Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Pai și asta e adusa din Italia.

În fine, săptămână viitoare o sa-i schimb bujiile (am deja 22.000 km +/-)

Trebuie să fac bec / ung lanțul și trag o fugă cu ea la Făgăraș :-)

Editat de DArtagnan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cativa pe topicul asta care si-au luat RSV "eftin" si apoi l-au blamat (modelul,firma, etc).....doar pt ca ei nu au cascat ochii..


Eu nu stiu de ce mai faceti reclama la petarde cum e aia din Galati. Daca aia e in mintile ei, atunci eu sunt prost....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vazut o personal ? E 100% sigur ca e petarda sau una scumpa 100% sigur e in mintile ei .. cand te duci la piata iei ce e mai scump sa mergi la sigur nu ?

 

Cat de des vezi tu motoare in mintile lor la pret foarte foarte mic? Sau poate ma insel eu si media preturilor pt RSV 1000R se invarte in aceeasi liga cu preturile pt CBR 600F4 ?

 

Vad ca o tot scoti la inaintare, ai vreo combinatie cu vanzatorul?

» Post actualizat in 20 Mar 2017 13:07

Eu nu văd nicio problemă cu faptul că publicul larg și neavizat consideră RSV-ul drept o "petardă". Ba din contră :)

 

 

care to elaborate on that ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

@dan.c, ai primit ECU inapoi din UK? Ceva impresii?

Da, am uitat sa anunt. :)

Oamenii au fost foarte ok, pana la urma a costat 35lire + transport (cred ca in jur de 200lei dus-intors).

Motocicleta merge perfect cu ECU remapat. Trage destul de liniar si puternic, nu are zone moarte si nu da nici un rateu, nici macar daca scot silenceurile si las tobele goale. Imi pare ca are amestecul perfect.

Ziceam in urma cu cateva pagini ca ii pusesem un ECU de 2006 cu care mergea bine. L-am trimis si pe ala la ei sa imi zica ce harta are si avea map2, de aia mergea bine, dar cu el dadea niste rateuri de toata frumusetea. Au zis ca harta de 2006 e usor diferita de cea de 2004, ar fi pentru clapete de accelaratie mai mari parca. Asa ca mi-au pus ultima varianta de harta disponibila pt 2004 meu si au trecut-o pe "open loop" (map2).

Totusi, dupa ce am fost la Serres acum 2 saptamani am ajuns la concluzia ca ar fi bine sa o domolesc cumva in ture joase, e cam brutala acceleratia, mi-ar placea sa fie gen 4linie 600cc. :D Daca gasesc vreun power commander ieftin s-ar putea sa fac si pasul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am uitat sa anunt. :)

Oamenii au fost foarte ok, pana la urma a costat 35lire + transport (cred ca in jur de 200lei dus-intors).

Motocicleta merge perfect cu ECU remapat. Trage destul de liniar si puternic, nu are zone moarte si nu da nici un rateu, nici macar daca scot silenceurile si las tobele goale. Imi pare ca are amestecul perfect.

Ziceam in urma cu cateva pagini ca ii pusesem un ECU de 2006 cu care mergea bine. L-am trimis si pe ala la ei sa imi zica ce harta are si avea map2, de aia mergea bine, dar cu el dadea niste rateuri de toata frumusetea. Au zis ca harta de 2006 e usor diferita de cea de 2004, ar fi pentru clapete de accelaratie mai mari parca. Asa ca mi-au pus ultima varianta de harta disponibila pt 2004 meu si au trecut-o pe "open loop" (map2).

Totusi, dupa ce am fost la Serres acum 2 saptamani am ajuns la concluzia ca ar fi bine sa o domolesc cumva in ture joase, e cam brutala acceleratia, mi-ar placea sa fie gen 4linie 600cc. Daca gasesc vreun power commander ieftin s-ar putea sa fac si pasul asta.

Am inteles, deci modificarea este de fapt Map 2 (sau B ), nu umbla la harta in sine. La partea cu domolitu, cam greu, din incheietura :) Multa lume merge cu calcatura -1+2 pe RSV. Tu esti stock?

Editat de incult
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ar fi rezultatul? Ar fi mai puturoasa pe toata plaja de turatii, nu? Ar creste viteza maxima dar ar ajunge mai greu acolo, nu?

Pai depinde ce vrei sa faci. Poți sa crești viteza maxima în timp ce scade accelerația sau invers. Sa ai accelerație mai puternica în detrimentul unei viteze maxime mai mici. Te poți juca în orice direcție dorești. Spre exemplu eu am -1 la pinion și +2 la foaie. Deci viteza maxima a scăzut un pic și accelerația e mai puternica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles asta. Viteza maxima nu ma intereseaza, dar nu as vrea nici sa o fac lenesa. Daca umblu la calcatura pierd putere pe toata plaja de turatii, eu vreau sa o imblanzesc un pic jos. Oricum, cred ca de fapt trebuie sa invat sa merg mai tare pe circuit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles asta. Viteza maxima nu ma intereseaza, dar nu as vrea nici sa o fac lenesa. Daca umblu la calcatura pierd putere pe toata plaja de turatii, eu vreau sa o imblanzesc un pic jos. Oricum, cred ca de fapt trebuie sa invat sa merg mai tare pe circuit :D

Motocicleta ta e perfecta pt un incepator, alta varianta mai buna, greu gasesti. Doar ti se pare brutala, pina se obisnuieste creierul. Degeaba pui PowComm, nu ai cum s-o domolesti din harta de injectie benzina. Doar un ignition module te poate ajuta, micsorezi avansul in ture joase si se domoleste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am uitat sa anunt. :)

Oamenii au fost foarte ok, pana la urma a costat 35lire + transport (cred ca in jur de 200lei dus-intors).

Motocicleta merge perfect cu ECU remapat. Trage destul de liniar si puternic, nu are zone moarte si nu da nici un rateu, nici macar daca scot silenceurile si las tobele goale. Imi pare ca are amestecul perfect.

Ziceam in urma cu cateva pagini ca ii pusesem un ECU de 2006 cu care mergea bine. L-am trimis si pe ala la ei sa imi zica ce harta are si avea map2, de aia mergea bine, dar cu el dadea niste rateuri de toata frumusetea. Au zis ca harta de 2006 e usor diferita de cea de 2004, ar fi pentru clapete de accelaratie mai mari parca. Asa ca mi-au pus ultima varianta de harta disponibila pt 2004 meu si au trecut-o pe "open loop" (map2).

Totusi, dupa ce am fost la Serres acum 2 saptamani am ajuns la concluzia ca ar fi bine sa o domolesc cumva in ture joase, e cam brutala acceleratia, mi-ar placea sa fie gen 4linie 600cc. :D Daca gasesc vreun power commander ieftin s-ar putea sa fac si pasul asta.

Salut,

Poate pui si tu un video cu sunetul motorului cu noua harta, te rog frumos.

Ma bate si pe mine gandul la o jucarie ca a ta. Eu sunt cam genul touring, dar daca o sa pun mana pe un RSV o sa fie doar pentru distractie(cu toate ca am vazut pe forumurile de afara ca au facut unii si touring cu asa ceva).

Astept sa vina luna mai sa vina in tara un baiat care are un RSV la vanzare in Bucuresti, sa merg sa il vad, si poate il iau. Pe net nu prea se gasesc la noi in tara. Parca anul trecut erau mai multe la vanzare.Tot un gen 2 doresc si eu, 2004+ , si Factory daca se poate, dar nu obligatoriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles asta. Viteza maxima nu ma intereseaza, dar nu as vrea nici sa o fac lenesa. Daca umblu la calcatura pierd putere pe toata plaja de turatii, eu vreau sa o imblanzesc un pic jos. Oricum, cred ca de fapt trebuie sa invat sa merg mai tare pe circuit :D

 

Ce anume crezi ca tre sa imblanzesti jos? Tu vorbesti de fapt de primele trepte, nu de ture joase. Ca in ture joase de la a 3-a in sus nu ai ce imblanzi, in ture joase...

 

Eu singurul incovenient la Aprilia l-am gasit ca treapta 1 e ...foarte scurta...e mai mult pentru plecat de pe loc...

 

Daca ai gume bune si e servisata ok, motoreta e brici pt pista, mai ales pt persoane care-s la inceput.... Nu cred ca puterea sau etajarea cutiei prezinta vreun neajuns, sau 'calcatura' (sau cum dracu ii ziceti voi)...

 

Pe apriliaforum sunt n topicuri cu n modificari care se pot aduce atat primei generatii,cat si celei de-a doua (a ta). Bani sa fie... Dar nu cred ca ai ajuns tu la...limitele ei :)

» Post actualizat in 19 Apr 2017 18:34

Salut,

Poate pui si tu un video cu sunetul motorului cu noua harta, te rog frumos.

Ma bate si pe mine gandul la o jucarie ca a ta. Eu sunt cam genul touring, dar daca o sa pun mana pe un RSV o sa fie doar pentru distractie(cu toate ca am vazut pe forumurile de afara ca au facut unii si touring cu asa ceva).

Astept sa vina luna mai sa vina in tara un baiat care are un RSV la vanzare in Bucuresti, sa merg sa il vad, si poate il iau. Pe net nu prea se gasesc la noi in tara. Parca anul trecut erau mai multe la vanzare.Tot un gen 2 doresc si eu, 2004+ , si Factory daca se poate, dar nu obligatoriu.

 

Daca nu esti fixat pe 2nd gen dpdv estetic, recomand maxim prima generatie. (mult mai ieftina, si acelasi 'fun factor').Ca in rest, nu putem vorbi de 'diferente de performanta' intre ele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nooxy, am pus un clip cu câteva pagini in urma, sunetul e același doar ca înainte era mai bâlbâită.

Insider, intr-adevăr, treapta 1 o folosesc doar la plecarea de pe loc. Spre exemplu, la Serres, la nivelul meu toate curbele le luam cu a doua. Aveam momente când încercam sa reduc accelerația înainte de curba, de fapt sa o tin la o treime așa, dar o închideam de tot, apoi, când o deschideam un pic o simțeam prea brutala, eram cu morcovul sa nu rupă aderenta cu cauciucurile mele, dar nu a fost cazul. Oricum, voi trece la ceva cauciucuri moi si voi sta mai liniștit cu partea de rupt aderentă. Nu imi imaginez cum ar fi cu acceleratie rapida montata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nooxy, am pus un clip cu câteva pagini in urma, sunetul e același doar ca înainte era mai bâlbâită.

 

Il stiu. Imi place foarte mult cum se aude. Doream doar sa o aud si cu noua harta, fara acea balbaiala. Mai ales ca acum zici ca ai scapat si de rateuri pe decelerare. Ai muncit ceva la RSV-ul tau(am citit tot topicul de RSV), dar ti-a iesit pana la urma.Sa te bucuri de ea.

Cea pe care vreau sa o iau are niste tobe Sebring , si in caz ca o sa o iau, poate ii fac si eu modificarea de ECU.Pacat ca la noi in tara nu se baga nimeni. Astept sa vina proprietarul in tara si sa ma sune , sa ma duc sa o vad. Asta daca nu se razgandeste intre timp, ca s-a mai razgandit de cateva ori de-a lungul timpului, in privinta vanzarii ei.

» Post actualizat in 20 Apr 2017 04:32

 

Dacă vrei sunet/caracter de V2 și touring, de ce nu încerci mai bine un Ducati ST3/ST4?

In primul rand nu se gasesc pe la noi. Parca a fost una(St4) anul trecut, dar e data.

Si vreau sa simt pe piele mea , mult laudata ciclistica de RSV, cu toate ca nu stiu cat o sa ma aranjeze pozitia pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...