rob_debruce Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Arunci banii degeaba pe baterie noua. Nu aia e rezolvarea la problema ta cu ABS, daca invarte bine si porneste motorul usor, altceva tre mesterit la abs, releul... Daca is -20 de grade afara si porneste motorul, ai si abs Daca tii tu neaparat... este un tip ce aduce exide cu gel. Pret bun, calitate si mai buna. Insa te tine 2 ani max si iar iti da eraoa re abs-ul... deci ar trebui mesterit Dan Cata Dane, multam fain pt raspuns...am zis de baterie pt ca am masurat-o si stiu ca este slaba..de releu habar n-am dar dupa ce o inscriu (luna viitoare) daca ai timp si chef sa-ti arunci o privire, bag o plimbare pana la Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Ti se pare ca porneste greu fata de alte boxere? Cum ai masurat-0? Daca scade sub 10V la pornire, ala e singuru caz in care as schimba-o eu, si daca as simti-o ca nu mai are vlaga in ea, altfel... chiar nu are sens. A, si... pe a mea scrie ca a nu se monta dupa 07/2007. Deci are minim 4 ani. EXIDE cu gel de la bmw. Daca tii neaparat, userul fortec de pe forum trimite exiduri cu jel in tara la preturi imbatabile Nu am nici o legatura cu el, nici un motiv sa ii fac reclama sau asa, dar am auzit de bine de el si daca omu e serios, de ce sa nu il promovam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 31, 2011 Admin Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) Daca stii sigur ca bateria este de vina si vrei alta te pun in legatura cu un user pe forum, care si-a cumparat acum patru zile de la aceiasi baieti din Zalau(Fortec aici pe forum)baterie noua cu gel, de BMW, de 19 amperi. El are 1150RT si a crezut ca are bateria defecta, a luat-o pea asta si dupa aia a constatat ca bateria lui nu avea nimic, avea un consumator care ii halea curentul. Pe asta noua vrea sa o dea. Din ce mi-a spus a dat pe ea 350 lei. Daca esti interesat da-mi PM si te pun in legatura, tu-ti rezolvi problema si el isi recupereaza banii, sa fie treaba treaba Ca idee, o Varta identica , cu gel, costa 700 lei..la Bavaria mi-este si groaza sa intreb. Editat Iulie 31, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Daca stii sigur ca bateria este de vina si vrei alta te pun in legatura cu un user pe forum, care si-a cumparat acum patru zile de la aceiasi baieti din Zalau(Fortec aici pe forum)baterie noua cu gel, de BMW, de 19 amperi. El are 1150RT si a crezut ca are bateria defecta, a luat-o pea asta si dupa aia a constatat ca bateria lui nu avea nimic, avea un consumator care ii halea curentul. Pe asta noua vrea sa o dea. Din ce mi-a spus a dat pe ea 350 lei. Daca esti interesat da-mi PM si te pun in legatura, tu-ti rezolvi problema si el isi recupereaza banii, sa fie treaba treaba Ca idee, o Varta identica , cu gel, costa 700 lei..la Bavaria mi-este si groaza sa intreb. Ti-am trimis si un PM..multumesc mult. Dan, masurarea s-a facut la pornire si am avut 8,4 v. Nu a pornit greu dar scaderea asta am atribuit-o nefunctionarii ABS'ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Nu... bateria e un element in instalatia electrica facut ca sa iti dea un consum foarte ridicat pentru un interval scazut de timp, cum e cazul in care ai porni mobra, dand la demaror. Atunci trece un curent foarte mare prin firele alea groase, de genul a 160A daca nu ma insel... Ce sa zic, ia bateria ca sa te stii linistit si cand ai vreme da o fuga pana la CJ si facem injineria cu releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Nu... bateria e un element in instalatia electrica facut ca sa iti dea un consum foarte ridicat pentru un interval scazut de timp, cum e cazul in care ai porni mobra, dand la demaror. Atunci trece un curent foarte mare prin firele alea groase, de genul a 160A daca nu ma insel... Ce sa zic, ia bateria ca sa te stii linistit si cand ai vreme da o fuga pana la CJ si facem injineria cu releul. Am priceput multumesc inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 (editat) Exista, ca piese de schimb, bucsi pentru electromotor? Era cam zgomotos ... l-am dat jos si am gasit bucsa din fata plecata de la locul ei si bineinteles uzata neuniform. @L.U.V, in urma cu cateva zeci de pagini, ti-ai redat luciul tobei .... Cum? Multumesc. Editat August 1, 2011 de GorG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Numa chiar bucsa nu, numa daca nu faci una din bronz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 1, 2011 Admin Share Postat August 1, 2011 Am cumparat de pe ebay.de o solutie care curata tobele si elementele cromate. Aceeiasi solutie o gasesti si pe louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 THX Gabi , stii de pe undeva niste cote exacte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 THX Gabi , stii de pe undeva niste cote exacte? Dupa cum iti ziceam, nu exista asa ceva. Meri cu ele in mana sa le masoare si apoi ti le face ca pe exterior sa intre fortat iar pe interior sa fie cu 2 sutimi mai larga ca si axul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 (editat) si sa fie din bronz grafitat ! Editat August 1, 2011 de petrisor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Bun gasit tuturor! Dupa indelungi cautari, intrebari, review'uri ... dupa ce v-am citit posturile, suspicios fiind datorita diferentelor de gabarit, am reusit sa iau exemplarul din imagine: Prima impresie: MINUNAT! Deocamdata, mici probleme cu manevrele pe loc, mai ales in 'marsarier' si cu coborarea de pe cricul central ... da' nu ma las! Nu dati, experienta mea consta in 3-4 mii km pe un chopper cu 715 mm seat height Sa-ti aduca numai bucurii !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Multumesc mult, la fel va doresc si voua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Ati reusit careva sa duceti aici mobra? Desi am gume bune pe ea, tot imi ramane cam 1 cm pe fiecare parte pe guma spate... La GS nu era bai ca o duceam pana in buza dar la astea de strada... efectiv mi-e frica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Cine-i tipa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Nu-i de la noi din sat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Prietenul meu meserias, lasa pe altii cu cascadoriile astea... Acolo e pista, multe ture, spatiu de siguranta cu gazon... circuit intr-un cuvant. Noi te vrem sanatos si voios printre noi! Recent am masurat gumele tale noi si am vazut ca sunt mult mai bombate ceea ce ar cere o aplecare de cca. 20 grade pt a ajunge la margine (in buza}si daca le compari cu modele mai vechi vezi ca alea nu sunt asa de bombate. Cine stie ce injinerie e p-acolo. Serios, la masuratoarea cu cm flexibil se vede ca michelinurile au mai multi cm banda de rulare(transversal). Eu nu am facut decat sa culc o roata demontata pana pe buza aceea a cauciucului si m-am linistit. Tot de Michelin, fireste! Editat August 3, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Rezolvat cu bucsa electromotorului. Am gasit o carcasa de Valeo de pe un Opel si i-am 'extras' bucsa ... Daca se considera util, aici gasiti bucsi + cote pentru electromotor --- Valeo D6RA75 (modelul pentru 1100 RT) sau OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Rezolvat cu bucsa electromotorului. Am gasit o carcasa de Valeo de pe un Opel si i-am 'extras' bucsa ... Daca se considera util, aici gasiti bucsi + cote pentru electromotor --- Valeo D6RA75 (modelul pentru 1100 RT) sau OEM. AH, chiar, eu am electromotor de la un Opel pe al meu GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Dezmembrez BMW K1200RS din 99...tel 0726925787 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) Ati reusit careva sa duceti aici mobra? Desi am gume bune pe ea, tot imi ramane cam 1 cm pe fiecare parte pe guma spate... La GS nu era bai ca o duceam pana in buza dar la astea de strada... efectiv mi-e frica La mine cam 0,5 cm, dar nah... al meu e Reise - Sportler... Editat August 4, 2011 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 8, 2011 Autor Share Postat August 8, 2011 (editat) Am simtit la 1100 meu ca trage mai bine cand nu e cald motorul decat cand se incalzeste . Stiti oare de ce? E normal? Poate fi de vina bemzina? Mentionez ca balansul nu de mult a fost reglat. Relantiul la cald e la 1100 rpm, la rece 1000 rpm.Bujiile sunt noi(NGK iridium). Atat ca peste 3000 de rpm trepideaza un pic motorul dar e ok inca. Editat August 8, 2011 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Calculatorul mobrei tine cont de mai multi senzori, printre care: hall, TPS, senzorul de temp aer, senzorul de temp ulei, senzor de presiune atmosferica, ala e in motronic ascuns. Cand e rece imbogateste amestecul si de aia ti se pare tie ca trage mai bine, nu atat de bine cat rotund. La vibratii... pot fi multe. Totusi are 2 cilindri diametral opusi, nu poate sa mearga ca un goldwing... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 salut, poate intereseaza pe careva: cutii si topcase bmw r 1100 r (merg si pe 850) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.