Jump to content

BMW R1200/1250 GS/RS/RT/R LC - 2013->


Recommended Posts

Pana la urma nu e vorba de cum arata ci cat de bine tin la ploaie. Nici eu nu agreez sa merg pe ploaie, dar m-au prins ploi multe cand am fost in ture mai lungi. Am cauciuc la scarite dar aluneca si prefer sa merg fara.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest _Raul_

Proof rain boots, 30 Euro la Louis, cod produs 262216737. La boxer scaiul acela nu cred ca o sa inceapa sa falfaie f tare de la vant, fiind adapostit de cilindru.

post-3763-0-55906300-1483899602_thumb.jpg

 

Supramanusile sunt putin cam atipice ca design in perioada asta (ca sa fiu politicos), asa ca mai bine uite aici link-ul cu echipamentele de ploaie de la Louis.

Vezi tu ce si cum pe acolo si te decizi.

https://www.louis.de/en/produktkategorie/motorcycle-rainwear/140

Mai ai si magazinele moto online din Ro, care sunt relativ suficiente ca numar.

Si stiu sigur ca am vazut topicuri aici pe forum care anuntau deschiderea unor afaceri Touratech si FcMoto.de in Romania in conditii foarte avantajoase.

Edited by DeVazut_TM
Link to comment
Share on other sites

Care e "asta noua"? Si eu sunt pe cale sa dau GS-ul si nu sunt hotarat intre GS-ul 2017 si RT 2017...

 

Oameni care au trecut sau isi pun problema sa treaca de la RT la GS stiu mai multi, invers insa nu.

 

Atata timp cat cat pot cu motocicleta plina cu bagaje sa: merg cu 180-200km constant pe autostrada, trec pasuri off-road mai mult sau mai putin dificile, o scap pe jos si sa nu stric nimic, ma dau tare pe curbe, ma strecor decent in trafic aglomerat, fac 1400 km intr-o zi si sa simt ca inca mai pot, nu ma doara spatele pe drumuri proaste, nu stau cu teama ca mi se stramba janta la o gropita luata tare... ce-mi trebuie altceva? :D

Mai ales pe drumurile din Ro, nu stiu cum mai stai pe ganduri.

» Post actualizat in 09 Jan 2017 08:33

Putin offtopic, aveti careva manusi waterproof, dar care chiar sa reziste la ploaie torentiala si multe ore fara sa se ude in interior?Daca da, de cine sunt fabricate, adica ce marca sunt?Aceeasi intrebare si pentru cizme touring. Am citit tot felul de review-uri, dar ma intereseaza pareri ale posesorilor, de bmw r1200gs lc, desigur.Mersi.

 

Eram sigur ca or sa iasa discutii pe tema intrebarii asteia si nu m-am inselat :D

 

Pe scurt: de 10 ani merg cu manusile ProSummer si cu cizmele Allround de la BMW. Ambele schimbate o data in anii astia. Insa mereu "placut uscat". Si asta la pret absolut normal: o pereche de manusi bune GoreTex costa oricum in jur de 100 €, in timp ce cizme bune GoreTex nu gasesti tocmai usor la cca. 180 € cat costa la BMW.

Si da, multi dintre prietenii mei proprietari de BMW (si GS) folosesc manusile ProSummer si cizme BMW. :blbl:

 

Ca sa nu mai fim insa off-topic, vezi ca avem topic de echipamente BMW.

Link to comment
Share on other sites

Apropos de cizmele Allround de la BMW, le-am vazut (cred) la Bavaria Otopeni, erau in jur de 900 lei, Gore-Tex. Design extrem de simplu, cam inguste la bot, scria BMW undeva foarte sus, nu la vedere. Ce m-a frapat a fost altceva: "Made in Romania". Stiu ca se mai fac si alte cizme moto pe aici (asa auzisem) dar sunt curios, pe ale tale, Vlad, scrie tot Made in Ro ?

 

Geaca Rallye mi s-a spus acolo ca nu este waterproof. Eu o sa merg pe supramanusi de silicon, rain covers pt cizme (din cate am citit nici cizmele cu Gore-Tex nu sunt complet waterproof, desi ar trebui .. multi se plang ca intra pe la cusaturi, si asta la firme gen Alpinestar, Dainese, etc.). In rest caut o geaca cu Gore-Tex "embedded", nu inner jacket waterproof.

 

Klim Badlands Pro are specificatii foarte bune, mai greu cu design-ul .. eu vara oricum merg cu armura enduro + tricou cu maneca lunga. Geaca o pun daca ploua sau scade temperatura sub 20 grade.
Link to comment
Share on other sites

Apropos de cizmele Allround de la BMW, le-am vazut (cred) la Bavaria Otopeni, erau in jur de 900 lei, Gore-Tex. Design extrem de simplu, cam inguste la bot, scria BMW undeva foarte sus, nu la vedere. Ce m-a frapat a fost altceva: "Made in Romania". Stiu ca se mai fac si alte cizme moto pe aici (asa auzisem) dar sunt curios, pe ale tale, Vlad, scrie tot Made in Ro ?

 

Geaca Rallye mi s-a spus acolo ca nu este waterproof. Eu o sa merg pe supramanusi de silicon, rain covers pt cizme (din cate am citit nici cizmele cu Gore-Tex nu sunt complet waterproof, desi ar trebui .. multi se plang ca intra pe la cusaturi, si asta la firme gen Alpinestar, Dainese, etc.). In rest caut o geaca cu Gore-Tex "embedded", nu inner jacket waterproof.

 

Da, fiind aceeasi generatie, normal ca si la mine scrie "made in Ro" si pot sa zic ca mi-a placut asta :) Mie imi place forma lor ca nu ies asa mult in evidenta. Si faptul ca au fermoarul pe interior. Pentru mine insa, pentru ca am talpa inalta, a contat mult faptul ca pot scoate brantul si apoi sa ramana tot aceeasi captusala. La fel am mai vazut de exemplu la Sidi; insa la vestitele Daytona cand scoti brantul ramane un plastic rigid oribil, dupa ce cer atatia bani pe ele, s-au calicit la o bucata de captusala, mi se pare rusinos. Cel putin asta am constatat uitandu-ma la modelele lor de top acum cativa ani cand am vrut sa incerc si altceva decat BMW.

In concluzie, la mine fostele Allround au cedat la ploaie parca in al saselea sezon, insa in rest sunt inca foarte bune si le port la o tura de-o zi sau cand merg pana al birou. De atunci mi-am luat Allround astea actuale si inca rezista fara nicio problema la mers mult pe ploaie serioasa.

La fel si cu manusile ProSummer, sunt foarte ok. Apropos, daca pui ce zici tu acolo peste manusi, nu transpiri de mori la mana? Si, mai ales, cum sa pierd avantajul stergatorului de viziera?? Il vad chiar necesar!

 

Din nou, mi-e greu sa-mi exprim o parere despre personalul AB atata timp cat nu am auzit cu urechile mele (tinand cont si de discutia cu castile de pe pagina anterioara). Pot insa sa-ti spun ca geaca si pantalonii Rallye sunt waterproof (cel putin specificatiilor de fabrica). Poate insa este o neintelegere: functia wind/waterproof este data de membrana interioara detasabila. Si cum la Rallye membrana este mai grosuta (deci ia partial si rolul mesadei) din cauza caldurii o dai repede jos si asa nu mai e waterproof.

Costumul Rallye este foarte ok are insa un dezavantaj: geaca nu este tocmai usoara iar daca la ploaie te bazezi pe mebrana interioara, geaca se uda si devine foarte grea. Asa ca idealul este sa folosesti membranele pentru vreme mai rece iar pe vreme mai calda mergi fara ele si daca ploua, sa pui costum normal de ploaie pe exterior.

Ce zici tu cu costumul cu membrana embedded ar fi cel mai comod ca nu ai grija caratului si pusului costumului de ploaie dar: 1. la temperaturi mai mari de cca 20 grade, asa cum sunt in general cele pe care ne dam cel mai des intr-un sezon normal, nu mai zis de 30 in sus, mori de cald. 2. cam orice membrana in timp isi pierde proprietatile de rezistenta la apa si trebuie sa fii foarte atent cum si cu ce speli acel costum.

 

In colectia 2017 apare un nou costum specific pentru GSisti:

 

 

Hai sa mutam discutiile despre echipamente pe topicul respectiv ca deja lungim rau off-topicul. ;)

Edited by KHK
Link to comment
Share on other sites

Da, fiind aceeasi generatie, normal ca si la mine scrie "made in Ro" si pot sa zic ca mi-a placut asta :) Mie imi place forma lor ca nu ies asa mult in evidenta. Si faptul ca au fermoarul pe interior. Pentru mine insa, pentru ca am talpa inalta, a contat mult faptul ca pot scoate brantul si apoi sa ramana tot aceeasi captusala. La fel am mai vazut de exemplu la Sidi; insa la vestitele Daytona cand scoti brantul ramane un plastic rigid oribil, dupa ce cer atatia bani pe ele, s-au calicit la o bucata de captusala, mi se pare rusinos. Cel putin asta am constatat uitandu-ma la modelele lor de top acum cativa ani cand am vrut sa incerc si altceva decat BMW.

In concluzie, la mine fostele Allround au cedat la ploaie parca in al saselea sezon, insa in rest sunt inca foarte bune si le port la o tura de-o zi sau cand merg pana al birou. De atunci mi-am luat Allround astea actuale si inca rezista fara nicio problema la mers mult pe ploaie serioasa.

La fel si cu manusile ProSummer, sunt foarte ok. Apropos, daca pui ce zici tu acolo peste manusi, nu transpiri de mori la mana? Si, mai ales, cum sa pierd avantajul stergatorului de viziera?? Il vad chiar necesar!

 

Din nou, mi-e greu sa-mi exprim o parere despre personalul AB atata timp cat nu am auzit cu urechile mele (tinand cont si de discutia cu castile de pe pagina anterioara). Pot insa sa-ti spun ca geaca si pantalonii Rallye sunt waterproof (cel putin specificatiilor de fabrica). Poate insa este o neintelegere: functia wind/waterproof este data de membrana interioara detasabila. Si cum la Rallye membrana este mai grosuta (deci ia partial si rolul mesadei) din cauza caldurii o dai repede jos si asa nu mai e waterproof.

Costumul Rallye este foarte ok are insa un dezavantaj: geaca nu este tocmai usoara iar daca la ploaie te bazezi pe mebrana interioara, geaca se uda si devine foarte grea. Asa ca idealul este sa folosesti membranele pentru vreme mai rece iar pe vreme mai calda mergi fara ele si daca ploua, sa pui costum normal de ploaie pe exterior.

Ce zici tu cu costumul cu membrana embedded ar fi cel mai comod ca nu ai grija caratului si pusului costumului de ploaie dar: 1. la temperaturi mai mari de cca 20 grade, asa cum sunt in general cele pe care ne dam cel mai des intr-un sezon normal, nu mai zis de 30 in sus, mori de cald. 2. cam orice membrana in timp isi pierde proprietatile de rezistenta la apa si trebuie sa fii foarte atent cum si cu ce speli acel costum.

 

In colectia 2017 apare un nou costum specific pentru GSisti:

 

 

Hai sa mutam discutiile despre echipamente pe topicul respectiv ca deja lungim rau off-topicul. ;)

Exista in comert, la Decathlon daca vrei, spray-uri pentru impermeabilitate. Se da pe imbracamintea din piele sau pe textil.

Link to comment
Share on other sites

Apropos de cizmele Allround de la BMW, le-am vazut (cred) la Bavaria Otopeni, erau in jur de 900 lei, Gore-Tex. Design extrem de simplu, cam inguste la bot, scria BMW undeva foarte sus, nu la vedere. Ce m-a frapat a fost altceva: "Made in Romania". Stiu ca se mai fac si alte cizme moto pe aici (asa auzisem) dar sunt curios, pe ale tale, Vlad, scrie tot Made in Ro ?

 

Geaca Rallye mi s-a spus acolo ca nu este waterproof. Eu o sa merg pe supramanusi de silicon, rain covers pt cizme (din cate am citit nici cizmele cu Gore-Tex nu sunt complet waterproof, desi ar trebui .. multi se plang ca intra pe la cusaturi, si asta la firme gen Alpinestar, Dainese, etc.). In rest caut o geaca cu Gore-Tex "embedded", nu inner jacket waterproof.

 

sidi adventure goretex. end of story daca vrei compromisul de mobilitate + protectie + waterproof...

Link to comment
Share on other sites

Exista in comert, la Decathlon daca vrei, spray-uri pentru impermeabilitate. Se da pe imbracamintea din piele sau pe textil.

 

Dai reply cu quote la ditamai postul ca sa ne spui ca s-a inventat apa calda? :)

Am cam crezut ca impregnarea este de la sine inteleasa la niste oameni cu minim de experienta la mers pe motor si echipament. La fel si faptul ca nu speli cu orice fel de detregent, cum speli etc.

Chiar si cu impregnare, proprietatile, cum am spus mai sus, dupa o perioada se pierd. Fara impregnare probabil ca deja nu mai rezista la apa dupa a doua sau a treia spalare.

» Post actualizat in 16 Jan 2017 16:20

sidi adventure goretex. end of story daca vrei compromisul de mobilitate + protectie + waterproof...

 

Nu-i chiar end of story, in functie de gust si asteptari. Le-am incercat si eu si nu mi s-a parut ca stau prea bine la capitolul mobilitate/protectie sau sa zicem per total confort/protectie (evident, nu protectia o pun la indoiala). Pe GS, asa cum se stie, sunt multi la care factorul enduro tinde spre zero si nu sunt chiar cele mai indicate in cazul asta, din mai multe puncte de vedere.

------------------

 

Deci, revenim pe topicul asta si la oile noastre, la GS-uri? :)

» Post actualizat in 26 Jan 2017 14:17

A fost prezentat oficial noul BMW Navigator VI:

 

https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0267561EN/bmw-motorrad-presents-the-navigator-vi-the-perfect-partner-for-pleasurable-motorcycle-tours

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu am ocazia sa merg din cand in cand pe la Munchen si intotdeauna la reprezentanta moto BMW, de unde mi-am luat si mobra, au de toate pentru toate modelele de BMW, inclusiv echipamente de toate felurile, casti, etc. si cred ca si preturile sunt cele mai bune. De exemplu, la o alta reprezentanta BMW dintr-un oras mai mic (BMW Martin din Lenggries), aceleasi produse aveau preturi mai mari (navi V era 720-725 euro fata de 675 euro cu cat l-am luat din Munchen).La Munchen au si motociclete/scutere second-hand la preturi comparabile cu cele de aici (adevarat ca te mai costa drumul, umblatul pe acolo, asigurarea, nr. provizorii). Oricum, cand o sa mai merg pe acolo o sa anunt pe topic si daca cineva vrea ceva sa ii aduc pentru BMW, o fac cu toata placerea. Sa vina primavara cu vreme buna. Toate cele bune.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, chestia cu controlul camerei de la NAV 6 cred ca ma va face intr-un final sa ma despart de actualul nav 4. Si iphoanele tot din 2 in 2 le-am schimbat :D

Edited by Cap0ne
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca tot in jur de 700 euro o sa fie, dar nu stiu daca se merita trecerea de la V. Chestia tare e cu controlul camerei de pe el sau asta mi se pare mie o functie foarte utila.

 

Mie mi se par mai multe chestii mai mult sau mai putin utile dar unul ar fi streaming de pe telefon, ar trebui sa mearga si Spotify.

 

Inca nu stiu pretul dar da, cred ca tot spre 700, oricum banuiesc ca putin mai scump ca V.

Nu stiu daca merita neaparat schimbat V-ul care nu e rau deloc. IV da, era invechit si V-ul a venit cu multe functii interesante noi, ecran mai mare etc etc. Eu stiind ca apare VI am vandut V-ul cu tot cu motocicleta, l-am calculat separat cu aproape 400€ asa ca acum imi este comod sa iau VI odata cu noua motocicleta. Mai naspa a fost cu toba Akrapovic pe care a trebuit s-o vand ca nu se potriveste cu Euro 4 la noile modele si acum trebuie sa dau 1000 pe alta :D

Deci daca dai V-ul cu un pret decent, poate merita sa treci la VI. La cum se misca tehnologia in ziua de azi...

» Post actualizat in 27 Jan 2017 10:43

oricum, reprezentantele Bmw nu au stoc de echipamente, nu pot da un termen livrare pentru acestea, sunt jalnice, incepand cu cea de la Bucuresti

 

Cred ca te referi la cele din Romania... unde din pacate si piata cam este pe masura. E greu sa ai stocuri mari cand vinzi putin sau cand multi isi iau motoare de 15-20.000 € si apoi se calicesc la accesorii si echipamente, cui sa vinzi ca sa ai stoc de mii de euro? Este un cerc vicios, pe de alta parte cum sa cumperi daca nu le poti vedea/proba.

Ce nu este deloc scuzabil, sa nu aiba cataloage, liste de preturi si termene de livrare clare, atitudinea vanzatorilor... dar asta este alta poveste.

 

Asa ca eu mi-am mai spus parerea: un zbor la Viena dureaza 90 minute si costa cca. 120-150 € dus-intors. Vii o zi, ai o reprezentanta BMW Motorrad plina cu tot ce vrei, cu multe masuri pe stoc... iar daca nu esti multumit, mai ai destule alte magazine unde poti vedea si proba. Si in banii astia te alegi si cu o plimbare intr-un oras frumos. :)

Link to comment
Share on other sites

By the way, doamna de la telefon mi-a spus ca Schuberth a luat patentul de la BMW (legat de casti). Si castile BMW sunt produse de BMW. Asa o fi, habar n-am ..

 

Tocmai am aflat ca System 7 nu mai este fabricat de Schuberth ci de o companie din Italia. Preturile sunt cu cca 8-10% mai mari decat la System 6.

» Post actualizat in 02 Feb 2017 14:00

Probabil ca tot in jur de 700 euro o sa fie, dar nu stiu daca se merita trecerea de la V.

 

760€ :D

» Post actualizat in 02 Feb 2017 14:04

KHK asteptam sa iti iei noul model si sa ne impartasesti impresiile despre el, inclusiv comparativ cu lc-ul pe care l-ai avut. Bafta.

 

Merci! Si io abia astept, azi am fost sa mai negociem ceva la pret si sa vad ca mai pun pe ea, in martie ar trebui s-o am. Sa vad insa daca o sa fie si vreme de moto.

Edited by KHK
Link to comment
Share on other sites

Am aproape toate piesele pentru acest model.

Sa pun preturi la fiecare ar fi destul de complicat. Cel mai usor ar fi sa imi trimiteti un PM daca aveti nevoie de ceva.

Multumesc si scuze ca am poluat topicul.

post-10285-0-75482600-1486112128_thumb.jpg

post-10285-0-65036000-1486112208_thumb.jpg

post-10285-0-34773400-1486112233_thumb.jpg

post-10285-0-50389100-1486112243_thumb.jpg

post-10285-0-69470100-1486112318_thumb.jpg

post-10285-0-17632200-1486112360_thumb.jpg

post-10285-0-81811000-1486112370_thumb.jpg

post-10285-0-62981300-1486112378_thumb.jpg

post-10285-0-16531500-1486112390_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Asa ca eu mi-am mai spus parerea: un zbor la Viena dureaza 90 minute si costa cca. 120-150 € dus-intors. Vii o zi, ai o reprezentanta BMW Motorrad plina cu tot ce vrei, cu multe masuri pe stoc... iar daca nu esti multumit, mai ai destule alte magazine unde poti vedea si proba. Si in banii astia te alegi si cu o plimbare intr-un oras frumos. :)

 

Incep sa cred ca este o idee chiar foarte buna ! Spun asta dupa cateva telefoane si chiar o vizita la magnifica reprezentanta romaneasca ... :angry:

Link to comment
Share on other sites

De cand am inceput sa ma interesez mai mult despre LC-uri, am vazut ca au si oaresce probleme. M-am documentat mai mult pe advrider, mi se pare ca acolo is cele mai pertinente review-uri.

 

Ce am inteles:

 

- nu folosi kill switch-ul ca sa opresti motorul; oricum trebuie sa ii iei cheia din contact... asa ca opreste motorul de la cheie;

- jambele de la furca fata... is mai slabe ca si la modelele predecesoare si cateodata, se intampla sa cedeze, sa iasa surubul ambutisat din jamba lucioasa care culiseaza; drept urmare, am venit cu asta:

 

http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/7354536

 


post-22404-0-56044800-1486707805_thumb.jpgpost-22404-0-69572200-1486707821_thumb.jpgpost-22404-0-25624200-1486707862_thumb.jpgpost-22404-0-26958900-1486707883_thumb.jpg

 

Is facute din duraluminiu, intra perfect pe jamba, sus se strang pe surubul ce prinde furca de jug.

Sablate fin, eloxate, piulitele din inox, cu autoblocare.

 

Is tare mandru de ele, arata oarte bine si par sa intareasca zona, exact cat trebuie ;)

 

Link to comment
Share on other sites

  • Dan Cata changed the title to BMW R1200/1250 GS/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...