Sari la conținut

Postări Recomandate

De azi posed un 1150GSA din 2002. Foarte misto mobra.

 

Hai sa pun si o poza.Asta este: rezervor de 30 litri. OMFG!A costat exact 8500 EUR. L-am dat pe Gondor si pe Helga plus 2000 EUR. Pe asta o sa-l cheme Murgu :rolleyes:

1504429122hf8.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multzam. Adevarul e ca urasc coburile. Si topcase. I'm riding light! De fiecare data cand am ocazia. Astea erau pe mobra cand am luat-o. Nu puteam sa-i zic omului,nu-mi trebe geamantanele :rolleyes:

Poate candva,vreodata,cine stie,sa-mi iau niste alu. Slabe sperante insa. Nu-mi plac :nono: Doar daca se sparg astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are 30.000 km , e din 2002 si are cam toate bunaciunile pe ea (ABS,heated grips,ecranel Touratech,protectie cilindri). Ce vreau sa-i pun totusi este o bara Touratech (rezervorul este urias si in caz ca dau cu el de pamant il zgariu clar). Am mers cu ea cam 10 km si ca o concluzie este ca merge bine. Este inalta (insa nu prea inalta,stau cam cu juma' de talpa jos) si daca nu ma pot acomoda,comand saua joasa de la BMW (mai joasa cu fo 4-5 cm).

Am sa tin minte chestia cu geamantane de textil.Mi se pare si mie o idee buna. Insa in general,mie nu-mi plac geamantanele pe mobre :rolleyes:

Am luat-o din Volendam (drept pentru care in ziua aia am facut cam 400 km cu 2 mobre , ca sa le vada ala ). Aia de pe ruta Rotterdam-Volendam cred ca s-au plictisit de mine. Fu frig,da' asta e! Chestia este ca acum cu economia proasta poti negocia binisor (500-1000 EUR) mai ales daca vii cu banul jos. Deci daca astuia ii dadeam 8000 eur cash in mana,nici nu mai comenta. In fine.Io-s multumit de dealul facut. Am dat Honda cu mai mult decat o luasem :nono:. Ce chestii face o carpa si un sters intensiv de 10 minute :lool:

A,si inca o chestie acum,mi-a ramas o singura mobra -> cheltuieli mai mici lunare (asigurari si taxe). Plus ca primul check am sa il fac pe la 40.000 km. Pana atunci zic ca s-au cam amortizat cei 2000 eur. Evident,benzina sa ai ;). SI cat mai ieftina!

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are 30.000 km , e din 2002 si are cam toate bunaciunile pe ea (ABS,heated grips,ecranel Touratech,protectie cilindri). Ce vreau sa-i pun totusi este o bara Touratech (rezervorul este urias si in caz ca dau cu el de pamant il zgariu clar). Am mers cu ea cam 10 km si ca o concluzie este ca merge bine. Este inalta (insa nu prea inalta,stau cam cu juma' de talpa jos) si daca nu ma pot acomoda,comand saua joasa de la BMW (mai joasa cu fo 4-5 cm).

Am sa tin minte chestia cu geamantane de textil.Mi se pare si mie o idee buna. Insa in general,mie nu-mi plac geamantanele pe mobre :nono:

 

 

Nu-ti recomand bara de la tt, nu difera prea mult de cele originale de bmw, care sint o porcarie.Ca si protectiile de cilindri de altfel.

Daca vrei bare de protectie adevarate, ia-ti Hepco&Beker, sint foooarte eficiente, spun din proprie experienta.Combinate cu protectiile pt cil de la tt isi fac treaba perfect.Gasesti la ei si protectie pt rezervor, dar nu prea ai cum sa ajungi cu rezervorul jos, motocicleta sta pe cilindri(protectii) si pe ghidon cind e jos, rezervorul e greu de dat de pamint.

Eu am reusit sa-l zgirii doar cind a ajuns motocicleta cu rotile in sus, la propriu.Si am luat ceva trinte spectaculoase cu ea.

Altfel, felicitari pt mobra.

Si ca sa fiu si rautacios, ce ti-ai mai luat adv daca nu-ti plac cutiile de al si vrei sa mergi mai mult fara geamantane??Ca mobra asta, eu personal ,nu o vad bine altfel.

:rolleyes:

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deh,gusturi,ce sa zic :rolleyes:

Oricum,merci pentru sfatul cu H&B. Ma re-orientez deci. Nu-mi plac cutiile pentru ca eu merg in fiecare zi cu mobra iar 20 km x 2 ii fac doar printre coloane de masini,camioane & shit. Cutiile alea doar ma enerveaza (cum de altfel ma enerveaza si astea negre). Merg cu rucsacul in spinare unde imi incap toate,inclusiv laptopul. La drum lung probabil ca e alta poveste insa tot nu sunt convins ca imi trebuie altele decat alea de textil. In fine. Vom vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am frecat un cruiser prin oras timp de un an. Apoi inca juma' de an un Sabre. GS in teorie ar trebui sa iasa mai mult la pascut decat astea doua. Asa ca go for it!. BTW,nu merg prin oras cu el. Prin orase merg cu metroul/tramvaiul etc. Printre coloane trec cand sunt pe autostrada. Acolo sunt ambuteiaje de 10-20 km intr-o zi normala de lucru. Ca fapt divers,cele mai multe mobre ce le vad prin ambuteiaje sunt 1150RT si 1200GS :P

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri, m-am plimbat cu un R 1200 RT. Nea' Radu a binevoit sa mi-l dea vre'o suta de kilometrii. Am dat o fuga pana la Turnu Magurele si inapoi singurel.

La sfarsitul plimbarii ............ ORGASM TOTAL !

 

 

P.S. Cea din poza, este mobra in cauza ! :P

 

Super motor RT-ul... pt drum lung. Super confort, frane, motor, posibilitate de bagaje, suspensii etc.

Insa pt mers mult in oras nu mi s-a parut prea indicat, prea masiv; dar normal, nu le poti avea pe toate si este si chestie de obisnuinta!

 

BMW-ist convins nea' Radu al tau? Vad o casca Systemhelm 5 si in spate, dupa mobra verde, o geaca StreetGuard2... banuiesc ca el este...

 

 

De azi posed un 1150GSA din 2002. Foarte misto mobra.

 

Hai sa pun si o poza.Asta este: rezervor de 30 litri. OMFG!A costat exact 8500 EUR. L-am dat pe Gondor si pe Helga plus 2000 EUR. Pe asta o sa-l cheme Murgu :ok:

 

Nu-mi vine sa cred... ai dat-o pe Helga? Am crezut ca este love forever... Va potriveati... si casca ta... :D

 

S-o plimbi sanatos pe cea noua!

Nu stiam ca 1150ADV nu are crash-bar deloc...

 

 

 

Ce nu imi place la RT moderne este franele legate intre ele. Ajuta enorm frana de picior cand faci un "U" turn.

 

Aici nu prea inteleg... io stiu ca frana fata le actioneaza pe amandoua (cee ce mi se pare ok) iar cea spate a ramas la fel, independenta. Gresesc?

 

 

intr-adevar 1200rt este cel mai nou, cel mai scump, cel mai frumos desi asta e chestie de gusturi personale, cel mai tehnologizat dintre rt-uri dar de aici si pina la a spune ca 1150 rt este ok si 1100 rt este ca o balena e cale lunga!

Sunt total de acord ca diferenta intre RT 1100 si 1150 nu este asa mare, in nici un caz cu "balena", gabaritul fiind cam identic. Diferenta dpdv optic cu adevarat o face farul care la 1100 isi arata din plin varsta din pacate iar la 1150 pare clar altceva.

Insa dpdv tehnic/tehnologic este normal, tot in avantajul lui 1150. Motorul este putin mai rafinat, viteza a 6-a (ca tot vb de touring si distante) are un aport important pt turatie/consum, comenzile mutate pe ghidon la 1150 etc.

 

Ce nu sunt de acord cu tine Florian (valabil si pt Luigi) ca nu toti pun atata suflet intr-un motor, nu au atatea cunostinte tehnice, pricepere si conditii sa le repare singuri. Ma refer aici la ideea ca un motor de 100.000km abia a facut rodajul sau ca 1100 prin simplitatea lui este neaparat si cel mai bun. E ca si cum toti ne-am dori Golf2 sau Mercedes Cobra ca au fost cele mai bune/fiabile masini... dar vrem sa mai si evoluam. Si motorul care a facut 100.000 cu siguranta incepe sa-si arate uzura in multe alte locuri (ex: frane, electrica, pompe, etansari, cardan etc etc).

Si eu sunt inca in categoria 1100 dar recunosc clar ca intentionez sa-mi iau ceva mai nou/modern, mai ales dupa ce am avut norocul sa pot testa cam toate modelele noi BMW iar diferenta este foarte mare. Si am un feeling ca si voi cand veti avea ocazia veti face "saltul" la un model urmator. Nu poti spune Florian ca nu iti place mult 1200 al lui Daniel, gresesc?

In toate intervine si aspectul economic/financiar, normal, si fiecare stie cat poate sau cat este dispus sa investeasca intr-o moto.

Mai dau un singur exemplu, unde Luigi deja a patit-o din pacate: o moto veche nu va fi despagubita de RCA din pacate, chiar daca tu investesti bani buni in ea.

 

Vlad :lol:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Nu-mi vine sa cred... ai dat-o pe Helga? Am crezut ca este love forever... Va potriveati... si casca ta... :lol:

 

2.S-o plimbi sanatos pe cea noua!

Nu stiam ca 1150ADV nu are crash-bar deloc...

 

3.Aici nu prea inteleg... io stiu ca frana fata le actioneaza pe amandoua (cee ce mi se pare ok) iar cea spate a ramas la fel, independenta. Gresesc?

 

Vlad :P

 

1.Am dat-o. Mi-era mila de cromul ei.Daca o plimbam o zi trebuia sa o curat cand veneam acasa. La Murgu pot sa uit cateva saptamani :ok:

2.Mai, o fi avut crash bar insa poate i s-au dat jos si asa a ajuns la mine. Nu ma deranjeaza deloc pentru ca deja ma uit de niste H&B

3.1150RT cu care m-am dat eu avea franele legate. Daca franam cu frana spate,punea frana si roata fata (cam cu aceeasi intesitate cu roata spate,nu te gandi ca pune frana ca si cu maneta fata) ceea ce este destul de nasol intr-o curba stransa unde eu folosesc mereu frana spate. La Kaprun m-am dat cu 1200RT si tind sa cred ca a ramas la fel (nu sunt sigur) din moment ce intr-un ac de par de pe traseul de test am calcat doar frana spate si se pare ca si roata fata a franat. Am intrat intr-un voblaj violent (care mai degraba se datora 80% vitezei cu care am luat curba insa mi s-a parut ceva ciudat la frana aia) din care am iesit cu mult noroc. Repet,nu stiu exact cum sta faza la 1200RT,e posibil sa ma insel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mai dau un singur exemplu, unde Luigi deja a patit-o din pacate: o moto veche nu va fi despagubita de RCA din pacate, chiar daca tu investesti bani buni in ea.

 

Nu stiu de unde ai informatia asta!

Un motor vechi va fi despagubit la fel ca unul nou,tinind cont evident de uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De azi posed un 1150GSA din 2002. Foarte misto mobra.

 

Hai sa pun si o poza.Asta este: rezervor de 30 litri. OMFG!A costat exact 8500 EUR. L-am dat pe Gondor si pe Helga plus 2000 EUR. Pe asta o sa-l cheme Murgu :P

1504429122hf8.jpg

 

 

SUPER motor, Budd!

 

Sa-l stapanesti sanatos!

Editat de Calin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve la toti, cum zic tunarii!

In sfarsit am si eu motocicleta, BMW F560. Daca il stiti pe Ali Baba atunci stiti si motocicleta. Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se recicleaza intre noi. Acum trebuie sa-i fac ITP-ul, aveti idee in Bucuresti, sectorul 2 unde se poate face? (de ce sectorul 2? nu m-am urcat in sa de aproape un an, vreau ceva mai langa casa, si da, am dat search dupa "ITP moto", ca sa nu fiu incepator nesuferit din prima, si am gasit o gramada de articole care nu aveau legatura, in special cele de la vanzari).

Hai merci, ca sa zic asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt total de acord ca diferenta intre RT 1100 si 1150 nu este asa mare, in nici un caz cu "balena", gabaritul fiind cam identic. Diferenta dpdv optic cu adevarat o face farul care la 1100 isi arata din plin varsta din pacate iar la 1150 pare clar altceva.

Insa dpdv tehnic/tehnologic este normal, tot in avantajul lui 1150. Motorul este putin mai rafinat, viteza a 6-a (ca tot vb de touring si distante) are un aport important pt turatie/consum, comenzile mutate pe ghidon la 1150 etc.

 

Ce nu sunt de acord cu tine Florian (valabil si pt Luigi) ca nu toti pun atata suflet intr-un motor, nu au atatea cunostinte tehnice, pricepere si conditii sa le repare singuri. Ma refer aici la ideea ca un motor de 100.000km abia a facut rodajul sau ca 1100 prin simplitatea lui este neaparat si cel mai bun. E ca si cum toti ne-am dori Golf2 sau Mercedes Cobra ca au fost cele mai bune/fiabile masini... dar vrem sa mai si evoluam. Si motorul care a facut 100.000 cu siguranta incepe sa-si arate uzura in multe alte locuri (ex: frane, electrica, pompe, etansari, cardan etc etc).

Si eu sunt inca in categoria 1100 dar recunosc clar ca intentionez sa-mi iau ceva mai nou/modern, mai ales dupa ce am avut norocul sa pot testa cam toate modelele noi BMW iar diferenta este foarte mare. Si am un feeling ca si voi cand veti avea ocazia veti face "saltul" la un model urmator. Nu poti spune Florian ca nu iti place mult 1200 al lui Daniel, gresesc?

In toate intervine si aspectul economic/financiar, normal, si fiecare stie cat poate sau cat este dispus sa investeasca intr-o moto.

Mai dau un singur exemplu, unde Luigi deja a patit-o din pacate: o moto veche nu va fi despagubita de RCA din pacate, chiar daca tu investesti bani buni in ea.

 

Vlad :P

 

 

 

Din punctul meu de vedere R 1200 RT este net superioara la toate capitolele fata de modelele precedente ( 1100 si 1150 RT).

Ah..., ca este si foarte scumpa in comparatie cu predecesoarele, este foarte adevarat, chiar mult mai scumpa.

Poate din acest motiv unii dintre noi ne amagim ca modelele vechi sunt mai bune decat cele noi. Total gresit , dar , deh ..., tehnologia costa; nu vreau sa supar pe nimenii, dar asta-i adevarul.

Nu cred ca exista printre noi vreunul care ar dispune de banii necesari achizitiei unui model nou si ar opta totusi pentru un model vechi. Sa fim seriosi... .

Cum spunea si Vlad, cred ca aspectul financiaro/economic primeaza inca la noi si din pacate o sa primeze mult timp si de acum inainte. Si e normal sa fie asa.

 

Cat despre achizitia colegului nostru @Budd, nu pot decat sa-l felicit si sa-i doresc multe momente fericite alaturi de Murgu. :lol:

Editat de marele alb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara discutie 1200 RT este si se simte mai usoara ca 1150 RT. M-am plimbat cu amandoua. Imi plac amandoua. Mi-as lua doar una daca as avea bani de dat pe mobre : 1200. Insa nu mi-ar parea rau sa iau 1150 pe bani (mult) mai putini. Ca o constatare totusi, R1200RT cu care m-am dat eu la Kaprun se vedea clar ca-i harjaita si bagata in toate picioarele si gropile. Suna "rulata". Adica m-am dat cu bimmere mai vechi care sunau mai bine :P

Depinde mult si de proprietar,cat de mult are grija de ea si daca face toate reviziile corect si la timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=2

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1

Unde este diferenta aia monstruoasa de pret?

Chiar crezi ca daca ai dat o palarie e bani pe noul RT acesta este mai grozav decit modelul vechi(1150rt)?

Nu te lasa amagit de ESA,sei incalzite si alte fite-utile dealtfel-ca idee,diferenta de kilograme intre vechiul si noul model este de vreo 25-30 kilograme..de unde crezi ca s-au dus astea?

Nu cumva din carenele care acum sunt foita de tigare,din cadrul subtire..unde cea mai mica trinta inseamna dauna totala,din jugul din tabla ambutisata(cel putin la 1200 GS asa este..)..

Nu mai pun la socoteala electronica..intra si citeste rewiew-uri pe net despre fiabilitate,intreaba in service si vezi raportul problemelor intre 1200 si 1150.

Nu gindi ca te-a costata mult si neaparat este mai bun.

Spui ca tehnologia costa..este foarte adevarat..intra cu ea in service pentru probleme si ai sa vezi CIT te costa!!

Mai rapid,mai agil,asta este altceva,dar nu mai fiabil..

Si nici mai frumos..dar asta este parerea mea si stii cum este cu gusturile!

Crede-ma ,daca am sa am banii necesari am sa-mi iau 1150RT..

Sanatate..

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man,nu vreau sa stric petrecerea dar daca ai cazut si cu 1150 tot dauna totala se cheama la carene. Si fac pariu ca-s mai scumpe. Modelele alea nu prea se pot echivala corect. 1200 are de 10 ori mai multi km. Nu ca ar conta 40k la un boxer,dar in cazul asta prost e ala care da 10 mii coco pe un 1150 cand poa' sa dea aceeiasi bani pe un 1200.

Gata,hai sa terminam discutia asta,fiecare isi ia ce poate,atata timp cat e un boxer :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ,daca am sa am banii necesari am sa-mi iau 1150RT..

Sanatate..

Luigi Vicol

 

Exact asta spuneam si eu in postul anterior.

La aspectele economico / financiare faceam referire. La cat ne permitem sa investim intr-un motor.

Iti respect parerea, dar raman totusi la a mea: 1200 este mult peste 1150 sau 1100, chiar daca are carenele alea mai subtiri, chiar daca are multa electronica, chiar daca... .

Despre saua incalzita si ESA iti spun doar atat: SUNT DE VIS, si imi ofera confortul de care am nevoie.

Multumesc,

Daniel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve la toti, cum zic tunarii!

In sfarsit am si eu motocicleta, BMW F560. Daca il stiti pe Ali Baba atunci stiti si motocicleta. Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se recicleaza intre noi. Acum trebuie sa-i fac ITP-ul, aveti idee in Bucuresti, sectorul 2 unde se poate face? (de ce sectorul 2? nu m-am urcat in sa de aproape un an, vreau ceva mai langa casa, si da, am dat search dupa "ITP moto", ca sa nu fiu incepator nesuferit din prima, si am gasit o gramada de articole care nu aveau legatura, in special cele de la vanzari).

Hai merci, ca sa zic asa.

 

http://www.adi-star.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=2

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1

Unde este diferenta aia monstruoasa de pret?

Chiar crezi ca daca ai dat o palarie e bani pe noul RT acesta este mai grozav decit modelul vechi(1150rt)?

Nu te lasa amagit de ESA,sei incalzite si alte fite-utile dealtfel-ca idee,diferenta de kilograme intre vechiul si noul model este de vreo 25-30 kilograme..de unde crezi ca s-au dus astea?

Nu cumva din carenele care acum sunt foita de tigare,din cadrul subtire..unde cea mai mica trinta inseamna dauna totala,din jugul din tabla ambutisata(cel putin la 1200 GS asa este..)..

Nu mai pun la socoteala electronica..intra si citeste rewiew-uri pe net despre fiabilitate,intreaba in service si vezi raportul problemelor intre 1200 si 1150.

Nu gindi ca te-a costata mult si neaparat este mai bun.

Spui ca tehnologia costa..este foarte adevarat..intra cu ea in service pentru probleme si ai sa vezi CIT te costa!!

Mai rapid,mai agil,asta este altceva,dar nu mai fiabil..

Si nici mai frumos..dar asta este parerea mea si stii cum este cu gusturile!

Crede-ma ,daca am sa am banii necesari am sa-mi iau 1150RT..

Sanatate..

Luigi Vicol

 

Eu nu vad deloc corecta comparatia intre un motor de numai 4400km (din ultimul an de fabricatie si oferit de un dealer serios, care poate da si garantie) cu un motor de 40.000km, oferit de un particular.

Am facut si eu o cautare, ca si criterii max. 20.000km si sa nu fie primul an de fabricatie (eu asa as cauta pt mine) si am vazut ca este o diferenta in medie de 3500-4000euro. Daca este mult sau putin, fiecare apreciaza cum crede. Insa diferenta asta se va recupera in mare parte la revanzare.

Info: diferenta de greutate la gol este de exact 20kg conform catalogului.

Apoi, care este "mai bun"... ce inseamna "mai bun"? Pt tine mai fiabil si mai simplu si economic de intretinut... pt altii mai modern, mai dotat, mai puternic, mai usor, cu tehnologie mai noua, mai putine vibratii, alta imagine, placerea de a avea modelul cel mai nou etc.

Ajungem la aceleasi criterii de departajare: cel financiar si cel de gusturi... dar cel din urma se mai schimba odata cu cu primul.

 

 

 

Mai dau un singur exemplu, unde Luigi deja a patit-o din pacate: o moto veche nu va fi despagubita de RCA din pacate, chiar daca tu investesti bani buni in ea.

 

Nu stiu de unde ai informatia asta!

Un motor vechi va fi despagubit la fel ca unul nou,tinind cont evident de uzura.

 

imi pare rau daca fac o confuzie... eu asa ramasesem cu impresia, inclusiv de la tine, ca in cazul cand moto este mai veche de 10 ani se recupereaza o suma mica de la asigurare.

Si totusi, chiar tu spui ca in functie de vechime... deci, vorbim de procente, nu? Asadar, cu cat mai vechi, cu atat recuperezi mai putin din valoarea ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am luat doua exemple aleatorii,daca te uiti ai sa vezi ca mai sunt inca sase/sapte unde diferenta nu este mai mare de maxim 2500 euro,hai 3000...

Oricum,comparatia este fortata,pentru ca un 1150 RT la vremea lui costa tot atat cit costa cel nou acum..in jur de 16.000euro..

Preturile sunt cam pe acolo,dar sunt alte tehnologii si fite adugate..

Cum am spus..foarte bune si alea..

Precizezi ca sunt DOAR 20 kilograme diferenta.

La o masina de 1500 kilograme este in regula,dar la un motor de 260 kg sa scoti 20 kilograme mi se pare enorm.

Intreaba-te si cu ce compromisuri si ai sa gasesti raspunsul..

Daca tie iti convine sa risti sa-ti cada motorul de pe cric si sa fie de dauna totala,este in regula..

Acum glumesc,dar orice trinta mai severa acolo duce..de ce?

Economie la materiale..

Nu-mi explica,ca sunt alte materiale ca nu te cred,diferenta de productie intre ele nu este de 50 ani.

Prin mai bun eu inteleg totul,dar ma refer in special la fiabilitate..si masinile noi sunt mai performante si fitoase decit modelele vechi,dar nu sunt mai bune(fiabile)in niciun caz..

Normal,conteaza foarte mult venitul pe care il ai,daca as avea bani cu lopata nu m-ar interesa cit de fiabil este ultimul model,l-as cumpara ca este trendy,apoi dupa un an l-as da la buy back si tot asa..

In felul asta nu m-ar interesa si nu as sti ca noile modele au o gramada de belele cu electronica/diferential,etc. vis-a-vis de 1150RT,nu?

Despre asigurari..ca tot ai adus vorba de mine..eu am dat pe el 4950 euro in 2006.Acum imi iau dauna totala la el si 4700 euro(fiind incadrat la bun)+ramin si cu epava pe care imi mai iau bani din piese sau o dau cu totul asa cum este(tot pe bani).

Logic ca fiind mai veche recuperezi mai putin,dar o cumperi tot cu mai putin.

Procentual este cam acelasi lucru,difera sumele..

Sper ca m-ai inteles acum..

Bafta.

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor, pana una alta recomand cu incredere niste protectii textile pentro ploaie, vant si frig; cu manere incalzite merg la fix.

 

 

arata ceva de genu

 

post-22404-1226654753_thumb.jpgpost-22404-1226654759_thumb.jpgpost-22404-1226654765_thumb.jpg

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...