Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Stiu ca tu le -ai schimbat si speram sa mai stii de unde le-ai comandat. Ai vandut tot pachetul impreuna ca mobra ? Ca stiu ca pe langa carene mai erau in pachet si un ambreiaj , tobe..... daca ti-a ramas cumva o garnitura de la clutch slave cylinder ti-o cumpar eu. Vreau sa ii schimb lichidul la a mea ca e cam negru si imi e ca ma lasa si garnitura.

Scria Danut cu Futura cateva pagini in urma ca o solutie e dot 5 siliconic. Trebuie golita instalatia de vechiul lichid sau merge incarcata peste si asteptat sa iasa curat la aerisitor ?

Multumesc !

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Cristi. Auzisem legende cum ca dot 5 siliconic nu e compatibil cu dot 4. Cica se imbranzesc la contact. Flansele nu trag aer fals . Inca. Nici nu sunt super crapate, doar niste microfisuri. O sa caut sa le schimb totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le am cumparat de la un tip din Anglia. Detine Aprilia Performance. Tipul la care a trimis Dan calculatorul.

Iti recomand dot 5 siliconic (atentie...nu dot 5.1) eu am golit instalatia...nu am vrut sa le mixez. Ai grija ...trebuie sa incarci cilindrul. Din pacate...nu mai am nici o piesa...mobra a plecat cu tot ce avea pana la ultimul surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare mult 11-12% in afara orasului

 

Este foarte mult. Atât îmi lua 1098-ul (tot V2, dar mai mare) în regim 100% urban cu ECU, admisie și evacuare sport și amestec teribil de bogat: mă usturau ochii dacă stăteam în spatele ei. Sigur ai calculat bine?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa punctez ca atunci s-a mers constant cu 180 km/h - 270 km/h ..... si mi-a consumat aproximativ 12%.

 

Cand am mers constant cu 90-140 mi-a consumat 8.......

 

E ok acest consum? Ar trebui sa-mi fac griji?

 

PS: Totul e stoc pe ea, nu am schimbat nimic.

Editat de Al3xscrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci doar în ture mari îți ia 12. Deja sună altfel. Tot cam mult, dar nu dubios.

 

Mi se pare... ciudat modul în care i-ai făcut consumul, pe paliere de viteză. Ai consum instant în bord? Altfel nu prea-mi dau seama. Consumul mediu se face pe distanță. Te duci la Peco (undeva spre ieșirea din oraș), faci plinul, resetezi tripmeter-ul și mergi la plimbare. Când te întorci, te oprești tot la o benzinărie la marginea orașului, faci din nou plinul și vezi cât bagi și cât ai mers. Așa calculezi consumul extraurban.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu am facut consumul pana cand intra pe rezerva, de atunci stiu ca intra 11 L. Nu am facut un drum mai lung de 150 km, ca sa fiu nevoit sa mai fac un plin.

 

@wotr2me

Stai linistit ca poate fata :)), in curbe nici nu pot explica ce senzatii iti poate oferi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nevoie să golești rezervorul ca să-i faci plinul :/

 

De-asta ți-am spus să resetezi trip-ul când îl umpli. Nu contează cât te plimbi, pot să fie și 30km. Când te întorci la benzinărie, faci plinul din nou și vezi cât intră. Vezi cât bagi în raport cu cât ai mers. Regula de 3 simplă și afli cât ți-a consumat %.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mediu pe urban/extraurban? Ca să fie relevant, trebuie să mergi cât de cât egal în oraș și afară. Poți să faci calculul de-a lungul mai multor plinuri.

 

Lași trip-ul să meargă și începi să păstrezi bon-urile de benzină din momentul în care îl resetezi. Când consideri că din ce-ți arată tripmeter-ul ai făcut ~50% oraș și ~50% drum afară, faci plinul și calculezi adunând ce ai pe bonuri în raport cu ce ai pe contor.

 

Într-un oraș mic precum Piatra Neamț, nu ar trebui să ai diferențe foarte mari. Poate 1/4 sau 1/3 mai mult în oraș față de afară.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce crezi? Stiu de unul care a mers blana orbitoare pe autostrada in Germania si a halit rezervorul in 20 de minute (spre norocul lui, ca se jupuise cauciucul de tot pe mijloc). Si era cu Honda 1000RR, nu cu setila V2. Eu zic ca-i normal.

:funny: ne cunoastem?

 

dar treaba cu cauciucul nu a fost chiar asa, adica doar era mai tocit pe mijloc. In total au fost cam 70 - 80 km cu un plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:funny: ne cunoastem?

 

dar treaba cu cauciucul nu a fost chiar asa, adica doar era mai tocit pe mijloc. In total au fost cam 70 - 80 km cu un plin.

Daca esti Silviu, da. Dar nu esti, ca ma recunosteai tu pe mine ☺

» Post actualizat in 18 Aug 2017 11:32

Nush ce cauciuc mai moale avea si cu ce presiuni umbla, ca mai facea si track days cu ea. Se jupuise, la propriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...