ERU Postat Septembrie 10, 2012 Autor Share Postat Septembrie 10, 2012 Am facut o tura pe Grohotis cu un Kawa KLX de 250cmc, vreo 20 CP sau p'acolo; super plus cum se simte de usoara, dar la 80-90km/h e deja supraturata, la depasiri nema suflu, pe munte o panta un pic mai abrupta-i taie elanul. E de neutilizat saua ei mai mult de 200km la rand, noroc ca avea o perna cu aer atasata. Concluzia: nu as lua o mobra enduro de 250cmc 4T, mai ales dupa ce stii cum merge una de 800cmc. Solutia mea la aceeasi problema cu a ta: XR650R Dall'Ara. Intr-adevar relativ mica diferenta de greutate pana la 200+ ale 800GS(vreo 50kg), dar cred ca XRR poate fi cosiderata/utilizata in punctul de echilibru dintre stradal si off. E drept ca nu e cu injectie,are un carburator la fel de sofisticat ca la IJ, dar asta poate fi un avantaj ca adventure bike. In acest moment problema mea este raspunsul la intrebarea "ce cauciucuri poti pune ca sa mergi pe sosea macar 5 mii de km iar in padure sa te tina la orice?" Am fost si eu la un moment dat intr-o tura cu cineva care avea kawa asta de care zici tu. Sincer nu mi s-a parut ca gafaie pe pante si la un moment dat ne alergam pe un drum forestier cu 120 km/h. Dar din cate imi aduc amite kawa asta e pe carburatie si asta inseamna ca i se taie elenul direct proportional cu dealul urcat prin legile fizicii. Yama e cu injectie ..alta gasca.. Cat despre cauciucuri Karoo mie mi s-au parut cam duse de la 4000 km acum au 7000 si mai au doar urme de profil. Daca mobra ta e mai usoara ....poate vor tine mai mult. In aceeasi tura un prieten de-al meu Si-a pus Mitas E09 si arata mult mai bine la acelasi nr de km acelasi traseu ca dar am fost impreuna. Evident vorbesc despre spate. Baieti exista si variante...........ia uite aici! http://www.pro-auto.ro/alte-marci-mtm97-supermoto-250-noi-livrar-2012-alba-p-37645.html?osCsid=4q6jp3ej12mq3ktkdo8cmiv6d3 Loncin 250cc Enduro . Cica are motor de Yamaha 250cmc , sau cel putin sub licenta Yamaha. La 1610euro cu TVA...........merita intr-un fel..........asta doar daca o folosesti in weekend la enduro. In descrierea de pe pagina aia am vazut 5 trepte. Nu cred ca e acelasi motor. Poate sa fie unul de cross/enduro cu revizie la ore Baieti exista si variante...........ia uite aici! http://www.pro-auto.ro/alte-marci-mtm97-supermoto-250-noi-livrar-2012-alba-p-37645.html?osCsid=4q6jp3ej12mq3ktkdo8cmiv6d3 Loncin 250cc Enduro . Cica are motor de Yamaha 250cmc , sau cel putin sub licenta Yamaha. La 1610euro cu TVA...........merita intr-un fel..........asta doar daca o folosesti in weekend la enduro. In descrierea de pe pagina aia am vazut 5 trepte. Nu cred ca e acelasi motor. Poate sa fie unul de cross/enduro cu revizie la ore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_dow Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 1 Cum e cu puterea? Sunt suficienti cei 30 de cai pe sosea? Are 31 de cai din ce stiu eu, in turele pe care le fac cu motoare mari >600 cc nu simt nevoia de mai multa putere, in general pe sosea mergem la 100 - 110 km/h 2 Care e viteza max de croaziera pe care o poate sustine? Eu am mers maximum 132 km pe autostarada TM - ARAD, mergea mai tare dar nu a mai fost nevoie depasisem coloana. Aici este: Sustinut mergi lejer la 110 zic eu. 3 Ai mers cu bagaje pe ea ? I se modifica mult comportamentul odata cu incarcarea? Eu am 94 KG + ce am carat in spate .. 2 sticle de apa chestii .. probabil mai mult de 110 kg nu a fost pe ea niciodata. (sau cand merg la servici am laptop mare de 17 in spate + alte chestii) Doar singur am mers pe ea! 4 Cum se comporta pe off tinand cont ca ai doar 17 pe fata? Nu am mai mers cu alta motocicleta (dacat la scoala de soferi si aia era din 82 tot de 250 cc), asta este prima si am doar 3000 km facuti, am carnet de 1 AN deci nu pot fi obiectiv. Eu zic ca bine, merge bine pe pista de cross, acolo unde cu moto mai mari nu se poate. Am putina experienta dar pe unde mergeau enduristii cu experienta am mers si eu, mai incet, mai cu grija, ma mai asteptau dar o duceam la capat si asta nu din vina motocicletei ci din vina mea ca nu am exp si nu prea imi place viteza am luat vreo 4 trante cu ea si am putina frica (unele probabil din cauza cauciucurilor, in 2 cazuri ghidulul s-a intors brusc si m-a "catapultat" sau ceva de genul) 5 Cate reglaje ai pe furca si cate pe amortizorul spate? Nu stiu .. singura modificare pe care am facut-o este YamaLink am dat-o putin mai jos eu am 178 si era prea inalta pt mine (modificarea a fost facuta la service). Acum m-as descurca probabil dar la inceput a fost greu. La 10 min ce am primit-o am dat deja pe jos cu ea pentru ca nu ajungeam bine cu picioarele. 6 Cat de incomoda e saua ? Cati km ai facut cu ea pe zi maxim si cum te simteai dupa? Am facut maximum 430 KM intr-o zi cu ea, am mers incontinuu pe ea, ff mult offroad gasesti pe youtube in link-uri la poiana rusca sunt 3 video vezi acolo conditii .. si asfalt dar si pietre de rau padure .. Nu este incomoda deloc! dar la fel nu pot fi obiectiv eu lucrez pe calculator si stau de dimineata pana seara pe poponeata, poate am curu' tabacit si nu simt :-) 7 Compar-o si tu un pic cu alte mobre din categoria Enduro - Touring daca ai detinut; sau cu mobrele cu care mergi am vazut filmele cu Poiana Rusca in care mai erau un Tenere si un Domi. De asemenea in alt film am vazut un Transalp un Strom si un F650GS. Fiecare are plusuri si minusuri, de offroad este buna (eu merg cu cauciucurile din stock care sunt 100% pt oras) pentru ca este usoara, daca te dezechilibrezi o poti tine un Transalp probabil nu poti, la fel o ridici usor daca tragi o tranta. Totusi este o motocicleta usoara pe asfalt altfel simti cand mergi cu viteza, spunea unul care merge cu un moto mai mare ca este ca si cum ai merge cu o bicicleta cu 100 de km la ora. Viteza o simti alfel, nu ai gemulet dinala de protectie tot aerul il iei in piept eu am si casca de enduro si ochelari .. iti dai seama. Alfel sta pe drum un moto mare. Totusi in oras nu cred ca are egal din cele de mai sus, te poti baga in fata la coloana, poti sa te urci pe bordura lejer, eu parchez intr-o parcare unde este doar piatra dinaia mica unde patinezi si iti fuge moto cred a ar fi mai greu cu un motor mai mare, plus ca intru cu fata si cand o scot trebuie sa ies cu spatele si trag la ea, cred ca ar fi greu cu un motor mare sa impingi la ea "manual". Poti sa povestesti si liber la genul ce iti place ce nu iti place ce ai modificat ce ai vrea sa mai modifici... Imi voi pune aparatoate dinaia la motor nu stiu cum ii zice .. plate .. nu sti cum. Imi pun tank bag , si oglinzi dinalea ori pe interior ori pe handguard (are niste oglinzi gen miki mouse) (handguardurile le-am pus eu nu a venit cu ele puse) .. in rest nu am nici o idee ce as putea sa ii mai fac. Eu personal sunt foarte multumit de achizitie, nu as cumpara altceva, imi pare rau ca am tavalit-o de cateva ori si este zgariata, nu mai arata chiar noua dupa 3000 de km :-) Merita sa iti cumperi moto ala daca: - mergi singur in calatorii cu pasager nu cred ca merge pe distanta lunga, toba este cam aiurea pusa - mergi la servici cu ea (eu merg zilnic, daca ploua merg cu masina daca nu ploua ma duc cu moto) - vrei sa faci ceva economie la benzina, consuma 3 L si ceva (consumi aproape la jumatate fata de cat consuma un moto mare) - nu ai nevoie de autonomie mare .. mergi 200 si ceva de KM cu un plin - nu ai bagaje multe - nu te simti complexat de motoarele mai mari :-) este posibil sa arate ca un scuter pe langa un Transalp - nu esti motociclist prea priceput si sa vrei sa iti repari singur , fiind mai nou probabil este un motor mai complex si o fi mai greu de reparat si probabil nici piese nu gasesti pe stoc sau sa iei de la dezmembrari (aud tot felul de povesti, am ramas nu stiu unde cu motor-ul si am gasit in 3 ore pe unul care dezmembra, probabil chestia asta nu se v-a intampla prea curand la un WR) Practic este ideala sa mergi la servici cu ea si sa bagi cate o tura in weekend, oriunde ai tu chef, fie asfalt fie off road, fie munte fie pista de cross ... WR-ul este un moto deosebit puternic si are multa tehnologie in el (din ce am citit eu nu ma pricep prea mult) are un design placut modern. Din ce stiu eu este cel mai puternic motor de 250 cc ce il poti gasi. Sper ca te-am lamurit. Daca ai alte intrebari nu ezita. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Cred ca pentru o motoreta adventure trebuie studiat ce se misca prin rally-raiduri. Motoretele alea de 450 cara o gramada de combustibil pe distante lungi la viteze ridicate. Nu exista motocicleta perfecta pentru nimeni, d-aia trebuie construita sau adaptata cerintelor fiecaruia. Stiu, e mai simplu sa ai de ales ceva perfect pt tine, dar ca in orice, totul se reduce la compromisuri. Si marii producatori fac compromisuri si iau ochiu' la fraier cu diverse gaselnite, mai de nivel optic sau cu denumiri pretentioase. Motocicleta adventure trebuie sa fie cat mai simpla, sa adopte solutii verificate in timp. (suspensii de KTM, motor de Honda si altele). Eu cred ca 250 cmc sufera mult de cuplu, chiar daca poseda aia 30 de cai. Cu fiecare kilogram in plus se va simti cat de mica o ai (cilindreea). Si alegerea mea tot Honda Xr 650 R ramane. Cei cu dare de mana pot face din ea un Adventure veritabil. Editat Septembrie 10, 2012 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Si alegerea mea tot Honda Xr 650 R ramane. Cei cu dare de mana pot face din ea un Adventure veritabil. JMo bike, nu?... n-o mai are O fi mobra buna dar bafta in cumparat una din cele vreo 8 de exemplu de pe mobile.de... cu preturi intre 2300 si 5300E ( plm, asta e la pret de noua cand se vindea in UE ) Cred ca pentru o motoreta adventure trebuie studiat ce se misca prin rally-raiduri. Motoretele alea de 450 cara o gramada de combustibil pe distante lungi la viteze ridicate. Si au voie sa refaca motorul parca de vreo 2 ori... parerea mea, performanta extrema si touring n-au nimic in comun... vrei sa te distrezi si in acelasi timp sa te intorci inapoi. Din ce stiu eu este cel mai puternic motor de 250 cc ce il poti gasi. completez propozitia cu "pe o motoreta cu pretentii pe off si care sa aiba mententanta la peste 3000 de km"... Editat Septembrie 10, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 ÂŞi până la urmă, ce caută enduro ăsta aciliÂşa ? Unde-i touringul din el ? Adventure se numesc vacile cu scut la motor, ca să pară offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Cred ca pentru o motoreta adventure trebuie studiat ce se misca prin rally-raiduri. Motoretele alea de 450 cara o gramada de combustibil pe distante lungi la viteze ridicate. Nu exista motocicleta perfecta pentru nimeni, d-aia trebuie construita sau adaptata cerintelor fiecaruia. Stiu, e mai simplu sa ai de ales ceva perfect pt tine, dar ca in orice, totul se reduce la compromisuri. Si marii producatori fac compromisuri si iau ochiu' la fraier cu diverse gaselnite, mai de nivel optic sau cu denumiri pretentioase. Motocicleta adventure trebuie sa fie cat mai simpla, sa adopte solutii verificate in timp. (suspensii de KTM, motor de Honda si altele). Eu cred ca 250 cmc sufera mult de cuplu, chiar daca poseda aia 30 de cai. Cu fiecare kilogram in plus se va simti cat de mica o ai (cilindreea). Si alegerea mea tot Honda Xr 650 R ramane. Cei cu dare de mana pot face din ea un Adventure veritabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Îmi cam place WR ul ăsta de 250 Âşi cred că se pliază bine pe nevoile mele: 40-50 km pe zi commuting pe drumuri județene foarte proaste, merg aproape numai singur, consum mic, aÂş ieÂşi lejereanu în natură. Se poate pune un topcase mic pentru o cască? Problema e că la noi nu se prea găsesc,alternativa populară fiind DRZ 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 JMo bike, nu?... n-o mai are O fi mobra buna dar bafta in cumparat una din cele vreo 8 de exemplu de pe mobile.de... cu preturi intre 2300 si 5300E ( plm, asta e la pret de noua cand se vindea in UE ) Si au voie sa refaca motorul parca de vreo 2 ori... parerea mea, performanta extrema si touring n-au nimic in comun... vrei sa te distrezi si in acelasi timp sa te intorci inapoi. completez propozitia cu "pe o motoreta cu pretentii pe off si care sa aiba mententanta la peste 3000 de km"... eu am un astfel de utilaj agricol. L-am desfacut la inceputul luinii, surub cu surub. Am ajuns la motor: -segmentii uzati -supapele de admisie terminate -simeringurile de supapa imbatranite -arcurile sub dimensiunea standard Ambreiajul: -placile si discurile in standard -arcurile in limite Pistonul prezinta urmele de rectificare dupa turnare, nu a frecat nicaieri. Cilindrul are urmele de honuire. Toti vorbiti de XR ca de lucruri SF. Nu taica, e un motor cu un top end aproape indestructibil, daca il tii STOCK. Intretinere: 2 l de ulei la 2500 km...e ca si cum ai avea unu care ia 4 L si schimbi la 5000 "Problema" este cu proprietarii LENESI, care nu pun manuta o data pe an sa desfaca si sa unga toate componentele ce necesita aceasta operatiune si se trezesc cu UZURA PREMATURA. Ajungi la cumul de jocuri si Bye-Bye. Eu am facut urmatoarele: -demontat multilink-ul, scos rulmentii -demontat bascula, scos rulmentii -furca fata -rotile Am cumparat urmatoarele vaseline: -litiu -molibden -calciu -aluminiu Unde scrie CALCIU, pai calciu-i bag, da-o-n mamicuta ei. Am schimbat toti rulmentii, o-ring-urile, simeringurile si am bagat VASELINA CERUTA IN CARTE. Acum astept cumintel: -arcurile de supapa(toate 8) -segmenti -garniturile de cilindru, chiulasa si capace -supapele de admisie Am utilajul asta din august 2008. Inca il am. Pana la el, am schimbat motoarele mai des decat chilotii. -aprilia rx125 -suzuki dr250s -xtz660 tenere -triumph trophy 1200 -triumph daytona 650 -yamaha ttr 600 -yamaha xtz 750 DECI? Problema xr-ului este cu semicadrul si prinderile lui. Se rezolva cu cateva suduri. Sa refaci motorul de 2 ori?? pai nu tin oasele din tine cat tine motorul facut de 2 ori! Al meu are 11 ani si acum l-am crapat prima oara. hai sa vedem...iese din fabrica, rezista 11 ani. Il mai faci cu simt de raspundere, te mai tine 11. Il faci a 2-a oara...te mai tine 11.(al meu mai mergea, tragea si grohaia...l-am desfacut pt ca simteam ceva anapoda). Pai astia-s 33 de ani, taica! Peste 33 de ani o sa avem motociclete electrice ultra-mega performante. Ah..alta problema ar fi lumina sifilitica. Da, taica...iei xr-ul, scoti statorul si-l dai la Tetea sa iti rebobineze. O sa ai lumina sa dai si la caini! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 O motocicleta de adventure trebuie sa imbine abilitatile offroad cu cele onroad. Parerea mea este ca e mai usor sa iei o mobra buna pe off si sa o ameliorezi pt drum. Invers e si mai complicat si mai costisitor si rezultatele sunt indoielnice. A se vedea pe advrider cam ce au facut oamenii cu mobra asta si cu altele aprox similare. A se vedea ce a facut Colebatch din X Chalenge-ul ala pe care pana la el marea majoritate il considerau un dirt bike ratat. Cu zeci de ani inainte Mondo enduro pt cunoscatori. man. la ktm 690 enduro te-ai uitat? e usoara si are multi cai putere, destui pt tine si destule bagaje. adica http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_enduro_2009.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_dow Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) Îmi cam place WR ul ăsta de 250 Âşi cred că se pliază bine pe nevoile mele: 40-50 km pe zi commuting pe drumuri județene foarte proaste, merg aproape numai singur, consum mic, aÂş ieÂşi lejereanu în natură. Se poate pune un topcase mic pentru o cască? Problema e că la noi nu se prea găsesc,alternativa populară fiind DRZ 400. Ii poti pune fara probleme ... uite tipul asta se da prin desert mii de km http://rydnseek.blogspot.ro/ http://www.yamahawr250r.com/ http://rickramsey.net/WR250Rmods.htm Editat Septembrie 15, 2012 de cristian_dow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Mersi! Păcat că nu e un model popular,lucru care se reflectă în oferta SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 uite tipul asta se da prin desert mii de km ce stie ala? daca citea pe motoretism nu mai facea d-astea )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Ansamblu de marire a cilindreei Si daca nu e de ajuns, turbina http://www.mpfab.com/wr250/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Ansamblu de marire a cilindreei [...] Si daca nu e de ajuns, turbina Presupun ca raspunsul la "de ce?" e "ca se poate" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_dow Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 ce stie ala? daca citea pe motoretism nu mai facea d-astea )))) Corect, daca ii baga cineva mintile in cap cum trebuie .. ca 250 cc sunt pt scutere si moto cositoare nu mai mergea el prin desert :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 PS Daca faci enduro, pt observatorii de pe margine traiesti la fel de mult sau putin. Pt tine timpul se dilata. Traiesti mai mult. E=mc2, nu? Valabil numai la viteze de miscare comparabile cu viteza luminii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_dow Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 WR 250 R e pentru mers zilnic la servici. La 100 km/h cred ca consuma mai mult decat un F800. Consumul este cam la fel indiferent de conditiile de mers, poate la offroad serios consuma mai mult. M-am documentat inainte sa o cumpar sunt ff atent cand vorbim de consum de benzina, eram interesat daca difera in oras sau exern, plus ca am si testat si asa este consuma cam la fel indiferent de conditii, inclusiv la peste 400 km pe zi .. sau mers mult pe asfalt undeva in 100 km / h. Dupa km pe care ii fac stiu deja cand urmeaza sa se aprinda becul de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 20, 2012 Autor Share Postat Septembrie 20, 2012 Consumul este cam la fel indiferent de conditiile de mers, poate la offroad serios consuma mai mult. M-am documentat inainte sa o cumpar sunt ff atent cand vorbim de consum de benzina, eram interesat daca difera in oras sau exern, plus ca am si testat si asa este consuma cam la fel indiferent de conditii, inclusiv la peste 400 km pe zi .. sau mers mult pe asfalt undeva in 100 km / h. Dupa km pe care ii fac stiu deja cand urmeaza sa se aprinda becul de benzina. Ok interesant de stiut. Dar nu ai spus cat iti consuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_dow Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Ok interesant de stiut. Dar nu ai spus cat iti consuma. undeva la 3,2 - 3,5 este consumul rezervorul este de vreo 7 L (si ceva ..) deci ai o autonomie nu prea grozava de vreo 200 km, cand mai poti face vreo 100 km deja se aprinde becul de avarie pt benzina. iti poti pune rezervor mai mare eu personal nu am nevoie cam asa arata cu un rezervor mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 21, 2012 Autor Share Postat Septembrie 21, 2012 undeva la 3,2 - 3,5 este consumul rezervorul este de vreo 7 L (si ceva ..) deci ai o autonomie nu prea grozava de vreo 200 km, cand mai poti face vreo 100 km deja se aprinde becul de avarie pt benzina. iti poti pune rezervor mai mare eu personal nu am nevoie cam asa arata cu un rezervor mai mare Se vede ca e un motor de turatie ...consuma ceva pt capacitatea cilindrica pe care o are. In fine cand mi-ai lua mobra asta printre primele modificari vor fi : rezervorul , parbrizul , saua si suporti de soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) Interesanta motoreta, din pacate am citit 7 pagini de topic ca sa constat cum isi dau unii si altii cu parerea daca este sau nu enduro touring sau adventure. Cred ca lucrurile ar trebui vazute mult mai nuantat. Asa cum bine zicea cineva la inceputul discutiei, asa cum se prezinta aceasta motocicleta in echiparea de serie, nu poate pretinde statutul de enduro-turing sau de motocicleta adventure. Este un dual sport usor, derivat din YZ-urile de motocros si WR-urile de enduro, mai potrivita pentru comuting in zone cu drumuri accidentate sau neamenajate, pentru plimbari prin padure, etc. Cu unele modificari, absolut obligatorii cum ar fi rezervor de capacitate mai mare, sa mai confortabila sau adaugiri care sa o faca mai confortabila, scut motor si sistem de acrosare a bagajelor, motocicleta asta se poate transforma cu sccces, zic eu, intr-un "light" adventure pentru riderii solitaricare practica turismul adventure. Din cate am putut sa vad, pe alte meridiane este utilizata cu succes in acest sens. Editat Septembrie 21, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Cu unele modificari, absolut obligatorii cum ar fi rezervor de capacitate mai mare, sa mai confortabila sau adaugiri care sa o faca mai confortabila, scut motor si sistem de acrosare a bagajelor, motocicleta asta se poate transforma cu sccces, zic eu, intr-un "light" adventure pentru riderii solitaricare practica turismul adventure. Din cate am putut sa vad, pe alte meridiane este utilizata cu succes in acest sens. As zice ca cvasitotalitatea motoretelor au nevoie de modificari... chiar cele precizate de tine... se aplica la orice, ca e WR sau XR, LC4, XT, GS, DR... Referitor la cum e perceputa... ziceai "pe alte meridiane" - e un aspect interesant legat de meridianul nostru est european care vine din pe ce da romanul banu' si ce simte cand il da... cand e vb de dat banul romanul vrea sa simta si sa aiba justificat pe ce l-a dat... in genul "dau 7k pe motoreta de 30cai cand pot sa dau 7k pe motoreta de 50?" Mai spre vest, treaba se schimba ca nu are utilitate, nu poti sa faci plimbare enduro touring prin Austria de exemplu.... La americani in schimb, unde are success, lumea nu e atat de "grijulie" cu banii si e mai usor pt ei sa "incerce" motociclete... si pe advrider, urmarind topicul am vazut destui care au ramas cu ea desi au sau au avut motorete mai potente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 "Pe scurt este o motocicleta de enduro/motocross adaptata pt strada, oglinzi + semnale" -> Yamaha WR450 "si de asemenea un motor care are intervale de service ca pt motociclete nu ca la cross la nr de ore de functionare de zici ca sunt utilaje" -> Yamaha WR450 (la mers hobby, schimbul de ulei nu se face asa de des pe cat ai crede) "Pai in primul rand motorul as fi vrut sa fie de 400 ~ 450 si sa aiba firesc mai mult cuplu si ceva caluti in plus" -> Yamaha WR450. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 21, 2012 Autor Share Postat Septembrie 21, 2012 "Pe scurt este o motocicleta de enduro/motocross adaptata pt strada, oglinzi + semnale" -> Yamaha WR450 "si de asemenea un motor care are intervale de service ca pt motociclete nu ca la cross la nr de ore de functionare de zici ca sunt utilaje" -> Yamaha WR450 (la mers hobby, schimbul de ulei nu se face asa de des pe cat ai crede) "Pai in primul rand motorul as fi vrut sa fie de 400 ~ 450 si sa aiba firesc mai mult cuplu si ceva caluti in plus" -> Yamaha WR450. La cati km se face schimbul la wr450? Cat consuma? Care este viteza max de croziera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_dow Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Cred ca 450-ul consuma 1 - 1,5 L in plus fata de WR250X WR250x - 90% offroad tura din weekend http://www.youtube.com/watch?v=nEq-iSs0a6A Mie mi-a placut 450-ul , sunetul motorului .. etc asta dupa ce am vazut pe tipul asta (vezi video), dar nu am gasit nicaieri in romania sa comand si sigur era mai scumpa. http://www.youtube.com/watch?v=dkGd2SbYgBk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.