Jump to content
KHK

BMW R1200/1250 GS/RS/RT/R LC - 2013->

Recommended Posts

Acum 3 ore, john17 a spus:

Apropo, sunt ăștia de la reprezentanță în stare să înlocuiască spițe și să centreze roți?!? Sau dacă sunt 7 (sau câte prevede) slabe schimbă roata, iar dacă numa' 5 îți dau drumul înapoi pe stradă?

 

De Bavaria nu stiu, la MotoTechnica sigur nu ca am intrebat. Da chiar, aici nu conteaza ca e BMW sau altceva, e cineva in tara asta care chiar sa stie sa faca asta ? Umblau niste legende cu un nene "Sirius" or smth .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru centrat si refacut roata cu spite, am colaborat, cu succes, cu Haan Wheel works in Olanda - http://www.haanwheels.com/contact/

M-as bucura sa poata face cineva si aici la noi asa ceva. Rotile de la GS nu seamana nicidecum cu rotile de africana, is altfel impletite.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Xandros a spus:

 

De Bavaria nu stiu, la MotoTechnica sigur nu ca am intrebat. Da chiar, aici nu conteaza ca e BMW sau altceva, e cineva in tara asta care chiar sa stie sa faca asta ? Umblau niste legende cu un nene "Sirius" or smth .. 

 

Nu prea mai e nimeni, Sirius am auzit ca s-a retras dar nu stiu daca e adevarat. Din ce am auzit Sirius era bun la reconditionat jante iar asta e important pt ca nu poti face o centrare buna daca janta e stramba sau are lovituri. In mare sunt trei etape: indreptat jante, spitat si centrat, echilibrare roata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 04.02.2019 la 9:52, Xandros a spus:

De acord cu atitudinea mizerabila fatza de cumparatori. Asta e dusa la maxim in romania. In rest nush, Vlad lauda dealerii de afara maxim. Nu cunosc. Stiu doar ca am incercat de 3 ori sa duc motoru la Bavaria, nu am reusit. Stiu oameni care au luat de nou si pana nu-l suna pe "sefu" nu li se face programare. Etc ..

 

Nu stiu daca atitudinea mizerabila fata de cumparatori este o chestie generala. Stiu si oameni multumiti de relatia cu AB, care nu au avut probleme. Dar stiu si multi care au reclamat destule probleme... iar cauzele sunt mai multe dupa parerea mea: bunul simt, neinstruirea, neimplicarea, stimularea prin pachetul slarial (dupa cum vorbeste lumea). Eu as zice ca in primul rand managementul si apoi bunul-simt si dorinta de implicare a fiecaruia.

 

Generalizarea cu "in Romania" nu as face-o... aparent, de exemplu la Oradea, stau altfel lucrurile, cel putin ca atitudine. "omul sfinteste locul", nu?

 

Referitor la cum este "afara", iarasi, omul si managementul conteaza. Normal, si istoricul dealerului, experienta si volumul de vanzari...

Dar nu stiu daca, de exemplu, te duci cu o urgenta la AB (ca s-a rupt un surub de exemplu cum am patit eu pe la Kaprun, sau ca s-a strambat o janta intr-o groapa mare langa TM cum a patit un prieten venind spre Viena, sau un releu defect cum a patit alt prieten tot pe langa un orasel din Austria) ei vor face asa cum, in toate cele trei cazuri cunoscute de mine din paranteza, a procedat fiecare dintre cei trei dealeri BMW la cazurile respective... adica, piesa respectiva nefiind pe stoc, sa scoata piesa de pe o motocicleta din showroom astfel incat tu sa poti pleca linistit si multumit mai departe iar ei sa comande piesa si cand vine in cateva zile s-o puna la loc pe moto respectiva.

Stiu un caz, dupa o dauna mare si care a tinut moto blocata la AB 2-3 luni pentru reparatii (pe casco deci cu profit bun pt. AB) in plin sezon, uitasera sa-i comande si oglinzile! Si doar nu credeti ca tineau pe stoc cate o oglinda (piesa care strica atat de rar!) de la motocicleta atat de rara ca un 1200GS, si doar nu credeti ca i-au dat omului oglinzile de la unul dintre GS-urile din showroom... nu, in plin sezon, pentru ca ei uitasera sa le comande si pe alea, l-au mai tinut pe om inca doua saptamani fara motocicleta. Asta mi s-a povestit... daca este asa, plm, ce mai vrem??

Se profita de faptul ca BMW este BMW si ca "se vinde singur" oricum...

 

Referitor la culanta, ca a pomenit si John mai sus, fosta mea moto (LC 2014) vanduta vecinului meu a avut doua probleme post garantie: dupa o ploaie torentiala bordul a luat apa si s-a dus si alta data un senzor la ABS. Ambele au fost facute pe culanta, fara discutii, cu costuri foarte mici pentru proprietar. Insa moto fusese cumparata si servisata exclusiv la ei. Similar, grupul la LC Adv-ul prietenului meu cu care merg cel mai des a inceput sa aiba joc (45k km, iesita din garantie) si i-au acceptat cam jumatate pe culanta. Stiu, teoretic, toate astea nu trebuiau sa se intample dar macar cand s-a intamplat, oamenii au fost sustinuti mai mult sau mai putin.

In Ro insa, multi dupa ce au "sacapat" de garantie fug imediat la Tibi (nu comentez motivele) care insa nu este insa service autorizat BMW (din cate stiu) sau pe la altii, sau chiar isi baga ei nasul peste tot. Atunci, normal ca nu mai poti cere culanta.

 

Cert este ca in Ro BMW Motorrad a vandut peste 350 moto noi anul trecut, nu le merge rau :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 18 minute, KHK a spus:

 

Nu stiu daca atitudinea mizerabila fata de cumparatori este o chestie generala. Stiu si oameni multumiti de relatia cu AB, care nu au avut probleme. Dar stiu si multi care au

 

In Ro insa, multi dupa ce au "sacapat" de garantie fug imediat la Tibi (nu comentez motivele) care insa nu este insa service autorizat BMW (din cate stiu) sau pe la altii, sau chiar isi baga ei nasul peste tot. Atunci, normal ca nu mai poti cere culanta.

 

Cert este ca in Ro BMW Motorrad a vandut peste 350 moto noi anul trecut, nu le merge rau :D

Oare de aia e plin de mobre de politie la Tibi, in service? N-am idee, nu ii fac omului reclama. Dar dupa o interventie pentru montat diverse, facuta la BMW, si dupa ce m-au tratat la misto, tot la Tibi am ajuns. Macar acolo n-am patit acelasi lucru. O fi bine, o fi rau?

O fi misto sa scrii/suni clar la AB sa faca un lucru, apoi sa constati ca nu l-au facut, desi ti-au confirmat ca il fac? SI sa bati drumuri aiurea la ei, in nestire? Cand sunt la naiba pe centura? si apoi, cand le scrii un mail, cu situatia, nici macar un reply amarat sa nu iti trimita? E clar, esti bun cat esti de muls-in prima faza, cand ii iei ceva nou, apoi cand te prind cu diverse. in rest, durerea in dos este maxima. NU ms.

Am luat Rt pentru ca se potrivea la ce imi doream de la urmatoarea mobra, dar sincer iti zic, ca modul in care se prezinta oficial in RO, este mizerabil, pe partea de service...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am asa un deja-vu cand vine vorba de AB...minim la 2 ani exista aceasta discutie in care marea majoritate este dezamagita de serviciile lor.

Curiozitatea mea este legata de costuri service aici vs, Germania. Cum dracu astia nu isi pot permite sa plateasca personalul asa cum sunt aia din Germania sau macar la jumatate, cand preturile mobrelor sunt chiar mai mari aici, service-ul este cel putin acelasi, piesele sunt aceleasi si stim bine ca la piese au un adaos exagerat?!

Aici probabil mecanicii sunt platiti derizoriu iar in DE infinit mai mult. Oare chiar sunt patronii grupului din Romania atat de calici incat sa nu-si poata fideliza niste angajati precum aia din DE? Toate costurile lor ar trebui sa fie mult mai mici aici vs. DE, chirii, taxe, salarii, iar preturile sunt aliniate la DE, ce este anapoda la noi? intreb intrucat in toate sectoarele avem aceeasi poveste. Stiu ca nu putem avea aceleasi salarii ca acolo, dar ceva cred ca e in neregula si la noi...

Totul pleaca de la atitudine si performante...daca oamenii sunt demotivati si slabi pregatiti, cam asta primesti.

Edited by sivi

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 05.02.2019 la 13:12, KHK a spus:

 

 Stiu si oameni multumiti de relatia cu AB, care nu au avut probleme.

Da niste exemple de oameni multumiti si ce probleme au  avut...!  ...sa-mi mai creasca optimismul fata de AB !

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 05.02.2019 la 12:34, Adrian M. a spus:

Oare de aia e plin de mobre de politie la Tibi, in service?

 

Sa lamurim: eu n-am contestat ceea ce face Tibi sau ca nu este mai bine la el, indiferent din ce punct de vedere... am spus doar ca, logic, daca nu ai continuitate cu service la dealer autorizat, nu poti cere culanta.

De asemenea, nici la Tibi nu este perfect, si la el se intampla sa se greaseasca, doar ca atitudinea face (marea) diferenta.

 

1 oră în urmă, shpixy a spus:

Da niste exemple de oameni multumiti si ce probleme au  avut...!  ...sa-mi mai creasca optimismul fata de AB !

 

Adica, astepti nume, sau ce? Sunt oameni care au fost acolo, au cumparat o motocicleta si/sau au facut service si totul a decurs normal. Si poate nu s-au dus nici cu cine stie ce asteptari.

 

Acum 4 ore, sivi a spus:

Am asa un deja-vu cand vine vorba de AB...minim la 2 ani exista aceasta discutie in care marea majoritate este dezamagita de serviciile lor.

Curiozitatea mea este legata de costuri service aici vs, Germania. Cum dracu astia nu isi pot permite sa plateasca personalul asa cum sunt aia din Germania sau macar la jumatate, cand preturile mobrelor sunt chiar mai mari aici, service-ul este cel putin acelasi, piesele sunt aceleasi si stim bine ca la piese au un adaos exagerat?!

Aici probabil mecanicii sunt platiti derizoriu iar in DE infinit mai mult. Oare chiar sunt patronii grupului din Romania atat de calici incat sa nu-si poata fideliza niste angajati precum aia din DE? Toate costurile lor ar trebui sa fie mult mai mici aici vs. DE, chirii, taxe, salarii, iar preturile sunt aliniate la DE, ce este anapoda la noi? intreb intrucat in toate sectoarele avem aceeasi poveste. Stiu ca nu putem avea aceleasi salarii ca acolo, dar ceva cred ca e in neregula si la noi...

Totul pleaca de la atitudine si performante...daca oamenii sunt demotivati si slabi pregatiti, cam asta primesti.

 

Ai atins multe puncte si din pacate suntem deja suntem off-topic aici... exista, tot la sectiunea asta de Adv, topic dedicat problemelor cu AB.

 

Daca tot esti curios, afla ca te inseli la mai multe aspecte pe care inteleg ca nu le intrebi ci le afirmi. De exemplu, pe ce baza afirmi ca motocicletele in Ro sun mai scumpe decat in Germania? Eu, uitandu-ma pe configuratoare anul trecut am observat ca, din contra, in Ro erau minimal mai ieftine moto. Ce intelegi prin "service-ul este cel putin acelasi"? Daca cumva te referi la ora de manopera perceputa, nu stiu exact cat este in Germania dar in Austria este cca. 130€ iar in Germania sigur nu este mult mai putin. Sunt convins ca in Ro ora de manopera este semnificativ mai ieftina, fapt confirmat si de preturile pe care le spun amicii din Ro cand discutam. Aaa, stii ce sunt similare? Cheltuielile cu scule, software (care nu-i deloc de neluat in seama), dotari, felul in care arata si este mobilat showroom-ul care trebuie sa fie la standardele BMW etc. deci o parte semnificativa din cheltuieli. Astea da, sunt aceleasi ca in Germania, Austria etc. Iar in Germania toate astea sunt amortizate altfel din cauza volumului mult mai mare de vanzari si orei de manopera mai scumpe. 

Sub nicio forma nu iau apararea AB, incerc doar sa deschid ochii asupra unor realitati. Asta insa, evident, nu este scuza pentru atitudinea jalnica in mai multe cazuri, care nu ar presupune costuri, si a managementul deficitar. Si sunt de acord cu (de)motivarea oamenilor. Dar apropos de oameni... este cert ca depinde si de educatia lor si de cei sapte ani de acasa. Si pana la urma nu mergi la un job sa faci doar minimul, sunt unii pe care si daca-i motivezi vor spune oricum ei tot nu sunt motivati suficient. Poate motivarea mai apare si cu implicarea ta.

 

Mai este din pacate un aspect: AB, mai ales pe Motorrad, are monopol pe o zona foarte importanta a tarii care include si Bucuresti-ul si IF unde sunt multi bani. In plus, am auzit (deci nu pot baga mana in foc ca este adevarat, dar nu m-ar mira deloc) ca unor clienti care au dat de inteles ca ar vrea sa-si ia moto de la Oradea sau Iasi li s-a sugerat ca daca vor fi nevoiti sa vina la Bucuresti pentru service vor avea de asteptat mult si bine (mai ales ca vine imediat service-ul obligatoriu de 1000 km). Singura lor concurenta serioasa este la service cu Tibi.

Inca ceva: AB ca si grup vinde de rupe, "BMW se vinde de la sine", Motorrad reprezinta doar cacao-maca din vanzari pe langa auto (inclusiv Mini), de ce si-ar bate cineva capul prea tare?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fim intelesi, nu il ridic in slavi pe Tibi. Doar ca eu am patit o nepatita cu AB, si aia a fost.

scuze de off, am incheiat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AJUTOR!   am mare nevoie de o informatie. Un 1200 GSA LC nu mai incarca. Verificat stator....vine curent in releul de incarcare.Din releu ies 15 V.( o fii mult?). La baterie nu ajunge nimic. - Blocheaza calculatorul incarcarea?. Bateria este ok motorul porneste dar functioneaza doar pe baterie In bord se aprinde becul de avertizare baterie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

As vrea sa-mi schimb jantele, poate cineva vrea cu spite si e dispus sa facem schimb.Motocicleta este din 2017 cu 17000km, jantele sunt in stare perfecta.

0722708561

IMG_20190521_173703.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiberiu Anghel (Tibi) a redeschis Mototehnica saptamana trecuta.

Il gasim aproape de Carrefour Militari, adresa exacta este: Soseaua de Centuta 1D, Chiajna, Ilfov.

Pana de curand in locatie functiona magazinul de biciclete DHS.

Sper sa va fie de folos ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SALUTARE! Am nevoie de un proiector pentru LC. Chiar daca este ars Daca cineva ma poate ajuta.Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am nevoie de un GPS care sa se potriveasca pe LC, nu e musai sa fie VI-le.

Pe olx sunt doua optiuni, 4 la 300 eur si 5 la 470 eur. Nu is sigur pe care sa il iau... sau poate vrea careva sa isi faca upgrade la al lui :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, dupa vanzarea R 1200 GSA LC - ului mi-au ramas cateva chestii. Daca cineva este interesat … 0744365425 :

 

1.Suspensie spate TRACTIVE ESA :  https://www.esarepair.com/ rulat 3000 km (ca noua) = 250 €

- Pret platit de mine (am factura) = 1092 €

- Complet servizabila in caz de nevoie

 

2. Kit arc progresiv Hyperpro furca fata, nou nout in tipla = 80 €

https://www.wrs.it/en/shock-springs/122383-262941-progressive-front-shock-spring-hyperpro-bmw-r-1200-gs-lc-adventure-esa-14-17.html

- Pret platit de mine (am factura) = 146 €

 

3. Redresor/incarcator/intretinere acumulator BMW (OEM), direct la priza motocicletei, protectie Canbus = 80 €

https://www.bmw-motorrad-bohling.com/bmw-battery-charger-for-motorcycles-even-with-can-bus-electronic.html 

- Pret platit de mine = 112 € + TRANSPORT

 

4. Anvelope Bridgestone Battlax Adventure A41 : toate impreuna 80 €

4.1. Anvelopa fata nou nouta in tipla

4.2. Anvelopa spate profil OK 80% - 90%

4.3. Anvelopa fata profil  OK 50% (in caz de nevoie …)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sunt valabile 1 si 2 ......

Traiti careva pe picior mare :)  ? BMW/PUMA, noi nouti, 44-45, 299 RON (transport inclus). 0744365425

BMW PUMA 1.jpg

BMW PUMA 2.jpg

BMW PUMA 3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

am de dat un crash-bar Wunderlich pt 1200GS LC. Daca este cineva interesat sa-mi dea un semn.

image;s=1000x700image;s=1000x700

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai la multi ani!

Este cineva interesat sa-si centreze rotile spitate la Woody's/Mile in Serbia?

Eu as merge pana la el si daca ne adunam mai multi ar scadea putin costurile de transport. Nu am curaj sa le trimit cu diversi si nici nu exista transport rutier direct cu Beldrad. 

As vrea sa le duc pana la sfarsitul lunii Ianuarie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 minute, sivi a spus:

Nu am curaj sa le trimit cu diversi si nici nu exista transport rutier direct cu Beldrad. 

Vezi ca există pe forum Marcel - Moto logistic și Adrian - Adrian 45 care fac transporturi moto, poate au drum prin Belgrad. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Vezi ca există pe forum Marcel - Moto logistic și Adrian - Adrian 45 care fac transporturi moto, poate au drum prin Belgrad. 

Cu Adrian am incercat, dar fara succes

Voi incerca si cu Marcel

Thx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari voua,

 

Din ciclul  "a bate saua ca sa priceapa iapa"...:)), saua mea de la 1200 rally e foarte draguta, dar la drum lung parca mi-as produce un confort mai mare...

Am testat comparativ saua originala de GS si mi s-a parut ceva mai moale, asa ca probabil ar fi prima varianta pentru mine de imbunatatire...

Va intreb si pe voi, daca ati testat/ales alte variante in acest sens..?

 

merci,

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 17.01.2020 la 8:19, douaroti a spus:

Din ciclul  "a bate saua ca sa priceapa iapa"...:)), saua mea de la 1200 rally e foarte draguta, dar la drum lung parca mi-as produce un confort mai mare...

Am testat comparativ saua originala de GS si mi s-a parut ceva mai moale, asa ca probabil ar fi prima varianta pentru mine de imbunatatire...

Va intreb si pe voi, daca ati testat/ales alte variante in acest sens..?

 

La primul GS LC am avut saua normala. In 2014 imediat cum l-am luat am plecat spre Thassos iar la intoarcere am facut cei +1400 km pana la Viena intr-o singura zi, mi s-a parut ok saua. Clar mai buna decat cea standard de la GS-ul anterior dohc.

Insa, cu timpul, am ajuns ca si la ture de 300 km sa ma deranjeze/doara si faceam schimb cu partenerul meu de drum care imi dadea seile lui de Adv care sunt mai bune decat cele de GS. Oricum, oricare dintre ele, ma cam seca cand mergeam in picioare.

Apoi in 2017 cand am luat Rallye asa cum trebuie, cu saua Rallye, ma asteptam ca o sa fiu nevoit ca pentru drum lung sa-mi iau alte sei de ex. de la Wunderlich. Dar, surpriza mare: pe langa ca mersul in picioare a devenit foarte placut, la drum lung de 500-700 km nu am avut nicio problema de disconfort. Chiar si dupa o tura 16 zile cu mers zilnic multe sute de km / zi saua mi s-a parut foarte ok. Asadar... saua Rallye, dupa parerea mea, este de departe alegerea cea mai buna.

Partenerul meu de plimbari vazandu-ma asa de incantat m-a rugat sa facem schimb... nu numai ca deja dupa 50 km seile lui de Adv ma enervau groaznic dar si el a fost extrem de incatntat si si-a luat si el imediat saua Rallye. 

Pe langa confort si mersul in picioare mai este un aspect: fiind ingusta la rezervor, si alta pozitie a picioarelor langa rezervor, chestie care ni se pare amandoura pozitiva mai ales la mersul pe curbe.

Nu merg in general cu pasagera dar pe distante scurte, cand se intampla, nevasta-mea nu se plange pe saua Rallye, desi am acasa un set de sei noi de Adv pe care as putea sa le montez imediat la nevoie.

Bineinteles ca urmatoarea moto va fi 1250 varianta HP cu saua aferenta. Si, ca si la Rallye, ma voi bucura si de faptul ca nu vine cu inutilul cric central.

 

Sa stii ca, in general, o sa mai moale nu este mai confortabila. Toate seile mai bune (de ex cele de la Wunderlich, Touratech) sunt mai tari decat cea originala, tocmai asta este ideea.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Vlad pentru raspuns, de acord cu tine apropos de pozitia generala pe saua de Rallye. M-am inteles de minune si eu cu ea, la ture chiar de 6-700 km/zi. Problemele au aparut in turele de 8-10 zile cu 3-500 km zilnici si drumuri mai proaste...

E adevarat ca si spatele meu are cateva baiuri... vazute la RMN...dar nu ma las...ma apuc de facut muschi la spate, poate, poate asa compensez...

Suspensia cum ai simtit-o mai moale/comfortabila?  Sus sau jos? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu m-am simtit mai bine pe acceasi sa pe care ma durea fundul la ture lungi 500+ km/z, zi de zi, dupa ce am slabit cateva kile :D

De aia zic ca s-ar putea sa fie ceva nereguli cu kilele, nu cu saua, cel putin la mine asa fu'

 

In continuare sunt in cautare de un Navigator V... Daca vrea careva sa isi faca upgrade la VI, sunt participativ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...