Sari la conținut

Accident mortal Petrosani - Banita


Method
 Share

Postări Recomandate

Si daca pica avionu sau se "ciocnea" cu altul era viteza devina ??

Daca e sa mori , mori oricum , nu mori ca ai mers cu 50-100-150 la ora.

 

E nu?!?! Hai spune-mi ca nu-i diferenta intre 50 sau 150 la ora pe un drum cu masini ce vin din sens opus. Hai ma sa nu ne mai c.... atat pe noi!

 

Eu cand merg cu masina trebuie sa fiu atent si la ce vrea prostu din fata mea sa faca sau din lateralul meu. Nu mai zic cand esti pe un motor, trebuie sa maresti atentia de 10 ori ca riscurile sunt de 10 ori mai mari sa crapi decat intr-o masina. Ce naibii?

 

Dpdv legal o fi vina soferului, dar scuza-ma...cand treci razant pe langa masini, ai pretentia sa te fereasca altii?

 

Ma amuz in continuare la comparatia ta dintre 50-100-150 la ora. Chiar te rog sa iei doua masini identice, sa te infigi cu una la 50km/h in ce doresti tu, dupa care incearca cu 150km/h sa vedem ce se intampla? :scratch:

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 184
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai da. Daca te ciocnesti de alt avion care merge tot cu aceeasi viteza, impulsurile se compun. Deci da. Daca te ciocneai de o musca mergand cu 2 km/h, nu patesti nimic (aceeasi problema a impulsurilor). Nu vreau sa fac teoria chibritului, banuiesc ca stii si tu la fel de bine ca si mine ca atunci cand te ciocnesti de un obiect stationar de 2 tone, venind cu 100 de km/h, ai de 4 ori mai multa energie decat daca te ciocnesti de acelasi obiect la 50 de km/h. Am vazut om mort la 50 pe ora si om mort la 150. Daca nu avea ghinionul sa-si rupa coloana de o bordura, cel la 50 pe ora nu avea decat vanatai. Cel la 150 era rupt in 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca pica avionu sau se "ciocnea" cu altul era viteza devina ??

Daca e sa mori , mori oricum , nu mori ca ai mers cu 50-100-150 la ora.

Categoric poti sa mori si la 50 si la 150 ora. Diferenta o fac sansele. Probabilistic ai mai multe sanse sa scapi la 50, sau chiar sa eviti un accident, decat ai la 150.

 

Daca faci un accident la 50 la ora, poti vorbi de ghinion. Vezi cazul lui Tibi din Otopeni. Acolo poti sa zici ca a fost ghinion, omul mergea ok si a intrat un descreierat in el. Nu avea cum sa evite, sa previna. A fost o chestie incontrolabila, din perspectiva lui.

 

Dar cand tu ii dai blana pe drum public, eventual intri tare si in curbe (unde la noi poti gasi orice, de la pete de ulei pana la autocare oprite - de multe ori nici nu ai atata imaginatie ca sa iti poti inchipui ce vezi pe viu) deja cam ai si tu o parte din vina. Chiar daca nu legala. Poate ala cu masina primariei a fost de vina, nu stim ce s-a intamplat acolo, insa daca viteza era mai mica poate reusea sa evite sau macar scapa cu niste rani usoare. Asta tot incearca sa explice unii pe aici.

 

Viteza poate face diferenta intre evitat, rani "usoare" sau deces.

Editat de adyrip1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers 650 de km wk asta si am intalnit asa:

3 intoarceri pe linie continua, toate aproape de noi, deci am fost vazuti si ignorati

2 depasiri in care primul rider din fata era sa fie spulberat

un numar infinit de retardati pe drumuri

accidentul asta exemplifica cel mai bine ignoranta romanului. sa intorci tu ca primar pe linia continua mi se pare de toata jena.

cat despre rider, imi pare rau ca nu a ales sa piarda curba asta mergand mai incet, daca stia ca pe acolo e un drum lateral.

toti facem asta, toti ignoram cate o situatie riscanta. macar de-am gresi doar pe barba noastra si nu ne-ar ajuta criminali d'astia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rip ... baiatului :(

Ieri am facut Petrosani - Hateg cu masina ... si in curbe imi venea sa deschid portiera sa pun genunchiul jos si imi bagam unghia in gat ca nu-s cu mobra. Este cel mai bun drum pe care l-am vazut in viata mea. Curat, bine marcat, si liber ... Pe un drum ca asta pe oricine mananca palma.

Si eu cu masina m-am inscris gresit in vreo doua curbe ... are cateva viraje tricky.

Pacat ... pacat ca a murit!

Oricat de bun e drumul ... pur si simplu nu merita sa te dai la randamentul maxim al mobrei si al cauciucurilor ... O proasta apreciere a trasei, si esti mancat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate....soferul era chiar primarul deci nu cred ca va fi tras vreodata la raspundere .... asta e legea din Romania

Dar pana la urma de ce se face vinovat nea primaru asta? :scratch:

Ca a iesit de pe un drum secundar si n-a vazut la timp ca vine o racheta cu 120+ de dupa curba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut articolul , si o domnisoara mai jos scrie ceva de genul... din pacate si in astfel de momente, in loc sa va rugati pt sufletul lui si al familiei lui, va gasitit sa dati vina (ca asa se poarta in Romania) tot pe mort, nici macar nu se documenteaza asa zisi jurnalisti inainte sa scrie un articol, ma mir ca numele l-au stiut, ar fi fost bine sa ajunga la 31 de ani, el avand doar 29, si nu se scrie nimic despre faptul ca primarul era baut si i-a taiat calea, lasati-va de scris si lasati-l sa se odihneasca in pace...

 

Nici nu mai stii ce sa crezi :scratch:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar pana la urma de ce se face vinovat nea primaru asta? :scratch:

Ca a iesit de pe un drum secundar si n-a vazut la timp ca vine o racheta cu 120+ de dupa curba?

 

Se pare ca pe langa asta a facut si stanga peste linia continua, din cate inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am inteles de ce ati sarit cu totii sa va luati de singura persoana care a fost interesata sa il tina pe rider in viata!

 

Asta este culmea, dupa ce ca in majoritatea cazurilor nimeni nu acorda primul ajutor si se uita la ei cum li se scurge viata, acum cand avem un caz in care cineva a incercat sariti toti cu gura! Ca asa sunteti toti, romanasi tipici. Daca se da, de ce se da, daca nu se da, de ce nu s-a dat.

 

Hotarati-va o data! Cat despre faptul ca i-a eliberat caile respiratorii, din ce stiu eu, asta este cam primul lucru pe care il faci daca victima nu respira. Prioritatea 1 este sa poata sa respire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar pana la urma de ce se face vinovat nea primaru asta? :scratch:

Ca a iesit de pe un drum secundar si n-a vazut la timp ca vine o racheta cu 120+ de dupa curba?

 

primarul se face vinovat de mai multe.

1. in primul rand , unii nu stiti dar obisnuieste sa bea .Mult.Acolo este "teritoriul" sau, nu-l opreste nimeni.

2. in al 2-lea rand, a intors peste DUBLA LINIE CONTINUA,fara sa se gandeasca ca cineva poate veni din curba.E greu sa mergi 300m si sa intorci regulamentar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers 650 de km wk asta si am intalnit asa:

3 intoarceri pe linie continua, toate aproape de noi, desi am fost vazuti si ignorati

2 depasiri in care primul rider din fata era sa fie spulberat

esti fericit coane cu doar atat!

 

un numar infinit de retardati pe drumuri

ptiu, cand crezusem au disparut....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Artera carotida si/sau venele jugulare,posibil si cea femurala=moarte aproape sigura. Daca doctorita in cauza citeste aici, asculta aici, capra, mai intai faci staza provizorie, apoi,cu proxima ocazie, ii faci degajarea cailor respiratorii, care dureaza de ordinul secundelor. Asa se face in cazuri de genu'! Just my 2 fucking cents. :disappointed:

 

RIP

 

Da' ma lasi cu cometariile astea? Daca il ajuta cineva,de ce il ajuta, daca nu il ajuta de ce nu-l ajuta.baldy.gif

Cum draq si tu, din spatele tastaturii cum l-a ajutat, doctorul respectiv.baldy.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primarul se face vinovat de mai multe.

1. in primul rand , unii nu stiti dar obisnuieste sa bea .Mult.Acolo este "teritoriul" sau, nu-l opreste nimeni.

2. in al 2-lea rand, a intors peste DUBLA LINIE CONTINUA,fara sa se gandeasca ca cineva poate veni din curba.E greu sa mergi 300m si sa intorci regulamentar?

A intors sau a iesit de pe un drum lateral si a facut stanga peste linia dubla continua? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A iesit de pe un dreum lateral... dar ma rog .. tot nu era permis sa faca acest lucru .

Dar sa mergi cu 100+ e permis? Mai ales ca am inteles ca exact pe zona aia era indicator (temporar) de limitare a vitezei la 30km/h. Hai, nu zice nimeni sa incetinesti pana la 30.. dar la un 70-80 la ora mai ai sanse sa faci tumba in aer si sa ramai in viata.

 

Sper sa inteleaga din astfel de accidente toti ceilalti motociclisti cititori pe aici ca nu incalzeste pe nimeni ca a murit cineva cu dreptatea in mana.

Nu, nu trebuia sa iasa nea primaru din santier sau camp sau ce era acolo si sa faca stanga peste linia dubla continua, dar nici motociclistul nu trebuia sa vina cu 140km/h. Mai ales ca era pusa acea limitare. Hai sa zicem ca unele sunt puse degeaba... dar in cazul asta s-a dovedit ca nu. Poate limitarea aia era pusa exact ca sa faciliteze iesirea celor care ies de unde iesea primarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar sa mergi cu 100+ e permis? Mai ales ca am inteles ca exact pe zona aia era indicator (temporar) de limitare a vitezei la 30km/h. Hai, nu zice nimeni sa incetinesti pana la 30.. dar la un 70-80 la ora mai ai sanse sa faci tumba in aer si sa ramai in viata.

 

Sper sa inteleaga din astfel de accidente toti ceilalti motociclisti cititori pe aici ca nu incalzeste pe nimeni ca a murit cineva cu dreptatea in mana.

Nu, nu trebuia sa iasa nea primaru din santier sau camp sau ce era acolo si sa faca stanga peste linia dubla continua, dar nici motociclistul nu trebuia sa vina cu 140km/h. Mai ales ca era pusa acea limitare. Hai sa zicem ca unele sunt puse degeaba... dar in cazul asta s-a dovedit ca nu. Poate limitarea aia era pusa exact ca sa faciliteze iesirea celor care ies de unde iesea primarul.

 

Totusi, ai dreptate, si motociclistul a gresit dar in astfel de circumstante,gandeste-te daca primarul nu iesea aiurea, acum era si Mihai pe forum

Ah, si inca ceva, se pare ca mai era insotit de cineva.De ce se ia in considerare pe toate site-urile alea mincinoase de stiri din vale doar declaratia cum ca motocilistul zbura, de ce nu si cea a celuilalt din fata, care spune clar ca nu a fost vina lui. El nu se pune c martor daca e implicat " Dom' Primar " ?

Editat de andreidudu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conduita preventivă reprezintă comportamentul participantului la trafic ce are drept finalitate evitarea producerii unui accident rutier previzibil, dar Âşi limitarea consecințelor accidentului, dacă acesta este iminent

Prevederea

Reprezintă capacitatea conducătorului auto de a anticipa situațiile din trafic Âşi modul de desfăÂşurare a acestora, pentru a evalua dacă ele pot deveni periculoase; această capacitate presupune inclusiv prevederea greÂşelilor celorlalți participanți la trafic Âşi recunoaÂşterea particularităților acestora.

 

Totodata: V=D/t unde: V= viteza, D=distanta, t=timp

Acum fiecare cu cel putin 4 clase poate sa faca un calcul simplu, in cat timp parcurgi (sa zicem) 200m.

1. pt 100km/h.

2. pt 200km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci s-a ajuns iar la dat vina pe motociclist ca a iesit si el sa se dea pe curbe si a mers prea tare. problema asta e, nu ca a intors primaru pe dubla continua ca la ma-sa-n curte. e ok, buna mentalitate.

cat despre primu ajutor, primu idiot care a comentat la modul in care tanti aia l-a ajutat, o face doar ca sa para inteligent, nu conteaza cat de idiot suna comentariul si cat de departe de adevar e situatia din capul lui de cea reala.

vreau si eu sa vad o harta cu fix curba aia, vreau un desen de la cine a fost acolo, sa vedem concret, cat de repede ar fi putut merge, cat de mult vedea in fata, cat de mascat a fost loganul samd.

chiar mi-e scarba sa vad cum iar va dati unu mai destept ca altu.

vreau sa-l vad pe primar scos din functie si bagat la puscarie. oameni care nu merita respect nu ar trebui sa aiba vreo functie ca asta si e treaba noastra sa facem curat, ca ei intre ei se spala si se acopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema asta e, nu ca a intors primaru pe dubla continua ca la ma-sa-n curte.

Pana acum parca am stabilit o mica parte din adevar:

Primarul a iesit de pe un drum lateral si a facut stanga.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdane, asa e, cred ca dupa toate descrierile de pana acum, NU masina intoarsa pe mijlocul drumului, iesita de pe un drum forestier, care lasa noroi in urma si condusa de un om care A RECUNOSCUT ca a facut stanga, e de vina. rider-ul a fost. e vina lui ca mergea pe acolo.

 

belboy ai scris si mai sus aceeasi chestie, intoarcere, facut stanga, ca efect, in sine, sunt acelasi lucru, ai o masina perpendiculara pe drum intr-un loc in care NU ar trebui sa ai o masina perpendiculara pe drum. reusesti sa pricepi ca ne doare-n cot de expresia 100% corecta? pentru mine, intors avea sensul de mers inapoi fata de directia in care trebuia sa mearga. pricepi?

Editat de silencer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti se face pielea gaina...

 

Se vede ca e linie continua si nu linie dubla continua - de parca ar avea vreo importanta cate linii sunt, dar ca sa fim rigurosi.

Apoi, exista pe sensul cum vii de la vale (de unde presupun ca venea motociclistul) banda speciala pentru cei care fac la stanga cu un semn cedeaza trecerea desenat acolo cat china.

 

E plauzibila si urmatoarea variatie a accidentului: Primarul facea stanga acolo si era oprit pe acea banda ca sa cedeze trecerea celor de pe contrasens, motociclistul a venit tare, a luat curba prea larg si a iesit de pe banda lui si s-a infipt loganul oprit.

In primul post se spunea ca a lovit loganul in usa si roata spate - lucru perfect posibil daca era oprit sa faca stanga acolo.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...