala de transalp... Revin sa iti spun ca nu a impartit nici un ban. Singurii bani pe care i-a dat au fost pe consumabile pentru motorul lui. Nici unul din non mecanicii ilegali nu i-au montat ceva pe motor si apoi sa ii pretinda bani pentru un lucru inutil. E aberant sa spui ca 15 oameni nu au fost in stare... El doar a trecut cu motorul pe la fiecare om si atat. Eu nu am apucat decat sa ii fac o verificare simpla in cele doua- trei ore cat a stat pe la mine. Si macar am eliminat o cauza posibila. Mi-am facut treaba corect si eficient. E adevarat ca nu i-am depistat defectul dar am eliminat o posibila cauza. Apoi cand am scapat de el am respirat usurat. Probabil fiecare din cei 15 oameni a apucat sa faca doar cate o verificare. Practic cat ar fi facut unul singur in 3 zile daca lasa motorul la unul din ei. La mine a fost simplu fiindca nu am pierdut prea mult timp. Dar altii chiar au muncit si au pierdut mult mai mult timp incercand sa ii repare junghiul in conditiile impuse de el. Macar am invatat ceva din treaba asta. Cand mai vine unul ca el la mine la usa si impune conditii trebuie sa platesca. Eventual inainte ca nu merita incredere. Este absolut incorect sa plimbi vorbe pe forumuri despre niste oameni care nu ti-au facut nici un rau, nu te-au inselat si nu au zis nimic rau despre tine. Ca si cand oamenii aia aveau o datorie fata de tine sa iti repare jaful moca. Deci hai sa nu mai divagam. Vorbim strict despre porblema si despre cei 15 oameni. Nu despre mecanici in general, nu despre legal-ilegal ori alte inselaciuni. Singurii inselati au fost cei 15 oameni, non mecanici, schimbatori de piese. Au muncit moca pentru un individ care nu merita asta. La ce institutie pot sa reclam asta? Vai am fost folosit! Vai, fiti alaturi de mine. Editat Noiembrie 24, 2011 de ozzy Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Zic si eu o vorba, ca sa fie zisa... poate, cine stie? De la atata umblat la motor, facut si desfacut, nu s-a f...bulit vreun filet de bujie in chiulasa? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Povestea mea cu HISS-ul e nimica , eu macar stiu ce are , nu am nevoie de un mecanic (sau de 14). Preventiv am stropit monitorul cu apa sfintita , ca nu se stie ce entitati malefice ma pot ataca cind citesc topicul asta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Mai oameni buni,lasati apa sfintita la o parte,aia e ultima varianta.Mai sint solutii care nu au fost incercate la motocicleta aia.Cand se epuizeaza acele solutii puteti aduce apa sfintita.N-ati incercat sa dati drumul la ulei?Poate iese necuratul pe gaura o data cu uleiul Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai24 Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 nu v-ati saturat de atatea comentarii? mai are putin si apare o emisiune la otv Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 O varianta extrema ar fi sa lasi pe cadru doar motorul si sa schimbi absolut toate piesele, de la carburator cu TPS, senzor hall, cdi, instalatie electrica pana la filtrul de aer. Poate asa iti faci o idee si poti trage o concluzie. E motorul in sine sau "perifericele". Dar asta implica o motocicleta donator. Si fa-o cu manutele tale, 2 surubelnite si 5 chei fixe. Nu-i greu. Ai manual de service. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 daca zici ca problema ta apare doar lao anumita viteza si in a 2-a motorul merge perfect in 8k rpm, atunci e ceva ce tine doar de viteza, si asta poate sa fie fluxul de aer (care s-a eliminat), sau roata spate + lantul de transmisie + cutie. De la cutie spre motor nu mai ai decat dependenta de rpm, si nu de viteza. Deci dintre toate variantele ramane doar cutia (ti-a sugerat cineva pe aici, si era un om care si-a schimbat cutia, din cate am citit). Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Cutia e parte integranta din motor, nu are cum sa schimbe cutia in sine. Pun pariu cu oricine ca fac motocicleta asta sa mearga in cateva ore. Daca te incapatanezi sa te axezi pe probleme TOTAL paralele si care nu au NICI o legatura.. n-o s-o repari in veci. GoodKat - o toba mai permisiva are exact acelasi efect ca si un filtru mai permisiv. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Eu zic sa schimbi si bordul! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 bb, nu cred ca e o solutie sa ai jigloare mai mari. desigur vorbesti de cele principale,ori teoria e valabila doar la treapta 1-2-3, mai departe, la treptele superioare, cand turatia scade si folosesti practic jigloarele de relanti/ture medii problema persista Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Atunci alea... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) Nici eu nu ma supar cand cineva zice ca sunt porst si are dreptate. Dar cand nu are dreptate tu ce faci? Nimeni nu s-a dat mare mecanicos pe aici. Toti am incercat sa il ajutam fara sa petindem nimic in schimb. Si el ce a facut? A zis ca a fost la 15 oameni care sunt prosti. pai daca suntem asa prosti ce dracu a mai cautat pe la noi? Hai ca la mine a venit fiindca eram un prost care avea un Transalp de donat piese dar la restu? Daca eu vin la tine sa imi dai o bere pe degeaba si plec inainte sa beau berea oferita de tine, apoi umblu prin lume si le spun tuturaor ca nu ai fost capabil sa imi dai o bere. Tu ce faci? Ori taci ori le spui tuturor ca eu sunt nebun. Nu e cazul aici. Clientul nu a platit absolut nimic iar nici unul din oamenii care au lucrat la motorul lui nu au stricat nimic. Cum se zice pe aici hai sa ramanem pe context. Legal ori ilegal nu a platit nimic. cel putin mie nu. In concluzie nu are motive sa se duca la OPC, fisc, Garda financiara. A fost inselat cu ceva? Oamenii au incercat doar sa il ajute si el ce a facut in schimb? E adevarat ca nu ne-a facut prosti pe fata dar cand a spus ca suntem doar niste schimbatori de piese cum se interpreteaza? Poate ca suntem doar niste schimbatori de piese dar nu l-am inselat cu nimic, nu l-am jignit cu nimic, si nu i-am stricat noi motorul. El dintre toti oamenii era cel mai putin indreptatit sa spuna asa ceva. Revin sa iti spun ca nu a impartit nici un ban. Singurii bani pe care i-a dat au fost pe consumabile pentru motorul lui. Nici unul din non mecanicii ilegali nu i-au montat ceva pe motor si apoi sa ii pretinda bani pentru un lucru inutil. E aberant sa spui ca 15 oameni nu au fost in stare... El doar a trecut cu motorul pe la fiecare om si atat. Eu nu am apucat decat sa ii fac o verificare simpla in cele doua- trei ore cat a stat pe la mine. Si macar am eliminat o cauza posibila. Mi-am facut treaba corect si eficient. E adevarat ca nu i-am depistat defectul dar am eliminat o posibila cauza. Apoi cand am scapat de el am respirat usurat. Probabil fiecare din cei 15 oameni a apucat sa faca doar cate o verificare. Practic cat ar fi facut unul singur in 3 zile daca lasa motorul la unul din ei. La mine a fost simplu fiindca nu am pierdut prea mult timp. Dar altii chiar au muncit si au pierdut mult mai mult timp incercand sa ii repare junghiul in conditiile impuse de el. Macar am invatat ceva din treaba asta. Cand mai vine unul ca el la mine la usa si impune conditii trebuie sa platesca. Eventual inainte ca nu merita incredere. Este absolut incorect sa plimbi vorbe pe forumuri despre niste oameni care nu ti-au facut nici un rau, nu te-au inselat si nu au zis nimic rau despre tine. Ca si cand oamenii aia aveau o datorie fata de tine sa iti repare jaful moca. Deci hai sa nu mai divagam. Vorbim strict despre porblema si despre cei 15 oameni. Nu despre mecanici in general, nu despre legal-ilegal ori alte inselaciuni. Singurii inselati au fost cei 15 oameni, non mecanici, schimbatori de piese. Au muncit moca pentru un individ care nu merita asta. La ce institutie pot sa reclam asta? Vai am fost folosit! Vai, fiti alaturi de mine. pai a venit omu sa te intrebe daca are probleme de la senzorul de cric sau sa te intrebe de unde are probleme si cum se pot rezolva? este o motocicleta cu o problema mai fistichie, diagnosticarea unei probleme costa, de obicei e inclusa in pretul reparatiei daca problema nu se rezolva deranjul costa x lei, e atat de simplu... e lafel de adevarat e ca multi clienti stramba din nas cand li se cer bani pentru constatare, asta e un caz clar pentru care se justifica cu varf si indesat recompensarea descoperirii defectiunii. cred ca problema asta cu "schimbatorii de piese" sete doar o treaba de orgoliu personal, va afecta oarecum imaginea de mecanic pe care unii useri o au aici pe forum si implicit cei care vor citi aceste pagini se vor indoi de performantele lor. nu il cunosc foarte bine pe Valentin dar din ce am discutat cu el la telefon este un tip foarte ok, desi l-am intrebat pe la cine a fost s-a limitat sa imi spuna ca erau si prieteni de ai mei printre mecanicii incercati. acum vin eu si intreb? cel care va rezolva problema va primi titulatura de "MECANICUL ANULUI" sau va fi uitat in cele cateva luni de iarna ce vor urma? PS: oricum mai e doar o luna din anul asta asa ca io zic sa ii dam titlul oricum ))))) Editat Noiembrie 24, 2011 de stulewa Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Si cei care au fost cel mai aproape de solutie pe forum sa primeasca titlul de "mecanicul virtual al anului"! Eu INSIST pe carburatie, sa tineti minte. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) bah, si eu tot din carburatie as incerca prima oara dar e descurajanta treaba cu cele trei baterii schimbate... acum, ce na a scris vali aici pe forum si sper ca nu se supatra ca scriu eu este ca problema a aparut in urma unei plecari de la semafor mai accelerate, adica a tras putin de ea 1,2,3 si dupaia a aparut necazu si intrebarile... de aceea tind sa cred ca ar putea fi ceva de la distributie... Editat Noiembrie 24, 2011 de stulewa Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate