Sari la conținut

Yamaha WR 250 R


Postări Recomandate

Cred ca pentru o motoreta adventure trebuie studiat ce se misca prin rally-raiduri. Motoretele alea de 450 cara o gramada de combustibil pe distante lungi la viteze ridicate. Nu exista motocicleta perfecta pentru nimeni, d-aia trebuie construita sau adaptata cerintelor fiecaruia. Stiu, e mai simplu sa ai de ales ceva perfect pt tine, dar ca in orice, totul se reduce la compromisuri. Si marii producatori fac compromisuri si iau ochiu' la fraier cu diverse gaselnite, mai de nivel optic sau cu denumiri pretentioase.

Motocicleta adventure trebuie sa fie cat mai simpla, sa adopte solutii verificate in timp. (suspensii de KTM, motor de Honda si altele).

Eu cred ca 250 cmc sufera mult de cuplu, chiar daca poseda aia 30 de cai. Cu fiecare kilogram in plus se va simti cat de mica o ai (cilindreea).

Si alegerea mea tot Honda Xr 650 R ramane. Cei cu dare de mana pot face din ea un Adventure veritabil.

DSCF0205.jpg

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 177
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si alegerea mea tot Honda Xr 650 R ramane. Cei cu dare de mana pot face din ea un Adventure veritabil.

DSCF0205.jpg

 

JMo bike, nu?... n-o mai are :)

 

O fi mobra buna dar bafta in cumparat una din cele vreo 8 de exemplu de pe mobile.de... cu preturi intre 2300 si 5300E ( plm, asta e la pret de noua cand se vindea in UE )

 

Cred ca pentru o motoreta adventure trebuie studiat ce se misca prin rally-raiduri. Motoretele alea de 450 cara o gramada de combustibil pe distante lungi la viteze ridicate.

 

Si au voie sa refaca motorul parca de vreo 2 ori... parerea mea, performanta extrema si touring n-au nimic in comun... vrei sa te distrezi si in acelasi timp sa te intorci inapoi.

 

Din ce stiu eu este cel mai puternic motor de 250 cc ce il poti gasi.

 

completez propozitia cu "pe o motoreta cu pretentii pe off si care sa aiba mententanta la peste 3000 de km"...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca pentru o motoreta adventure trebuie studiat ce se misca prin rally-raiduri. Motoretele alea de 450 cara o gramada de combustibil pe distante lungi la viteze ridicate. Nu exista motocicleta perfecta pentru nimeni, d-aia trebuie construita sau adaptata cerintelor fiecaruia. Stiu, e mai simplu sa ai de ales ceva perfect pt tine, dar ca in orice, totul se reduce la compromisuri. Si marii producatori fac compromisuri si iau ochiu' la fraier cu diverse gaselnite, mai de nivel optic sau cu denumiri pretentioase.

Motocicleta adventure trebuie sa fie cat mai simpla, sa adopte solutii verificate in timp. (suspensii de KTM, motor de Honda si altele).

Eu cred ca 250 cmc sufera mult de cuplu, chiar daca poseda aia 30 de cai. Cu fiecare kilogram in plus se va simti cat de mica o ai (cilindreea).

Si alegerea mea tot Honda Xr 650 R ramane. Cei cu dare de mana pot face din ea un Adventure veritabil.

DSCF0205.jpg

 

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JMo bike, nu?... n-o mai are :)

 

O fi mobra buna dar bafta in cumparat una din cele vreo 8 de exemplu de pe mobile.de... cu preturi intre 2300 si 5300E ( plm, asta e la pret de noua cand se vindea in UE )

 

 

 

Si au voie sa refaca motorul parca de vreo 2 ori... parerea mea, performanta extrema si touring n-au nimic in comun... vrei sa te distrezi si in acelasi timp sa te intorci inapoi.

 

 

 

completez propozitia cu "pe o motoreta cu pretentii pe off si care sa aiba mententanta la peste 3000 de km"...

 

 

:) eu am un astfel de utilaj agricol.

L-am desfacut la inceputul luinii, surub cu surub. Am ajuns la motor:

-segmentii uzati

-supapele de admisie terminate

-simeringurile de supapa imbatranite

-arcurile sub dimensiunea standard

 

Ambreiajul:

-placile si discurile in standard

-arcurile in limite

 

 

Pistonul prezinta urmele de rectificare dupa turnare, nu a frecat nicaieri. Cilindrul are urmele de honuire.

 

 

Toti vorbiti de XR ca de lucruri SF. Nu taica, e un motor cu un top end aproape indestructibil, daca il tii STOCK.

 

Intretinere:

2 l de ulei la 2500 km...e ca si cum ai avea unu care ia 4 L si schimbi la 5000

 

"Problema" este cu proprietarii LENESI, care nu pun manuta o data pe an sa desfaca si sa unga toate componentele ce necesita aceasta operatiune si se trezesc cu UZURA PREMATURA. Ajungi la cumul de jocuri si Bye-Bye.

 

 

Eu am facut urmatoarele:

-demontat multilink-ul, scos rulmentii

-demontat bascula, scos rulmentii

-furca fata

-rotile

 

 

Am cumparat urmatoarele vaseline:

-litiu

-molibden

-calciu

-aluminiu

 

Unde scrie CALCIU, pai calciu-i bag, da-o-n mamicuta ei.

 

Am schimbat toti rulmentii, o-ring-urile, simeringurile si am bagat VASELINA CERUTA IN CARTE.

 

Acum astept cumintel:

-arcurile de supapa(toate 8)

-segmenti

-garniturile de cilindru, chiulasa si capace

-supapele de admisie

 

 

 

Am utilajul asta din august 2008. Inca il am. Pana la el, am schimbat motoarele mai des decat chilotii.

-aprilia rx125

-suzuki dr250s

-xtz660 tenere

-triumph trophy 1200

-triumph daytona 650

-yamaha ttr 600

-yamaha xtz 750

 

DECI?

 

Problema xr-ului este cu semicadrul si prinderile lui. Se rezolva cu cateva suduri.

 

Sa refaci motorul de 2 ori?? pai nu tin oasele din tine cat tine motorul facut de 2 ori! Al meu are 11 ani si acum l-am crapat prima oara.

 

hai sa vedem...iese din fabrica, rezista 11 ani. Il mai faci cu simt de raspundere, te mai tine 11. Il faci a 2-a oara...te mai tine 11.(al meu mai mergea, tragea si grohaia...l-am desfacut pt ca simteam ceva anapoda). Pai astia-s 33 de ani, taica! Peste 33 de ani o sa avem motociclete electrice ultra-mega performante.

 

 

 

Ah..alta problema ar fi lumina sifilitica. Da, taica...iei xr-ul, scoti statorul si-l dai la Tetea sa iti rebobineze. O sa ai lumina sa dai si la caini!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta de adventure trebuie sa imbine abilitatile offroad cu cele onroad. Parerea mea este ca e mai usor sa iei o mobra buna pe off si sa o ameliorezi pt drum. Invers e si mai complicat si mai costisitor si rezultatele sunt indoielnice.

A se vedea pe advrider cam ce au facut oamenii cu mobra asta si cu altele aprox similare. A se vedea ce a facut Colebatch din X Chalenge-ul ala pe care pana la el marea majoritate il considerau un dirt bike ratat.

Cu zeci de ani inainte Mondo enduro pt cunoscatori.

 

man. la ktm 690 enduro te-ai uitat? e usoara si are multi cai putere, destui pt tine si destule bagaje.

 

adica http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_enduro_2009.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi cam place WR ul ăsta de 250 Âşi cred că se pliază bine pe nevoile mele: 40-50 km pe zi commuting pe drumuri județene foarte proaste, merg aproape numai singur, consum mic, aÂş ieÂşi lejereanu în natură. Se poate pune un topcase mic pentru o cască? Problema e că la noi nu se prea găsesc,alternativa populară fiind DRZ 400.

 

Ii poti pune fara probleme ...

 

uite tipul asta se da prin desert mii de km

 

464479_2135834411892_803965532_o.jpg

 

http://rydnseek.blogspot.ro/

http://www.yamahawr250r.com/

http://rickramsey.net/WR250Rmods.htm

Editat de cristian_dow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

PS Daca faci enduro, pt observatorii de pe margine traiesti la fel de mult sau putin. Pt tine timpul se dilata. Traiesti mai mult. E=mc2, nu?

 

Valabil numai la viteze de miscare comparabile cu viteza luminii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

WR 250 R e pentru mers zilnic la servici. La 100 km/h cred ca consuma mai mult decat un F800.

 

 

Consumul este cam la fel indiferent de conditiile de mers, poate la offroad serios consuma mai mult. M-am documentat inainte sa o cumpar sunt ff atent cand vorbim de consum de benzina, eram interesat daca difera in oras sau exern, plus ca am si testat si asa este consuma cam la fel indiferent de conditii, inclusiv la peste 400 km pe zi .. sau mers mult pe asfalt undeva in 100 km / h. Dupa km pe care ii fac stiu deja cand urmeaza sa se aprinda becul de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul este cam la fel indiferent de conditiile de mers, poate la offroad serios consuma mai mult. M-am documentat inainte sa o cumpar sunt ff atent cand vorbim de consum de benzina, eram interesat daca difera in oras sau exern, plus ca am si testat si asa este consuma cam la fel indiferent de conditii, inclusiv la peste 400 km pe zi .. sau mers mult pe asfalt undeva in 100 km / h. Dupa km pe care ii fac stiu deja cand urmeaza sa se aprinda becul de benzina.

 

 

Ok interesant de stiut. Dar nu ai spus cat iti consuma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok interesant de stiut. Dar nu ai spus cat iti consuma.

 

undeva la 3,2 - 3,5 este consumul rezervorul este de vreo 7 L (si ceva ..) deci ai o autonomie nu prea grozava de vreo 200 km, cand mai poti face vreo 100 km deja se aprinde becul de avarie pt benzina.

 

iti poti pune rezervor mai mare eu personal nu am nevoie

 

cam asa arata cu un rezervor mai mare

 

95%20Aqualine.JPG

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

undeva la 3,2 - 3,5 este consumul rezervorul este de vreo 7 L (si ceva ..) deci ai o autonomie nu prea grozava de vreo 200 km, cand mai poti face vreo 100 km deja se aprinde becul de avarie pt benzina.

 

iti poti pune rezervor mai mare eu personal nu am nevoie

 

cam asa arata cu un rezervor mai mare

 

95%20Aqualine.JPG

 

 

Se vede ca e un motor de turatie ...consuma ceva pt capacitatea cilindrica pe care o are. In fine cand mi-ai lua mobra asta printre primele modificari vor fi : rezervorul , parbrizul , saua si suporti de soft.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta motoreta, din pacate am citit 7 pagini de topic ca sa constat cum isi dau unii si altii cu parerea daca este sau nu enduro touring sau adventure. Cred ca lucrurile ar trebui vazute mult mai nuantat. Asa cum bine zicea cineva la inceputul discutiei, asa cum se prezinta aceasta motocicleta in echiparea de serie, nu poate pretinde statutul de enduro-turing sau de motocicleta adventure. Este un dual sport usor, derivat din YZ-urile de motocros si WR-urile de enduro, mai potrivita pentru comuting in zone cu drumuri accidentate sau neamenajate, pentru plimbari prin padure, etc. Cu unele modificari, absolut obligatorii cum ar fi rezervor de capacitate mai mare, sa mai confortabila sau adaugiri care sa o faca mai confortabila, scut motor si sistem de acrosare a bagajelor, motocicleta asta se poate transforma cu sccces, zic eu, intr-un "light" adventure pentru riderii solitaricare practica turismul adventure. Din cate am putut sa vad, pe alte meridiane este utilizata cu succes in acest sens.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu unele modificari, absolut obligatorii cum ar fi rezervor de capacitate mai mare, sa mai confortabila sau adaugiri care sa o faca mai confortabila, scut motor si sistem de acrosare a bagajelor, motocicleta asta se poate transforma cu sccces, zic eu, intr-un "light" adventure pentru riderii solitaricare practica turismul adventure. Din cate am putut sa vad, pe alte meridiane este utilizata cu succes in acest sens.

 

As zice ca cvasitotalitatea motoretelor au nevoie de modificari... chiar cele precizate de tine... se aplica la orice, ca e WR sau XR, LC4, XT, GS, DR...

 

Referitor la cum e perceputa... ziceai "pe alte meridiane" - e un aspect interesant legat de meridianul nostru est european care vine din pe ce da romanul banu' si ce simte cand il da... cand e vb de dat banul romanul vrea sa simta si sa aiba justificat pe ce l-a dat... in genul "dau 7k pe motoreta de 30cai cand pot sa dau 7k pe motoreta de 50?"

 

Mai spre vest, treaba se schimba ca nu are utilitate, nu poti sa faci plimbare enduro touring prin Austria de exemplu....

 

La americani in schimb, unde are success, lumea nu e atat de "grijulie" cu banii si e mai usor pt ei sa "incerce" motociclete... si pe advrider, urmarind topicul am vazut destui care au ramas cu ea desi au sau au avut motorete mai potente...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Pe scurt este o motocicleta de enduro/motocross adaptata pt strada, oglinzi + semnale" -> Yamaha WR450

 

"si de asemenea un motor care are intervale de service ca pt motociclete nu ca la cross la nr de ore de functionare de zici ca sunt utilaje" -> Yamaha WR450 (la mers hobby, schimbul de ulei nu se face asa de des pe cat ai crede)

 

"Pai in primul rand motorul as fi vrut sa fie de 400 ~ 450 si sa aiba firesc mai mult cuplu si ceva caluti in plus" -> Yamaha WR450.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Pe scurt este o motocicleta de enduro/motocross adaptata pt strada, oglinzi + semnale" -> Yamaha WR450

 

"si de asemenea un motor care are intervale de service ca pt motociclete nu ca la cross la nr de ore de functionare de zici ca sunt utilaje" -> Yamaha WR450 (la mers hobby, schimbul de ulei nu se face asa de des pe cat ai crede)

 

"Pai in primul rand motorul as fi vrut sa fie de 400 ~ 450 si sa aiba firesc mai mult cuplu si ceva caluti in plus" -> Yamaha WR450.

 

La cati km se face schimbul la wr450? Cat consuma? Care este viteza max de croziera?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cred ca 450-ul consuma 1 - 1,5 L in plus fata de WR250X

 

WR250x - 90% offroad tura din weekend

http://www.youtube.com/watch?v=nEq-iSs0a6A

 

 

 

Mie mi-a placut 450-ul , sunetul motorului .. etc asta dupa ce am vazut pe tipul asta (vezi video), dar nu am gasit nicaieri in romania sa comand si sigur era mai scumpa.

 

http://www.youtube.com/watch?v=dkGd2SbYgBk

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca iti vei lua in curand roti de enduro, daca nu le ai deja :)

 

Are roti de supermoto pe ea, da' se da mai mult pe soft enduro. Sa am o jucarie de asta, as pune roti de enduro 21-18 sau 17 si gume duale, gen TCK80 sau K60. Ar merge decent si pe asfalt si pe off, ca-i nu-i grea si o scoti usor din namoale daca nu mai ai aderenta.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are roti de supermoto pe ea, da' se da mai mult pe soft enduro. Sa am o jucarie de asta, as pune roti de enduro 21-18 sau 17 si gume duale, gen TCK80 sau K60. Ar merge decent si pe asfalt si pe off, ca-i nu-i grea si o scoti usor din namoale daca nu mai ai aderenta.

 

Eu nu i-as pune niciodata K60. TKC sau Karoo maxim dar cred ca mult mai probabil as pune pe ea gume de cross. Oricum la mine va fi a doua mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu i-as pune niciodata K60. TKC sau Karoo maxim dar cred ca mult mai probabil as pune pe ea gume de cross. Oricum la mine va fi a doua mobra.

 

Da, TKC sau Karoo ar fi o alegere buna, avand in vedere ca pana la padure mai trebuie sa mergi si pe asfalt, uneori chiar pe distante destul de mari. Cu crosurile nu ar fi tocmai indicat si nici nu stiu daca sunt omologate pentru uz stradal. Ar mai fi si Mitas E 09, care se comporta foarte bine in off (tractiune excelenta cam pe orice teren, se descarca foarte bine de noroi), dar trebuie atentie pe asfalt ud si/sau rece cu ele. Sunt si ceva mai ieftine decat primele doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...