Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 369
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ktm pluseaza. 1290 Super Adventure

"Regina Alpilor 2014" + bigger engine capacity to increase power and torque. An incredibly large fuel tank will mean long durations before the need to stop;

 

Foarte bine, concurenta mai mare ...............e mai bine pt cumparator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am inteles ca acest 1190 degaja extrem de multa caldura si ca ar fi deranjant la drumuri lungi si in special prin oras. Foarte multi posesori se plang de acest aspect. Ce-i mai nasol e ca nu prea sunt solutii simple si nici estetice de rezolvare a problemei. NASPA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut nici un fel de probleme din cauza caldurii la drumuri lungi, chiar si in cele mai calduroase zile de vara.

In oras se simte o caldura destul de intensa (dar nu insuportabila) pe piciorul drept (nicidecum in "zona fericirii").

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil porti permanent pantaloni moto, cordura, etc....am vazut ca si ktm a izolat interiorul seii la ultimele variante.

Eu am intalnit un posesor care a izolat toata galeria, montat material izolator sub sa si construit aripioare pentru a indeparta fluxul de aer spre exterior.....a muncit ceva. Probabil e si o chestiune de perceptie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil porti permanent pantaloni moto, cordura, etc...

Asa e, am tot timpul echipament (desi este foarte ventilat -- cordura/cordura air). E posibil ca in pantaloni scurti sa fie mai greu de suportat caldura respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, am tot timpul echipament (desi este foarte ventilat -- cordura/cordura air). E posibil ca in pantaloni scurti sa fie mai greu de suportat caldura respectiva.

Nu e vorba de pantaloni scurti, cat despre pantaloni mai subtiri pentru offroad sub care ai protectii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

s-a dus si speranta unui 7-800 usor si mai enduristic de la ktm.....au facut-o sa se bata cu v-stromul de 1000 ???!!! :baldy:

daca or sa puna si motorul ala de 390 tot pe mobra asta am terminat-o si cu ktm. Tot 690 E ramane cea mai buna varianta pentru enduro si putin touring.

 

http://www.advpulse.com/adv-bikes/new-ktm-1050-adventure/


» Post actualizat in 25 Oct 2014 20:43


PS. iar creste pretul la 990 :crack:


» Post actualizat in 25 Oct 2014 21:05

probabil ar trebui schimbat titlul topicului in KTM 1050 / 1190 / 1290 and more to come :D

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca ar trebui sa-i faci un topic separat, desi cumva ma indoiesc ca Pierer a renuntat la cele 2 motoare despre care a vb al un moment dat 500 respectiv 800 paralel twin.

 

Off topic.

 

Cu mobra asta [daca se confirma] au ucis noul Vstrom-ul de 100 [cu ABS :haha: ] de nu-l mai resusciteaza nimeni nicodata.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar sunt invidios. Nu stiu cum sa fac sa-mi iau si eu un VStrom [cu abs].

 

Si mie, exact de faza aia cu Dacia mi-a adus aminte marketingul ala de 2 lei de la Zuzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Boris trains for Dakar 2016 with the KTM 1190 Adventure R, guided by the legendary Phil Lovett and Beatle Bailey. :))))))))))))))))))))))))

 

...un fel de visatori vs mobra

 

https://www.youtube.com/watch?v=A4UUIcLHWnM&feature=youtu.be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 months later...

In urma uni accident grav produs recent in Germania cu un 1190 Adventure, aparent fara motiv (se presupune ca a fost voblaj la viteza pe autostrada) cei de la revista Motorrad aduc aminte ca au mai atras atentia in mai multe randuri, in urma testelor, ca atat 1190 cat si 1290 au sanse mari sa intre in voblaj la viteza mare. Iar sansele cresc odata cu viteza si cu kilogramele adunate in cutii si/sau rollbag.

 

Inteleg ca totusi KTM si-a luat masura de precautie si recomanda o viteza maxima de 150km/h cu bagaje. Mai ales in Germania cu multe autostrazi fara limite de viteza, si cum cei care isi iau astfel de motocicleta apreciaza calatoriile si implicit au nevoie de bagaje, se cam pune intrebarea la ce bun sa ai 150-160 cp daca tot nu poti sa te bucuri din plin de ei?

 

http://www.motorradonline.de/recht-und-verkehr/ktm-fahrer-stuerzt-kba-ermittelt/678762

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat... si eu am intrat in voblaj tot pe la 150 la ora, tot cu bagage, cu Tiger-ul. M-am gandit ca o fi fost din cauza ca n-am luat in mod special in vedere partea cu aerodinamica si ca oi fi pus eu bagajele asimetric. Totusi te face sa gandesti chestia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...