cnairda Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 eu cred ca tocmai asta e ideea, sa iti permiti 'aroganta' de a nu sta si buchisi toate detaliile. adica sa nu trebuiasca sa stii exact fiecare bucatica de traseu. documentarea asta e buna, dar parca de la un punct incolo nu mai e placere. urmaresc topicul cu interes pentru ca si eu o sa fac trecerea asta spre enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) daca sunt bani un xr 650 cred ca este perfect daca sunt ceva mai putini eu as merge catre: kawa KLX 650 R Suzuki DR650SE sau Yamaha TT600R sau XT600E au pe la 150-160 kg merg brici la enduro-adventure cu niste gume gen mitas e09, tkc, karoo si tin si un 120km/h constant pe asfalt cu ceva rezerva de putere pt o depasire si chiar si cu seaua stock poti sta 250-300km fara probleme. Acum daca vrei viata usoara pe coclau pierzi pe strada si invers. Un 250 merge probabil pentru cineva cu dimensiuni reduse 50-60kg hai 70 dar la cele 110kg ale mele cu tot cu echipament CRF250 se chinuia rau sa traga de mine in regim enduro la fel si dominatorul de 250 si kawa klr 250. Mi-as lua 250 doar pentru offroad nu si pentru strada. Sau poti lua BMW R1200GS pentru orice aplicatie... este suprema pe offroad si fabuloasa pe strada restul sunt doar copii ieftine! Daca nu ma credeti intrebati-l pe @khk Editat Octombrie 17, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 am observat ca multi isi cumpara motor pt drumul lung pe care-l fac odata pe an sau odata la 2 ani deci de "chinuie" cu el zilnic pt a calatori bine din cand in cand. mai se pare mai logic sa te "chinui" odata pe an si sa te distrezi zilnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 am observat ca multi isi cumpara motor pt drumul lung pe care-l fac odata pe an sau odata la 2 ani deci de "chinuie" cu el zilnic pt a calatori bine din cand in cand. mai se pare mai logic sa te "chinui" odata pe an si sa te distrezi zilnic. Interesant. Eu nu cunosc pe nimeni sa fi facut asa. Oricum mie mi se pare mai logic sa te distrezi atat zilnic cat si o data pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 17, 2012 Autor Share Postat Octombrie 17, 2012 De dimineata ma tot uit la ktm 690 Adventure R...suna bine... 150kg, 66HP, viteza max. peste 160km/h, suspensii WP cursa 250mm, accesorii pt adventure, schimb ulei la 10.000 km...si fiabila dupa cum ai noroc...unii nu au avut nicio problema, pe cand altii, numai probleme...(advrider) ``` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) ... este suprema pe offroad si fabuloasa pe strada restul sunt doar copii ieftine! Daca nu ma credeti intrebati-l pe @khk Eu n-am zis asta niciodata, ca este suprema pe off-road. Eu am zis ca fata de una de strada, are clar NISTE capacitati off-road. Si asta stie oricine. Cristache chiar a dovedit cu niste poze foarte concludente atunci. Faptul ca unii inteleg greu limba materna sau ca pot vedea totul doar in forma extrema (ca off-road inseamna neaparat modul extrem, cele mai complicate obstacole, noroaie, santuri si eventual obligatia sa te murdaresti ca porcu' din cap pana in picioare), ca unii au o capacitate intelectuala mai redusa sau anumite frustrari, sau ca unora le place mult sa posteze pe forum fara sa aiba vreun aport, dar doar ca sa mai spuna cate o prostie sau intriga, e cu totul altceva. Un bun exemplu este si aceasta afirmatie a ta... Editat Octombrie 17, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) De dimineata ma tot uit la ktm 690 Adventure R...suna bine... 150kg, 66HP, viteza max. peste 160km/h, suspensii WP cursa 250mm, accesorii pt adventure, schimb ulei la 10.000 km...si fiabila dupa cum ai noroc...unii nu au avut nicio problema, pe cand altii, numai probleme...(advrider) ``` Daca tot te bate gandul la KTM eu as merge pe varianta asta . Are ca minus faptul ca e pe carburatie. Are ca plusuri rezervorul mare din fabrica si fairing-ul cat de cat . Suspensiile tot WP . A si o poti lua SH la pret mult mai bun. Stiu pe cineva care are una la 15k km pe la 5k euro. Eu n-am zis asta niciodata, ca este suprema pe off-road. Eu am zis ca fata de una de strada, are clar NISTE capacitati off-road. Si asta stie oricine. Cristache chiar a dovedit cu niste poze foarte concludente atunci. Faptul ca unii inteleg greu limba materna sau ca pot vedea totul doar in forma extrema (ca off-road inseamna neaparat modul extrem, cele mai complicate obstacole, noroaie, santuri si eventual obligatia sa te murdaresti ca porcu' din cap pana in picioare), ca unii au o capacitate intelectuala mai redusa sau anumite frustrari, sau ca unora le place mult sa posteze pe forum fara sa aiba vreun aport, dar doar ca sa mai spuna cate o prostie sau intriga, e cu totul altceva. Un bun exemplu este si aceasta afirmatie a ta... Si contributia ta pe topicul asta este ??? Replica ta ajuta pe cineva de aici ? BTW OFF ROAD nu inseamna parcare cu pietris si nici drum in stare proasta inseamna ca drumul s-a terminat cu mult in spatele tau. Si vreau sa precizez din capul rockului ca sa se stie am capacitate intelectuala redusa iar frustrarile mele ating cote maxime ...dar nu o sa recunosc niciodata ca imi place sa ma murdaresc. Editat Octombrie 17, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Daca tot te bate gandul la KTM eu as merge pe varianta asta . Are ca minus faptul ca e pe carburatie. Are ca plusuri rezervorul mare din fabrica si fairing-ul cat de cat . Suspensiile tot WP . A si o poti lua SH la pret mult mai bun. Stiu pe cineva care are una la 15k km pe la 5k euro. Am avut si eu un LC4 640. Nu era modelul Adv, era Enduro. Distractiva mobra, doar ca la 10k am schimbat un culbutor in conditiile in care n-am chinuit-o sub nicio forma. Mi se pare cam aiurea ca desfaci un astfel de motor doar la 10k. Nu stiu cum o fi 690-ul, poate o fi mai rezistent motorul, dar daca mi-as mai lua KTM ma voi gandi de cel putin doua ori inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Am avut si eu un LC4 640. Nu era modelul Adv, era Enduro. Distractiva mobra, doar ca la 10k am schimbat un culbutor in conditiile in care n-am chinuit-o sub nicio forma. Mi se pare cam aiurea ca desfaci un astfel de motor doar la 10k. Nu stiu cum o fi 690-ul, poate o fi mai rezistent motorul, dar daca mi-as mai lua KTM ma voi gandi de cel putin doua ori inainte. Eu nu l-am impins sa isi achizitioneze un KTM, nici nu am spus ca sunt bune sau proaste, dar daca tot o face, si vrea unul, mai bine sa-l ia din start cat mai adventure cu putiinta, pt ca toate addon-urile costa foarte mult, nemaivorbind ca poate gasi unele SH cu destul de putini km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Eu n-am zis asta niciodata, ca este suprema pe off-road. Eu am zis ca fata de una de strada, are clar NISTE capacitati off-road. Si asta stie oricine. Cristache chiar a dovedit cu niste poze foarte concludente atunci. Faptul ca unii inteleg greu limba materna sau ca pot vedea totul doar in forma extrema (ca off-road inseamna neaparat modul extrem, cele mai complicate obstacole, noroaie, santuri si eventual obligatia sa te murdaresti ca porcu' din cap pana in picioare), ca unii au o capacitate intelectuala mai redusa sau anumite frustrari, sau ca unora le place mult sa posteze pe forum fara sa aiba vreun aport, dar doar ca sa mai spuna cate o prostie sau intriga, e cu totul altceva. Un bun exemplu este si aceasta afirmatie a ta... Jignesti gratuit in conditiile in care nu ma cunosti. "Redus" esti tu tovarasul co-forumist. Postul meu era unul la obiect. Ti-am mai zis si pe alt topic pentu autism exista medicamente: trateaza-te. Pentru snobismul tau jalnic nu prea. Consideri ca ai capacitati intelectuale dezvoltate ca pupi in coor marca BMW? Te consideri superior membrilor care au motociclete mai ieftine? Imi provoci greata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) De dimineata ma tot uit la ktm 690 Adventure R.. alexandruflorin aici de pe forum are una de noua, merge de rupe, are vreo 20.000 si ceva de mii numai pe coclauri, fara nici o problema..si baiatul se da bine.. am mers si eu cu ea, e nervoasa, are acceleratia cam on/off, nu prea dozabila..eu o vad o varianta excelenta ptr un supermoto. ptr intrebari al subiect: http://www.motocicli...lexandruflorin/. off-topic. florin.radu - n-ai cu cine, chill-out Editat Octombrie 17, 2012 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Eu nu l-am impins sa isi achizitioneze un KTM, nici nu am spus ca sunt bune sau proaste, dar daca tot o face, si vrea unul, mai bine sa-l ia din start cat mai adventure cu putiinta, pt ca toate addon-urile costa foarte mult, nemaivorbind ca poate gasi unele SH cu destul de putini km. Pai nici eu nu l-am impins sa nu-si ia Doar am povestit o patanie de-a mea care poate fi o problema singulara a modelului in cauza. Cum am mai spus, intr-adevar mobra asta e foarte distractiva. Dar....... Poate sunt eu putin prea pretentios, dar de la o mobra enduro-touring astept macar 100k fara mari probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 de la o mobra enduro-touring astept macar 100k fara mari probleme... cam mari asteptarile, sincer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) De dimineata ma tot uit la ktm 690 Adventure R...suna bine... 150kg, 66HP, viteza max. peste 160km/h, suspensii WP cursa 250mm, accesorii pt adventure, schimb ulei la 10.000 km...si fiabila dupa cum ai noroc...unii nu au avut nicio problema, pe cand altii, numai probleme...(advrider) si eu am facut aceeasi greseala cand am spus ca as merge pe KTM 690R care nu este adventure(am vrea noi) este Enduro si are sanse sa devina Adventure cu ceva investitii.... si da, as risca un pic cu fiabilitatea si vibratiile pentru suspensii+CP+6 trepte+greutate redusa pentru un 700cc http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=qbOp2YMucic exact cat ai nevoie pt. un adventure..... Editat Octombrie 17, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Jignesti gratuit in conditiile in care nu ma cunosti. "Redus" esti tu tovarasul co-forumist. Postul meu era unul la obiect. Ti-am mai zis si pe alt topic pentu autism exista medicamente: trateaza-te. Pentru snobismul tau jalnic nu prea. Consideri ca ai capacitati intelectuale dezvoltate ca pupi in coor marca BMW? Te consideri superior membrilor care au motociclete mai ieftine? Imi provoci greata. Nu te-am jignit, nu-mi place si nu vreau sa jignesc, cu atat mai mult pt. niste discutii copilaresti pe forum; doar am enumerat niste posibilitati (din cauza carora ies discutii stupide), insa vad ca tu ai ales singur una. Acum zici ca nu te cunosc dar parca alta data tu ai sugerat ca ne-am fi cunoscut candva. In contextul de fata, minti cand spui ca tu ai postat la obiect; eu nu am comentat postul tau ci doar ultimul paragraf in care ai facut adresa la mine (deci, tu ai si fost cel care a provocat). Nu stiu de unde ai dedus tu "snobismul jalnic", eu insa nu te-am facut pe tine "sarac" sau altcumva. Daca am ceva, am cu cei care comenteaza aiurea, in niciun caz nu judec oamenii pe motiv ca au posibilitati mai reduse. Nici eu nu sunt un "bogat", ce am, am pentru ca muncesc, nu-mi pica din cer. Oricum, roata se poate intoarce oricand in viata, pentru oricine. Referitor la pupatul in coor BMW, n-am negat nciodata ca apreciez foarte mult marca asta pt. tot ceea ce ofera (sunt multe aspecte incontestabile) dar este mult mai trist sa fii Gica-contra tot timpul doar ca tu nu ai marca asta (indiferent din ce motiv). sa fii sanatos si sa-ti treaca greata ca viata e scurta si e pacat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Interesant. Eu nu cunosc pe nimeni sa fi facut asa. Oricum mie mi se pare mai logic sa te distrezi atat zilnic cat si o data pe an. e bine sa te consideri etalon (nu stii tu nu mai stie nimeni). logica ta e buna, dar idealista daca tinem cont ca se vorbea de un singur motor care sa le faca pe toate. am un coleg de munca care a schimbat de 2 ori culbutori rupti pe 690....am vazut ca p-asta din 2013 il lauda ca e mai fiabil....or fi adus ceva schimbari majore ca pe hartie n-arata rau. suruburile tot asa des trebuie verificate/ stranse si ca la celelalte ktm pe modelul 690? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 18, 2012 Autor Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) @Angi...nu ma interesaza sa ma tina 100.000km...nu ma dau nici 10.000 pe an... Dupa cum am mai spus cu ktm-ul e la noroc...unii au avut probleme, altii nu... Intradevar si eu am citit ca 690 asta nou ar fi mai bun...si se poate adventuriza usor...handguarduri, inaltatoare, sa, inca un rezervor,protectie motor...samd... Khk, te rog sa nu mai apari pe topicul asta daca nu ai ceva de zis la obiect...pentru balacareala si improscare cu cacao ai PM...multumesc. Editat Octombrie 18, 2012 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 cam mari asteptarile, sincer... Depinde de mobre. Stiu mai multe cazuri dar unul e al unei persoane hai sa zicem mai cunoscute. Lisa ( http://www.2ridetheworld.com/ ) avea acum cativa ani cu Dakarul 150k, fara reparatii majore. Si asta in conditiile de real adv. Colebatch avea 100k tot cu Rotax iar cand l-a desfacut pentru verificari motorul era ca nou. Repet, depinde de la ce mobre ai asteptari. @Angi...nu ma interesaza sa ma tina 100.000km...nu ma dau nici 10.000 pe an... In cazul asta, ori ca alegi 640 ori ca alegi 690, in mod cert te vei distra copios. Cum am mai spus, cu 640-ul pe care l-am avut m-am distrat foarte bine la vremea respectiva. Poate si datorita carburatorului care livra puterea instant. Imi dadea senzatia de cal naravas. Singura chestie ar fi ca EU nu as pleca cu mobra asta departe. Si aici sper sa nu-mi sara toti KTM-istii in cap, e doar o opinie personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 daaa, ktm-ul e nasol, SA NU VA LUATI! cati din cei cu patanii l-au luat nou??? aaaa niciunul, l-au luat sh dupa ce l-a intretinut altcineva pe genunchi... pai cum sa nu pice DACA intentionati sa achizitionati un ktm trebuie sa stiti ca au fost gandite ca motoare de curse care necesita o ingrijire mai atenta dar asta doar pentru a iti putea oferi acea senzatie minunata de te pishi pe tine de placere... culbutori rupti, hmm se intampla, a schimbat si axa?... mda, e cam scump, lasa ca il carpim nitel si merge ca la xt-u a tinut o vesnicie, e drept ca nu tragea cum trage portocala dar asta uita s-o afirme multi. n-am ramas in padure niciodat cu ktm-ul, porcaria m-a scos la liman de fiecare data. 640-ul este un motor indestructibil daca ai grija de el si nu te zgarcesti la reparatii. merge si cu diesel, prost dar merge, am mers eu. o sa apara in curand o poza cu bordul unui adventure la 99.999km mai are putin de bagat ca era la vreo 95.000 )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 o sa apara in curand o poza cu bordul unui adventure la 99.999km mai are putin de bagat ca era la vreo 95.000 )) Al lui Radu, banuiesc. e bine sa te consideri etalon (nu stii tu nu mai stie nimeni). Mai citeste o data. Am zis cu nu stiu eu, nu ca nu exista. Nu este acelasi lucru. Sigur, fiecare intelege ce vrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Definitia fiabilitatii o detine fiecare in felul lui. Pt mine 100000 km doar cu consumabile si reglaje, schimbate si facute la timp si de calitate. Pt un motor tunat din fabrica, cum este cazul KTM, care este dotat si cu zambet permanent in casca, putem fi mai ingaduitori, mai ales daca iese frecvant de pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) Corect... Si mai mult aici nu este vorba de un touring cu care faci peste 20-30mii/an. Raportat la competitie ai alternativa reviziilor la ore de functionare sau intradevar singurul competitor real bmw xc care are cateva minusuri majore dar castiga la fiabilitate si confort (insa si aici discutabil avand in vedere 6 trepte si CP) Editat Octombrie 18, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 cati din cei cu patanii l-au luat nou??? aaaa niciunul, l-au luat sh dupa ce l-a intretinut altcineva pe genunchi... pai cum sa nu pice Eu l-am luat la 5000. Plm, era ca-n tipla. Motor nedesfacut, nimic. Era ca nou. Se auzea si mergea perfect. Cum am mai spus, la 10.000 clancanea culbutorul. De la 5 la 10mii am schimbat de doua ori uleiul si nici n-am tras de mobra cum faceti voi pe la concursuri. Am mers ca amatorul facand "enduro" peisagistic. Mie nu mi se pare ok si nici n-as incadra reparatia asta la capitolul intretinere. Tine cont de faptul ca atat cat am avut mobra aia eram indragostit de ea. Cum ai zis si tu, aveam mereu zambetul pe buze. Nu sunt un anti-KTM (chiar ma gandesc ca poate in viitorul indepartat voi lua din nou un KTM, poate un 690, dar n-as pleca cu el departe). Pur si simplu am povestit istoria mobrei aleia cat a stat la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 @Angi...nu ma interesaza sa ma tina 100.000km...nu ma dau nici 10.000 pe an... Dupa cum am mai spus cu ktm-ul e la noroc...unii au avut probleme, altii nu... Intradevar si eu am citit ca 690 asta nou ar fi mai bun...si se poate adventuriza usor...handguarduri, inaltatoare, sa, inca un rezervor,protectie motor...samd... Superba motocicleta iar specificatiile sunt de vis. Cam fara concurent as spune. Dupa primele ture sunt convins sa nu o sa te intereseze daca pica ceva la ea. KTM-urile sunt "ready to race" din fabrica sunt facute sa te distrezi si sa nu fie plictisitoare. iar la sub 10000km pe an se merita din plin. Si eu daca faceam sub 10000km/an aveam KTM. Daca faci si plimbari doar pe asfalt, ca sa o menajezi, nu ar strica pe langa asta sa existe si o motocicleta de strada la tine in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 singurul competitor real bmw xc care are cateva minusuri majore dar castiga la fiabilitate si confort P-asta de unde ai scos-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.