Hosszu Toll Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Nu s-a gandit prea mult.... http://www.youtube.com/watch?v=JUl36s7N5J0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 I s-a terminat benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 A menajat vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CA52 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Salut, Cunoasteti vreun posesor de 1190 Adventure in Bucuresti sau in apropiere. La Dementor nu au modelul nici la test nici in showroom si as vrea sa ma urc pe unul sa vad cat de inalt este. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Am incalicat unul la Expo. Saua pare confortabila si desi in acte inalta ajung normal jos cu picioarele ca si pe alte motoare mai joase. Forma sei cred ca conteaza oarecum. Era modelul stradal deci 875, varianta joasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 http://www.ktm.com/at/news-events/news/alle/details/new-ktm-1190-adventure-my14-worlds-safest-motorcycle.html#.UkRvfD_LKBq KTM pare sa fie primul care introduce pe motociclete un soi de esp/vsc/asr bla bla. Mai precis MSC As the world's very first motorcycles, the 2014 KTM 1190 ADVENTURE and 1190 ADVENTURE R feature a truly revolutionary rider assistance system: the riding dynamics control MSC. This system makes a long held dream come true – an ABS that even works perfectly while cornering. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 27, 2013 Autor Share Postat Septembrie 27, 2013 Este vorba de un sistem de control al stabilitatii conceput impreuna cu Bosch. Va fi disponibil din decembrie pe 1190 Adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 ma lamureste si pe mine de ce abs-ul nu te scapa deja de highside/lowside la franare in curba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Pe bune? Ce treaba are highside/lowside cu frana? Treburile astea se intampla pe accelerare. Probabil ca la auto, msc-ul taie gazu si ciupeste putin frana (sau nu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Cum ce treaba are? asa cum pierzi aderenta la accelerare prea puternica, o pierzi si la franare fie ca esti inclinat sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 ma lamureste si pe mine de ce abs-ul nu te scapa deja de highside/lowside la franare in curba? abs = anti-lock braking system. nu prea vad cum ar putea ajuta abs-ul pe frinare in curba. roata inca se roteste chiar daca aluneca si de-a latul, abs-ul nu are motiv sa ia vreo decizie de eliberare a frinei. iar pentru highside exista traction control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 bine ca aflu acum pana sa testez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) La highside pot spune ca m-a ajutat enorm controlul tractiunii desi nu mai aveam mana in gaz, insa probabil tc-ul deja taiase gazul la momentul in care eu am constientizat ca ma depaseste roata spate.....cred ca am avut si enorm de mult noroc avand in vedere ca daca nu te arunca la momentul 0 si reusesti sa o redresezi, intra in voblaj si te arunca de pe ea....aici cred ca a ajutat tc-ul taind gazul inainte sa apuce sa fuga si mai mult spatele.... Nu cred sa aiba importanta abs-ul la lowside avand in vedere ca roata spate poate pierde aderenta numai din frana de motor, suficient ca sa fuga de sub tine si chiar in cazul franarii e suficient sa agate f putin pana la intrarea abs-ului si esti pe jos. Aici atata timp cat ai pierdut aderenta o fractiune de secunda si esti foarte aplecat bye bye.... Probabil tc-ul completat de ceva sisteme pe la suspensie si tractiune te scot din belea, cert e ca la momentul cand spatele recapata aderenta rotile nu mai sunt aliniate si apare voblajul, din care numai indemanarea si norocul te mai scoteau pana acum....sunt curios cum functioneaza noul sitem... Editat Septembrie 27, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 abs = anti-lock braking system. nu prea vad cum ar putea ajuta abs-ul pe frinare in curba. roata inca se roteste chiar daca aluneca si de-a latul, abs-ul nu are motiv sa ia vreo decizie de eliberare a frinei. iar pentru highside exista traction control. ABS-urile noi nu deblocheaza frana cand roata s-a oprit si apare alunecarea, ci mult mai devreme masurand diferenta de turatie dintr cele doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 ABS-urile noi nu deblocheaza frana cand roata s-a oprit si apare alunecarea, ci mult mai devreme masurand diferenta de turatie dintr cele doua. ABS-urile noi au mai multe moduri, printre care modul enduro care permite blocarea rotii spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Da, alea care nu sunt in stare sa opresca mobra la vale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 (editat) Da, alea care nu sunt in stare sa opresca mobra la vale. Nu, este vorba de ABS-uri de generatie noua puse pe mobrele care sunt gandite sa iasa de pe drum. Chestia cu opritul mobrei la vale, e mai delicata, dar in principiu sub o anumita viteza ABS-urile nu mai functioneaza. IAr unele dindre ele au aceasta viteza ridicata un pic tocmai in acest scop. Editat Septembrie 28, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 ABS-urile noi nu deblocheaza frana cand roata s-a oprit si apare alunecarea, ci mult mai devreme masurand diferenta de turatie dintr cele doua. reformulez ca sa fie mai clar ce cred eu ca se intimpla: "roata inca se roteste CU ACEEASI TURATIE chiar daca aluneca si de-a latul, abs-ul nu are motiv sa ia vreo decizie de eliberare a frinei." nu sint specialist in domeniu, nici macar nu am abs, doar imi dau cu parerea dar nu cred ca abs-ul ajuta in cazul unui lowside pe frinare (curba, inclinare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-ride-2014-ktm-duke-1190-adventure-with-bosch-motorcycle-stability-control/23615.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 (editat) Sau asa Editat Septembrie 30, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 http://www.pemotoare.ro/video-sistemul-bosch-anti-lowside-in-actiune/ - nu ma prind... e pus si pe vfr sistemu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) 990 vs 1190 merita de vazut si ascultat... http://www.youtube.com/watch?v=DK57wPwGcKE Ride Safe! Editat Octombrie 17, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 spre deosebire de modelul vechi care inspira barbatie asta nou parca e desenat de un metrosexual, mai ales fata motocicletei. nu stiu cum poate sa va placa, dupa mine ar fi trebuit sa pastreze designul vechi, sa puna doar motorul nou pe el si sa mai umble la alte detalii. desi in continuare imi place la aspect mai mult modelul vechi, cu cit ma uit mai mult la asta nou parca nu mai vad "metrosexualitatea" din el. pentru urmatorii ani nu am in plan achizitie moto dar 1190-ul este pofta ce poftesc. peste 5 ani, un 1190 sh cu msc-ul de la bosch ... nu suna rau (viitorul suna bine). sefu', multumim pentru video, un deliciu, :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 http://youtu.be/ld5QeWLC28k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) Editat Octombrie 22, 2013 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.