Jump to content
Sign in to follow this  
KHK

BMW R1200/1250 GS/RS/RT/R LC - 2013->

Recommended Posts

Stiu ca nu e topic de vanzari dar aici cred ca e mai potrivit sa postez.a fost pastele si am zis sa ma imbrac si eu cu haine noi asa ca mi -am luat o pereche de pantaloni tourshell nr 56 . Dar din cauza posteriorului voluminos imi sunt mici . Imi trebuie un 58 asa ca daca aveti in jur de 105-110 kg si bani in buzunar imi puteti face o oferta. Bineinteles pretul nu va fi cel de achizitie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur ca da .. GSA LC

 

S-o stapanesti sanatos ! Prezinta-ne si noua dihania, cum ti se pare, etc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

» Post actualizat in 11 May 2018 03:02

Frane, suspensii,ciclistica, comoditate = cele mai bune comparativ cu ceea ce am calarit pana astazi adica VStrom DL 650 K9, XT1200Z Supertenere si CRF1000L Africa Twin. La comoditate Supertenere era aproape la fel. Pe off Africana are un ascendent dar se pare ca incet incet ma imprietenesc si cu bivolul meu actual . Tempomatul, Pro Shift-ul si ESA sunt niste delicii. Ma bucur ca am regasit dual brake (îi duceam dorul de la Supertenere). Nu m-a atras niciodata BMW, a fost o decizie de moment datorita curiozitatii insa nu regret nici o secunda si cred ca o sa fie o relatie de lunga durata cu Bavaria

» Post actualizat in 11 May 2018 03:09

In ceea ce priveste fiabilitatea nu sunt in masura sa povestesc. M-am inarmat cu rabdare si tutun. E mult hulita de unii, ridicata in slavi de altii. Pana acum, dupa 4000 km, am curatat de rugina un cardan si am ramas fara ABS din cauza unei erori de computer, chestie rezolvata in 5 minute la o diagnoza. Asta este ... vrei gadgeturi si electronica sa te bucuri de ele, te inarmezi cu rabdare si intelegere dupa cum spuneam ...

» Post actualizat in 11 May 2018 03:12

Mentionez ca mobra este SH, 2014 iar la achizitie avea intre 28tkm-29tkm. Am schimbat seile cu unele Touratech si am dotat-o cu crash-uri suplimentare de rezervor, scut Wunderlich si alte cateva nimicuri.

» Post actualizat in 11 May 2018 03:14

PS: am mai calarit anterior si Virago 535 si Dragstar 1100 dar alea sunt din alta poveste

» Post actualizat in 11 May 2018 04:00

Cateva poze suplimentare .. bivolul curat 😁

post-75004-0-71639000-1525999171_thumb.jpg

post-75004-0-64540200-1525999197_thumb.jpg

post-75004-0-27781500-1525999219_thumb.jpg

post-75004-0-36749100-1525999260_thumb.jpg

post-75004-0-44057600-1526011028_thumb.jpg

post-75004-0-44884200-1526011064_thumb.jpg

post-75004-0-47239200-1526011130_thumb.jpg

post-75004-0-94763600-1526011168_thumb.jpg

post-75004-0-45052200-1526011215_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice ! Eu m-am ferit de GSA ca mi s-a parut prea mare. Africana sigur e mai OK in offroad, mai usoara si suspensii mai lungi ...

 

Vopsea umflata pe blocul motor am si eu, de cand am luat-o (avea 3 ani si 50k km). Care e smecheria cu seile astea Touratech ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a) Eu nu ma asteptam la vopsea umflata la o mobra declarata pe topical de vanzare "intr-o stare de exceptie" dar recunosc faptul ca ulterior adrian45 mi-a trimis poze mai detaliate in care nu a ascuns acest aspect.Bineinteles ca poza reprezentativa cu vopseaua umflata nu se afla printre cele de prezentare pe topicul de vanzare.

B) Eu, asa neserios cum sunt, obisnuiesc sa platesc celui care vinde, prin transfer bancar, "la vedere", ca sa fie totul clar. Prin metoda propusa de adrian45 eu trebuia sa inchei un act de vanzare fictiv prin care cica am cumparat cash (10.000 GBP !! deci ilegal) o mobra de la un englez [ ar fi presupus ca m-am si deplasat in UK :) ] dar suma o achitam de fapt cash lui adrian45. Stiu ca se practica treaba asta dar mie nu-mi convine si cu asta basta.

 

Pentru mine seile Touratech reprezinta confort major suplimentar. Le-am avut si pe Africana si le-am apreciat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, inteleg. Tot el mi-a adus si mie mobra dar eu i-am platit neamtului online si ala mi-a trimis factura, deci a fost direct intre mine si neamt. Riscul a fost ca nu vazusem mobra live dar era dealer, aia e, am avut si noroc.

Dar nush daca mai procedez asa data viitoare :D

 

Eu am modificat o sa dintr-o bucata la MotoVis dar dupa doua modificari tot nu ma impac cu ea, am revenit la cea standard. Asa ca sunt in cautare ...

 

Am intrebat mai devreme dar nush daca a vazut cineva: a pus cineva extensie pt pedala de frana sau alte manete ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am modificat o sa dintr-o bucata la MotoVis dar dupa doua modificari tot nu ma impac cu ea, am revenit la cea standard. Asa ca sunt in cautare ...

 

Daca vrei mai mult confort, saua de Adv (trebuie insa ambele) este clar mai confortabila.

Poate ti le da @Kings :D

 

Io am avut şa TT la GS-ul dohc insa n-as putea zice ca era neaparat mai buna decat asta de Adv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Vlad, nu stiam ca e diferenta intre seile de GS si GSA. In poze n-am observat.

 

Daca e cineva pe aici care a modificat saua rog sa ma contacteze, am nevoie de niste idei. Am modificat-o de doua ori si tot nu a iesit bine, m-am reintors la saua originala.

 

Sau daca vinde cineva ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Vlad, nu stiam ca e diferenta intre seile de GS si GSA. In poze n-am observat.

Sa iei totusi in calcul ca cea de Adv este si putin mai inalta... cu cca 2 cm parca. Deci, saua de Adv montata in pozitia joasa este cam cat cea standard de GS in pozitia inalta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci mai bine nu. Eu voiam ceva mai jos. Asta pare interesanta: https://www.wunderlich.de/shop/en/wunderlich-driver-seat-aktivkomfort-42720-020-1.html

 

Da, nu am probat-o dar tind sa cred ca este buna. Oricum, nu stiu ce ai putea gasi mai bun si o sa buna face diferenta notabila. Si o poti pastra sau vinde separat in caz ca schimbi moto.

 

Cu mentiunea ca astea cu "anti-perspiration" (valabil si la Touratech) se usuca / sterg mai greu cand sunt ude. Pe de alta parte poate ca vara pe caldura mare sunt putin mai confortabile...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, probabil ca nu se incinge la fel de tare. Daca o iau fac un scurt review :D Multam !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate are careva vreo idee. De cand am cumparat mobra (SH), multi controller-ul (rotita stg pe ghidon) nu vrea sa actioneze GPS-ul. Mentionez ca multi controller-ul este OK, suportul GPS, Navi 5 si cablurile sunt OK, totul diagnosticat si verificat inclusiv prin computer.

Sfaturi ??? Nu "mor" eu de chestia asta dar ma enerveaza ca nimeni nu-i da de capat :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uneori mi se intampla si mie. Daca opresc motorul, scot GPS-ul, il pun la loc, o ia ... banuiesc ca ori nu se initializeaza ceva ori GPS-ul nu face bine contact in cradle ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singurele chestii pe care le vad posibile in problema ta:

- rotita defecta (chiar daca poate nu apare ca fiind cand se face diagnoza).

- fa update la navi (tin minte ca am citit mai demult pe adv rider de o situatie asemanatoare care dupa update a fost ok).

- cradle-ul a fost montat dupa ce a fost achizitionata mobra si nu a fost activat din soft (Sau poate merge un yupdate de soft al mobrei...).

 

Chiar daca nu mori de ea, e super utila si comoda. E pacat sa nu o folosesti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

oate are careva vreo idee. De cand am cumparat mobra (SH), multi controller-ul (rotita stg pe ghidon) nu vrea sa actioneze GPS-ul. Mentionez ca multi controller-ul este OK, suportul GPS, Navi 5 si cablurile sunt OK, totul diagnosticat si verificat inclusiv prin computer.

Sfaturi ??? Nu "mor" eu de chestia asta dar ma enerveaza ca nimeni nu-i da de capat :(

 

Salut. Daca vrei pot sa ti-l aduc pe al meu sa incerci si cu el. (doar ca dupa 3 iun. cand ma intorc in oras)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, te sun ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva ce operatii se fac la revizia de 60.000 km, in afara de schimb ulei, filtru de ulei?Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nu am apucat sa fac 40k sa vad factura la service dar stiam ca la 40k se schimba cureaua la alternator.

La mine mai apareau la fiecare 20k si garniturile de la capacele de chiulasa. Cica preventiv... ca sa nu picure cumva dupa ce s-a umblat de doua ori la ele :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la cat se ridica devizul pentru asemenea lucrari preventive?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mai am o intrebare. Vreau sa fac o excursie de vreo 8-9000 km, revizia ar trebui sa o fac peste aproximativ 4-5000 km, daca sa zicem ca depasesc acesti km, se opreste motorul sau ceva de genul asta daca nu se reseteaza intervalul de service, sau daca, sa zicem, vreau sa imi fac singur schimbul de ulei si filtru, filtru de aer, etc.?Asta pentru ca de multe ori mi-e peste mana sa tot fac 500 km ca sa fac revizia la un bmw autorizat. Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

intrebare va rog! ce navigatie folositi? am suportul original montat de fabrica(gs 1200 adventure 2018). merita sa l iau pe cel original sau este si altceva mai ieftin si de ce nu mai bun?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...