Jump to content
KHK

BMW R1200/1250 GS/RS/RT/R LC - 2013->

Recommended Posts

In sfarsit a aparut! :banana:

 

post-9546-0-58356100-1349192075_thumb.jpg

 

Asdar, nu va fi un motor de 1250 cum se preconiza ci ramane la cilindreea de 1200 (1170) cmc.

Insa totul va fi nou sau imbunatatit, nu numai motorul: design, frane, suspensii, transmisie, esapament, lumini, dotari etc.

 

post-9546-0-92072600-1349192306_thumb.jpgpost-9546-0-25990900-1349192322_thumb.jpg

 

Cateva date tehnice:

 

- motor de 1170cmc, racit mixt cu lichid si aer;

- putere 125cp @7700rpm, cuplu max. 125Nm @6500rpm

- cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj uscat cu functie anti-hopping;

- greutate la gol (gata de drum, cu plinurile facute) 238kg, similara cu cea a modelului anterior, avand in vedere ca acum si ABS este standard;

- rezervor 20L;

- anvelope cu dimensiuni in premiera: 120/70-19 (fata) si 170/60-17 (spate)

- alternator 580w;

- frane fata cu doua discuri (305mm) cu etrieri radiali cu cate 4 pistonase; spate un disc de 276mm cu 2 pistonase; ABS standard decuplabil;

- se pastreaza sistemele telelever si paralever, imbunatatite; cardanul va fi acum ca la seria K, pe partea stanga;

 

post-9546-0-23904800-1349193572_thumb.jpgpost-9546-0-63797400-1349193593_thumb.jpg

post-9546-0-87925400-1349194050_thumb.jpgpost-9546-0-09152900-1349194065_thumb.jpg

 

 

Printre optionalele noi:

- dynamic ESA (cu functie de reglare automata in functie de suprafata de rulare);

- selectarea modului de rulare (riding modes): Rain, Road, Dynamic, Enduro sau Enduro-Pro, cu influente asupra motorului, suspensiilor, ABS-ului si ASC-ului;

- far principal cu LED; lumini de zi;

- cruise-control;

- computer PRO (spre deosebire de cel standard, cu functii extinse pt. off-road).

 

post-9546-0-70215400-1349194452_thumb.jpgpost-9546-0-85161600-1349194463_thumb.jpg

post-9546-0-21258700-1349193993_thumb.jpgpost-9546-0-83921100-1349194006_thumb.jpg

post-9546-0-14746200-1349194117_thumb.jpgpost-9546-0-88829200-1349194130_thumb.jpg

post-9546-0-39380100-1349194197_thumb.jpg

 

Spre deosebire de concurenta recenta unde parbrizul se poate regla doar cu ajutorul sculelor, la noul GS parbrizul se va putea regla simplu, chiar si in mers, cu o singura mana:

 

post-9546-0-35576700-1349194312_thumb.jpgpost-9546-0-93353400-1349194329_thumb.jpg

 

Cheia si protectia (optionala) de far pt. enduro:

 

post-9546-0-23715400-1349194554_thumb.jpgpost-9546-0-64007400-1349194568_thumb.jpg

 

Marea mea dezamagire, mai ales dupa ce recent am facut teste cu trei motociclete cu sistemul clasic: actionarea semnalizatoarelor.

 

post-9546-0-81057300-1349194631_thumb.jpg

 

Bineinteles, nu vor lispi si optionale deja intalnite la modelul anterior, precum RDC, suspensie mai joasa, proiectoare cu LED, manere incalzite, jante "spitate", alarma, scut enduro, crashbar, case-urile vario etc.

Se vor putea comanda trei niveluri de echipare la care se pot adauga diverse optionale/accesorii: Touring, Dynamic sau Offroad. Culori: rosu, alb, albastru sau gri. Acum se va putea alege intre patru tipuri de sei: standard, joasa, inalta sau Rallye.

 

Alte poze:

 

post-9546-0-83035300-1349194747_thumb.jpgpost-9546-0-16948000-1349194763_thumb.jpgpost-9546-0-74827500-1349194787_thumb.jpg

 

Foarte probabil va urma si varianta Adventure. Astept cu interes si preturile dar mai ales testele (mai ales cele personale) :bounce:

 

Bineinteles, in colectia de echipamente 2013, nu vor lipsi si cele specifice GS:

 

post-9546-0-75653400-1349195687_thumb.jpg

Edited by khk

Share this post


Link to post
Share on other sites

arata intr-un mare fel, ceva detalii despre pret ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

arata din secolul asta.....

buna treaba cu semnalizarea si claxonul.....smile.gif le-au pus si ei la indemana

Edited by xtrblack

Share this post


Link to post
Share on other sites

faina cal...

peste 10 ani o sa am unul :)))... sh normal :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e 1250?

 

daca da sa modific titlul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marea mea dezamagire, mai ales dupa ce recent am facut teste cu trei motociclete cu sistemul clasic: actionarea semnalizatoarelor.

post-9546-0-81057300-1349194631_thumb.jpg

 

 

O mica gluma pe seama ciorchinelui de butoane din poza:

post-23938-0-96211800-1349197914_thumb.jpg[

Edited by marcone

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS nu-mi place ciocul :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

excelent calutz,

Ada-l Doamne la mine in curte! :grinbandit:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce are manere si in fata? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un GTL fara carene. Bleah. Si da, ciocul ala arata ca un ca.cat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheia si protectia (optionala) de far pt. enduro:

Funny guy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funny guy.

Se zice troll.

Edited by switch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie-mi place...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm, a lot of stills. Parca trebuia sa ne minunam cat de enduro e o vaca de sase tone. L-as da afara pe ala de la BMW marketing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da handguardu' nu e inclus in aia fro 20000?

Este :P

2013-bmw-r1200gs-44.jpg

 

Hmmmm, a lot of stills. Parca trebuia sa ne minunam cat de enduro e o vaca de sase tone. L-as da afara pe ala de la BMW marketing.

Daca duci girafele la pascut cu BMW-ul, eu zic ca-i destul de enduro :P

 

2013-bmw-r1200gs-45.jpg

 

Hai ca merge ;)

 

2013-bmw-r1200gs-01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca duci girafele la pascut cu BMW-ul, eu zic ca-i destul de enduro :P

 

2013-bmw-r1200gs-45.jpg

Photoshop. :P

 

Hai ca merge ;)

 

2013-bmw-r1200gs-01.jpg

Nu merge, nu vezi ca se sprijina pe balustrada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1349198877[/url]' post='3248616']

Un GTL fara carene. Bleah. Si da, ciocul ala arata ca un ca.cat.

 

Era culmea ca BMW sa renunte la cioc dupa ce aproape toti l-au adoptat. Pana si noul DL1000 model 2013 il are.Marea dezamagirii nu este claxonul sau semnalizarea, ci faptul ca nu au mers pana la cap cu motorul. Probabil este o varianta interimara spre adevaratul 1250 cu ambreiajul scufundat in ulei.

Edited by bogdan_harea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merge, nu vezi ca se sprijina pe balustrada.

S-ar putea sa ai dreptate... 2013-bmw-r1200gs-05.jpg

 

Acum e mult mai clar... 2013-bmw-r1200gs-12.jpg

Edited by vis-a-vis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este :P

2013-bmw-r1200gs-44.jpg

 

 

pe drum d-asta fac si eu enduro cu TDM-ul meu din 92 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil este o varianta interimara spre adevaratul 1250 cu ambreiajul scufundat in ulei.

La boxer nu cred ca se va intampla vreodata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fata arata ca si cum ar fi facut puzzle din costumul unui soldat imperial din Star Wars :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate asta a fost sursa de inspiratie...

 

2013-bmw-r1200gs-23.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

au mutat cardanul de pe o parte pe alta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai avea loc de toba :P

 

2013-bmw-r1200gs-129.jpg

 

2013-bmw-r1200gs-137.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...