gimsys Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Am avut o problema cu releul de incarcare asa ca am ramas fara curent. Am venit tot impins de la un eveniment si cu farurile stinse etc.. Ideea e ca motorul a fost innecat cu ocazia asta asa ca am zis ca scot bujiile putin sa ma uit la ele si intr-adevar erau ude. Avand probleme cu pornirea dupa schimbarea releului am zis ca schimb si bujiile. Problema a fost in schimb de la un fir oxidat si s-a rezolvat Aveam bujii Iridium inainte cu care am facut vreo 18000 de km (4 ani). Ideea e ca acum din lipsa de buget am luat bujii standard si acum nu stiu care sa le las pe motor, cele noi, standard sau cele vechi, iridium... Ma gandeam sa le tin de rezerva pe cele de iridium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 (editat) Nu e asa mare diferenta o bujie iridium fata de una normala, mai ales in cazul " iridium uzat - normal nou ", atata timp cat ai carburatia si filtrul de aer ok nu ar trebui sa observi mari diferente, nu pe strada. Editat Iunie 9, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Salut am o problema la XF 650. Una din bujii este intepenita si mi-e frica sa o fortez. Aveti vre-o sugestie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Da niste degripant si lasa-l sa actioneze o zi. Apoi incerca din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Salutari colegi, am fost nevoit sa dau evacuarea jos si am observat ca pe o teava a evacuarii am depusa multa funingine, restul sunt lacrima. Ar fi cazul sa le schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Evacuarile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Pff bujiile scuze, ma gandeam ca e clar daca am scris aici simpaticule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Cred ca trebuie sa sincronizezi injectia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Sincronizarea carburatoarelor e urmatoarea etapa dupa schimbul anvelopelor, a lichidului de racire si a celui de frana. Deci zici ca nu ar fi din bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Daca zici ca o evacuare e neagra si alealalte curate, problema nu e la bujii. Tu stii cati km au bujiile si daca ar trebui schimbate. Sincronizeaza carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 Tocmai ca nu stiu cati km au bujiile am luat moto anul trecut doar. Incercam cu sincronul carburatoarelor intai. Multunesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 14, 2018 Share Postat Noiembrie 14, 2018 Intrebare pentru cei care stiu sa ne explice: am auzit de la un coleg rider ca ar fi bine sa pun in v-twin bujii diferite, adica un iridium si una normala, din cauza temperaturii de functionare a cilindrului fata si a celui din spate. Am gasit si pe louis la specificatii aceasta informatie si, de dragul teoriei, as vrea sa aflu daca ar face o diferenta la temperaturi. Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Noiembrie 19, 2018 Share Postat Noiembrie 19, 2018 La 14.11.2018 la 9:14, Patrick_M a spus: Intrebare pentru cei care stiu sa ne explice: am auzit de la un coleg rider ca ar fi bine sa pun in v-twin bujii diferite, adica un iridium si una normala, din cauza temperaturii de functionare a cilindrului fata si a celui din spate. Am gasit si pe louis la specificatii aceasta informatie si, de dragul teoriei, as vrea sa aflu daca ar face o diferenta la temperaturi. Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 20, 2018 Share Postat Noiembrie 20, 2018 No asa imi place sa fie discutiile. La subiect. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Ianuarie 5, 2019 Share Postat Ianuarie 5, 2019 Salutare si la multi ani! Anul acesta ii schimb bujiile cbr-ului meu si m-am apucat de cautat. Modelul recomandat este de la NGK IMR9C-9HES sau Denso VUH27ES. Am gasit preturi bune pe site-ul miidepiese.ro, 86 lei respectiv 82 lei. Mi se pare un pic parca prea ieftin fata de preturile pe care le-am vazut pe alte site-uri. Am mai gasit pe autoeco.ro doar Denso la 77 lei chiar. Sunt sanse sa fie fake? Se pot verifica in vreun fel? Ma gandeam la Denso fiindca am auzit ca sunt mai putin "falsificate". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Ianuarie 12, 2019 Share Postat Ianuarie 12, 2019 Am comandat si eu cateva piese in decembrie de pe miidepiese.ro. Multe piese au pretul incomparabil mai mic față de cele de pe site-urile moto (ex: chit reparatie pompa frana 55 lei vs 135 lei; filtru aer 70 vs 120; cablu ambreiaj 55 vs 90; exact aceleasi piese, cu aceleasi coduri). La bujii au cam aceleasi preturi ca restul magazinelor, cel putin la tipul de bujii pe care îl caut eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRmamaie Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 salut, am vazut o motocicleta recent, am vrut sa o cumpar, un honda cb500T 1976, motorul se auzea bine dar o bujie era afumata si se vedea cand a pornit ca scotea fum doar pe o teava de esapament, stiti care ar fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelx11 Postat Martie 26, 2020 Share Postat Martie 26, 2020 Eu modific putin electrodul de masa si nu mai fura curent cand se uda, asa am si la moto si sunt iridiu, dar am aplicat aceasta metoda si la generatoare sau drujbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alezzz Postat Decembrie 3, 2021 Share Postat Decembrie 3, 2021 Buna am o Honda cr 80 si am observat un lucru ciudat la bujie.Pe o jumatate a bujiei aceasta nu este colorata este apropae alba iar pe cealalta jumatate a bujiei este colorata normal alt lucru ciudat cand am dat toba jos am vazut ca cilindrul este zgariat pe partea cu admisia dar pe partea cu evacuarea nu are absolut nimic oare sa fie partea fara culoare a bujiei pe partea unde este cilindrul zgariat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.