Sari la conținut

Prima motocicleta - YZF R1


dodo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 172
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

da, dar tu ai ONDA si mai e si rosie.. ma rog ce a mai ramas din culoare..

orice motor de culoare rosie, are cu 20cai mai mult. se stie asta. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu dau sfaturi, doar o intrebare am. Ti se pare ca esti in stare sa mergi cu el? Eu cred ca vreo 3-4 ani n-o sa fii in stare sa o stapanesti, iar daca iti iei niste trante o sa fie si mai gros morcovu si o sa inveti si mai greu. Ce sens are sa-ti iei motor de 1000 din prima? Oricum nu esti capabil sa mergi cu el, oricum 1000 pe strada e cam degeaba.

 

Eu dupa 2 ani pe 600 n-as trece pe 1000. Nu-mi trebuie mai mult.

 

...sincer imi e frica de el groaznic...nu cred ca o sa il duc vreodata la limita...vor trece multi ani pana sa merg cu motocicleta care o sa o am la vremea aia la limita...

..motorul l-am luat pentru ca mi-a placut , a fost ok ca pret , l-am vrut repede de ziua mea ( ca raspuns la ce zicea cineva mai sus , NU , nu mi l-au cumparat parintii ) ...astazi am facut cam 50-60 km , doar in oras in trafic , mereu cu o persoana in spate , si nu mereu aceeasi , si am avut ocazia sa vad cum ma simt cu el , si cu diferite persoane care au diferite stiluri de a sta pe motor ) ... am mers normal , l-am mai si accelerat pe linia dreapta...per final totul a fost ok...dar...repede...il respect pentru ca imi e frica de el...

 

thumb.gif...P.S : SCHIMB YAMAHA R1 '99 , 29.500 km cu motocicleta frumoasa , arataoasa si zgomotoasa...capacitate cilindrica din 3 cifre , iar prima sa fie minim 5...nu ofer , nu astept diferenta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sincer imi e frica de el groaznic...nu cred ca o sa il duc vreodata la limita...vor trece multi ani pana sa merg cu motocicleta care o sa o am la vremea aia la limita...

..motorul l-am luat pentru ca mi-a placut , a fost ok ca pret , l-am vrut repede de ziua mea ( ca raspuns la ce zicea cineva mai sus , NU , nu mi l-au cumparat parintii ) ...astazi am facut cam 50-60 km , doar in oras in trafic , mereu cu o persoana in spate , si nu mereu aceeasi , si am avut ocazia sa vad cum ma simt cu el , si cu diferite persoane care au diferite stiluri de a sta pe motor ) ... am mers normal , l-am mai si accelerat pe linia dreapta...per final totul a fost ok...dar...repede...il respect pentru ca imi e frica de el...

 

thumb.gif...P.S : SCHIMB YAMAHA R1 '99 , 29.500 km cu motocicleta frumoasa , arataoasa si zgomotoasa...capacitate cilindrica din 3 cifre , iar prima sa fie minim 5...nu ofer , nu astept diferenta !

 

 

Daca ti-e frica de ea ca unui FATALAU de ce pu.la mea l-ai mai luat FRATE? Zi cu mana pe inima: "SUNT SNOB SI COCALAR SI MI L-AM LUAT PUR SI SIMPLU CA MI PLACE CUM ARATA, DA BINE LA LOOK"...

 

E nevoie de 3 co.aie ca sa recunosti asta?

 

Daca tot conduci masina puternica (scumpa) nu inteleg ce te mai ca.ci ca l-ai prins "ok" la pret.......nu e ca si cum l-ai luat cu 1200 euro,NU??? ca sa zici "vai,l-am prins la pont,nu-l puteam lasa sa-mi scape"..

 

A zis bine cineva mai sus,ia-ti R1 ca sa mergi ca.cat la c.ur vreo 1-2 ani......si o sa intelegi maxim din 'motociclism'......

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa faci schimb mai intai cu un miar dupa 2004 si dupa facem noi doi schimbu. Iti dau un 636 frumos si ti-l pregatesc daca vrei si cu un cui in acceleratie :) .

 

Si pe orice ai fi, cam dupa 2-3 luni apar accidentele/cazaturile pentru ca atunci crezi ca stii sa mergi si incepi sa te dai "racing"...Ori iti dai seama ca tu habar n`ai sa mergi pe motor, ori te face accidentu/cazatura sa iti dai seama ca nu stii sa mergi pe motor. Partea a doua daca esti norocos si scapi usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa faci schimb mai intai cu un miar dupa 2004 si dupa facem noi doi schimbu. Iti dau un 636 frumos si ti-l pregatesc daca vrei si cu un cui in acceleratie :) .

 

Si pe orice ai fi, cam dupa 2-3 luni apar accidentele/cazaturile pentru ca atunci crezi ca stii sa mergi si incepi sa te dai "racing"...Ori iti dai seama ca tu habar n`ai sa mergi pe motor, ori te face accidentu/cazatura sa iti dai seama ca nu stii sa mergi pe motor. Partea a doua daca esti norocos si scapi usor.

 

 

 

 

...motocicleta nu o schimb decat daca e un motor care imi place enorm cum arata...636 gasisem doua , unu culoarea ta si unu pe albastru , dar nu le-am vrut...oricum trebuie sa fie prea buna "afacerea" pentru mine pentru a face schimbul asta...

 

Inca o data , repet .. o data pentru totdeauna , mi-am facut topic aici pentru a ma putea sfatui cu voi , pentru a ma invata de bine , nu pentru a ma lauda sau pentru a accepta din partea unora jigniri si catalogari si tot felul de prostii...va rog , daca e ceva ce nu va convine pe topicul asta , nu mai cititi , nu mai dati reply !!!!!!!!!!!!!! LASATII PE CEI CARE CHIAR IMI SCRIU AICI LUCRURI FOLOSITOARE SI UTILE !!! ..

 

 

..multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, chestia asta cu "mi-e frica de ea" nu e buna deloc. Nu o sa ajungi niciodata sa faci ceva cu motocicleta sau sa inveti ceva. Pentru ca ti-e frica. Si cand o sa dai prima oara cu ea de pamant o sa-ti fie si mai frica.

Orice om invata mai usor gradual, progresiv.

Eu am avut 50cc, apoi 125 apoi 600 acum am 750. Am multi km la activ cu moto.

La fiecare pas in sus motocicleta noua mi-a inspirat teama stii cat? Cateva zile, maxim 100km, dupa care m-am adaptat imediat. Acum "fac tumbe" cu orice motocicleta imi dai pe mana. Si mi-a venit usor pentru ca aveam reflexele deja formate cu cele mai mici. Am cazut cu toate.

Cand am trecut de la 50cc la 125 (2T) imediat am sesizat diferenta de puetere dar ciclistica era la fel. Mi s-a adaptat mana dreapta imediat, in cateva zile.

 

Cand am trecut la enduro de 600 s-a schimbat puterea iar, dar ciclistica foarte putin, am sarit de la 20 de cai la 50. In schimb s-au imbunatatit franele si am inceput sa ma obisnuiesc cu ele.

Apoi am trecut la enduro-touring tot de 600. De data asta s-a schimbat mult masa motocicletei, de la 150kg am trecut la 200+, cand am luat-o mi s-a parut si greu de impins pe loc. Dar m-am adaptat imediat.

 

Apoi anul trecut am trecut la sport touring si 100 cai. Diferenta imensa de putere, pozitie, ghidon, ciclistica, frane. Ooo, ce frane! Daca la inceput ma cam speria, m-am obisnuit cu ea imediat, in cateva zile.

 

Ziceai de cumpatare, lol, eu cand mi-am luat Transalpul acum 4ani, am ajuns la 120 la ora numai in drumul scurt cat am dus-o acasa.

Asta ultima, sport-touring (VFR750F) am luat-o anul trecut si dupa 4 zile dupa ce am luat-o am plecat cu ea intr-o excursie de 3300km. Excursie in care am mers cu 160-180 chiar 220 pe unele portiuni in germania, cu pasager si bagaje pe ea ca magarul.

Te intreb, cam in cat timp o sa poti sa faci tu asta cu acel R1, sau ce o sa inveti tu cu el?

Sau, de ce ti-ai luat motocicleta? Sa fii cul?

Majoritatea dintre noi de aici ne-am luat motocicleta pentru ca ne place sa mergem pe 2 roti, fie ca ai 20 de cai sau 150. Asta in primul rand si apoi restul, cum arata moto, da bine la terasa, etc.

Tu de ce ti-ai luat-o daca zici ca ti-e frica sa mergi cu ea?

Iti face placere sa stai asa pe ea cu morcovu in poponeata, stiind ca intr-o situatie extrema care poate aparea oricand (iti franeaza o masina in fata brusc) o sa te fastacesti si o sa franezi cu sfatele, o sa incurci comenzile si o sa accelerezi incercand sa te tii de ghidon?

Stapanesti la nivel de instinct fara sa gandesti maneta de ambreiaj sau cea de frana?

Ti s-a dat mana asa repede cu finetea acceleratiei la o moto sport???

PLM.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

Frumoasa mobra,sa o stapanesti sanatos si fara incidente!!! Si eu am fost ceva de genu tau,la 17 ani ,aveam Kawa zx9r,si tot nu am murit. Conteaza foarte mult cum stii sa te stapanesti. Restu e can can ,cum a mai scris cineva .....beer.gif Si uite cum la 21 de ani ,am motor de 1200 si nu am avut nici un incident in ultimu timp,prietenii cu care ma plimb ,poate sa iti confirme . In trecut am avut si eu multe accidente,unele mai urate ,altele mai usoare,dar intotdeauna m-am ridicat de jos,si am incercat sa invat din greseli. Teoria in momentu cand ai o faza aiurea ,este exact nula,in momentu acela,tot ce conteaza sunt reflexele.Parerea mea ,inainte de toate(cum a mai scris cineva) e sa iti exersezi reflexele. Cu un mers temperat si cu niste reflexe cat de cat,ai toate sansele ,sa ajungi cu bine acasa,ori de cate ori iesi cu mobra.

Editat de EduardS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sincer imi e frica de el groaznic...nu cred ca o sa il duc vreodata la limita...vor trece multi ani pana sa merg cu motocicleta care o sa o am la vremea aia la limita...

 

 

Astea-s tampenii! Asta e la fel ca aia, dezbraca-te ca nu iti fac nimic!

Pui pariu ca in 2 luni iti cresc ouale, te simti stapan pe tine, crezi ca ai invatat motocicleta, si-i dai blana? Si exact inainte sa o trantesti de pamant, ai sa-ti doresti sa fi stiut cum sta treaba cu livrarea puterii in curbe, cum e cu aderenta, cum e cu gumele reci/calde, cum e franarea de urgenta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca ati inceput toti sa fiti mai constructivi si mai la obiect desi mai e si flaming-ul obsinuit printe posturi.

si eu am mers foarte cumpatat prima luna cat m-am obisnuit cu mobra si nu am intrat in nicio belea. abia pe urma cand am inceput sa cred ca stiu sa franez si cand sa ii dau gaz m-am bagat singur in situatii maro deci ce zice lumea e valabil, ti se urca vaporii la cap fara sa stii.

@dodo foarte bine daca te-ai decis sa renunti la ea. cum ziceam, daca esti atat de interesat de look si chestiile astea, ia-ti un ducati(sper sa nu se ofenseze posesorii) ca astea arata si suna bine iar lista de chestii care le poti customiza e enorma, ai accesorii de toate felurile, poti sa bagi bani in ea cam de juma de audi.

gasesti monstere de la 60 de cai in sus, in functie de ani/versiune, ai si tu o pozitie mai omeneasca pe ea(din nou, no offence posesorii de SS-uri) si nici nu o sa te pandeasca ca R1 sa ti-o traga irecuperabil.

si iti zic astea doar pentru ca te vad atras mai mult de latura asta a motociclismului. vad totusi ca ai o predispozitie catre SS-uri, aici fiind mai greu sa gasesti ceva la fel de practic.

pana la urma, indiferent pe ce cale o sa o apuci o sa te prinda si microbul adevarat al motociclismului, riding-ul. atunci sa te tii bine.

 

astia care tot sustineti ca v-ati urcat verzi pe mobre de 150 de cai si nu ati avut nicio treaba, pun pariu ca nu sunteti la fel de abili ca unul care a mers pe ceva mult mai usor de stapanit fara frica. astea se pot demonstra doar pe niste serpentine sau circuit totusi dar doar pentru ca nu te-a omorat o mobra de 150 de cai, nu inseamna ca stii sa si mergi. doar ca ai reusit sa nu te bagi singur in rahat. pana la urma, pana la piata putem toti sa mergem cu orice motor, in schimb am vazut pe cheia cum se departa un prieten de mine cu un varadero(clar nu o mobra de ars pe viraje) doar din cauza ca omu stia ce trebuie sa faca. cred ca a ajuns acolo mergand 3 ani pe un zephyr de 50cp pe care l-a stors de tot ce putea. cred ca si cu zephyr-ul ala tot nu ma tineam dupa el.

 

nu amestecati supravietuirea cu dezvoltarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma baiatule,baga-ti mintile-n cap si vinde motocicleta...

Tu habar n-ai de motociclism si(cred) nici de capu` tau.

Tu vrei sa-nveti cum se merge pe R1 `99 (LOL :crack: ) pe motociclism.ro ????Baga-ti mintile in cap!

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

...si am ajuns si la +2000 km ...

 

ce pot sa zic , motocicleta e super ok , m-am acomodat cu ea , imi place ... si nu vreau sa o mai schimb curand..

au aparut si primele incidente...

* mi-a iesit cineva brusc in fata , si am pus frana brusca cu roata de spate , mi-a facut un mic S pe asfapt...am avut viteza mica ..am scapat...

* in treapta a 2a , la aprox 8.000-8.500 rot/min , nu stiu ce s-a intamplat , motocicleta s-a accelerat brusc si ... aici nu stiu daca a fost asa , eu spun ce am simtit , roata din spate parca a patinat , a dat putin motocicleta din poponeata...situatie terminata din nou cu bine..

* incident din care am iesit cu o rana in genunchi..am intors motocicleta pe o panta...aici lipsa de experienta si-a spus cuvantul...am intors-o pe partea gresita , nu am mai ajuns cu piciorul jos , iar cand am ajuns , nu am mai putut sustine greutatea motocicletei , asa ca am culcat-o pe o parte..ea a scapat neatinsa , in schimb genunchiul meu e stampilat putin....

 

 

..sper sa va scriu si la +20.000 km , dar fara alte incidente in afara de astea de mai sus..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si am ajuns si la +2000 km ...

 

ce pot sa zic , motocicleta e super ok , m-am acomodat cu ea , imi place ... si nu vreau sa o mai schimb curand..

au aparut si primele incidente...

* mi-a iesit cineva brusc in fata , si am pus frana brusca cu roata de spate , mi-a facut un mic S pe asfapt...am avut viteza mica ..am scapat...

personal nu ma joc cu frana spate decat la sub 70km/h, zici ca ai avut vit mica si s-a terminat cu bine; nu cred ca-i un obicei sanatos sa "sari" pe frana spate la viteze mari..intre noi fie vb, nu stiu cum unora le vine mai la-ndemana sa franeze cu piciorul cand maneta aia e asa.."la-ndemana" :grinbandit:

sfat: eu tin 2 degete MEREU pe maneta de frana, daca o "pazesti" castigi timp.

* in treapta a 2a , la aprox 8.000-8.500 rot/min , nu stiu ce s-a intamplat , motocicleta s-a accelerat brusc si ... aici nu stiu daca a fost asa , eu spun ce am simtit , roata din spate parca a patinat , a dat putin motocicleta din poponeata...situatie terminata din nou cu bine..

poate ai dat intr-o groapa si ai facut manevra celebra "scapatul mainii in gaz", tu stii ce si cum, singura nu cred ca s-a accelerat..nu mai stiu daca stii sau daca a zis cineva, dar trebuie sa tii .."incheietura in jos", in caz de dai in vreo groapa sa nu accelerezi din greseala. repet, tu stii ce-a fost acolo, dar parerea mea e ca nu se accelereaza de nebuna.

* incident din care am iesit cu o rana in genunchi..am intors motocicleta pe o panta...aici lipsa de experienta si-a spus cuvantul...am intors-o pe partea gresita , nu am mai ajuns cu piciorul jos , iar cand am ajuns , nu am mai putut sustine greutatea motocicletei , asa ca am culcat-o pe o parte..ea a scapat neatinsa , in schimb genunchiul meu e stampilat putin....

naspa ca nu ajungi calumea jos, macar de-ar fi asta prima si ultima cazatura!

 

..sper sa va scriu si la +20.000 km , dar fara alte incidente in afara de astea de mai sus..

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

monteazai niste crashpaduri,sigur o sa te tavalesti,dupa cum au spus si cativa in prima pagina,nu te grabi sa o aranjezi estetic,invata mai intai sa prinzi experienta,sa franezi etc,oricum o sa te tavalesti cu ea ,si nu cred ca o sa iti convina dupa ce ai aranjat-o :) incearca sa iesi cu ea mai mult cand e liber si atentie nu circula cu viteze mai mari de 70 cel mult pentru ca te pot lua prin surprindere multe,nu conteaza ca ai experienta pe 4 roti

 

asfalt uscat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era un baiat pe aici CMD parca ce zicea in felul urmator: investeste prima oara in tine decat in mobra. Se referea la faptul ca poti sa iti platesti niste cursuri de pilotaj decat sa pui rizoame & stuff. Si are dreptate, ai inceput direct pe mobra mare, nu strica deloc pt. ca iti protejezi si pielea si investitia. Eu am inceput pe 400, am trecut pe 650, putin la 750 iar acum... 125cc (pt. oras). Si pot sa spun ca fata de 250kg cat avea 750-ul, asta de 125 are fix jumate si deabia acum am inteles cat de mult conteaza manevrabilitatea si asa nu am mai avut incidente atat de importante in trafic, frana spate chiar o blochez intentionat si nu am nici o emotie... Asta nu inseamna sa iti iei 125cc, doar ca pe 1000 trebuie avut mare grija ca incepator. Trage plimbari serioase in weekend, cat de dimineata (cand se lumineaza, eu asa faceam cand eram incepator), cand e mai liber, pe drumuri stiute de preferat sa capeti experienta si incredere in tine, dar nu prea mare sa nu dai cu fundul de asfalt :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

* in treapta a 2a , la aprox 8.000-8.500 rot/min , nu stiu ce s-a intamplat , motocicleta s-a accelerat brusc si ... aici nu stiu daca a fost asa , eu spun ce am simtit , roata din spate parca a patinat , a dat putin motocicleta din poponeata...situatie terminata din nou cu bine..

 

 

Ce s-a intamplat?La 8500 rot/min R1 are explozie de putere si te cam da cu (cuvant urat)'n sus daca nu esti pregatit.Ai grija, schimba si tu mai in 5000 sa eviti chestiile de genu'.Cum mai e cu motoreta?:D

Editat de INT6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce s-a intamplat?La 8500 rot/min R1 are explozie de putere si te cam da cu (cuvant urat)'n sus daca nu esti pregatit.Ai grija, schimba si tu mai in 5000 sa eviti chestiile de genu'.Cum mai e cu motoreta?:D

sau sa isi ia ceva de 250 sa schimbe la 8000 fara sa se accelereze motoreta :))))))...distractie mare...oricum la cati mai multi km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..cu motocicleta nu s-a mai intamplat nimic grav , doar o crapatura pe carena stanga si folia de carbon jumulita pe dreapta biggrinbandit.gif

 

Am inceput sa ma acomodez destul de bine cu ea , astazi m-am folosit de ea cu adevarat , nu doar pentru plimbari , de la 10 pana dup-amiaza la 18...si chiar am facut km buni doar in oras...am avut ocazia sa invat mai bine ca lumea chiar nu se asigura , ca m-au ajutat mult becurile xenon care le-am montat , ma vede lumea mai bine in oglinzi...

 

De la ultimul post am mai facut aproximativ 1000 km , si sper la cat mai multi fara incidente...multumesc pentru informatia legata de detonarea de la 8.000 rot/minbeer.gif ... am simtit-o de mai multe ori....

 

Inca o data , multumesc tuturor pentru sfaturile bune ! bigstar.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...