Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

majoritatea motocicletelor din segment sunt cumparate in leasing, prea putini oameni au banii astia cash, in tara sau afara

 

bun, deci tu n-ai iesi din tara pe asa ceva

o sa presupun ca nici prin boscheti n-ai baga-o din acelasi motiv (plus ca se zgarie)

atunci unde e aventura? ca asta era intrebarea mea

 

aa, cred ca o comparati cu modelul gresit de la bmw

la greutate vad ca e cat un r1200gs (de fapt e un pic mai grea decat gs-ul racit pe ulei), nu cat un f800, deci cu aia ar trebui comparata

 

spuneai ca sunt multi oameni care le cumpara si nu inteleg eu segmentul

pai, sunt multi oameni care sumpara suv-uri de 2-3 tone, cu sute de cai putere si zeci de sisteme electronice care sa te ajute in offroad

dar toate au pe ele daca te uiti cauciucuri de strada, deci la prima iarba uda sau la primul noroi ele sunt inutile

atunci de ce le cumpara? ca sa se poata urca pe borduri sa parcheze?

ultimele modele aparute nici nu mai au pretentia ca pot fi bagate in offroad, doar sunt mari si atat

 

daca un lucru exista si este cumparat nu inseamna neaparat ca are un scop, e o moda

masa mare de oi nu cumpara lucruri de care are nevoie, cumpara lucruri care ii sunt puse in fata, fara intrebari

 

si astfel ajungem la noua tipologie, aventurierul oaie

face un imprumut de 15-18k euro pentru motor, arunca cu cardul in aia de la touratech fiindca a vazut el un review unde scria ca nu stiu ce protectie pentru cilindrul franei spate sau switch-ul cricului e un "must have", isi ia ultimul tip de echipament rukka/klim in culori cat mai neon posibil (echipament care costa cat o plimbare cu motorul pana pe la baku), o casca schubert c3 pro (tot neon) si in restul timpului munceste ca sa-si plateasca jucaria

o data pe an, daca il lasa seful, da o tura pe la terasele din alpi

 

true adventure, parol

 

eu n-as iesi din tara spre Mongolia sau zone ''remote'' / indepartate cu asa ceva pt ca e o motocicleta moderna, cu multa electronica si daca pica ceva pe ea la dracu in praznic...e mai dificil de reparat / intretinut decat un XR 650 vechi,decat o Africa Twin veche, sau decat mobre mai ''consacrate'' pt ture din astea lungi... Nu zic ca nu se poate, doar ca trebuie sa ai bani si sa fii pregatit in caz de ceva..

 

prin boscheti si offroad m-as baga evident, ca de aia as lua-o, nu m-ar interesa ca zgarii in capac, o carena,etc... Deci sper ca te-am lamurit ca ai inteles gresit..

 

Nu are sens sa facem comparatii cu masini, ca ajungem sa comparam mere cu pere si e totusi un topic despre motociclete... cine face offroad serios cu masini de teren se duce cu masini mai vechiute, preparate, nu se duce cu X5 cu xdrive sau cu Range Rover evoque sau cu Toyota Landcruiser.. Din ce motive isi cumpara ei tancurile mari si le parcheaza in oras, ii priveste pe ei, nu ma intereseaza

 

Sunt de acord cu aventurierii de ocazie care dau 10.000 pe o mobra si baga inca 3000 in accesorii touratech inutile. Iarasi, banii lor, problema lor.... Astia nu vor fi cei care vor parcurge 5 tari prin tot felu de terenuri cu motocicleta sau sa stea la cort sau etc...

 

Repet,cred ca ideile tale sunt foarte fixiste...

 

Vazusem pe forum un grup de omuleti care merg cu GS-uri/ RT uri sau ce au ei si fac ture prin Alpi si se simt foarte bine,si o fac de multi ani (parca KHK si inca cativa)... Asta inseamna ca-s snobi? oamenii au bani,isi permit anual excursii din astea si bravo lor. Nu inseamna ca-s mai putin adventure decat aia care se duc cu 650GS in Mongolia... Nu poti cere la toti sa le placa acelasi stil de calatorit/aventura.Sunt oameni care nu vor sa stea la cort, vor cazare ok,vor motor confortabil si preponderent (80% ) asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

vad ca nu prea vorbim aceeasi limba

 

n-am nimic cu plimbarile nimanui, am o problema cu iluziile vandute

am o problema cu cei care pe eticheta scriu "motorul asta de 250 de kg si 20000 de euro te face graham jarvis"

si am o problema si cu cei care cred asta

cu alte cuvinte, cu fenomenul adventure modern

 

plimbarea pe autostrada prin europa cu un motor bine pus la punct nu e o aventura, e o vacanta

numai ca vacanta e un cuvant prea monden pentru unii

 

aia de pe forum de care zici parca au un topic numit "tura in alpi cu vlad"

nu vad problema

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vroiam undeva prin toamna sa cumpar un 1200 gs adv, dar cred ca crf1000-le e mult mai aproape de ce-mi doresc eu de la o motocicleta, basically un transalp/ africana mai puternica, cu suspensie mai buna + arata intr-un mare fel. In functie de pret sper ca undeva prin primavara anului viitor sa fiu posesor de africana, mi-a cazut cu tronc.

Sper insa sa se poata face test drive prin Romania.

Cat despre carene .... is consumabile :D, e pacat sa ai asa o motocicleta si sa o porti doar pe asfalt, nu am sa o crut deloc dupa perioada de rodaj, poate pana atunci baietii de la heavy duties vor oferi crashbaruri si suporti pentru noua africana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma ca bateti campii!

Fiecare vede aventura in felul lui si isi alege mobra functie de asta.

Care e problema sa vreau sa merg 1000 de km pe zi pana in Lefkada in concediu cu bagaje/pasager si sa-mi doresc ca o data macar la 2 luni sa reusesc o ieseala combinata din Bucale pana pe Strategica sau mai stiu eu pe unde.

Asta inseamna ca nu merit o mobra capabila sau ca sunt snob ca platesc o galagie de bani pentru doar 5 iesiri pe an? Asta e, atata am timp sa fac, atata fac....si daca asta imi aduce ranjetul pe fata, sunt bani bine cheltuiti indiferent de parerile celorlalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am invatat eu de aici?

Ca True Adventure sau CRF 1000 sau noua Africa Twin e depasita din start, ca nu merita sa fie cumparata, ca adventure inseamna sa zgarii carenele prin boscheti si ca mobra trebuie sa fie monocilindru si sa fie usoara ca fulgul, ca daca fac rate la banca pentru a trai un vis e naspa

 

Hai mai baieti, chiar asa?

De 10 ani ma tot chinuie talentul pe forumul asta si vesnic avem aceleasi dileme

Haideti sa ne bucuram de mobrele noastre afumate si puturoase si sa visam vise nevisate

 

:hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa castig la 6/49 o sa iau cate o petarda din asta la toti prietenii mei sa se planga toti de ele,ca-s grele,ca-s puturoase, ca-s naspa cu DCT,ca-s câr,ca-s mâr. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am invatat eu de aici?

Ca True Adventure sau CRF 1000 sau noua Africa Twin e depasita din start, corect ca nu merita sa fie cumparata, depinde ca adventure inseamna sa zgarii carenele prin boscheti corect si ca mobra trebuie sa fie monocilindru nu-i neapărat dar probabil e cea mai bună optiune la ora asta si sa fie usoara ca fulgul, foarte corect ca daca fac rate la banca e naspa fix it for you

 

Hai mai baieti, chiar asa? da

De 10 ani ma tot chinuie talentul pe forumul asta si vesnic avem aceleasi dileme nu comentez

Haideti sa ne bucuram de mobrele noastre afumate si puturoase speak for your self si sa visam vise nevisate

 

:hug:

 

 

Another boring day in the office.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or fi arhicunoscute, dar nu sunt nejustificate.

 

Cei care mă cunosc, stiu, că aciditatea asta mi se trage de la freshul de portocale [pe lângă incompetenta producatorilor de mobre].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africa Twin e una dintre cele mai overrated motociclete.

Fiabilă, dar depăşită.

 

Măcar de-ar fi şi cea nouă la fel de fiabilă, chiar dacă e deja depăşită.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, atunci haideti sa lasam loc discutiilor despre nou depasita Africa Twin, nu despre alte mobre facute de alti producatori la fel de incompetenti

Topicul a luat-o la vale si nu e frumos ;)

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred asta, te imbeti cu apa rece

Din putinele informatii, imagini si filme care au scapat "intamplator", eu trag concluzia ca noua AT este o AT imbunatatita, modernizata, care a primit exact ce isi doresc actualii posesori de africane: mai multa putere, consum mai mic, treapta a 6-a in cutie

Suspensia isi pastreaza caracteristicile, de ciclistica nu ne putem inca pronunta, estetica e la fel ca la alte motociclete - unii o adora, altii o hulesc

Nu am auzit vreun africanist sa se planga de greutatea motocicletei, mie chiar imi convine

De ce as vrea una veche?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred asta, te imbeti cu apa rece

Din putinele informatii, imagini si filme care au scapat "intamplator", eu trag concluzia ca noua AT este o AT imbunatatita, modernizata, care a primit exact ce isi doresc actualii posesori de africane: mai multa putere, consum mai mic, treapta a 6-a in cutie

Suspensia isi pastreaza caracteristicile, de ciclistica nu ne putem inca pronunta, estetica e la fel ca la alte motociclete - unii o adora, altii o hulesc

Nu am auzit vreun africanist sa se planga de greutatea motocicletei, mie chiar imi convine

De ce as vrea una veche?

Furca fata usd , carenaj in genul celor din rally raid , putere mai multa , ABS , treapta a 6 a si toate astea pe o motocicleta noua . Am impresia ca cei de la Honda nu au dorit sa mearga mai departe pe valul celor de la BMW , KTM sau Yamaha . Concurenta pe plaja motoarelor de 1200 este destul de mare si are adeptii ei si este destul de greu sa-ti faci loc pe piata unde BMW sau KTM se lafaie de mult .

Au preferat sa vina pe piata cu un model care sa aduca o schimbare ptr cei care vor sa continuie cu Africa Twin . Mai mult ca sigur ca au avut cativa niponi mici cu ochii oblici care au scormonit internetul dupa " tendintele " posesorilor de Africa Twin . Este un produs nou care nu va rivaliza cu 1200 cm si nici nu poate fi o concurenta ptr modelele de 800 . Au relansat un model care s-a evidentiat in timp prin fiabilitate . Electronica minimalista , mecanica si gandirea simplista au facut din generatiile de RD 03 , 04 si 07 adevarate tancuri . Singurii rivali pe care ii vad ar fi V-Strom-ul de 1000 , Kawasaki Versys de 1000 cm sau alte modele de 1000 cm .

Editat de 5129114
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic din nou, V-Strom-ul de 1000 , Kawasaki Versys de 1000 cm NU se incadreaza la clasa adventure, sunt altceva

Am calarit V-Strom de 1000, nu are nicio treaba cu segmentul africanei

Africana, pe langa V-Strom, e o fâşneaţă, mie mi s-a parut mult mai greoi pe offroad, dar mai bun pe asfalt la viteze mari

 

Si da, sunt sigur ca niponii au scormonit bine de tot toate sursele, sa vada daca merita sa reia productia africanei dupa 12-13 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or fi arhicunoscute, dar nu sunt nejustificate.

 

Cei care mă cunosc, stiu, că aciditatea asta mi se trage de la freshul de portocale [pe lângă incompetenta producatorilor de mobre].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi poate ca nu au gresit chiar asa cei de la honda.

Pe piata de adventure touring care este in boom, s-a creat un vacuum pe care il tintesc ei cu noua africana (in opinia mea).

Odata ce KTM si BMW au ajuns cu lupta lor la 1200 cc, si optiuni electronice care transforma motocicletele in nave spatiale (si au mai tras si pe altii dupa ei), au ramas in clasa de1000cc doar concurentele orientate spre asfalt. Singura concurenta pe acolo cu ceva valente offroad cred ca este la ora actuala KTM 1090 care nu era lansata cand s-au apucat cei de la honda de surubarit, si cred ca o sa le cam incurce ploile.

Cred ca cei de la honda (probabil) au vrut sa ofere ei un all-rounder capabil de 1000 "cum se faceau odata", care sa nu exceleze neaparat in vreun domeniu dar sa te scoata onorabil cam din orice situatie .

Daca au reusit sau nu, om trai si om vedea dar eu cred ca asa au gandit baietii.

 

Iar apropos de clientii AT nu cred ca se mai poate vb serios. Clientii care au cumparat o africana noua s-au reorientat de mult spre alta marca, iar cei care le cumpara SH nu cred ca sunt de mare interes pentru fabricant.

Editat de Green_Alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wrong.

Clientii raman fideli unei marci. Toti cei ce au avut/ inca au Transalp/AT/ Ncx etc vor fi tentati sa cumpere noua AT. Chiar si cei ce au schimbat pe alta marca. Sunt stufii facute. Mai intervin actiunile de PR, reclama, competitii, comparatii, renumele firmei /modelului. Si daca vor merge pe US, nu cum au facut in anii 90, sigut vor sta bine cu vanzarile. Cat drspre ritzipitzi cu gadgeturile electronice samd....hmm din ce am gasit eu...mai majoritate celor ce vreau adventure zic pas la asa ceva. Deci e o treaba cu electronica minimalista. Restul chestiilor ce tin de performanta.. Nu ma pronunt. E tot o chestie in genul aleia cum ca visez ca vinerea cand ies de la scarbicia sui pe mobra si fac turul lumii. Pentru mine pur ersonal, cea mai mare dezamagire e ca motorul nu e in V. Ambeu asa un fix.


» Post actualizat in 05 Aug 2015 07:07

written from my dumbfone. Scuze de greseli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi poate ca nu au gresit chiar asa cei de la honda.

Pe piata de adventure touring care este in boom, s-a creat un vacuum pe care il tintesc ei cu noua africana (in opinia mea).

Odata ce KTM si BMW au ajuns cu lupta lor la 1200 cc, si optiuni electronice care transforma motocicletele in nave spatiale (si au mai tras si pe altii dupa ei), au ramas in clasa de1000cc doar concurentele orientate spre asfalt. Singura concurenta pe acolo cu ceva valente offroad cred ca este la ora actuala KTM 1090 care nu era lansata cand s-au apucat cei de la honda de surubarit, si cred ca o sa le cam incurce ploile.

Cred ca cei de la honda (probabil) au vrut sa ofere ei un all-rounder capabil de 1000 "cum se faceau odata", care sa nu exceleze neaparat in vreun domeniu dar sa te scoata onorabil cam din orice situatie .

Daca au reusit sau nu, om trai si om vedea dar eu cred ca asa au gandit baietii.

 

Iar apropos de clientii AT nu cred ca se mai poate vb serios. Clientii care au cumparat o africana noua s-au reorientat de mult spre alta marca, iar cei care le cumpara SH nu cred ca sunt de mare interes pentru fabricant.

 

Nu cred ca ai dreptate cu KTM-ul de 1090. Valentele lui de offroad sunt cam ca ale Vstrom-ului de 1000 adica aproape zero. Mai degrabă s-au gândit să exploateze locul lăsat gol de KTM-ul 9x0.

De asemenea va capta si ceva fani ai vechiului AT, nu de pe la noi de prin tară probabil, ci din zonele pe unde oamenii isi cumpără mobre noi.

La noi incă se venerează mobre din ani 80 si injectia este considerată tehnologie prea avansată si prea nouă ca să fie fiabilă, asta in conditiile in care e planeta de 100 de ani si până si URAL-ul are injectie.

 

In altă ordine de idei a auzit cineva ceva despre "lansarea din România" ? As face un test ride cu ea, chiar dacă cel mai probabil nu mi-as cumpăra una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie personal nu mi-e clar ce au urmarit KTM cand au lansat 1050 (in afara de A2), dar am trait cu impresia ca daca ii pui niste jante cu spite cred ca se descurca decent pe ceva off, mai bine decat vstrom-ul. Eu l-am pus acolo ca mi s-a parut cel mai apropiat de ce ar putea fi noua AT , poate gresesc, nu ar fi prima (sau ultima) data.

 

Despre probat noua africana as fi tare curios daca se va putea ca si eu sunt curios; dar avand in vedere ca anul trecut cand cautam motor am fost pe la mai multi dealeri si niciunul nu avea prin showroom un tenere ca sa ma urc macar pe el, nu stiu cat de usor va fi. Despre probat nici nu se discuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...