b52izgodlike Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 m-am plimbat zilele trecute cu un RSV4RF Superpole 2017 - cuvantul "viu sub tine" capata cu totul si cu totul alta semnificatie pe motoreta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 m-am plimbat zilele trecute cu un RSV4RF Superpole 2017 - cuvantul "viu sub tine" capata cu totul si cu totul alta semnificatie pe motoreta asta V4 nu-i la fel de brutal ca V2. Mai ales jos în ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Pe bune ca ti s-a reprosat ca esti samsar? ))) Eu am luat Pegaso de la tine acum doi ani si de atunci stiu ca ai mai avut un Triumph si acum asta. Un samsar foarte slab, as putea spune ) Capra e bine, sanatoasa, cam plictisita. O sa o vezi la Lepsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Un manual de service pentru mobra unde gasesc ? Am gasit unul de utilizator( am resetat mesajul service din bord, si am invatat diverse chestii). Azi am luat toata mobra la desfacut si verificat( curatat lant, pinion , foaie, verificat incarcare, curatat toti conectorii printre care si celebrul maro de la regulator, strans suruburi slabe.....cred ca mai am ore bune de munca. Apropo: intrebare pentru cei cu state vechi ...cum sunt prinse suruburile de la pinionul spate de butucul rotii ? Cand curatam lantul si pinionul spate am observat ca una din piulite se invarte cu tot cu surub . Cred ca la schimbat chitul de lant , mecanicul a strans prea tare ssu a gresit ceva. Nici nu stiu cum o sa dau jos piulita aia speciala cu frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Salut , Eu tocmai ce am luat de 2 zile Tuono care a fost la vanzare aici pe forum. Pozitia pe ea e ce trebuie pentru ce vreau eu, Sport -Touring, dar parca e prea on -off atat acceleratia cat si frana, fata de ce eram eu obisnuit , si pentru experienta mea. E drept ca din noiembrie anul trecut nu m-am mai suit pe motor , dar tot nu am scuze. Cred ca am facut cam 50 km cu ea , si nu prea ma aranjeaza deocamdata. E prea vie sub mine, si nu reusesc sa ma bucur de ea, ma tine in priza incontinuu. E bagata deja la primarie, asigurare pe 6 luni facuta, si sper ca vinerea viitoare sa o am si inmatriculata. felicitari pentru achizitie, e o mobra speciala ... totusi daca te intereseaza schimb cu ceva mai cuminte.... am un hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Am gasit un manual service doar pentru second gen din 2005. A mea chiar daca apare in carte ca fiind 2005 , e 2004 in realitate. Nu cred ca au schimbat prea multe la sistemul de prindere pinion spate de butuc, si am cam inteles din diagrama ce trebuie sa fac----- trebuie sa dau roata jos. Nu gasesc manual service pentru prima generatie de Tuono. Doar pentru motor, dar nu imi doresc sa ajung sa umblu in motor, si nici nu am cunostintele necesare. V-as fi recunoscactor pentru un link catre un Tuono 2004 Worshop manual . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebby Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 (editat) Aia in principal, mai e si un tuono cam la fel aia galbena? Editat August 11, 2017 de sebby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Sebby :Nu iti face probleme cu privire la propulsor. Sunt cazuri cu 100.000 km fara interventii. Pe afara se folosesc la pista si au 70.000 km fara probleme. Sunt foarte rezistente. Nooxy: este foarte simplu daca o sa dai roata jos Eu de 2 zile am ramas fara motocicleta care 4 ani mi a adus un zambet enorm de fiecare data cand m am dat cu ea. Nu mai sunt posesor dar o sa intru aici des sa citesc si sa ajut cu putin din ce stiu despre aceste mobre cu personalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 (editat) Imi poti da un link te rog cu cele 2 flanse de cauciuc de la admisie? Stiu ca tu le-ai schimbat ca iti tragea aer fals. La mine sunt crapate , nu trag aer inca dar vreau sa le am in vedere. Maneta de ambreiaj mi se pare ca e cam tare. O sa schimb lichidul cu un dot 5 siliconic si vad dupa. De picat ce pica mai repede : garnitura de la slave cylinder sau cele 2 garnituri de la master ? Banuiesc ca nu le gasesc decat pe afara de cumparat. » Post actualizat in 13 Aug 2017 09:50 La incarcare am ceva ciudat. Sper sa nu am releul pe moarte. La mers in gol am 14.2 v iar in turatii scade pana la 13.8 v . Eu stiam ca in turatii trebuia sa creasca incarcarea pe la 14.5 v . Toate contactele sunt curatate si masuratorile au fost cu faza mica aprinsa. Editat August 13, 2017 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Nu te baza pe voltmetrul din bord. Arata eronat. Pune-i un multimetru direct pe baterie si vezi atunci ce valori ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 (editat) Cu multimetru am masurat, direct la borne. Si la 13.8 in sarcina o sa incarce, dar nu stiu daca destul. Nu am probleme la pornire. Invarte cum trebuie si porneste repede. Dupa 2 zile de stat aveam 12.9 la baterie. Editat August 13, 2017 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Eu zic sa stai linistit cu privire la incarcare...eate in parametrii. Despre flanse...trebuie sa cauti afara. O sa te scuturi de 200 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 (editat) Stiu ca tu le -ai schimbat si speram sa mai stii de unde le-ai comandat. Ai vandut tot pachetul impreuna ca mobra ? Ca stiu ca pe langa carene mai erau in pachet si un ambreiaj , tobe..... daca ti-a ramas cumva o garnitura de la clutch slave cylinder ti-o cumpar eu. Vreau sa ii schimb lichidul la a mea ca e cam negru si imi e ca ma lasa si garnitura. Scria Danut cu Futura cateva pagini in urma ca o solutie e dot 5 siliconic. Trebuie golita instalatia de vechiul lichid sau merge incarcata peste si asteptat sa iasa curat la aerisitor ? Multumesc ! Editat August 14, 2017 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Multumesc Cristi. Auzisem legende cum ca dot 5 siliconic nu e compatibil cu dot 4. Cica se imbranzesc la contact. Flansele nu trag aer fals . Inca. Nici nu sunt super crapate, doar niste microfisuri. O sa caut sa le schimb totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Eu le am cumparat de la un tip din Anglia. Detine Aprilia Performance. Tipul la care a trimis Dan calculatorul. Iti recomand dot 5 siliconic (atentie...nu dot 5.1) eu am golit instalatia...nu am vrut sa le mixez. Ai grija ...trebuie sa incarci cilindrul. Din pacate...nu mai am nici o piesa...mobra a plecat cu tot ce avea pana la ultimul surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Momentan mai trebuie buget...poate prin iarna sau primavara...sa vad ce gasesc pentru ca nu prea sunt la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 ..cat mai nou..cat mai accesorizat ai cat mai ieftin. Nu stiu ce sa zic acum pt ca nu prea sunt pe la noi. Buget...5000. maxim 5500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Ma mai batea gandul si la super tenere 750 sau tenere 660 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 990 Adv e inalta si grea cu spume... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Poate pentru tine...pt mine e ca o manusa. Mare inalta...puternica. Am 105 kg si 1.89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Am si eu o mica curiozitate, voi ce consum socateti in medie la rsv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Hehe, sete mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Hehe, sete mare? Nuu, la cat merg eu cu motorul ca imi ia 5% ca imi ia 13% tot acolo e. Dar mi se pare mult 11-12% in afara orasului, sa nu fie vreo problema cu alimentarea, sa nu dau din una il alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 mi se pare mult 11-12% in afara orasului Este foarte mult. Atât îmi lua 1098-ul (tot V2, dar mai mare) în regim 100% urban cu ECU, admisie și evacuare sport și amestec teribil de bogat: mă usturau ochii dacă stăteam în spatele ei. Sigur ai calculat bine?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 (editat) Am uitat sa punctez ca atunci s-a mers constant cu 180 km/h - 270 km/h ..... si mi-a consumat aproximativ 12%. Cand am mers constant cu 90-140 mi-a consumat 8....... E ok acest consum? Ar trebui sa-mi fac griji? PS: Totul e stoc pe ea, nu am schimbat nimic. Editat August 16, 2017 de Al3xscrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.