Jump to content
Sign in to follow this  
KHK

BMW R1200/1250 GS/RS/RT/R LC - 2013->

Recommended Posts

Cam asa tin si eu minte ca am dat parca, undeva 1100-1300 lei. Depinde cred daca iti schimba si placutele de spate (care se duc f repede...).

 

 

 

Nu am idee de ce, dar de multe ori raspund destul de inexact. Raspunsuri de genul nu stim exact, depinde ce trebuie facut, in jur de suma X dar poate varia cu +/-30-50% :)

 

Exact asa am patit si eu , am sunat si mi s-a spus ca nu stiu exact, ca variaza..bla bla..tipic reprezentanta.De asta eram curios doar pentru info meu, la ce sa ma astept de la treaba asta.

Ms mult de info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai stai un pic, nu ti se pare normal sa varieze pretul in functie de ce e de facut la ea? Ai niste operatiuni standard de facut (schimb ulei, verificari, etc.) plus unele obligatorii doar in cazul in care se impun dupa verificarea anterioara (placute de frana uzate => schimb, adica placute noi + manopera).

 

Manopera se taxeaza la ora, iar timpul necesar efectuarii operatiunilor trebuie sa fie acelasi indiferent de reprezentanta. La asta se adauga pretul pieselor ce necesita schimbare. Nu e logic sa varieze pretul total al "reviziei"?

 

Chiar nu inteleg cum poate un forum oferi mai mult ajutor decat reprezentanta propriu-zisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am idee de ce, dar de multe ori raspund destul de inexact. Raspunsuri de genul nu stim exact, depinde ce trebuie facut, in jur de suma X dar poate varia cu +/-30-50%

 

Pai vad ca de aici de pe forum a primit acelasi drac, de la 1000 la 1300 ron... deci tot 30% :D

» Post actualizat in 11 Aug 2017 17:05

Pai stai un pic, nu ti se pare normal sa varieze pretul in functie de ce e de facut la ea? Ai niste operatiuni standard de facut (schimb ulei, verificari, etc.) plus unele obligatorii doar in cazul in care se impun dupa verificarea anterioara (placute de frana uzate => schimb, adica placute noi + manopera).

 

In principiu NU ai dreptate. O inspectie de 10k km are pret fix, o manopera in puncte, un pret la ulei, filtru etc. Asadar, un raspuns de genul "service-ul de 10k km va costa x RON dar se pot adauga costuri suplimentare in caz ca este necesar, exemplu placute frana". Si similar pentru orice alt interval de km (de ex. la 40k adaugi cureaua, bujiile, filtre etc. Deci o factura proforma se poate face pentru ceea ce este obligatoriu/firesc de facut.

 

La 10k, mai ales ca este inca in garantie, nu prea mai ai ce plati in plus. Chiar si placutele de frana... eu am spus ca este inacceptabil si mi le-au exclus din factura. Recunos, citisem prin reviste ca au avut problema asta atunci.

» Post actualizat in 11 Aug 2017 17:08

Cam asa tin si eu minte ca am dat parca, undeva 1100-1300 lei. Depinde cred daca iti schimba si placutele de spate (care se duc f repede...).

 

Asta a fost valabil doar la inceput, 2013/14 pana au inlocuit tipul de placute. Mie in 2014 mi le-au schimbat pe culanta la 10k si apoi pana la 32k cand am dat-o, cele din spate nu au mai fost de schimbat, acum la noul proprietar are cam 37k si inca sunt ok.

Pe cele de fata le-am schimbat prima oara pe la 28k parca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimati tovarasi,

 

De putin timp calaresc un LC si de si mai putin timp (ieri) mi-am luat si navigatia originala. E prima data cand folosesc o navigatie pe moto asa ca nu prea sunt in tema. Va rog spuneti-mi unde gasesc un topic ce ma poate lamuri cum sa conectez optim navigatia originala de pe un 1200 GS 2017 de sistemul de comunicatii Midland BT Next C si de telefonul mobil (Iphone 6), eventual si de o statie CB?

Poate gasesc in acelasi topic si cum sa fac si apoi sa descarc niste harti de pe Mac OS sau Windows pe navigatie.

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog spuneti-mi unde gasesc un topic ce ma poate lamuri cum sa conectez optim navigatia originala de pe un 1200 GS 2017 de sistemul de comunicatii Midland BT Next C si de telefonul mobil (Iphone 6), eventual si de o statie CB?

 

Legat de Midland, cred ca e mai important este sa stii cum se conecteaza el, cum devine vizibil BT sau cum intra in modul de imperechere cu alt device.

Nu am inteles ideea cu statia... care-i legatura cu navigatia.

Si de ce iti trebuie alte harti decat cele ale aparatului deja existente?

 

La sectiunea de discutii generale despre echipamente si accesorii exista un topic dedicat "GPS moto" unde, avand in vedere ca navi BMW este la baza un Garmin, s-ar putea sa gasesti sfaturi mai profi de la oameni pasionati de sjsteme navigatii in general.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recitind intrebarea mea am realizat ca am fost cam echivoc in exprimare.

Problema mea era cum sa le leg pe toate astfel incat sa nu se dea peste cap protocoalele de prioritate. Exemplu: ma leg cu telefonul direct de midland sau ma leg de navi si prin ea ma conectez la midland. Un player mp3 il dau direct pe navi? Etc.....

In ceea ce priveste hartile, voiam sa spun ca un mi-ar placea sa fac un traseu pe computer si apoi sa il descarc pe navi.

 

Ok. Am sa caut acolo unde m-ai trimis. Multumesc oricum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu fac hartile pe calculator pe google.com/mymaps , le export kml , conectez navi-ul la calculator, deschid Garmin Basecamp, import acolo kml-ul, il creez ca ruta, dupa care "send to" Garmin device.

 

Telefonul trebuie conectat la GPS, midlandul tot la navi. Midlandul meu din cate stiu are doua "canale" ... unul folosit pentru navigatie si altul pentru comunicatia cu pasagerul.

 

Device-ul are Mp3 player propriu (eu nu m-am inteles deloc cu el, facea autostart de cate ori puneam contactul si n-am reusit sa-i scot optiunea).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema mea era cum sa le leg pe toate astfel incat sa nu se dea peste cap protocoalele de prioritate.

In ceea ce priveste hartile, voiam sa spun ca un mi-ar placea sa fac un traseu pe computer si apoi sa il descarc pe navi.

 

Cum a zis si Gicu mai sus, telefonul este clar bine de legat cu navi, nu direct cu casca. Ai avantajul ca poti vedea pe ecranul navi cine te suna si poti raspunde sau refuza. Poti alege relativ usor din lista de apeluri efectuate/primite sau daca ai un numar pe care il apelezi mai des (sotia, un prieten etc) il poti seta ca fiind numarul "home" si se apeleaza foarte usor din controller.

Apoi mai poti instala pe smartphone aplicatia Garmin Smartphone Link pe baza careia vei avea pe ecranul navi info despre trafic, vreme, radare, mesaje daca exista noi versiuni de soft/harta etc.

 

Ca si player... poti pune tone de muzica direct pe navi, pe microSD daca vrei. Apoi, nu ai zis daca ai luat navi 5 sau 6; la 6 poti face streaming si de pe aplicatii de muzica ale telefonului, ca de exemplu Spotify.

 

Legat de harti... ai scris cumva "un" in loc de "nu"? Ca nu am prins bine ideea... eu imi fac usor turele direct pe navi, in aplicatia lui, mi se pare cel mai rapid si usor. Evident, cu o harta in fata. Dar nu depind de un calculator, tansfer etc. Si apoi le poti exporta/importa usor via BT cu alte navi compatibile.

» Post actualizat in 21 Aug 2017 09:16

Device-ul are Mp3 player propriu (eu nu m-am inteles deloc cu el, facea autostart de cate ori puneam contactul si n-am reusit sa-i scot optiunea).

 

Tu ai navi 5? Eu la 5 nu-mi aduca sa-mi fi facut asa. Insa cand dadeam play pleca de multe ori de la aceeasi melodie.

La 6 nu am folosit inca player-ul lui dar pateam sa-mi porneasca mereu muzica de pe Spotify pana am vazut ca era o optiune activata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e vorba de Navi 6 si nu il folosesc decat atunci cand merg in strainatate (adica o tura pe an) sau la o tura mai lunga prin tara prin zone necunoscute mie. In rest ma orientez dupa muschiul de pe pietre si dupa Steaua Polara :) . prin urmare va trebui sa leg totul la navi si dupa tura anuala, sa leg totul cu sistemul de comunicatii din nou.

 

In ceea ce priveste hartile, eu si prietenii cu care plec, ne-am facut traseul pe Google Maps si as vrea sa il reproduc in Basecamp si apoi sa il import. E adevarat ca plec de la ideea ca direct pe navi e mai greu decat pe computer insa experientele mele cu sistemele de navigatie (auto) au fost nefericite (se blocau, nu gaseau intotdeauna adresa, "gandeau" greu, etc).

 

In subsidiar, ar fi interesant de stiut in ce masura hartile preinstalate se refera si la drumuri neasfaltate.


» Post actualizat in 21 Aug 2017 10:51

Spune-mi te rog, daca stii, cum as putea "lua" o harta din google maps si sa o salvez .kml?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ai navi 5? Eu la 5 nu-mi aduca sa-mi fi facut asa. Insa cand dadeam play pleca de multe ori de la aceeasi melodie.

 

5 si da, bonus era chestia asta ca pleca de la aceeasi melodie :)

 

Spune-mi te rog, daca stii, cum as putea "lua" o harta din google maps si sa o salvez .kml?

 

Nu poti din google maps. numai din http://google.com/mymaps care e tot un fel de googlemaps din care poti exporta. Din pacate acolo nu ai street view si nu poti pune evitari de autostrada .... na, nu le poti avea pe toate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect. Va trebui sa muncesc putin :). Va multumesc amandorura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici:

 

Culmea, la asta ma uitam si eu acum. Cand mi-am facut trasee cu google maps le-am pus pe telefon, mi-a fost lene sa caut cum le trimit in Navi :))

 

Muzica de la Garmin se aude cam nasol, eu am un Cardo Scala (legat direct cu telefonu calitatea audio creste considerabil). Dar e bine sa am ceva in fundal, mai ales pe drumuri drepte si plictisitoare.

 

Legaturile cum scrie mai sus: atat casca cat si telefonul pe BT cu Garmin. E singura varianta pentru a putea controla telefonul cu controllerul de pe ghidon (rotita vietii, inca nu m-am prins cum functioneaza in toate situatiile). Nasol e daca vrei sa pui si telefonul in suport si sa bagi un Waze pentru police warning .. eh, acolo nu se mai poate. Adica ori legi casca la telefon, ori la Garmin. Nu merge la amandoua in acelasi timp.

 

Ca sa-i raspund lui KHK legat de ce facem traseele in google maps .. pentru ca al meu Garmin (e drept, Navi IV) nu stie saracutu de localitatea Doftana, spre exemplu. Si mi s-a mai intamplat cu alte localitati, fiind pe drum. Si da, harta e cu update-ul la zi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prin urmare va trebui sa leg totul la navi si dupa tura anuala, sa leg totul cu sistemul de comunicatii din nou.

 

Parerea mea este ca navi merita folosit mai des de atat. La orice plimbare este folositor ca vezi destule informatii, vezi curbele, viteza e mai usor de citit si o vezi si pe cea legala, harta in general, cat mai ai pana la destinatie, poti descoperi rute si drumuri noi. In plus vezi imediat pe ecran ce vrei despre moto, iti raman datele acolo. Mie mi se pare foarte util si cand fac presiunea la roti unde iau ca reper ce zice RDC si poti avea informatia mare pe ecran sa vezi cand stai aplecat la roata :D (evident, daca ai inca motorul pornit)

 

Pe unde am umblat eu, nu am avut probleme sa nu-mi vada drumurile asfaltate. Ba chiar daca uit sa le debifez, mai are talentul sa ma si bage pe ele. Nu ca m-ar deranja...

 

Nu stiu ce experiente anterioare ai avut cu rute pe alte navi dar pe 5 si 6 chiar se fac misto si usor rutele. Eu folosesc la greu. Ce nu stie navi sunt pasurile, ca si denumire dar am fost la un training la BMW cu cineva de la Garmin si ne-au dat acolo toate pasurile din Alpi si Dolomiti si am rezolvat si problema asta. Noroc ca fostul LC l-am vandut cu tot cu navi 5 vecinului meu si am putut sa-mi transfer si in 6 fisierul apoi.

Nu zic ca este mai bine decat pe PC dar incearca totusi si o sa vezi. Nu uita sa faci punctele intermediare din portocaliu in gri (in partea stanga cand le ai in lista, o sa vezi si intelegi). Eu nu sunt fan rute pe PC ca de multe ori schimb ruta sau fac ceva spontan in functie de diferiti factori.

 

Vad ca esti de la Iasi; acum in Tura 10 a fost si un "consatean" d-al tau, Alex (@Axel85), are si el GS LC 2017 (si Navi 6) si am vazut ca e bun la formate de GPS, transformari, transferuri etc. Ia legatura cu el daca nu va cunoasteti deja si poate iti arata ce si cum. In tura ne-a fost de real folos ca rutele mele le transforma imediat si pt cei cu TomTom sau Garmin mai vechi. Si poate va si imprieteniti pt plimbari cu ocazia asta :) Se da tare bine.

» Post actualizat in 21 Aug 2017 12:25

Ca sa-i raspund lui KHK legat de ce facem traseele in google maps .. pentru ca al meu Garmin (e drept, Navi IV) nu stie saracutu de localitatea Doftana, spre exemplu.

 

Da, din pacate Navi 4 (bazat pe Garmin 660) are deja vreo 10 ani ca tehnologie. De aceea la trainingul BMW Navigator 5 prin 2014 am auzit de 100 ori "in comparatie cu Navi 4... ... la Navi 5... ..."

Ma rog, tot nu inteleg de ce nu gaseste Doftana cu hartile updatate... dar felul in care faci o ruta, cum ziceam mai sus, de la Navi 5 a devenit foarte facil.

Edited by KHK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic, dar referitor la "construit" rute pe PC, eu folosesc de cativa ani Furkot in loc de Google Maps. Foloseste aceleasi harti si mod de rutare ca si Gmaps dar cu o interfata mult imbunatatita si gandita special pt a construi rute. Poti face trasee pe zile, seta puncte intermediare cu timpi de asteptare, etc.

Dupa ce termini traseul il poti exporta direct in formatul gpx Garmin, transferat pe device prin cablu usb, apoi Trip Planner - Import.

Astfel n-ai nevoie sa folosesti basecamp deloc. Dupa ce ai importat ruta in navigator, poti adauga puncte intermediare sau edita pe cele existente fara probleme asa cum face Vlad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In urma cu vreo 10 zile mi-au pus si mie bucsile la furca, nu aveam distanta.

 

Ca info: la fosta mea motocicleta (LC 2014, pe care a cumparat-o vecinul meu) in urma unor ploi torentiale a intrat apa in bord. Evident, bordul a cedat, nu mai indica nimic, nu mai functiona nici tempomatul.

Daca am inteles bine, un bord nou costa cca. 700-750€, fara manopera. Motocicleta nu mai avea garantie dar pentru ca moto a fost cumparata si intretinuta numai al ei, cei de la BMW Viena i-au schimbat bordul pe culanta, fara discutii, actualul proprietar trebuind sa plateasca numai vreo 65 €.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In urma cu vreo 10 zile mi-au pus si mie bucsile la furca, nu aveam distanta.

 

Ca info: la fosta mea motocicleta (LC 2014, pe care a cumparat-o vecinul meu) in urma unor ploi torentiale a intrat apa in bord. Evident, bordul a cedat, nu mai indica nimic, nu mai functiona nici tempomatul.

Daca am inteles bine, un bord nou costa cca. 700-750€, fara manopera. Motocicleta nu mai avea garantie dar pentru ca moto a fost cumparata si intretinuta numai al ei, cei de la BMW Viena i-au schimbat bordul pe culanta, fara discutii, actualul proprietar trebuind sa plateasca numai vreo 65 €.

 

Frumos gestul... Dar fie vorba intre noi la o mobra premium de aproape 3 ani... 1. nu are voie sa se intample asa ceva decat daca a fost tavalita, 2. nu vad alt mod de a rezolva asa ceva decat pe post garantie

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1. nu are voie sa se intample asa ceva decat daca a fost tavalita

2. nu vad alt mod de a rezolva asa ceva decat pe post garantie

1. Nu inteleg, cum ai ajuns la verdictul asta? Si ce intelegi prin "tavalita"?

2. Obligatoriu nu mi se pare deloc. Iar culanta poate insemna, de exemplu, 50% clientul si 50% firma, care tot este ceva. Esti asa convins ca la fel ar decurge la orice dealer?

 

Eu totusi am apreciat ca dealerul in cauza si-a asumat aproape tot costul si mai ales fara discutii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si totusi, e normal ca o simpla ploaie mai zdravana sa provoace defectiunea bordului? Ce se intampla daca duci moto la o spalatorie cu jet si gigelul pune un pic furtunul cu presiune pe motocicleta, in partile 'esentiale'? Se dezintegreaza?

 

Intreb cu toata seriozitatea.

 

De apreciat atitudinea reprezentantei, oameni de nota zece datorita carora firma mama vinde intr-una. Dar totusi lucrurile astea te fac sa te intrebi :ce se intampla atunci cand cumperi aceeasi motocicleta dintr-o tara mai ... nefericita? Scoti din buzunar approx 1000 euro pentru un aparent defect de proiectare? Daca te prinde ploaia din nou, de data asta in Alpi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a iesit din garantie se face pe banii clientului, mai putin daca se dovedeste (good luck) ca este viciu de fabricatie. Again, aici a fost vorba de BMW Viena ...

 

Probabil fiind al treilea motor cumparat si intretinut la ei, e cumva de bun simt sa faca si cate un astfel de gest. La noi ... mniezau cu mila ... am 4 promisiuni de "va suna baiatu inapoi" :D vorba aia, ii caut sa LE DAU niste bani .. dar n-ai cu cine domle ..

Edited by Xandros

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Nu inteleg, cum ai ajuns la verdictul asta? Si ce intelegi prin "tavalita"?

2. Obligatoriu nu mi se pare deloc. Iar culanta poate insemna, de exemplu, 50% clientul si 50% firma, care tot este ceva. Esti asa convins ca la fel ar decurge la orice dealer?

 

Eu totusi am apreciat ca dealerul in cauza si-a asumat aproape tot costul si mai ales fara discutii.

1. Tavalita inseamna lovita, cazuta, etc a.i sa lovesti bordul. Apare fisura, intra apa, buba!

2. Este o piesa care nu se defecteaza si atata timp cat nu au intervenit factori externi, la o moto "tanara", cu istoricul la ei, e normal sa-si asume.

 

Despre alti dealeri nu stiu ce sa zic, n-am avut ocazia. In bucuresti sigur ar suporta singur reparatia.

Edited by alexcseh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut "experiente" mai fericite la Mercedes in Iasi cand am beneficiat de aceeasi politica. Concret, masina iesita din garantie dar cu putini kilometric fata de anul fabricatiei si SERVICE-UL FACUT DOAR LA REPREZENTANTA. Au schimbat piesa (unul din multele calculatoare) dupa ce au avut o corespondenta cu inginerii din Germania (cel putin asa au zis ei) si eu am platit aproximativ 10% din valoare. Ideea e ca nu isi permit sa isi dea cu firma in cap la imaginea pe care si-au construit-o (adevarata sau nu ramane de discutat) si nu isi permit un scandal mare nici chiar in RO cu atat mai putin in rest.

 

Pitorescul situatiei apare acum: mi-au spus de aceasta posibilitate dupa ce i-am "alintat" cu cate ceva. :)

 

Una peste alta, mi-am rezolvat problema si am aflat de aceasta posibilitate.


» Post actualizat in 29 Aug 2017 20:40

Pana la urma, toate sunt niste table si toate se strica la un moment dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si totusi, e normal ca o simpla ploaie mai zdravana sa provoace defectiunea bordului?

 

Dar totusi lucrurile astea te fac sa te intrebi :ce se intampla atunci cand cumperi aceeasi motocicleta dintr-o tara mai ... nefericita?

Daca te prinde ploaia din nou, de data asta in Alpi?

 

Evident, nu este deloc normal. Dar stim bine ca orice se poate intampla, oriunde e loc de o greseala, defect de fabricatie etc.

 

Eu am prezentat cazul tocmai ca sa arat ca se pioate intampla... ca d-aia este forum, sa schimbam impresii, intamplari etc. unii cu altii. Am vrut pe de o parte sa arat ce s-a intamplat si pe de alta cum s-a pus problema din partea dealerului, in caz ca patesc si altii ceva asemanator sa stie cum se poate pune problema.

Daca cumperi dintr-o tara mai nefericita, poate trebuie sa te certi putin cu ei ca sa obtii ceva sau poate nu vor deloc. Din cate stiu, chestiile astea cu post garantie si culanta tin mult de dealer, nu de BMW ca si firma/producator. D-aia trebuie sa stii ca in momentul in care renunti la a mai face service la dealer, indiferent ca este pe motiv de pret sau de atitudinea lor neplacuta, iti asumi si riscul de a nu mai beneficia de alte posbile avantaje.

In cazul dealerilor din Ro, ma gandesc ca, daca tot vand destul de bine, ca asa se pare, ar trebui sa se comporte si ei asemanator cu clientii fideli.

 

Daca te prinde ploaia in Alpi nu e chiar cap de tara... si la vecinu' problema a inceput dupa o ploaie in "Tura in Alpi cu Vlad" :D Nu mori fara bord, iar chestii importante precum viteza, km parcursi, atentionarea de rezerva la benzina, presiunea rotilor etc le poti vedea si pe navi. Evident, e neplacut, dar nu cap de tara, poti merge mai departe.

» Post actualizat in 30 Aug 2017 08:26

1. Tavalita inseamna lovita, cazuta, etc a.i sa lovesti bordul. Apare fisura, intra apa, buba!

 

In bucuresti sigur ar suporta singur reparatia.

 

Spusesem de la inceput ca este vorba de fosta mea moto; am avut-o de noua, nu a fost deloc "tavalita".

 

Poate da, poate nu, poate doar partial...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evident, nu este deloc normal. Dar stim bine ca orice se poate intampla, oriunde e loc de o greseala, defect de fabricatie etc.

 

Eu am prezentat cazul tocmai ca sa arat ca se pioate intampla... ca d-aia este forum, sa schimbam impresii, intamplari etc. unii cu altii. Am vrut pe de o parte sa arat ce s-a intamplat si pe de alta cum s-a pus problema din partea dealerului, in caz ca patesc si altii ceva asemanator sa stie cum se poate pune problema.

Daca cumperi dintr-o tara mai nefericita, poate trebuie sa te certi putin cu ei ca sa obtii ceva sau poate nu vor deloc. Din cate stiu, chestiile astea cu post garantie si culanta tin mult de dealer, nu de BMW ca si firma/producator. D-aia trebuie sa stii ca in momentul in care renunti la a mai face service la dealer, indiferent ca este pe motiv de pret sau de atitudinea lor neplacuta, iti asumi si riscul de a nu mai beneficia de alte posbile avantaje.

In cazul dealerilor din Ro, ma gandesc ca, daca tot vand destul de bine, ca asa se pare, ar trebui sa se comporte si ei asemanator cu clientii fideli.

 

Daca te prinde ploaia in Alpi nu e chiar cap de tara... si la vecinu' problema a inceput dupa o ploaie in "Tura in Alpi cu Vlad" :D Nu mori fara bord, iar chestii importante precum viteza, km parcursi, atentionarea de rezerva la benzina, presiunea rotilor etc le poti vedea si pe navi. Evident, e neplacut, dar nu cap de tara, poti merge mai departe.

» Post actualizat in 30 Aug 2017 08:26

 

Spusesem de la inceput ca este vorba de fosta mea moto; am avut-o de noua, nu a fost deloc "tavalita".

 

Poate da, poate nu, poate doar partial...

La mine au marait la chestii mult mai ieftine in plina garantie, gen pivot. Avea burduful taiat si-mi spuneau ca nu-l schimba pt ca nu are joc....

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am programat si eu la revizia de 50tkm si am intrebat de chestia cu furca. Baiatul de la Oradea mi-a spus ca daca are nu stiu ce joc sau ceva de genul asta mai mare de 2mm parca, nu imi schimba nimic. Vreau sa intreb daca sunt obligati sa imi schimbe dopurile alea sau ce sunt sau e doar in functie de jocul ala de care imi spune el. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa intreb daca sunt obligati sa imi schimbe dopurile alea sau ce sunt sau e doar in functie de jocul ala de care imi spune el.

 

Am vazut ca, cu cateva pagini in urma, ai postat si tu la numai cateva posturi dupa postul lui Gabi cu filmuletul unde sespune clar ce si cum ;)

 

Asadar, distanta mai mare de 0,2 mm (nu 2!) presupune schimbarea furcii. Distanta mai mica sau deloc (cum a fost si la mine), se pun niste bucsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...