Sari la conținut

BUJII - Totul despre.


Postări Recomandate

Vizitator darcocbr

Eu mai iau si de afara. Altcineva, nu eu. De exemplu, uleiul pt masini, pt motoare, pt scutere, bujii, chestii marunte. Sigur e diferenta, deci merita sa incerci ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 993
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Salutare,sunt nou la clasa 600

Am luat de curand o kawasaki zx6r 1998 si imi udă bujiile la rece.Uneori porneste cu socul tras,sta catevasecunde pornită dupa care se opreste si nu mai vrea sa pornească pana nu ii usuc bujiile

La cald nu are nicio problema,porneste bine,trage,se tureaza...

Ce ar putea fi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ok, si eu trebuie sa imi cumpar bujii.

Am totusi o intrebare, exceptandu-le pe cele cu iridium, si dimensiunile fizice (hexagon de 16, 18), ce mai difera la bujii? Adica de ce sunt atat de multe modele?

Ma gandesc ca nu e vorba doar de distante intre electrod si masa....

 

Si inca ceva...oare de ce producatorul da doar part no unui singur producator de bujii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai gandeste-te ca sunt mai multe variabile:

* lungimea bujiei

* grosimea bujiei

* distanta intre electrozi

* temperatura scanteii (asta e indicata de cifra din cod, cu cat cifra e mai mica - cu atat scanteia e mai calda)

* tipul de conectare cu pipa (capatul subtire al bujiei)

 

E, daca faci permutari numai intre astea 5 variabile (nu stiu daca astea-s toate) iti ies o gramada de variante.


» Post actualizat in 05 Feb 2016 07:26

Cat despre ce-ti da producatorul, el iti da codul bujiei pe marca de bujii folosita in fabrica, altfel spus bujia OEM. Cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* temperatura scanteii (asta e indicata de cifra din cod, cu cat cifra e mai mica - cu atat scanteia e mai calda)

Temperatura bujiei, nu a scanteii.

"Typically the heat range for NGK Spark Plugs varies from 2-11. This number indicates the thermal characteristics of a spark plug, or how ‘hot’ or ‘cold’ a spark plug is. The term hot/cold is commonly used to describe whether a spark plug heats up easily (hot) or whether it provides resistance to heating up (cold)."

http://www.ngk.com.au/spark-plugs/technical-information/heat-range-explanation

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Nu stiu daca s-a mai discutat..

Pentru babuta mea, f4 din 2000, are rost sa o cadorisesc cu iridium, sau sa-i pun ca si pana acum NGK normale, codul specificat de producator?

Daca a mers bine pana acum nu vad de ce-ai schimba ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Pentru honda sc24 producatorul ofera doua variante de bujii, DPR9EA-9 si DPR9EIX-9 (iridium). De ce?

Tehnologia iridium este mai noua,asa ca producatorul recomanda pe cele clasice dar si tehnologia mai noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Fiind un fapt recunoscut ca piata romaneasca abunda in produse contrafacute si ca brandul NGK e o tinta predilecta, puteti sa imi recomandati o sursa "sigura" de achizitie bujii? Am gasit IMR9A-9H la mai multe magazine online dar variatia de pret e ciudat de mare...

Stiu cum functioneaza piata concurentiala dar parca diferentele de pret (de la 80 la 130 lei/buc) nu au cum sa nu ridice niste intrebari.

Editat de liviucu77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

N-am idee cam cat e deso peste ngk ca si tehnologie, sau cat de putin sunt contrafacute denso in comparatie cu ngk, dar eu am cumparat in ultimii opt ani bujii ngk de la un magazin romanesc, la un pret pe care il consider bun si m-au tinut zeci de mii de kilometri fara problema. Plus ca se gasesc peste tot informatii despre cum se identifica o bujie ngk contrafacuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am ales Denso.

NGK am pus noi la inceputul sezonului trecut, ca nu pornea. A mers foarte bine tot sezonul, am bagat-o la iernat. Acum, in primavara, la pornire, iar probleme cu bujiile. Eu nu inteleg cum bujiile astea se strica singure de la un sezon la celalalt, de toamna pana primavara...

Acum am pus Denso, a pornit imediat ca si cu NGK-urile de anul trecut. Sunt curios daca la pornirea din sezonul urmator vor fi iar probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil la un set de bujii cr9eix , sa mearga prost(intrerupt , pornire in 3 , mers sacadat) desi scanteia este intre electrozi la toate 4 bujiile?

Editat de ionuttsg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...