Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot offtopic: noul Vstrom 1000 e cu 10kg mai usor ca GS-ul si 3kg mai usor ca si KTM-ul :P

Pai au economisit kilogramele la ciocul ala mic si urat pe care l-au pus. S-au chitrosit si n-au facut si ei unul calumea :)

Cum zicea si xtrblack mai sus, nu as compara, mai ales ca sunt alte motorizari&capacitati, alte puteri etc.

Link to post
Share on other sites

Nici eu nu aș compara BMW-ul cu V-Stromul cel nou ca e riscant și s-ar putea sa iasa o surpriză in favoarea V-Stromului cel nou,care dpmdv este bestial ca design,cuplu,motorizare,greutate

Link to post
Share on other sites

tare ma mananca sa dau si eu niste comentarii pe restul topicelor. nu am mers cu mobrele respective (sau foarte putin), dar ce mai conteaza.

oricum a mea e mai tare. (mobra adica)

Link to post
Share on other sites

Tot offtopic: noul Vstrom 1000 e cu 10kg mai usor ca GS-ul si 3kg mai usor ca si KTM-ul :P

 

Vstromul nu e concurent direct nici cu 12GS LC nici cu 1190ADV. Ai uitat sa zici ca are si motorul mai mic si cu 50 de cai mai putini :P

 

Din cate stiu eu, Suzuki da curb weight la Vstromul de 650 de 214kg - pe cand dry weight e 183 kg - deci "curb weight" se refera la "fully fueled". De aici eu zic se poate trage concluzia ca Vstromul de 1000 asta nou are 227kg wet weight(full tank) si aprox. 196kg dry weight.

 

Motor de 1000, 196 kg dry, aproape 100 de cai = cu motorul meu care are 10 ani (dar fara capabilitatile lui de offroad.)

 

Cam tarziu Suzuki, peste cateva zile trecem in anul 2014 !!!

Edited by Hosszu Toll
Link to post
Share on other sites

Nici eu nu aș compara BMW-ul cu V-Stromul cel nou ca e riscant și s-ar putea sa iasa o surpriză in favoarea V-Stromului cel nou,care dpmdv este bestial ca design,cuplu,motorizare,greutate

O surpriza placuta sau ne ? :)

Designul tine de gusturile fiecaruia. Personal mi se pare total neinspirat botul, arata ca e o gaina. Imi placea mai mult modelul vechi, un look ceva mai agresiv. Iar restul, dpdv specificatii tehnice, tine de nevoile si dorintele fiecaruia.

Eu nu le-as compara pt ca imi par a fi categorii oarecum diferite. Alta cilindree, alta putere (si aproape aceeasi greutate ca tot se aducea vorba...)

Link to post
Share on other sites

 

Din cate stiu eu, Suzuki da curb weight la Vstromul de 650 de 214kg - pe cand dry weight e 183 kg - deci "curb weight" se refera la "fully fueled". De aici eu zic se poate trage concluzia ca Vstromul de 1000 asta nou are 227kg wet weight(full tank) si aprox. 196kg dry weight.

Gresit! curb weight nu este = curb mass, iar noul vstrom de 1000 e dat pe pagina oficiala curb mass....citeste cu atentie

http://www.suzuki-vstrom.com/en/spec/index.html

Urat cioc!!!! Mult mai frumos modelul vechi sau noul 650, insa asta este o parere personala

 

Din cate stiu eu, Suzuki da curb weight la Vstromul de 650 de 214kg - pe cand dry weight e 183 kg - deci "curb weight" se refera la "fully fueled". De aici eu zic se poate trage concluzia ca Vstromul de 1000 asta nou are 227kg wet weight(full tank) si aprox. 196kg dry weight.

Aaaa si tot off-topic te rog studiaza valorile date de producator....eu nu stiu sa fi avut vre-odata vstromul de 650 183kg la gol si chiar am detinut unul de vre-o 200 la gol.... Edited by xtrblack
Link to post
Share on other sites

Gresit! curb weight nu este = curb mass, iar noul vstrom de 1000 e dat pe pagina oficiala curb mass....citeste cu atentie

 

Cred ca prelunigim iar discutiile off-topic fara rost. Si apropos de off/on-topic, nu inteleg de ce fanii nu au facut topic separat cu Vstrom-ul asta nou de 1000.

Pe site-ul oficial apare cu 229kg "gata de drum", adica cu plinurile etc. http://www.kawasaki.at/Versys1000/Specifications Si pe alte siteu-uri am vazut tot 228-229 in aceleasi conditii.

 

Este alta clasa, de fapt este cumva intre clasele existente (800 si 1200) nu-mi dau seama cu cine concureaza direct; singurele pe care le mai stiu eu in zona 1000 sunt Versys si Tiger 1050 dar alea sunt sensibil mai puternice si oricum au roata de 17" pe fata.

Link to post
Share on other sites

...... o mica completare,referitor la hobby. Am cunostinta aici care e mare fan BMW(are auto seria 6 si 7 noi), are si R1200GS, dar are firma si e un om destul de ocupat, asa ca anul asta nu a scos motorul la plimbare mai mult de 10 ori, atunci nu artrebui sa socotim nici pe astia nu?...... si aici prin zona unde stau eu, sunt multi care isi permit jucarii din astea si nici nu prea le folosesc.

asa le sadeste mitul fiabilitatii. o mobra nealergata nu are defecte si uite asa o vinde neamtul peste 3 ani cu 7000 de km la bord si se lauda ca nu a schimbat un surub la ea, iar romanul care o cumpara, dupa 15-20k de km ii pica piese gramada zice ca neamtul e bulangiu si ca a dat ceasul inapoi :D

si colectionari din astia care simt ca o jucarie BMW (ultimul racnet + dotari si accesorii) e un must have sunt gramada.

Link to post
Share on other sites

Cred ca prelunigim iar discutiile off-topic fara rost. Si apropos de off/on-topic, nu inteleg de ce fanii nu au facut topic separat cu Vstrom-ul asta nou de 1000.

Pe site-ul oficial apare cu 229kg "gata de drum", adica cu plinurile etc. http://www.kawasaki.at/Versys1000/Specifications Si pe alte siteu-uri am vazut tot 228-229 in aceleasi conditii.

Kawasaki Versys-Strom? Hmmmm... :)

 

Gresit! curb weight nu este = curb mass, iar noul vstrom de 1000 e dat pe pagina oficiala curb mass....citeste cu atentie

Dupa cum kg nu este acelasi lucru cu newton. :)

Edited by Doctor X
Link to post
Share on other sites

Nici eu nu aș compara BMW-ul cu V-Stromul cel nou ca e riscant și s-ar putea sa iasa o surpriză in favoarea V-Stromului cel nou,care dpmdv este bestial ca design,cuplu,motorizare,greutate

stai sa vezi vanzarile.......si vorbim dupa cat de bestial este considerat

Link to post
Share on other sites

stai sa vezi vanzarile.......

care depind foarte mult de marketing, care la BMW este foarte agresiv, aproape spalare de creier

 

uite(nu ca am eu) din cate stiu Honda ca brand moto este nr.1 in vanzari si nu practica un marketing agresivr, de ce totusi este nr.1 ?

 

vanzarile nu depind numai si numai de calitatea produsului( care nici la bmw nu se reflecta in pret, mai au si ei de lucru mult desi nu se recunoaste), sunt mult mai multi factori

 

eu cred ca compania BMW investeste enorm in pr, imagine si marketing si compania Honda mult mai mult in cercetare, asta fiind si motivul pentru care sunt mult peste, sunt doua viziuni diferite

Link to post
Share on other sites

tare ma mananca sa dau si eu niste comentarii pe restul topicelor. nu am mers cu mobrele respective (sau foarte putin), dar ce mai conteaza.

oricum a mea e mai tare. (mobra adica)

corect, mobra fiecaruia e cea mai tare. m-am intrebat si eu de ce atata rumoare pe topicurile de bmw-isti. nu numai din ro.

apropo de nevoia de a comenta (off-topic sau nu, e un forum si fiecare poate sa-si spuna o parere) totusi trebuie sa remarc ca e mai mare agitatia pe topicurile bmw-istice decat pe alea de Harley desi HD poate fi o mobra mai scumpa sau cel putin la fel de scumpa.

(si la fel de fiabila - sau nu - ca BMW)

Edited by Eliadar
Link to post
Share on other sites

vezi cum trollezi :crack:

:mexicanwave:

 

LE - io macar am avut BMW - ca Harli ma gandesc sa-mi iau cand oi avea barba complet alba :D

Edited by Eliadar
Link to post
Share on other sites

care depind foarte mult de marketing, care la BMW este foarte agresiv, aproape spalare de creier

 

uite(nu ca am eu) din cate stiu Honda ca brand moto este nr.1 in vanzari si nu practica un marketing agresivr, de ce totusi este nr.1 ?

 

vanzarile nu depind numai si numai de calitatea produsului( care nici la bmw nu se reflecta in pret, mai au si ei de lucru mult desi nu se recunoaste), sunt mult mai multi factori

 

eu cred ca compania BMW investeste enorm in pr, imagine si marketing si compania Honda mult mai mult in cercetare, asta fiind si motivul pentru care sunt mult peste, sunt doua viziuni diferite

Probabil din cauza asta sunt mai multe reclame de Honda in TV si peste tot decat BMW !!!

Link to post
Share on other sites

uite o comparatie interesanta BMW vs Honda ca Apple vs Samsung:

http://www.forbes.com/sites/richardsaintvilus/2012/11/27/why-apple-vs-samsung-is-like-bmw-vs-honda/

 

si uite si o situatie a vanzarilor:

http://www.webbikeworld.com/motorcycle-news/statistics/motorcycle-sales-statistics.htm

Edited by Eliadar
Link to post
Share on other sites

si uite si o situatie a vanzarilor:

http://www.webbikewo...-statistics.htm

eu din ce vad acolo, scrie ca BMW a raportat urmatorele vanzari..........iar la brandurile celelalte (din tabele), este vorba de ce au produs. produs vs. vandut....e o diferenta.

cel putin asta am apucat eu sa citesc.

 

ca Harli ma gandesc sa-mi iau cand oi avea barba complet alba :D

ca Harli ma gandesc sa-mi iau cand oi avea barba complet alba :D

nu-i bine....atunci tre' sa iti iei un costum rosu, sanie...etc. dupa aia canta astia despre tine la radio "senta claus is caming tu taun, na, na nanana" :alcy:

 

Link to post
Share on other sites

Intru aici din cand in cand in sperata de a vedea ceva inteligent scris de cineva care are BMW GS sau a avut vreodata si de cele mai multe ori vad idiotenii scrise de indivizi care probabil ca nici nu s-au urcat pe ele in viata lor . Cei mai multi nici nu se vor urca si asta nu pentru ca nu ar vrea. Este extrem de neplacut , ca si cum ai veni acasa iar pe presul de la intrare te-ar astepta in fiecare zi un betiv care cauta cearta. Imi pare rau ca ii deranjez dar sincer si ei ma supara pe mine.

Link to post
Share on other sites

Deocamdata dupa cum stiu, e un singur posesor de LC pe forum si a ridicat mobra pe la sfarsitul sezonului.....asa ca prea multe info de la posesori pe forumul asta ,nu o sa afli, cel putin nu iarna asta :P

Edited by Hosszu Toll
Link to post
Share on other sites

asa le sadeste mitul fiabilitatii. o mobra nealergata nu are defecte si uite asa o vinde neamtul peste 3 ani cu 7000 de km la bord si se lauda ca nu a schimbat un surub la ea, iar romanul care o cumpara, dupa 15-20k de km ii pica piese gramada zice ca neamtul e bulangiu si ca a dat ceasul inapoi :D

si colectionari din astia care simt ca o jucarie BMW (ultimul racnet + dotari si accesorii) e un must have sunt gramada.

Si cum ramane cu faptul ca anul asta la editia aniversara BMW acorda 4 ani garantie la vanzare ? Asa e ! Nu sunt fiabile ! Pe cand si la orezari asa ceva ?

Edited by Dan Olaru
Link to post
Share on other sites
  • Dan Cata changed the title to BMW R1200/1250 GS/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...