Sari la conținut

Postări Recomandate

Arunci banii degeaba pe baterie noua. Nu aia e rezolvarea la problema ta cu ABS, daca invarte bine si porneste motorul usor, altceva tre mesterit la abs, releul... Daca is -20 de grade afara si porneste motorul, ai si abs :D

 

Daca tii tu neaparat... este un tip ce aduce exide cu gel. Pret bun, calitate si mai buna. Insa te tine 2 ani max si iar iti da eraoa re abs-ul... deci ar trebui mesterit ;)

 

Dan Cata :)

Dane, multam fain pt raspuns...am zis de baterie pt ca am masurat-o si stiu ca este slaba..de releu habar n-am dar dupa ce o inscriu (luna viitoare) daca ai timp si chef sa-ti arunci o privire, bag o plimbare pana la Cluj. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ti se pare ca porneste greu fata de alte boxere? Cum ai masurat-0?

Daca scade sub 10V la pornire, ala e singuru caz in care as schimba-o eu, si daca as simti-o ca nu mai are vlaga in ea, altfel... chiar nu are sens.

 

A, si... pe a mea scrie ca a nu se monta dupa 07/2007. Deci are minim 4 ani. EXIDE cu gel de la bmw. Daca tii neaparat, userul fortec de pe forum trimite exiduri cu jel in tara la preturi imbatabile ;) Nu am nici o legatura cu el, nici un motiv sa ii fac reclama sau asa, dar am auzit de bine de el si daca omu e serios, de ce sa nu il promovam?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca stii sigur ca bateria este de vina si vrei alta te pun in legatura cu un user pe forum, care si-a cumparat acum patru zile de la aceiasi baieti din Zalau(Fortec aici pe forum)baterie noua cu gel, de BMW, de 19 amperi.

El are 1150RT si a crezut ca are bateria defecta, a luat-o pea asta si dupa aia a constatat ca bateria lui nu avea nimic, avea un consumator care ii halea curentul.

Pe asta noua vrea sa o dea.

Din ce mi-a spus a dat pe ea 350 lei.

Daca esti interesat da-mi PM si te pun in legatura, tu-ti rezolvi problema si el isi recupereaza banii, sa fie treaba treaba :makeout:

Ca idee, o Varta identica , cu gel, costa 700 lei..la Bavaria mi-este si groaza :yikes: sa intreb.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stii sigur ca bateria este de vina si vrei alta te pun in legatura cu un user pe forum, care si-a cumparat acum patru zile de la aceiasi baieti din Zalau(Fortec aici pe forum)baterie noua cu gel, de BMW, de 19 amperi.

El are 1150RT si a crezut ca are bateria defecta, a luat-o pea asta si dupa aia a constatat ca bateria lui nu avea nimic, avea un consumator care ii halea curentul.

Pe asta noua vrea sa o dea.

Din ce mi-a spus a dat pe ea 350 lei.

Daca esti interesat da-mi PM si te pun in legatura, tu-ti rezolvi problema si el isi recupereaza banii, sa fie treaba treaba :makeout:

Ca idee, o Varta identica , cu gel, costa 700 lei..la Bavaria mi-este si groaza :yikes: sa intreb.

 

Ti-am trimis si un PM..multumesc mult.

 

Dan, masurarea s-a facut la pornire si am avut 8,4 v. Nu a pornit greu dar scaderea asta am atribuit-o nefunctionarii ABS'ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu... bateria e un element in instalatia electrica facut ca sa iti dea un consum foarte ridicat pentru un interval scazut de timp, cum e cazul in care ai porni mobra, dand la demaror. Atunci trece un curent foarte mare prin firele alea groase, de genul a 160A daca nu ma insel...

 

Ce sa zic, ia bateria ca sa te stii linistit si cand ai vreme da o fuga pana la CJ si facem injineria cu releul. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu... bateria e un element in instalatia electrica facut ca sa iti dea un consum foarte ridicat pentru un interval scazut de timp, cum e cazul in care ai porni mobra, dand la demaror. Atunci trece un curent foarte mare prin firele alea groase, de genul a 160A daca nu ma insel...

 

Ce sa zic, ia bateria ca sa te stii linistit si cand ai vreme da o fuga pana la CJ si facem injineria cu releul. ;)

Am priceput :cheers: multumesc inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista, ca piese de schimb, bucsi pentru electromotor? Era cam zgomotos ... l-am dat jos si am gasit bucsa din fata plecata de la locul ei si bineinteles uzata neuniform.

 

@L.U.V, in urma cu cateva zeci de pagini, ti-ai redat luciul tobei .... Cum? :)

 

post-51760-0-91021400-1312218607_thumb.jpg

 

Multumesc.

Editat de GorG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

THX Gabi :D , stii de pe undeva niste cote exacte?

Dupa cum iti ziceam, nu exista asa ceva. Meri cu ele in mana sa le masoare si apoi ti le face ca pe exterior sa intre fortat iar pe interior sa fie cu 2 sutimi mai larga ca si axul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun gasit tuturor!

 

Dupa indelungi cautari, intrebari, review'uri ... dupa ce v-am citit posturile, suspicios fiind datorita diferentelor de gabarit, am reusit sa iau exemplarul din imagine:

 

post-51760-0-06393400-1311696235_thumb.jpg

 

Prima impresie: MINUNAT!

Deocamdata, mici probleme cu manevrele pe loc, mai ales in 'marsarier' si cu coborarea de pe cricul central ... da' nu ma las!

Nu dati, experienta mea consta in 3-4 mii km pe un chopper cu 715 mm seat height :)

 

Sa-ti aduca numai bucurii !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati reusit careva sa duceti aici mobra?

 

436621447_tQ3dn-M.jpg

 

Desi am gume bune pe ea, tot imi ramane cam 1 cm pe fiecare parte pe guma spate... La GS nu era bai ca o duceam pana in buza dar la astea de strada... efectiv mi-e frica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenul meu meserias, lasa pe altii cu cascadoriile astea... Acolo e pista, multe ture, spatiu de siguranta cu gazon... circuit intr-un cuvant.

Noi te vrem sanatos si voios printre noi!

Recent am masurat gumele tale noi si am vazut ca sunt mult mai bombate ceea ce ar cere o aplecare de cca. 20 grade pt a ajunge la margine (in buza}si daca le compari cu modele mai vechi vezi ca alea nu sunt asa de bombate. Cine stie ce injinerie e p-acolo.

Serios, la masuratoarea cu cm flexibil se vede ca michelinurile au mai multi cm banda de rulare(transversal).

Eu nu am facut decat sa culc o roata demontata pana pe buza aceea a cauciucului si m-am linistit.

 

Tot de Michelin, fireste!

post-57095-0-46815000-1312379601_thumb.jpg

post-57095-0-56354000-1312379613_thumb.jpg

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvat cu bucsa electromotorului. Am gasit o carcasa de Valeo de pe un Opel si i-am 'extras' bucsa ...

 

Daca se considera util, aici gasiti bucsi + cote pentru electromotor --- Valeo D6RA75 (modelul pentru 1100 RT) sau OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvat cu bucsa electromotorului. Am gasit o carcasa de Valeo de pe un Opel si i-am 'extras' bucsa ...

 

Daca se considera util, aici gasiti bucsi + cote pentru electromotor --- Valeo D6RA75 (modelul pentru 1100 RT) sau OEM.

AH, chiar, eu am electromotor de la un Opel pe al meu GS :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati reusit careva sa duceti aici mobra?

Desi am gume bune pe ea, tot imi ramane cam 1 cm pe fiecare parte pe guma spate... La GS nu era bai ca o duceam pana in buza dar la astea de strada... efectiv mi-e frica :)

La mine cam 0,5 cm, dar nah... al meu e Reise - Sportler... :grinbandit:

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am simtit la 1100 meu ca trage mai bine cand nu e cald motorul decat cand se incalzeste . Stiti oare de ce? E normal? Poate fi de vina bemzina?

Mentionez ca balansul nu de mult a fost reglat. Relantiul la cald e la 1100 rpm, la rece 1000 rpm.Bujiile sunt noi(NGK iridium). Atat ca peste 3000 de rpm trepideaza un pic motorul dar e ok inca.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calculatorul mobrei tine cont de mai multi senzori, printre care: hall, TPS, senzorul de temp aer, senzorul de temp ulei, senzor de presiune atmosferica, ala e in motronic ascuns.

 

Cand e rece imbogateste amestecul si de aia ti se pare tie ca trage mai bine, nu atat de bine cat rotund. La vibratii... pot fi multe. Totusi are 2 cilindri diametral opusi, nu poate sa mearga ca un goldwing...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...