AcaruPaun Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Nu i a mai interesat segmentul asta, neanticipandu i probabil potentialul. Pana la urma, sa fi ramas Africa Twin in productie si sa fi fost orientat puternic spre adventure, sau sa fi avut Transalpul o varianta cu suspensii adevarate, garda la sol mai mare si scut metalic, nu era un capat de tara. Quote Link to post Share on other sites
Marat Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Nu stiu cum era Africa asta dar am prieteni care spun ca si-ar dori mult una...probabil in urma a ceea ce au citit. Era deci o legenda , o poveste , sa elimini asa ceva trebuie sa fie opera unuia de la concurenta...probabil astia de la Honda au angajat pe careva de la BMW sa le faca strategia de piata pe perioada 2000 - 2014 si asta le-a scos cel mai celebru model din productie. Se pare ca de la anul vor sa o reintroduca totusi sau sunt doar zvonuri. Quote Link to post Share on other sites
MOTORIOUS Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Pen'ca au constatat ca jafonezele chiar au racire cu lichid si e mult mai bine....La fel si cu ambreiajul....Gata cu vrajeala aia,gen :TRADITIE.Daca vrei sa rezisti in lumea tehnologiei fa motoare de secol XXI si lasa-l pe Hitler si traditiiile sa doarma... Quote Link to post Share on other sites
Dan Olaru Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Pen'ca au constatat ca jafonezele chiar au racire cu lichid si e mult mai bine....La fel si cu ambreiajul....Gata cu vrajeala aia,gen :TRADITIE.Daca vrei sa rezisti in lumea tehnologiei fa motoare de secol XXI si lasa-l pe Hitler si traditiiile sa doarma... Asa e..... In curand la tir-uri dragstere si formula 1 ambreiaj in ulei.....Asta e viitorul cu certitudine Lamborghini deja a lansat un model Quote Link to post Share on other sites
MOTORIOUS Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Acuma pe bune!Dece au facut trecerea asta si nu numai asta?Dupa atata amar de vreme...Dar chiar fara nici un misto. Quote Link to post Share on other sites
foxbat Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Si care e Honda aia faina? In opinia mea ultima Honda faina, care s-ar inscrie la sectiunea asta este AT RD07 (ca sa nu mai aduc in discutie seria XR) Dupa RD 07 Honda nu a mai scos nici o mobra adventure. era o gluma, asa i , honda nu are acum concurent pt noul GS, , ma rog , nici nu in trebuie respecte Quote Link to post Share on other sites
Dan Nastase Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Acuma pe bune!Dece au facut trecerea asta si nu numai asta?Dupa atata amar de vreme... http://www.bmwblog.com/2012/11/13/the-90-jahre-bmw-motorrad-special-models/ http://www.cbt.com.my/2013/04/19/90-years-of-bmw-motorrad/ Quote Link to post Share on other sites
Dan Olaru Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 (edited) Barcelona, saptamana trecuta... Edited October 15, 2013 by Dan Olaru Quote Link to post Share on other sites
ianachim Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 20131013_151558.jpg20131013_151420-1.jpg Barcelona, saptamana trecuta... detaliaza... ai facut o tura ai facut un drivetest erau pe trotuar si tu ai trecut pe acolo? Quote Link to post Share on other sites
Dan Olaru Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Erau pe trotuar si eu am trecut pe acolo.Oricum ploua cu GS 2013 peste tot Quote Link to post Share on other sites
MOTORIOUS Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 (edited) Pai daca la BMW,printre alte gadgeturi inventate de ei de-a lungul vremii,lichidul de racire si abreiajul umed sunt si ele catalogate drept pioneering technical innovation....da-o dracului! Edited October 16, 2013 by transilvania72 Quote Link to post Share on other sites
Dan Nastase Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 (edited) Pai daca la BMW,printre alte gadgeturi inventate de ei de-a lungul vremii,lichidul de racire si abreiajul umed sunt si ele catalogate drept pioneering technical innovation....da-o dracului! Nu "inventa" ceea ce nu zice BMW. Obisnuieste-te sa argumentezi ceea ce sustii... preferabil respectand adevarul... chiar si pe motomobrism.ro! Pe plan istoric, in 90 de ani de constructie moto BMW sustine ca pioneering... "doar": http://www.bmwblog.c...special-models/ http://www.cbt.com.m...f-bmw-motorrad/ Atat! Edited October 16, 2013 by Dan Nastase Quote Link to post Share on other sites
Dan Olaru Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Din ce citesc pe aici, constat ca unii posesori moto (japoneze) au o doza de subiectivism vis a vis de o moto care le da clasa din pct de vedere a solutiilor constructive folosite, fiindu le greu sa accepte faptul ca noul model este mult deasupra altor marci cu produse similare. E simplu . Incepand cu ZEISS si terminand cu PANZER "PANTER" nemtii stiu ce fac.Si nu numai.Dar cine intelege....intelege cine nu....scrie din buric dupa ureche....Si vis avis de cuplaje intre axe Longitudinal: 1 culaj cu craboti 2 ambreiaj uscat 3 ambreiaj umed ( ultimul loc ) Iar la transmisie 1 cardan 2 curea crenelata 3 lant ( ultimul loc) Quote Link to post Share on other sites
mihaio07 Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 (edited) Eu unul abia astept ca inovatiile BMW: motorul boxer, suspensia tele/paralever, cardanul si ambreiajul uscat sa isi faca simtita prezenta in competitii de motociclism viteza, enduro, motocross sau rally raid. Pana una alta, superioritatea 1200GS se manifesta mai mult prin lipsa concurentei din partea japonezilor pe segmentul de enduro-touring. Edited October 16, 2013 by mihaio07 Quote Link to post Share on other sites
Dan Nastase Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Firma BMW nu a fost si nu va fi afectata niciodata de "speculatiile" si "piata" din Romania... Quote Link to post Share on other sites
Dan Olaru Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 (edited) Firma BMW nu a fost si nu va fi afectata niciodata de "speculatiile" si "piata" din Romania... Richtig ! Du hast rechts ! Astia cu japoneze se cred Rossi ? BMW acopera sub o singura sigla TOATA gama de motociclete.Si de top. Simplu si la obiect Ma straduiesc din anii '90 cand au aparut primele" cazane" la noi sa deosebesc marcile japoneze care le vad pe strada dar nu prea le ghicesc Vorba aia chinez ,japonez, tot aia. Zic : ce Suzuki....ma apropii... aoleu.... e Kawasaki... si lista continua... Yamaha cu 2 cardane., fara flectare la grupul de la roata, cu cadru din anii' 40 . Ciorba de ulei ce trebuie sa faca fata unor caracteristici complet diferite ca functie si solicitare, bord care nu spune mai nimic.... Motoare fara personalitate. (polizoare): la masini la fel.... : Nissan GTR spune ceva,,, in rest...0 (zero) Oricum nota 10 japonezilor pt perseverenta.... Edited October 16, 2013 by Dan Olaru Quote Link to post Share on other sites
stokerel Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Oare de ce topicurile de genul asta inevitabil ajung fie un concurs de genul "a mea e mai mare" fie o masturbare in cerc? Quote Link to post Share on other sites
ianachim Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Oare de ce topicurile de genul asta inevitabil ajung fie un concurs de genul "a mea e mai mare" fie o masturbare in cerc? sa vezi cand incepem sa ne pisam....tot in cerc.... Pana una alta, superioritatea 1200GS se manifesta mai mult prin lipsa concurentei din partea japonezilor pe segmentul de enduro-touring. tu mai citesti ce scrie pe aici... HONDA YAMAHA APRILIA TRIUMF ...........CONCUREAZA SI COPIAZA ...DOAR DOAR DE.OR CAPATA SI EI O FELIE DIN PLACINTA GS/GSA Quote Link to post Share on other sites
ERU Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 era o gluma, asa i , honda nu are acum concurent pt noul GS, , ma rog , nici nu in trebuie respecte Depinde cum o iei. Unii au facut topic cu Crossrunner si l-au pus la Enduro Touring si adventure. Daca e sau nu concurent cu GS-ul de 1200 ..... greu de spus fiecare cu parerea lui. Eu sustin ca ultima Honda adventure s-a fabricat in 2007, e parerea mea. Quote Link to post Share on other sites
sivi Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 (edited) Precum pe tot parcursul acestui forum unii impatimiti de ce au sub fund comenteaza la un nivel de intelegere mediocru, in mare parte, ceea ce a fost top in vanzari si tehnologie(asa invechita cum spun unii, care nu au nici abs pe mobrele lor, evident pentru ca nu au nevoie)pana in 2010-2011. La acea data s-au trezit din decada si au mai aparut cativa pretendenti la clasa. Iete BMW in 2013 le mai da un deceniu de somn....nu cred sa mai fie vre-una care sa se pretinda mai buna si mai tare decat noul 1200gs/a, la aceasta clasa, pret de cativa anisori buni....asa ca mai bine faceti voi rost de bani sa va luati unul, ca sa nu mai comentati pe forum inca 5-6 ani suprematia evidenta a bmw-ului de 1200. Edited October 16, 2013 by xtrblack Quote Link to post Share on other sites
MOTORIOUS Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Ianachime,cum dracu japo si englezii copiaza nemtii,ca eu nu prea am vazut Tiger,Strom sau altceva,cu propulsoare boxer sau inovatii exotice super costisitoare si uneori inutile? Quote Link to post Share on other sites
ianachim Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 uite cum arata NOILE creatii SI ZI TU CARE CU A FACUT...... Quote Link to post Share on other sites
KHK Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 La acea data s-au trezit din decada si au mai aparut cativa pretendenti la clasa. Iete BMW in 2013 le mai da un deceniu de somn....nu cred sa mai fie vre-una care sa se pretinda mai buna si mai tare decat noul 1200gs/a, la aceasta clasa, pret de cativa anisori buni.... Trebuie sa te contrazic... GS-ul LC are concurent direct acum pe KTM Adventure, asta nu se poate contesta. In rest, sunt de acord cu tine... restul concurentei (per ansamblu, fara a intra in amanunte) s-a raportat la GS-ul dohc (pana in 2012), eventual unii au bagat cativa cai in plus, si aia vizibili in final mai mult sau mai putin doar pe hartie, dar cam atat. Quote Link to post Share on other sites
mihaio07 Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 (edited) tu mai citesti ce scrie pe aici... HONDA YAMAHA APRILIA TRIUMF ...........CONCUREAZA SI COPIAZA ...DOAR DOAR DE.OR CAPATA SI EI O FELIE DIN PLACINTA GS/GSA Apropo de citit ce scrie, eu am zis japoneze. "Triumf" si Aprilia nu sunt japoneze. . Dintr-un motiv care mie imi scapa, Honda si Yamaha nu au mai scos nimic pe segmentul asta de la Supertenere / Africana, iar Suzuki si Kawasaki nu se remarcau nici pe vremea aia. Abia acum vreo 2 ani a aparut xt 1200z, dar mie unu mi se pare prea stradal. Nu stiu daca e lipsa de viziune, lipsa de interes sau lipsa de ce-o fi, dar japonezii au ignorat complet segmentul asta. @xrtblack, Decat sa pui placa cu "banii mei minte nu are", mai bine explica-ne punctual cum au revolutionat inovatiile BMW sportul cu motor, intr-un domeniu ales de tine. Ca ABS-ul, controlul tractiunii, modul RAIN si alte alea te ajuta pe tine sa dormi in timp ce mergi cu mobra, aia e altceva. Edited October 17, 2013 by mihaio07 Quote Link to post Share on other sites
BMW RIDER Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Ianachim pe tine nu te informat nimei ca doar BMW-ul copiaza concurenta fac si ei ceva copie ieftina gen chinezarie si calitate indoielnica dupa Onda si altii . Nu vezi ca copiaza tot de la propulsor( motor boxer) pana la axul cardanic, suspensii mai ales ca vezi la fiecare colt. Acuma design si aerodinamica lasa dracului ca pt BMw bate atfel vantul si de aceea ar fi tebuit sa faca un design mai altfel decat japonezii. @xrtblack, Decat sa pui placa cu "banii mei minte nu are", mai bine explica-ne punctual cum au revolutionat inovatiile BMW sportul cu motor, intr-un domeniu ales de tine. Ca ABS-ul, controlul tractiunii, modul RAIN si alte alea te ajuta pe tine sa dormi in timp ce mergi cu mobra, aia e altceva. Raspunsul e simplu S1000RR!!! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.