Sari la conținut

BUJII - Totul despre.


Postări Recomandate

  • 4 months later...
  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am inteles cum sta treaba bujii iridiu vs clasic dar NU inteleg urmatoarele ''valori'' in manual gasesc IMR9A-9h si pe e bay CR9EHVX9 pentru cbr f2 poate cineva sa-mi explice ??

am 35000 km cu bujii normale si nu am avut probleme dar ma gandesc ca ar mai trebui schimbate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru motocicleta ta sunt recomandate iridium cod CR9EHIX-9 si normale CR9EH-9! Sunt codurile luate de pe catalogul NGK! Tu ai cumva manualul de reparatie pentru CBR F4I?! La F4I sunt bujiile codul IMR9A-9h, din cate imi amintesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ngk.com/NGK-Motorcycle-c1409.aspx si se vad aici si performantele pentru toti mecaniciosii care zic ca una se unda mai tare decat cealalta :)))



Pentru motocicleta ta sunt recomandate iridium cod CR9EHIX-9 si normale CR9EH-9! Sunt codurile luate de pe catalogul NGK! Tu ai cumva manualul de reparatie pentru CBR F4I?! La F4I sunt bujiile codul IMR9A-9h, din cate imi amintesc!

manualul e de f 2 nu stiu daca si prima parte consumabilele si celelate valori e de f 2 ,stiu ce bujie imi trebuie dar ce reprezinta

IMR9A-9H , IMR9C -9H , CR9EH-9 SI cele cu iridiu CR9HIX9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codul acela reprezinta caracteristicile bujiei: de ex diametru filetului, cifra termina, existenta unui rezistor inclus sau nu, etc!

asa ma gandeam si eu dar de ce pe una scrie imr9A9h si pe una CR9EH-9 fiind de fapt aceeasi bujie cu aceleasi valori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Intrebare rapida, cat de grava este problema daca am rezistenta care se vede in poze in cele 4 fise? Mie mi se pare fenomenal de mare rezistenta tinand cont ca daca unesc bornele de la aparatul de masura primesc 0.01


Am scos si cablul din lulea si am masurat impedanta doar la lulea si doar la cablu si toata rezistenta care se vede in poze e din lulea, e normal?

post-67547-0-78476000-1395141243_thumb.jpg

post-67547-0-87391700-1395141258_thumb.jpg

post-67547-0-89104600-1395141268_thumb.jpg

post-67547-0-32744800-1395141281_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La masina (daca tin minte bine), ce era peste 6 (sau chiar 7 si mai mult) schimbam, eu zic ca ce ai acolo e ok. Intrebare: de unde ai totusi 4 fise? Translapu' nu era V2? :)

 

Pe la jumatatea paginii e cineva care da niste valori: http://transalp.org/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=7155&view=previous (cauta dupa "ohm")

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare rapida, cat de grava este problema daca am rezistenta care se vede in poze in cele 4 fise? Mie mi se pare fenomenal de mare rezistenta tinand cont ca daca unesc bornele de la aparatul de masura primesc 0.01

 

Am scos si cablul din lulea si am masurat impedanta doar la lulea si doar la cablu si toata rezistenta care se vede in poze e din lulea, e normal?

Au si bujiile rezistentele lor. Am masurat la o bujie pe care o aveam in casa (CR9EK) si mai are vreo 4k si aia. Ori cu rezistentele din fise, ori fara, probabil tot cam aia e.

 

http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spark_plugs/faq/faqresistor.asp

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

Am si eu o intrebare scurta legata de bujia de mai jos. Anul trecut, prin aprilie "am schimbat" bujiile la un service si acum le-am dat jos si arata asa. Nu ma pricep foarte bine si intrebarea mea e daca aceste bujii arata de 1 an ? E normala rugina si depunerile din poza, pentru ca nu mi se par schimbate de 1 an. De mentionat ca e un motor in 4T, am mers anul trecut cam 5000km si motorul a stat afara in sezon (a fost si plouat) dar iarna a stat in garaj.

 

Mersi.

 

1977110_10152330343669271_350990843_n.jp

Editat de johnny_laslo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer... eu mi-am schimbat personal bujiile acum 3 ani si dupa timpul asta si cam 15k km zici ca is inca noi. Si motocicleta mea a fost plouata si a stat in garaj iarna. Cred ca au un secol alea :crack: ori ajunge pe undeva apa direct la ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta au avut si zile mai bune bujiile alea. La cum arata cred au muult mai mult decat un sezon "in spate" adica pe electrod :crack: Si eu am schimbat recent bujiile, care, din spusele mecanicului au cam 3 sezoane si nu aratau asa. Intr-adevar pe una dintre ele am avut si eu destul de multa rugina insa nu se compara. Dupa ce le-am pus pe cele noi, mersul motorului s-a schimbat radical. Credeam ca am alt motor. Probabil asta vei simti si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am schimbat bujiile din 2006 si arata ca noi am luat anu` asta iridiu dar inca nu le am montat ori tii motoreta in mediu umed, ori o speli prea mult desi fisele au ceva protectii ori omoara pe aia de la service !!! uite de asta nu duc in service motoru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ai infundate gaurile de scurgere din chiouloasa si ramine apa acolo mai mult timp. Pina la urma urmei, ce conteaza?

conteaza ca omu' a platit pentru schimbarea bujiilor iar mafia romana a frecat bujiile cu peria de sarma si le-a pus la loc si probabil bani i-a oprit si pentru buji noi. eu am inste crossuri LA TARA si stau in namol mereu si crede-ma ca bujiile sunt neschimbate de 2-3 ani si nu sunt ruginite asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

Am si eu o intrebare scurta legata de bujia de mai jos. Anul trecut, prin aprilie "am schimbat" bujiile la un service si acum le-am dat jos si arata asa. Nu ma pricep foarte bine si intrebarea mea e daca aceste bujii arata de 1 an ? E normala rugina si depunerile din poza, pentru ca nu mi se par schimbate de 1 an. De mentionat ca e un motor in 4T, am mers anul trecut cam 5000km si motorul a stat afara in sezon (a fost si plouat) dar iarna a stat in garaj.

 

Mersi.

 

1977110_10152330343669271_350990843_n.jp

am schimbat bujiile acum,la inceput de sezon;pana la toamna,moto va sta afara si va face "baie" la spalatorie dupa fiecare noroiala;

la toamna bujiile mele vor arata precum asta;in anumite conditii este normal ca bujia sa arate asa chiar si dupa o perioada de 6-8 luni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza aspectul exterior, cert este ca amestecul este PREA bogat.

PS- galvanul face reactie cu aluminiul... sau ceva pe-acolo

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conteaza ca omu' a platit pentru schimbarea bujiilor iar mafia romana a frecat bujiile cu peria de sarma si le-a pus la loc si probabil bani i-a oprit si pentru buji noi. eu am inste crossuri LA TARA si stau in namol mereu si crede-ma ca bujiile sunt neschimbate de 2-3 ani si nu sunt ruginite asa.

Si o sa poata sa le dea cu bujia-n cap alora, doar pe ideea ca-i ruginita? Sa nu se mai duca la acel service daca are indoieli si gata. Nu mai tin minte exact, dar si eu am parca o bujie care arata asa (schimbate de mine).

 

PS: vad ca are Katana, probabil are capacele de cauciuc ca la Bandit. Se mai intimpla sa se deformeze in timp, am unul care nu mai vrea sa stea acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...