Dan Cata Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Sweet Darian le-a facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 O intrebare pt posesorii de RT 1100. A reusit careva sa fixeze un GPS, walkie-talkie sau detector radar undeva pe bord ( ar prinde bine o poza ) ? M-am invartit cu florin aseara pe langa motor si nu a venit nici o idee stralucita. La 1200 GS s-au asezat de zici ca-s de-acolo, dar la al meu ...pauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinbarbone Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) Sweet Darian le-a facut? Da,da,el Editat Februarie 11, 2010 de florinbarbone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 O intrebare pt posesorii de RT 1100. A reusit careva sa fixeze un GPS, walkie-talkie sau detector radar undeva pe bord ( ar prinde bine o poza ) ? M-am invartit cu florin aseara pe langa motor si nu a venit nici o idee stralucita. La 1200 GS s-au asezat de zici ca-s de-acolo, dar la al meu ...pauza. ..pt gps ai nevoie de un suport care de obicei se livreaza impreuna cu aparatul si se poate fixa de sticla ceasului turometru! ...walkye talkye se fixeaza de echipamentul tau, undeva intr-un buzunar extern sau de cureaua de la pantaloni deoarece firul care duce la casti si la microfon in 99% din situatii este f scurt! ..pt detectorul radar, ori folosesti un sistem improvizat pe baza de scai-uri ori folosesti suportul de la un telefon care are ventuza si il prinzi de sticla de la ceasuri.. ori folosesti un tankbag si pur si simplu il tii sub folia primului etaj al acestuia!.. ..atentie!!!..in afara de romania detectoarele astea sunt complect interzise, exista tari(elvetia) unde nici macar sa detii unul nu ai voie, nici macar in bagaje!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 variantele astea le-am folosit pana acum, atat ca tineam GPS in tankbag nu pe ceasuri. Dar vazand ce frumos s-au incadrat la 1200GS am zis sa incerc si la asta... . Iar detectorul de radar il tin strict pt romania si cei iesiti la "mica ciupeala". In afara merg regulamentar, in RO se mai intampla sa am 10 km/h in plus si sa ma intrebe amicii de sanatate. Pe moto n-am luat nici un radar, cu masina in 12 ani am luat 4 radare, cea mai mare viteza fiind de 74. Deci nu-s un pericol public dar prefer sa nu ma tina din drum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 11, 2010 Admin Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) http://www.complete-your-bmw.de/images/Sho...aubeispiele.pdf http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLan...;prodid=1250606 http://www.wunderlich.de/Online-Shop/R850-...vi-Motomedia/5/ Elegant si practic, nu te complici cu tiganeli.. Editat Februarie 11, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) Salutare! Din intamplare am gasit oferta asta la un dealer BMW din sudul Germaniei: http://www.bmw.ams-gmbh.com/gmb/gmb_frames...;Hersteller=BMW R1100 RT din '96 cu numai 32.000km, carte service si garantie 1 an (nu stiu daca valabila si in Ro), cu ABS, manere incalzite, coburi etc. Nu am nici un amestec, doar daca interesesaza pe cineva. Mi s-a parut pretul ok pt un RT cu km astia. Vlad ps: vad ca nu se deschide linkul direct, alegeti doar la "Modell" R1100RT (e numai unul) apoi click pe "suchen". Editat Februarie 11, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Februarie 11, 2010 Autor Share Postat Februarie 11, 2010 sau mai este varianta asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Am vazut suport de masina prins direct pe sticla vitezometrului, insa nu stiu cat de bine tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) Salut, Ma intereseaza daca poti faca touring pe un BMW K1200S? Adica ii pun cutii, ii schimb parbrizul, dar pozitia ramane prea incomoda (aplecata) pentru 600 km/zi timp de mai multe zile? Ati vazut, ati testat? As vrea un touring in 4 cilindri. La categoria "touring" avem: F800ST (nu-mi place ghidonul care nu e drept si pozitia e cam aplecata. E bicilindru) K1200-1300GT (cred ca este un pic cam mare si greu, in rest indeplineste toate conditiile) R1200RT (mult prea mare si greu, bicilindru) K1200LT (imens). In concluzie, daca nu ma inteleg la marime/greutate cu un K1200GT ar trebui sa ma uit la alta marca? Editat Februarie 11, 2010 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Salut, Ma intereseaza daca poti faca touring pe un BMW K1200S? Adica ii pun cutii, ii schimb parbrizul, dar pozitia ramane prea incomoda (aplecata) pentru 600 km/zi timp de mai multe zile? Ati vazut, ati testat? As vrea un touring in 4 cilindri. La categoria "touring" avem: F800ST (nu-mi place ghidonul care nu e drept si pozitia e cam aplecata. E bicilindru) K1200-1300GT (cred ca este un pic cam mare si greu, in rest indeplineste toate conditiile) R1200RT (mult prea mare si greu, bicilindru) K1200LT (imens). In concluzie, daca nu ma inteleg la marime/greutate cu un K1200GT ar trebui sa ma uit la alta marca? incearca un 1200 rt totusi o sa ramai surprins cat de usor este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Ma intereseaza daca poti faca touring pe un BMW K1200S? Adica ii pun cutii, ii schimb parbrizul, dar pozitia ramane prea incomoda (aplecata) pentru 600 km/zi timp de mai multe zile? Ati vazut, ati testat? As vrea un touring in 4 cilindri. La categoria "touring" avem: F800ST (nu-mi place ghidonul care nu e drept si pozitia e cam aplecata. E bicilindru) K1200-1300GT (cred ca este un pic cam mare si greu, in rest indeplineste toate conditiile) R1200RT (mult prea mare si greu, bicilindru) K1200LT (imens). In concluzie, daca nu ma inteleg la marime/greutate cu un K1200GT ar trebui sa ma uit la alta marca? Esti cam haotic, nu prea stii ce vrei. Daca 800ST sau K1200S sunt incomode, clar trebuie sa alegi RT sau GT. Bugetul este chiar asa indiferent, daca optezi de la F800ST la K1300GT? Da, se poate face touring pe K1200S, este o motocicleta sport-touring. In catalogul Motorrad are 4p din 5 la capitolul "touring"; normal, nu este pur-touring, ca nu este RT sau GT... parbriz mai mare parca da, exista, dar cutiile trebuiesc puse cele originale care arata foarte bine (sunt variabile ca volum), altele cred ca ar arata hidos. Daca vrei o pozitie mai relaxata, ia in calcul K1200R Sport, e si mai ieftin s.h. si pozitia mai dreapta; tehnic aproape identic. F800ST este de asemenea Sport Touring; ghidonul este insa destul de drept, dintr-o singura bucata (spre deosebire de "sora" F800S); este o motocicleta foarte buna, indicata mai mult pt cei cu o statura ceva mai mica, foarte economica, motor excelent, foarte manevrabila, transimisie prin curea. Aceeasi situatie cu cutiile laterale (identice cu cele de K1200S/R). Se gaseste usor la s.h. cu km putini, 2008/09, cu dotari si pret foarte bun (in jur de 7000 euro in Germania). Ma surprinde ca nu prea are succes in Romania. K1200/1300GT este excelent pentru touring insa destul de scump; greutatea nu se simte. Daca nu te intelegi cu marimea, F800ST... R1200RT este cam "balena" dar foarte manevrabil pentru cum arata; tehnica este de top iar la capitolul touring, imbatabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) Va multumesc pentru raspunsuri. Eu nu sunt chiar haotic, am o lista scurta de conditii. Vreau o moto: -Sub 270 kg la plin -Ghidon drept (nu semighidoane), pozitie apropiata de cea dreapta in sa -4 cilindri, cu ABS -Carenat si cu parbiz inalt astfel incat vantul sa fie aruncat peste casca -Sa undeva la 780-800 mm (aici nu e o problema, cumpar lowering kit) -Peste 90 Nm (cuplul ma intereseaza mai mult decat puterea) Asta e tot. Sincer, nu tin neaparat sa iau BMW, dar e marca unde am gasit modelele cele mai apropiate de cerinte. khk - mersi ca ai raspuns, banuiam ca tu stii cam toate modelele si ai intuit bine, ceea ce vreau eu este echivalentul modern al vechiului K1200RS. Din pacate asa ceva nu mai exista in oferta BMW sau a altui producator. Intr-o fraza - vreau unde model cat mai asemanator cu K1200RS, dar de fabricatie moderna si cu ESA daca se poate Ce optiuni am? Hai sa presupunem de dragul discutiei ca nu exista limitare de buget. Pana la urma daca te indragostesti de un model exista finantare, exista SH, exista strans banii timp 1-2 ani, se rezolva. In acest moment am un Bandit GSF 650 SA cu care pot merge in oras foarte bine si am facut Romania-Olanda si retur cu bagaje si pasager, dar as dori parbriz mai inalt, carenaj si mai multe "gizmos" - suspensiile avansate de la BMW de exemplu. Editat Februarie 12, 2010 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianminzu Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Salut. De cateva zile ma tot uit la F800ST, si sincer imi place, dar nu cunosc foarte multe decat ce am gasit pe net, la noi am vazut ca nu il au. Am citit cu cateva posturi in urma ceva consideratii. Intrebarea este daca are careva, si daca poate da cate va informatii, manevrabilitate, comportament pe serpentine. Pe mine ma intereseaza pt. drumuri lungi, cu o greutate de 130-160 kg (eu am 100). Momentan am un Suzuki gsxf 750, care are 230 kg gol, iar f800st are 170 gol. Va multumesc, si poate voi intra si eu in grupul POSESORILOR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Asta se face pentru tarile civilizate unde exista o lege clara si mai ales politisti non-retarzi care aplica legile, pentru incepatori. Asadar, daca ai dreptul sa conduci peste 25kw, este legal. Aici subscriu 100%... Da, puterea este redusa la 25kw/34ps electronic; .....De asemenea aceste schimbari trebuiesc facute si in acte. Reducerea puterii nu se face electronic ci mecanic cu "remapare" electronica (resetare computer bord). Pe clapeta de acceleratie se pot monta : varianta 1 , piesa cu cod BMW :13547654888 -este o piesa ce permite o anumita cursa a clapetei de acceleratie(cursa mare) sau varianta 2 ,piesa cu cod BMW : 13547653277 - restrictioneaza cursa clapetei , asadar limiteaza mecanic la 25Kw si 6000 rpm Inlocuirea acestei piese ,vezi foto , pozitia 4 ,se face relativ simplu ,piesa poate fi comandata la ABV ,este vreo 7 euro. Atentie la suruburile de prindere ,sunt cu imbus hexagon (cheia trebuie sa fie cu gaura centrala) Daca initial motorul a fost restrictionat la 25Kw ,desi scoaterea limitarii se face simplu ,nu vad pe cineva in Romania sa mearga iar la RAR ,politie, etc ..pentru actualizare talon..iar cum in Romania sunt "foarte" multe standuri de verificare cuplu /putere (Dino-run?)... va urez succesuri multe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Reducerea puterii nu se face electronic ci mecanic cu "remapare" electronica (resetare computer bord). Pe clapeta de acceleratie se pot monta : varianta 1 , piesa cu cod BMW :13547654888 -este o piesa ce permite o anumita cursa a clapetei de acceleratie(cursa mare) sau varianta 2 ,piesa cu cod BMW : 13547653277 - restrictioneaza cursa clapetei , asadar limiteaza mecanic la 25Kw si 6000 rpm Inlocuirea acestei piese ,vezi foto , pozitia 4 ,se face relativ simplu ,piesa poate fi comandata la ABV ,este vreo 7 euro. Atentie la suruburile de prindere ,sunt cu imbus hexagon (cheia trebuie sa fie cu gaura centrala) Daca initial motorul a fost restrictionat la 25Kw ,desi scoaterea limitarii se face simplu ,nu vad pe cineva in Romania sa mearga iar la RAR ,politie, etc ..pentru actualizare talon..iar cum in Romania sunt "foarte" multe standuri de verificare cuplu /putere (Dino-run?)... va urez succesuri multe ! Nu inteleg ce are a face remaparea cu resetarea, sunt 2 lucruri diferite, nu? Din ce am intles eo din poza, ca sa ii scoti limitarea trebuie doar inlucuita piesa #4 cu una care sa permita o cursa mai lunga la acceleratie. Surubul ala se numeste torx: Un fel de rahat cu apa rece... nu inteleg de ce nu era bun imbusu (allen key)... Torxu' e mult mai putin "effective" ca i se indoaie mult mai usor capetele si la surub si la cheie... nu inteleg care e rostul lui... ca sa te faca sa cumperi truse de scule in plus? Pe langa asta, s-a mai introdus incau un fel de torx, cu gaura in mijloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 salut cu respect petoata lumea. caut sa cumpar un bmw R 850 R ( varianta naked; cheala ) dar nu gasesc ....in schimb am gasit un anunt despre un R 1100 RS.....din 1998, 60000 km la 2800 eur. neavand pe cine sa intreb apelez si eu la cunoscatori cu niste intrebari: - ce poate sa aibe nashpa mobra asta ( cica e nerulata in tara )? - cat de comod/incomod e cu ea in oras ( adica 99% din timpul meu calare ) - are radiatoarele de ulei ? - cam cat consuma in oras la ...10 la ora si/sau bara la bara ? merci frumos si scuzati deranjul. Mesaj completat edit nu ma lasa asa ca dau reply; iata cam ce ma intereseaza: http://www.moto.it/moto-usate/bmw/r-850-r/...tml?msg=2376778 varianta RS carenata are si ea radiatoarele alea ? thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 salut cu respect petoata lumea.caut sa cumpar un bmw R 850 R ( varianta naked; cheala ) dar nu gasesc ....in schimb am gasit un anunt despre un R 1100 RS.....din 1998, 60000 km la 2800 eur. neavand pe cine sa intreb apelez si eu la cunoscatori cu niste intrebari: - ce poate sa aibe nashpa mobra asta ( cica e nerulata in tara )? - cat de comod/incomod e cu ea in oras ( adica 99% din timpul meu calare ) - are radiatoarele de ulei ? - cam cat consuma in oras la ...10 la ora si/sau bara la bara ? merci frumos si scuzati deranjul. Mesaj completat edit nu ma lasa asa ca dau reply; iata cam ce ma intereseaza: http://www.moto.it/moto-usate/bmw/r-850-r/...tml?msg=2376778 varianta RS carenata are si ea radiatoarele alea ? thx. 850 e acelasi lucru la greutate / volum ca si 1100, doar ca cursa pistonului e mai scurta. Toate boxerele au radiator de ulei, r-urile au 2 laterale, restul au in fata unul singur. De verificat... sa vezi la roata spate daca are joc, sa o pui in a 2-a si sa tragi brusc de gaz sa vezi daca scapa pinioanele in cutie... Is cam bulletproof mobrele astea, deia imi plac asa de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) caut sa cumpar un bmw R 850 R ( varianta naked; cheala ) dar nu gasesc ....in schimb am gasit un anunt despre un R 1100 RS.....din 1998, 60000 km la 2800 eur. neavand pe cine sa intreb apelez si eu la cunoscatori cu niste intrebari: - ce poate sa aibe nashpa mobra asta ( cica e nerulata in tara )? - cat de comod/incomod e cu ea in oras ( adica 99% din timpul meu calare ) - are radiatoarele de ulei ? - cam cat consuma in oras la ...10 la ora si/sau bara la bara ? Nu vad de ce ai vrea sa cumperi un 850 in loc de 1100; este la fel de grea, consuma la fel, costa cam la fel, insa ai putere mai mica: pierzi 10cp dar mai ales cuplul este mai mic cu 20 Nm. Orice ai lua, ia neaparat cu ABS; in primul rand este foarte util, apoi, daca nu are, scad considerabil sansele de revanzare. Majoritatea au manere incalzite; important ar fi sa aiba si coburii originali (cum are cea din linkul tau), eventual si un parbriz. In general sunt motoare foarte fiabile, nu ar trebui sa aiba probleme majore. In ciuda greutatii, este o motocicleta usor de manevrat, inclusiv in oras, atentie doar la latime (motor). Radiatoarele da, sunt de ulei. Consumul ar trebui sa fie probabil in jur de 8-9 doar in oras/aglomerat, cca 5 in afara. Acel RS cu 2800 suna prea bine; dotari (ABS, manere incalzite, coburi orig. etc) la banii aia ar fi bine daca totul este ok in rest. Insa mi-a zis cineva ca a vrut sa ia un RS dar ca era nu stiu ce cu actele (de fapt era alt an, ceva din Italia parca) si nu stiu ce alte ciudatenii, nu stiu daca este acelasi, asadar atentie sporita. Mesaj completat varianta RS carenata are si ea radiatoarele alea ? Asa cum a zis si Dan mai sus, toate au radiator, deci si RS; insa la RS este sub far, ascuns sub carena. Fata de R, RS are carena foarte buna pt vant/ploaie, pe de alta parte relativ scumpa in caz ca patesti ceva. Alte diferente: se regleaza si amortizorul fata, are 90 cp (in loc de 80), ghidonul tip sport, mai adaptata pt touring, majoritatea au si FID (display cu ceas, treapta viteza, temp. ulei si nivel benzina), parbriz si ghidon reglabil, saua si manetele reglabile (cred ca si la R). Editat Februarie 12, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 12, 2010 Admin Share Postat Februarie 12, 2010 Salut, Ma intereseaza daca poti faca touring pe un BMW K1200S? Adica ii pun cutii, ii schimb parbrizul, dar pozitia ramane prea incomoda (aplecata) pentru 600 km/zi timp de mai multe zile? Ati vazut, ati testat? As vrea un touring in 4 cilindri. La categoria "touring" avem: F800ST (nu-mi place ghidonul care nu e drept si pozitia e cam aplecata. E bicilindru) K1200-1300GT (cred ca este un pic cam mare si greu, in rest indeplineste toate conditiile) R1200RT (mult prea mare si greu, bicilindru) K1200LT (imens). In concluzie, daca nu ma inteleg la marime/greutate cu un K1200GT ar trebui sa ma uit la alta marca? Absolut toate modelele pe care le-ai enumerat tu sunt mari si grele. Pina te urci pe ele. Cred ca un 1200RT este ceea ce cauti, chiar daca este boxer si suna a tractor. Daca ai sa mergi citiva km pe unul ai sa te indragostesti pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Asa cum a zis si Dan mai sus, toate au radiator, deci si RS; insa la RS este sub far, ascuns sub carena.Fata de R, RS are carena foarte buna pt vant/ploaie, pe de alta parte relativ scumpa in caz ca patesti ceva. Alte diferente: se regleaza si amortizorul fata, are 90 cp (in loc de 80), ghidonul tip sport, mai adaptata pt touring, majoritatea au si FID (display cu ceas, treapta viteza, temp. ulei si nivel benzina), parbriz si ghidon reglabil, saua si manetele reglabile (cred ca si la R). Amortizorul fata e reglabil la toate, mai exact cat de comprimat sa fie arcul; diferenta de cuplu si cai e data mai mult de raportul FD decat de cutie, insa si cutiile sunt diferite intre gs, rs, rt (rt are aceeasi cutie cu rs, dar sigur is diferite de gs); RID nu au toate r850/1100r-urile, cred ca e mai probabil sa nu aiba decat sa aiba, oricum, ai deja mufa pentru el si se poate cumpara apoi si monta, e plug&play; manerele is ca la rs si rt; saua la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) Absolut toate modelele pe care le-ai enumerat tu sunt mari si grele. F800ST nu este nici mare nici greu. In nici un caz comparat cu celelalte. Mesaj completat Amortizorul fata e reglabil la toate, mai exact cat de comprimat sa fie arcul; esti sigur? din cate stiu RT (1100/1150) nu are; m-ai facut curios si o sa ma uit si al altele R, GS etc. De ex la RS nu a fost sigur de la inceput, parca din 1997. Editat Februarie 12, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Absolut toate modelele pe care le-ai enumerat tu sunt mari si grele.Pina te urci pe ele. Cred ca un 1200RT este ceea ce cauti, chiar daca este boxer si suna a tractor. Daca ai sa mergi citiva km pe unul ai sa te indragostesti pe loc. F800ST - 209 Kg la plin K1300S - 254 Kg la plin K1300GT - 288 Kg la plin R1200RT - 259 Kg la plin Mi se pare ciudat ca o sportiva precum K1300S este aproape cat mastodontul R1200RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 manerele is ca la rs si rt; la cine "is" ca la rs si rt? tu te referi la mansoanele de cauciuc? ghidonul la RS este tip sport (2 bucati) si se poate regla in 4 directii; la R (ca despre el era vorba) nu cred ca ai ce regla, e ghidon clasic. RT tot din 2 bucati dar nu stiu daca sau ce se regleaza. Mesaj completat Mi se pare ciudat ca o sportiva precum K1300S este aproape cat mastodontul R1200RT. R1200RT este practic un R1200R (223kg la plin) cu carene "umflate" si parbriz urias... deci, 25kg diferenta este ok. (am exagerat putin dar tehnic sunt identice) La K1200/1300S s-a umblat cat s-a putut la greutate pt latura sportiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) multumesc mult tuturor !! maine ar trebui sa ma duc sa vad jucaria; e un albastru cobalt tare - e un dealer moto da nu zic de care e vorba sa nu iasa discutii aiurea. "toate au radiator".......pai n-ar trebui sa se vada ?? eu credeam ca numai R 850 e singurul model care are radiator dintre cele cu motor boxer...... Editat Februarie 12, 2010 de intrusu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.