Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Ar tebui să le fie usor sa o scoată la fel de usoară, nu uita ca BMW a folosit pt HP2 un motor vechi si greu, cu cardan care la rândul lui e greu. Deci cu un motor modern, si cu avansul tehnologiei in cei 10 ani scursi ....... ce mama naibii fac producătorii ?? Da HP2 a fost un exercitiu. Hp2 Enduro n-are nimic in comun cu R1200 GS... sunt sigur ca nici macar motorul nu e 100% sau macar 80% acelasi... Ti-ai raspuns singur ce fac producatorii cand ai recunoscut si tu ca Hp2 a fost un exercitiu.. La ce ne-ar ajuta o motocicleta care sa depaseasca HP2 E in specs si care sa costa 22/23 mii ? Asa ceva nu e de ''serie''.... si chiar nu stiu cati din cei care verbalizeaza pe aici au sau ar da atatia bani pe una.. Va spun eu ce asteapta ei.... o mobra cu de 170 kg la gol, cu suspensii reglabile cu travel de macar 250mm cu o motorizare twin (2 paraleli) care sa costa 13 mii (si inca asa li s-ar parea mult pt o mobra) Lumea e ipocrita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) Daca nu intelegi inseamna ca nu ti se adreseaza.. Carene vopsite dragut au toate motocicletele din fabrica. Cred ca mai mult carenaj avea fosta Africa twin, decat asta. Pana acum nu am vazut motoreta care sa nu aiba carenaj deloc... Daca sustii ca monocilindrul e the shit, atunci nu ar trebuie sa existe nici un F800 GS, nici un Super Tenere1200, nici un Tiger 800/1200,nici KTM 950/990/1190 etc Lumea a acceptat si cumparat motocicletele dual sport ...... Prafau, tu vorbesti serios? Te-ai urcat macar o data in viata ta pe o Africa Twin?. uitasem de religia africa twin si zelotii ei eu am atacat motorul, voi ma atacati pe mine in mod normal ar trebui, daca puteti, sa aparati motorul cu contraargumente, nu direct ad hominem nu am de gand sa discut acum meritele absolute ale unui motor de acum 30 de ani, nu cred ca are sens vad ca fabulati pe aici cu 950se si hp2 cred ca asta spune multe despre asteptarile complet nerealiste de la motocicleta asta si motivatia majoritatii pentru a o cumpara toti vor sa viseze ca vineri, la ora 17, ei ar putea, daca ar vrea, sa plece in lume, sa exploreze deserturi si jungle tropicale motocicleta lor poate, asa au vazut in reclama dar ei nu vor, fiindca luni la ora 12 trebuie platita rata la motocicleta cam asa arata segmentul asta de "aventurieri" tot respectul pentru cei care merg peste tot cu motorul (de obicei ieftin) pe care il au si nu-si pun intrebari, dar pana la urma cam toti ajung sa se orienteze la ceva mai usor ps: da, am experienta cu o vaca antica de 230 de kg "dual sport", asta noua o sa fie probabil mai buna din toate punctele de vedere cu exeptia greutatii, care e aceeasi culmea, nu de putere ai nevoie pentru aventura, ci de kg in minus, puterea e pentru distractie Editat Iulie 31, 2015 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) uitasem de religia africa twin si zelotii ei eu am atacat motorul, voi ma atacati pe mine in mod normal ar trebui, daca puteti, sa aparati motorul cu contraargumente, nu direct ad hominem nu am de gand sa discut acum meritele absolute ale unui motor de acum 30 de ani, nu cred ca are sens vad ca fabulati pe aici cu 950se si hp2 cred ca asta spune multe despre asteptarile complet nerealiste de la motocicleta asta si motivatia majoritatii pentru a o cumpara toti vor sa viseze ca vineri, la ora 17, ei ar putea, daca ar vrea, sa plece in lume, sa exploreze deserturi si jungle tropicale motocicleta lor poate, asa au vazut in reclama dar ei nu vor, fiindca luni la ora 12 trebuie platita rata la motocicleta cam asa arata segmentul asta de "aventurieri" tot respectul pentru cei care merg peste tot cu motorul (de obicei ieftin) pe care il au si nu-si pun intrebari, dar pana la urma cam toti ajung sa se orienteze la ceva mai usor ps: da, am experienta cu o vaca antica de 230 de kg "dual sport", asta noua o sa fie probabil mai buna din toate punctele de vedere cu exeptia greutatii, care e aceeasi culmea, nu de putere ai nevoie pentru aventura, ci de kg in minus, puterea e pentru distractie noi iti atacam ideile, nu pe tine. Daca te simti atacat, e problema ta. cat despre religia Africa Twin si zelotii,sa-ti explice baietii cat porcaiesc Africana pe topicul de africane si cum se iau de mine, deci mai subtire cu afirmatiile de genu asta...daca esti in necunostinta de cauza... nu avem de ce sa aparam un motor sau altul pt ca n-a calarit nimeni noua Africana, insa sunt multi experti care deja isi dau cu parerea... Ti am mai spus si repet, ai o idee preconceputa despre aventurieri si felul in care vezi anumiti posesori de anumite modele dual sport/ enduro touring.... Exista deja motociclete pt cei care vor masa cat mai mica. Eu tot nu am inteles pana acum ce incerci sa ne spui sau ce anume nu-ti convine tie legat de acest topic si de lansarea noii motociclete? Trebuie sa fii naiv sau prost sa crezi ca un om care-si face RATA la o asemenea motocicleta e genul de om care se duce in Mongolia cu ea.. N-as iesi din tara cu o motocicleta de genul asta (1200 GSA, 1190 ADV, 1200 XTZ, CRF1000L) decat daca am bani de ma cac pe mine si stiu ca daca crapa ceva la ea (electronica,mecanica) pe drum, imi permit o platforma sau un elicopter pana acolo si inapoi... Una e sa-ti permiti motocicleta si cu totul altceva este sa-ti permiti LUXUL de a pleca cu asa ceva la un drum prin 5 tari,fara sa ai bani in caz de se intampla ceva.. (nu mai zic si de minim cunostinte mecanice, care oricum nu te ajuta la o motoreta high tech)... LE: 1200 GSA, 990/1190/1290 ADV, XTZ1200, CRF1000L etc nu sunt motociclete pt cei care viseaza sa le cumpere in rate, nu sunt motociclete pt cei care se gandesc cat economisesc la consum daca ar consuma 5.5% in loc de 6.5%, nu sunt pt cei care se bucura ca a crescut perioada de mentenanta de la 6 mii km la 10 mii sa zicem si astfel fac economie la ulei.... Motocicletele astea sunt pt oameni care isi permit sa le intretina, isi permit consumul lor,consumabilele, si care (nu in ultimul rand) isi permit sa le plimbe pe unde trebuie si sa faca km... Nu vreau sa judec, fiecare face ce vrea cu banul lui dar personal niciodata nu o sa fac o rata la o motocicleta scumpa, ca apoi sa ma zgarcesc si sa nu fac calatorii cu ea si cele mai lungi drumuri sa fie excursii de o zi de 200 km.... La noi, motocicleta pe care o detii inca este (din pacate) un fel de statement despre personalitatea ta si despre puterea ta financiara, un motiv de lauda sau aroganta... Editat Iulie 31, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 oti vor sa viseze ca vineri, la ora 17, ei ar putea, daca ar vrea, sa plece in lume, sa exploreze deserturi si jungle tropicale motocicleta lor poate, asa au vazut in reclama dar ei nu vor, fiindca luni la ora 12 trebuie platita rata la motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) ... Trebuie sa fii naiv sau prost sa crezi ca un om care-si face RATA la o asemenea motocicleta e genul de om care se duce in Mongolia cu ea.. N-as iesi din tara cu o motocicleta de genul asta (1200 GSA, 1190 ADV, 1200 XTZ, CRF1000L) decat daca am bani de ma cac pe mine si stiu ca daca crapa ceva la ea (electronica,mecanica) pe drum, imi permit o platforma sau un elicopter pana acolo si inapoi... ... majoritatea motocicletelor din segment sunt cumparate in leasing, prea putini oameni au banii astia cash, in tara sau afara bun, deci tu n-ai iesi din tara pe asa ceva o sa presupun ca nici prin boscheti n-ai baga-o din acelasi motiv (plus ca se zgarie) atunci unde e aventura? ca asta era intrebarea mea aa, cred ca o comparati cu modelul gresit de la bmw la greutate vad ca e cat un r1200gs (de fapt e un pic mai grea decat gs-ul racit pe ulei), nu cat un f800, deci cu aia ar trebui comparata spuneai ca sunt multi oameni care le cumpara si nu inteleg eu segmentul pai, sunt multi oameni care sumpara suv-uri de 2-3 tone, cu sute de cai putere si zeci de sisteme electronice care sa te ajute in offroad dar toate au pe ele daca te uiti cauciucuri de strada, deci la prima iarba uda sau la primul noroi ele sunt inutile atunci de ce le cumpara? ca sa se poata urca pe borduri sa parcheze? ultimele modele aparute nici nu mai au pretentia ca pot fi bagate in offroad, doar sunt mari si atat daca un lucru exista si este cumparat nu inseamna neaparat ca are un scop, e o moda masa mare de oi nu cumpara lucruri de care are nevoie, cumpara lucruri care ii sunt puse in fata, fara intrebari si astfel ajungem la noua tipologie, aventurierul oaie face un imprumut de 15-18k euro pentru motor, arunca cu cardul in aia de la touratech fiindca a vazut el un review unde scria ca nu stiu ce protectie pentru cilindrul franei spate sau switch-ul cricului e un "must have", isi ia ultimul tip de echipament rukka/klim in culori cat mai neon posibil (echipament care costa cat o plimbare cu motorul pana pe la baku), o casca schubert c3 pro (tot neon) si in restul timpului munceste ca sa-si plateasca jucaria o data pe an, daca il lasa seful, da o tura pe la terasele din alpi true adventure, parol Editat Iulie 31, 2015 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 majoritatea motocicletelor din segment sunt cumparate in leasing, prea putini oameni au banii astia cash, in tara sau afara bun, deci tu n-ai iesi din tara pe asa ceva o sa presupun ca nici prin boscheti n-ai baga-o din acelasi motiv (plus ca se zgarie) atunci unde e aventura? ca asta era intrebarea mea aa, cred ca o comparati cu modelul gresit de la bmw la greutate vad ca e cat un r1200gs (de fapt e un pic mai grea decat gs-ul racit pe ulei), nu cat un f800, deci cu aia ar trebui comparata spuneai ca sunt multi oameni care le cumpara si nu inteleg eu segmentul pai, sunt multi oameni care sumpara suv-uri de 2-3 tone, cu sute de cai putere si zeci de sisteme electronice care sa te ajute in offroad dar toate au pe ele daca te uiti cauciucuri de strada, deci la prima iarba uda sau la primul noroi ele sunt inutile atunci de ce le cumpara? ca sa se poata urca pe borduri sa parcheze? ultimele modele aparute nici nu mai au pretentia ca pot fi bagate in offroad, doar sunt mari si atat daca un lucru exista si este cumparat nu inseamna neaparat ca are un scop, e o moda masa mare de oi nu cumpara lucruri de care are nevoie, cumpara lucruri care ii sunt puse in fata, fara intrebari si astfel ajungem la noua tipologie, aventurierul oaie face un imprumut de 15-18k euro pentru motor, arunca cu cardul in aia de la touratech fiindca a vazut el un review unde scria ca nu stiu ce protectie pentru cilindrul franei spate sau switch-ul cricului e un "must have", isi ia ultimul tip de echipament rukka/klim in culori cat mai neon posibil (echipament care costa cat o plimbare cu motorul pana pe la baku), o casca schubert c3 pro (tot neon) si in restul timpului munceste ca sa-si plateasca jucaria o data pe an, daca il lasa seful, da o tura pe la terasele din alpi true adventure, parol eu n-as iesi din tara spre Mongolia sau zone ''remote'' / indepartate cu asa ceva pt ca e o motocicleta moderna, cu multa electronica si daca pica ceva pe ea la dracu in praznic...e mai dificil de reparat / intretinut decat un XR 650 vechi,decat o Africa Twin veche, sau decat mobre mai ''consacrate'' pt ture din astea lungi... Nu zic ca nu se poate, doar ca trebuie sa ai bani si sa fii pregatit in caz de ceva.. prin boscheti si offroad m-as baga evident, ca de aia as lua-o, nu m-ar interesa ca zgarii in capac, o carena,etc... Deci sper ca te-am lamurit ca ai inteles gresit.. Nu are sens sa facem comparatii cu masini, ca ajungem sa comparam mere cu pere si e totusi un topic despre motociclete... cine face offroad serios cu masini de teren se duce cu masini mai vechiute, preparate, nu se duce cu X5 cu xdrive sau cu Range Rover evoque sau cu Toyota Landcruiser.. Din ce motive isi cumpara ei tancurile mari si le parcheaza in oras, ii priveste pe ei, nu ma intereseaza Sunt de acord cu aventurierii de ocazie care dau 10.000 pe o mobra si baga inca 3000 in accesorii touratech inutile. Iarasi, banii lor, problema lor.... Astia nu vor fi cei care vor parcurge 5 tari prin tot felu de terenuri cu motocicleta sau sa stea la cort sau etc... Repet,cred ca ideile tale sunt foarte fixiste... Vazusem pe forum un grup de omuleti care merg cu GS-uri/ RT uri sau ce au ei si fac ture prin Alpi si se simt foarte bine,si o fac de multi ani (parca KHK si inca cativa)... Asta inseamna ca-s snobi? oamenii au bani,isi permit anual excursii din astea si bravo lor. Nu inseamna ca-s mai putin adventure decat aia care se duc cu 650GS in Mongolia... Nu poti cere la toti sa le placa acelasi stil de calatorit/aventura.Sunt oameni care nu vor sa stea la cort, vor cazare ok,vor motor confortabil si preponderent (80% ) asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) vad ca nu prea vorbim aceeasi limba n-am nimic cu plimbarile nimanui, am o problema cu iluziile vandute am o problema cu cei care pe eticheta scriu "motorul asta de 250 de kg si 20000 de euro te face graham jarvis" si am o problema si cu cei care cred asta cu alte cuvinte, cu fenomenul adventure modern plimbarea pe autostrada prin europa cu un motor bine pus la punct nu e o aventura, e o vacanta numai ca vacanta e un cuvant prea monden pentru unii aia de pe forum de care zici parca au un topic numit "tura in alpi cu vlad" nu vad problema Editat Iulie 31, 2015 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Vroiam undeva prin toamna sa cumpar un 1200 gs adv, dar cred ca crf1000-le e mult mai aproape de ce-mi doresc eu de la o motocicleta, basically un transalp/ africana mai puternica, cu suspensie mai buna + arata intr-un mare fel. In functie de pret sper ca undeva prin primavara anului viitor sa fiu posesor de africana, mi-a cazut cu tronc. Sper insa sa se poata face test drive prin Romania. Cat despre carene .... is consumabile , e pacat sa ai asa o motocicleta si sa o porti doar pe asfalt, nu am sa o crut deloc dupa perioada de rodaj, poate pana atunci baietii de la heavy duties vor oferi crashbaruri si suporti pentru noua africana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Hai ca promite Honda si ceva mai micutz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Hai ma ca bateti campii! Fiecare vede aventura in felul lui si isi alege mobra functie de asta. Care e problema sa vreau sa merg 1000 de km pe zi pana in Lefkada in concediu cu bagaje/pasager si sa-mi doresc ca o data macar la 2 luni sa reusesc o ieseala combinata din Bucale pana pe Strategica sau mai stiu eu pe unde. Asta inseamna ca nu merit o mobra capabila sau ca sunt snob ca platesc o galagie de bani pentru doar 5 iesiri pe an? Asta e, atata am timp sa fac, atata fac....si daca asta imi aduce ranjetul pe fata, sunt bani bine cheltuiti indiferent de parerile celorlalti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 ...daca asta imi aduce ranjetul pe fata, sunt bani bine cheltuiti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Ce am invatat eu de aici? Ca True Adventure sau CRF 1000 sau noua Africa Twin e depasita din start, ca nu merita sa fie cumparata, ca adventure inseamna sa zgarii carenele prin boscheti si ca mobra trebuie sa fie monocilindru si sa fie usoara ca fulgul, ca daca fac rate la banca pentru a trai un vis e naspa Hai mai baieti, chiar asa? De 10 ani ma tot chinuie talentul pe forumul asta si vesnic avem aceleasi dileme Haideti sa ne bucuram de mobrele noastre afumate si puturoase si sa visam vise nevisate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Cand o sa castig la 6/49 o sa iau cate o petarda din asta la toti prietenii mei sa se planga toti de ele,ca-s grele,ca-s puturoase, ca-s naspa cu DCT,ca-s câr,ca-s mâr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 cum ziceam, posesorii de at sunt ca ducatistii, pe craca lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 (editat) Ce am invatat eu de aici? Ca True Adventure sau CRF 1000 sau noua Africa Twin e depasita din start, corect ca nu merita sa fie cumparata, depinde ca adventure inseamna sa zgarii carenele prin boscheti corect si ca mobra trebuie sa fie monocilindru nu-i neapărat dar probabil e cea mai bună optiune la ora asta si sa fie usoara ca fulgul, foarte corect ca daca fac rate la banca e naspa fix it for you Hai mai baieti, chiar asa? da De 10 ani ma tot chinuie talentul pe forumul asta si vesnic avem aceleasi dileme nu comentez Haideti sa ne bucuram de mobrele noastre afumate si puturoase speak for your self si sa visam vise nevisate Another boring day in the office. Editat August 3, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Another boring day in the office. Exact Aciditatile tale imi sunt arhicunoscute, asa ca nu ma agit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Or fi arhicunoscute, dar nu sunt nejustificate. Cei care mă cunosc, stiu, că aciditatea asta mi se trage de la freshul de portocale [pe lângă incompetenta producatorilor de mobre]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 (editat) Africa Twin e una dintre cele mai overrated motociclete. Fiabilă, dar depăşită. Măcar de-ar fi şi cea nouă la fel de fiabilă, chiar dacă e deja depăşită. Editat August 3, 2015 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 (editat) OK, atunci haideti sa lasam loc discutiilor despre nou depasita Africa Twin, nu despre alte mobre facute de alti producatori la fel de incompetenti Topicul a luat-o la vale si nu e frumos Editat August 3, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 O sa vina vremea cand toti care au sarit sa-si cumpere noua Africa Twin o sa caute din nou RD04 si atunci sa vezi tu preturi . . . . de legenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Nu cred asta, te imbeti cu apa rece Din putinele informatii, imagini si filme care au scapat "intamplator", eu trag concluzia ca noua AT este o AT imbunatatita, modernizata, care a primit exact ce isi doresc actualii posesori de africane: mai multa putere, consum mai mic, treapta a 6-a in cutie Suspensia isi pastreaza caracteristicile, de ciclistica nu ne putem inca pronunta, estetica e la fel ca la alte motociclete - unii o adora, altii o hulesc Nu am auzit vreun africanist sa se planga de greutatea motocicletei, mie chiar imi convine De ce as vrea una veche? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 (editat) Nu cred asta, te imbeti cu apa rece Din putinele informatii, imagini si filme care au scapat "intamplator", eu trag concluzia ca noua AT este o AT imbunatatita, modernizata, care a primit exact ce isi doresc actualii posesori de africane: mai multa putere, consum mai mic, treapta a 6-a in cutie Suspensia isi pastreaza caracteristicile, de ciclistica nu ne putem inca pronunta, estetica e la fel ca la alte motociclete - unii o adora, altii o hulesc Nu am auzit vreun africanist sa se planga de greutatea motocicletei, mie chiar imi convine De ce as vrea una veche? Furca fata usd , carenaj in genul celor din rally raid , putere mai multa , ABS , treapta a 6 a si toate astea pe o motocicleta noua . Am impresia ca cei de la Honda nu au dorit sa mearga mai departe pe valul celor de la BMW , KTM sau Yamaha . Concurenta pe plaja motoarelor de 1200 este destul de mare si are adeptii ei si este destul de greu sa-ti faci loc pe piata unde BMW sau KTM se lafaie de mult . Au preferat sa vina pe piata cu un model care sa aduca o schimbare ptr cei care vor sa continuie cu Africa Twin . Mai mult ca sigur ca au avut cativa niponi mici cu ochii oblici care au scormonit internetul dupa " tendintele " posesorilor de Africa Twin . Este un produs nou care nu va rivaliza cu 1200 cm si nici nu poate fi o concurenta ptr modelele de 800 . Au relansat un model care s-a evidentiat in timp prin fiabilitate . Electronica minimalista , mecanica si gandirea simplista au facut din generatiile de RD 03 , 04 si 07 adevarate tancuri . Singurii rivali pe care ii vad ar fi V-Strom-ul de 1000 , Kawasaki Versys de 1000 cm sau alte modele de 1000 cm . Editat August 4, 2015 de 5129114 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Te contrazic din nou, V-Strom-ul de 1000 , Kawasaki Versys de 1000 cm NU se incadreaza la clasa adventure, sunt altceva Am calarit V-Strom de 1000, nu are nicio treaba cu segmentul africanei Africana, pe langa V-Strom, e o fâşneaţă, mie mi s-a parut mult mai greoi pe offroad, dar mai bun pe asfalt la viteze mari Si da, sunt sigur ca niponii au scormonit bine de tot toate sursele, sa vada daca merita sa reia productia africanei dupa 12-13 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Or fi arhicunoscute, dar nu sunt nejustificate. Cei care mă cunosc, stiu, că aciditatea asta mi se trage de la freshul de portocale [pe lângă incompetenta producatorilor de mobre]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 (editat) Si totusi poate ca nu au gresit chiar asa cei de la honda. Pe piata de adventure touring care este in boom, s-a creat un vacuum pe care il tintesc ei cu noua africana (in opinia mea). Odata ce KTM si BMW au ajuns cu lupta lor la 1200 cc, si optiuni electronice care transforma motocicletele in nave spatiale (si au mai tras si pe altii dupa ei), au ramas in clasa de1000cc doar concurentele orientate spre asfalt. Singura concurenta pe acolo cu ceva valente offroad cred ca este la ora actuala KTM 1090 care nu era lansata cand s-au apucat cei de la honda de surubarit, si cred ca o sa le cam incurce ploile. Cred ca cei de la honda (probabil) au vrut sa ofere ei un all-rounder capabil de 1000 "cum se faceau odata", care sa nu exceleze neaparat in vreun domeniu dar sa te scoata onorabil cam din orice situatie . Daca au reusit sau nu, om trai si om vedea dar eu cred ca asa au gandit baietii. Iar apropos de clientii AT nu cred ca se mai poate vb serios. Clientii care au cumparat o africana noua s-au reorientat de mult spre alta marca, iar cei care le cumpara SH nu cred ca sunt de mare interes pentru fabricant. Editat August 5, 2015 de Green_Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.