Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 369
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.ktm.com/at/news-events/news/alle/details/new-ktm-1190-adventure-my14-worlds-safest-motorcycle.html#.UkRvfD_LKBq

 

KTM pare sa fie primul care introduce pe motociclete un soi de esp/vsc/asr bla bla.

 

Mai precis MSC

 

As the world's very first motorcycles, the 2014 KTM 1190 ADVENTURE and 1190 ADVENTURE R feature a truly revolutionary rider assistance system: the riding dynamics control MSC. This system makes a long held dream come true – an ABS that even works perfectly while cornering.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma lamureste si pe mine de ce abs-ul nu te scapa deja de highside/lowside la franare in curba?

 

abs = anti-lock braking system. nu prea vad cum ar putea ajuta abs-ul pe frinare in curba. roata inca se roteste chiar daca aluneca si de-a latul, abs-ul nu are motiv sa ia vreo decizie de eliberare a frinei.

 

iar pentru highside exista traction control.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La highside pot spune ca m-a ajutat enorm controlul tractiunii desi nu mai aveam mana in gaz, insa probabil tc-ul deja taiase gazul la momentul in care eu am constientizat ca ma depaseste roata spate.....cred ca am avut si enorm de mult noroc avand in vedere ca daca nu te arunca la momentul 0 si reusesti sa o redresezi, intra in voblaj si te arunca de pe ea....aici cred ca a ajutat tc-ul taind gazul inainte sa apuce sa fuga si mai mult spatele....

Nu cred sa aiba importanta abs-ul la lowside avand in vedere ca roata spate poate pierde aderenta numai din frana de motor, suficient ca sa fuga de sub tine si chiar in cazul franarii e suficient sa agate f putin pana la intrarea abs-ului si esti pe jos. Aici atata timp cat ai pierdut aderenta o fractiune de secunda si esti foarte aplecat bye bye....

Probabil tc-ul completat de ceva sisteme pe la suspensie si tractiune te scot din belea, cert e ca la momentul cand spatele recapata aderenta rotile nu mai sunt aliniate si apare voblajul, din care numai indemanarea si norocul te mai scoteau pana acum....sunt curios cum functioneaza noul sitem...

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

abs = anti-lock braking system. nu prea vad cum ar putea ajuta abs-ul pe frinare in curba. roata inca se roteste chiar daca aluneca si de-a latul, abs-ul nu are motiv sa ia vreo decizie de eliberare a frinei.

 

iar pentru highside exista traction control.

ABS-urile noi nu deblocheaza frana cand roata s-a oprit si apare alunecarea, ci mult mai devreme masurand diferenta de turatie dintr cele doua.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS-urile noi nu deblocheaza frana cand roata s-a oprit si apare alunecarea, ci mult mai devreme masurand diferenta de turatie dintr cele doua.

ABS-urile noi au mai multe moduri, printre care modul enduro care permite blocarea rotii spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, alea care nu sunt in stare sa opresca mobra la vale.

 

 

Nu, este vorba de ABS-uri de generatie noua puse pe mobrele care sunt gandite sa iasa de pe drum.

Chestia cu opritul mobrei la vale, e mai delicata, dar in principiu sub o anumita viteza ABS-urile nu mai functioneaza. IAr unele dindre ele au aceasta viteza ridicata un pic tocmai in acest scop.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS-urile noi nu deblocheaza frana cand roata s-a oprit si apare alunecarea, ci mult mai devreme masurand diferenta de turatie dintr cele doua.

 

reformulez ca sa fie mai clar ce cred eu ca se intimpla:

 

"roata inca se roteste CU ACEEASI TURATIE chiar daca aluneca si de-a latul, abs-ul nu are motiv sa ia vreo decizie de eliberare a frinei."

 

nu sint specialist in domeniu, nici macar nu am abs, doar imi dau cu parerea dar nu cred ca abs-ul ajuta in cazul unui lowside pe frinare (curba, inclinare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

spre deosebire de modelul vechi care inspira barbatie asta nou parca e desenat de un metrosexual, mai ales fata motocicletei. nu stiu cum poate sa va placa, dupa mine ar fi trebuit sa pastreze designul vechi, sa puna doar motorul nou pe el si sa mai umble la alte detalii.

 

desi in continuare imi place la aspect mai mult modelul vechi, cu cit ma uit mai mult la asta nou parca nu mai vad "metrosexualitatea" din el. pentru urmatorii ani nu am in plan achizitie moto dar 1190-ul este pofta ce poftesc. peste 5 ani, un 1190 sh cu msc-ul de la bosch ... nu suna rau (viitorul suna bine).

 

sefu', multumim pentru video, un deliciu, :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...