Jump to content

Recommended Posts

La 18.06.2020 la 22:50, KHK a spus:

 

Eu recomand bateria BMW, din ce am auzit la toata lumea este cea mai longeviva, tine 5 ani (daca nu o lasi in ger iarna) fara probleme.

Nu stiu daca merita pretul sincer fiu. Cand a decedat a mea si am cerut pret la Bmw, era vreo 800-900 lei. Nu stiu acum cat o mai fi, dar cred ca mai repede as lua o Yuasa.

 

In alta ordine de idei, ma gandesc sa vand GS-ul si sa stau 1-2 ani doar cu Ktm-ul. Momentan nu am timp pur si simplu sa il folosesc (pandemie, munca, inca un bebe pe drum etc...). Anul asta nici nu i-am pus inca bateria...

Daca e cineva interesat, dati un semn / oferta de pret. Ingrijit si iubit, neabuzat, 2013 cu vreo 49mii km, revizii doar la Bavaria, tinut numai in garaj, toate optiunile mai putin senzori presiune si cruise control, stare foarte buna estetic si tehnic, gume 80%, diverse accesorii (handguards, protectie far, protectii cilindrii, buloane furca, protectie bascula, scut enduro etc.).

60431562_1392377767569215_4609692346148192256_o.jpg

32463614_1119347131538948_7145514747935326208_o.jpg

12141005_613972475409752_3145227213813230735_o.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare! Poate stie cineva .Caut sa cumpar pentru un 1200 GS LC un set de cutii vario + topcase.

Link to post
Share on other sites

Bateria de la BMW e mica, are polistirenul ala sub ea ca sa compenseze inaltimea.

Mi-am luat de la romimoto-piese una pe toata lungimea, de toti banii :D

Link to post
Share on other sites
La 20.06.2020 la 10:35, johnbv a spus:

Salutare! Poate stie cineva .Caut sa cumpar pentru un 1200 GS LC un set de cutii vario + topcase.

Iti poate face Tibi (Mototehnica) un pret bun 😏

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Cand ar trebui sa ma interesez de schimbat bateria la un gsa 2015? Citisem ca undeva la 5 ani trebuie. Am tinut-o mereu in garaj + iarna am avut grija sa fie conectata la can-bus optimate 4 parca se numeste.

Momentan vad pe navi ca arata 12.5V cand o aprind din buton si creste la 14.1-14.3V cand pornesc motorul si tot atat are in mers.

Edited by DiarM
Link to post
Share on other sites
  • Admin

Când te lasă, până atunci apă, paie și bătaie. 

Link to post
Share on other sites
La 05.07.2020 la 20:13, DiarM a spus:

Cand ar trebui sa ma interesez de schimbat bateria la un gsa 2015?

 

Din ce mi-au povestit mai multi posesori de BMW, cam dupa 5 ani (daca ai intretinut-o) ai toate sansele sa-ti cada oricand. Problema este ca se cam intampla brusc si acolo ramai. Si poate se intampla intr-o duminica dimineata cand tocmai voiai sa iesi la o tura programata, sau seara in varful muntelui... asa ca nu mi-as asuma riscul si as schimba-o voluntar deja, ca banii tot o sa-i dai. Doar ca acuma inca poti sa alegi unde si cand... 

Link to post
Share on other sites

PS, de adaugat la faptul ca pica brusc - cand a picat brusc, sa nu crezi ca o pui 10min pe redresor cat sa pleci apoi se incarca ea si iti faci tura. Nop. La prima oprire la benzinarie e pa din nou. Intrebati-ma de unde stiu :)))

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
La 07.07.2020 la 12:17, KHK a spus:

 

Din ce mi-au povestit mai multi posesori de BMW, cam dupa 5 ani (daca ai intretinut-o) ai toate sansele sa-ti cada oricand. Problema este ca se cam intampla brusc si acolo ramai. Si poate se intampla intr-o duminica dimineata cand tocmai voiai sa iesi la o tura programata, sau seara in varful muntelui... asa ca nu mi-as asuma riscul si as schimba-o voluntar deja, ca banii tot o sa-i dai. Doar ca acuma inca poti sa alegi unde si cand... 

Mersi. O sa ma duc sapt viitoare la motohub. Pare ca a inceput sa faca figuri la pornire. Se intampla sa nu o ia din prima si pare problema electrica nu bujie. Oricum nu ma pricep dar zic si eu. Acum sa nu pice fix sambata cand ies si eu pe transalpina :))

O sa urc video maine. Intre timp, ce baterie recomanzi? Presupun ca pe cea originala bmw

Edited by DiarM
Link to post
Share on other sites
Acum 18 ore, DiarM a spus:

O sa urc video maine. Intre timp, ce baterie recomanzi? Presupun ca pe cea originala bmw

 

Tot din experientele altora (tot spun asta ca eu nu am apucat niciodata sa termin o baterie) si din ce am mai vorbit la service, cea originala pare cea mai indicata, chiar daca exista si alternative mai ieftine. 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, KHK a spus:

 

Tot din experientele altora (tot spun asta ca eu nu am apucat niciodata sa termin o baterie) si din ce am mai vorbit la service, cea originala pare cea mai indicata, chiar daca exista si alternative mai ieftine. 

am fost azi sa imi schimb bateria, niste preturi pentru cine e interesat, 800 bmw sau alte firme 200 sau 400lei.

Mi-am pus Yuasa Motorcycle Battery - YTZ14S la 230lei. Din ce vad pe net, are reviewuri bune. SI chiar daca nu tine 5 ani, la banii astia isi face treaba indiferent de cat tine :)) cineva trebuie sa o testeze si pe asta

Edited by DiarM
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut,

 

Doar o nota vreau sa las pentru cine doreste sa citeasca - BMW  nu a inclus ca operatie de mentenanta operatia de uns caneluri cardan nici la modelele LC.

Din pacate pe unele exemplare  - la iesirea din fabrica lipseste sau este putina unsoarea cu MoS2 pe caneluri.

In plus buduful din spate a fost gandit sa fie etans - intra mai greu apa dar si iese mai greu si prin incazire se produce condens si in timp apare rugina in zona din spate a cardanului + caneluri spate/ax pinion.

Corelate - lipsa de unsoare si rugina - cursa axului pinion grup in caneluri uscate si ruginite duce la distrugerea canelurilor in cardan.

GSA-urile sunt mai predispuse la aceasta problema pentru ca au cursa suspensiei mai lunga si prin urmare si cursa ax pinion in cardan mai lunga.

Eu as face verificare/ungere la fiecare 12000km. La fel as verifica si jocul la crucea cardanica spate/daca cursa este lina. Ansamblul fata - cardan/ax cutie este mai putin expus si ar trebui verificat doar daca partea din spate are multa rugina.

Evident trebuie uns cu unsoare cu procentaj mare de disulfura de molibden (Loctite 8012 are 60%, Molykote M77 are 77% dar nu am gasit o sursa in Romania, la cea recomandata de BMW Optimoly TA nu am reusit sa gasesc procentajul de MoS2).

Pentru un prieten cu GSA 2017 cu 40000km, motocicleta exploatata in regim de touring fara offroad, este prea tarziu acum de uns si trebuie inlocuit cardanul curand.

 

1853220092_caneluriuzate.thumb.jpeg.9938c99a127a2bd9288cb7a50e9dd91d.jpeg

 

 

Numai bine,

paul

 

Link to post
Share on other sites

Păi na, dacă n-ai un kit de lanț de 100€ de înlocuit, tre să schimbi ceva, că doar n-o să scapi de cheltuială! 😈

Probabil friții de pe bandă folosesc vaselina cu MoS2 în vestiar. Sau bmw se trage pe coor. 

Edited by john17
Link to post
Share on other sites
La 16.08.2020 la 1:17, ivanp a spus:

Eu as face verificare/ungere la fiecare 12000km.

 

Doar de curiozitate, cum ai ajuns tocmai la numarul asta (12K)? Adica de ce nu 10k de exemplu, care este intervalul clasic de service la BMW?

La 16.08.2020 la 1:17, ivanp a spus:

Pentru un prieten cu GSA 2017 cu 40000km,

 

Si pentru prietenul meu de plimbari (GSA 2015) tot pe la 40k s-a terminat smcheria 😒 Doar ca lui i-au dat culanta cam 50% aici la service.

 

Ce nu inteleg, daca este o problema atat de evidenta, si sunt convins ca nu tu ai descoperit America, de ce naiba nu ar rectifica problema din start? Adica, de ce le-ar conveni sa dea bani la culante si garantii, ca n-or fi toti niste prosti si ignoranti la BMW. Ca acum deja au trecut la 3 ani garantie plus ca in general extra garantia pana la 5 ani are un pret modic as zice.

Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, KHK a spus:

 

Doar de curiozitate, cum ai ajuns tocmai la numarul asta (12K)? Adica de ce nu 10k de exemplu, care este intervalul clasic de service la BMW?

 

aveam in cap 10000 - intervalul standard de service bmw. de ce a iesit 12000 - nu are rost sa detaliez.

 

Acum 16 ore, KHK a spus:

Si pentru prietenul meu de plimbari (GSA 2015) tot pe la 40k s-a terminat smcheria 😒 Doar ca lui i-au dat culanta cam 50% aici la service.

 

Ce nu inteleg, daca este o problema atat de evidenta, si sunt convins ca nu tu ai descoperit America, de ce naiba nu ar rectifica problema din start? Adica, de ce le-ar conveni sa dea bani la culante si garantii, ca n-or fi toti niste prosti si ignoranti la BMW. Ca acum deja au trecut la 3 ani garantie plus ca in general extra garantia pana la 5 ani are un pret modic as zice.

din pacate nu cred ca eu pot sa iti raspund la intrebarea de ce nu isi rectifica problema.

nu am idee ce garantie a avut motocicleta in cauza, ce e clar ca nu mai are garantie si nou cardanul costa 5700 de lei din ce vad - 33738531102.

si eu sunt convins ca nu eu am descoperit America.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 19 ore, KHK a spus:

de ce naiba nu ar rectifica problema din start?

De obicei! Sunt o mulțime de probleme tratate la fel de bavarezi. Și probabil ies mai ieftin cu kulanz-uri. Senzația mea personală e că nu îi interesează decât clienții care cumpără nou, și ălora le rezolvă în garanție, kulanz etc. dacă își fac toată întreținerea la ei, pe lucrările alea câștigând cât să acopere toate kulanzurile și să le mai și rămână. Pe urmă, după garanție sau când cumperi sh ești la mila domnului. 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mi am schimbat gumele. Am trecut de la metzeler tourance next la scorpion trail 2 si am observat ca mi a crescut consumul cu aproape 1.5-2l la acelasi stil de mers/bagaje/ pasagera. Momentan am 800km si imi plac cum stau lipite pe asfalt dar sunt curios de ce naiba a sarit consumul atata

Link to post
Share on other sites

Nu simt ca ar atinge ceva. Motorul merge super bine. Am fost pe autostrada, defileul jiului, transalpina wk asta.  Le tin la presiunile normale de 2.5 si 2.9. Nimic nou. Benzina doar omv. O sa mai urmaresc situatia si ii mai dau un reset de consum din bord ca sa observ mai bine poate doar mi se pare :)))

Link to post
Share on other sites

Poate doar ai avut un traseu cu ceva mai multe urcari, mai multe accelerari decat mers constant etc. Gumele (din aceeasi categorie cel putin) pot influenta consumul dar cu siguranta nu cu 2L :)

Ori asta ori ceva nu e bine...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dupa 1300 km revin cu problema de consum. Nu imi dau seama daca e stricat senzorul ala de consum instant sau chiar a crescut consumul real de benzina, asa ca luni fac o vizita la mototehnica.

Daca plec de pe loc imi sare la 20, apoi scade 14, si inapoi la normal. La fel daca opresc la semafor, pare ca consumul instant ramane blocat pe fix cat era inainte, am patit sa imi arate 9. Acum cand il opresc in garaj ramane blocat pe 4.1 :)) I-am dat un reset la consum mixt si am 6.1 in crestere. Din ce am observat, este un delay la consum instant si cred ca de acolo se blocheaza. Habar nu am, nu ma pricep, vad luni.

Edited by DiarM
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
La 16.08.2020 la 2:17, ivanp a spus:

Salut,

 

Doar o nota vreau sa las pentru cine doreste sa citeasca - BMW  nu a inclus ca operatie de mentenanta operatia de uns caneluri cardan nici la modelele LC.

Din pacate pe unele exemplare  - la iesirea din fabrica lipseste sau este putina unsoarea cu MoS2 pe caneluri.

In plus buduful din spate a fost gandit sa fie etans - intra mai greu apa dar si iese mai greu si prin incazire se produce condens si in timp apare rugina in zona din spate a cardanului + caneluri spate/ax pinion.

Corelate - lipsa de unsoare si rugina - cursa axului pinion grup in caneluri uscate si ruginite duce la distrugerea canelurilor in cardan.

GSA-urile sunt mai predispuse la aceasta problema pentru ca au cursa suspensiei mai lunga si prin urmare si cursa ax pinion in cardan mai lunga.

Eu as face verificare/ungere la fiecare 12000km. La fel as verifica si jocul la crucea cardanica spate/daca cursa este lina. Ansamblul fata - cardan/ax cutie este mai putin expus si ar trebui verificat doar daca partea din spate are multa rugina.

Evident trebuie uns cu unsoare cu procentaj mare de disulfura de molibden (Loctite 8012 are 60%, Molykote M77 are 77% dar nu am gasit o sursa in Romania, la cea recomandata de BMW Optimoly TA nu am reusit sa gasesc procentajul de MoS2).

Pentru un prieten cu GSA 2017 cu 40000km, motocicleta exploatata in regim de touring fara offroad, este prea tarziu acum de uns si trebuie inlocuit cardanul curand.

 

1853220092_caneluriuzate.thumb.jpeg.9938c99a127a2bd9288cb7a50e9dd91d.jpeg

 

 

Numai bine,

paul

 

18219062599 este codul de vaselina Castrol dedicata Bmw

Se comanda in reteaua Materom, 70-90 lei tubul

Spor!

a9eqy9aq.jpg

Edited by revo
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...