Sari la conținut

Postări Recomandate

Valabil din nou. Potriveste la la 1150 RT si 850 RT

trimite mi si mie poze pe privat

chiar ma intrabam daca exista si la RT protectie rezervor cum avea GS ul.

zis_ungureanu@yahoo.com

 

multam fain dar intre timp am apelat la un baietas ce se da rotund ca face orice din plexiglas.

asa ca mi am facut la el o prelungire parbriz

nu e cine stie ce in materie de dsign dar la 30 e nu aveam pretentii prea mari.

din pacate tipului ia fost frica sa dea gauri in parbrizul original si mia dat extensia in mana

am lipito si eu cu a+b in 3 puncte dar din pacate ma certam cu gagica mea in acel moment si am lipito stramba

o sa mi aduc aminte de cearta asta cat timp o sa vad parbrizul asta in fata ochilor.lol

o sa pun poze zilele urmatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Victor, grija mare cu parbrizu ala lipit cu banda adeziva... Poate oricand sa iti zboare in mufa (Doamne fereste!) si asa iti trece prin viziera ca un cutit incins prin un calup de unt...

 

Macar ia niste suporti cu suruburi si adapteaza-i acolo, banda aia adeziva e un rahat cu apa rece! Si chiar daca imi zici ca acu ai testat ingineria, poate in timp isi pierde din proprietatile de liant...

 

Ai grija!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tobele au db-killer? pot fii omologate? cat m-ar costa o toba pentru un bmw x-challenge cu db-killer ( forma o las la aprecierea ta)

 

Salut.

Tobele au db-killer (de/montabil) si site anti zgomot.

Sitele fie le sudam noi in coturile tobei/tobelor (pentru motocicletele la care livram si coturi - aprox. 30 de modele), fie le trimitem gratuit clientului si acesta si le sudeaza acolo unde doreste pe traseul evacuarii (in cazul motocicletelor pentru care nu livram si coturi de legatura).

 

post-53825-0-80673800-1319219002_thumb.jpgpost-53825-0-62730300-1319219003_thumb.jpg

post-53825-0-82379300-1319219000_thumb.jpgpost-53825-0-03425900-1319219002_thumb.jpgpost-53825-0-49586400-1319219004_thumb.jpg

 

Nu sunt omologate.

O toba pentru X-Challenge (btw, nice bike, una dintre favoritele mele ;)) costa in functie de profilul de toba pe care doresti tu sa il montezi pe ea.

 

Preturile sunt urmatoarele:

ROTUNDE

* Ø 88 mm – 80 EURO/buc. sau 150 EURO/perechea.

* Ø 100 mm – 100 EURO/buc. sau 180 EURO/perechea.

* Ø 110 mm – 110 EURO/buc. sau 200 EURO/perechea.

 

OVALE:

* 130 EURO/buc. sau 240 EURO/perechea.

 

TRIOVALE:

* Capac standard - 130 EURO/buc. sau 240 EURO/perechea.

* Capac conic – 150 EURO/buc sau 280 EURO/perechea

 

HEXAGONALE:

* Capac de metal - 180 EURO/buc. sau 340 EURO/perechea.

* Capac de carbon – 200 EURO/buc sau 380 EURO/perechea

 

HEXAGONALE CONICE:

* Capac de metal - 160 EURO/buc. sau 300 EURO/perechea.

* Capac de carbon – 190 EURO/buc sau 360 EURO/perechea

 

Detalii si mai multe despre fiecare in parte gasesti in linkul de mai jos:

http://www.motocicli...ost__p__2974711

Daca este ceva ce nu am lamurit acolo, da te rog un PM sau mail si rezolvam.

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mă preocupă o problemă:

Motocicletele se vând mai ieftin în sezonul rece, sau e doar un mit? Nu cumva, atunci când vine primăvara, creÂşte Âşi cererea, dar Âşi oferta, putând să scadă mai mult prețul? M-au sfătuit mulți să cumpăr în această perioadă motocicletă, dar nu mi se par niÂşte prețuri aÂşa mici.

Deci, care ar fi cea mai bună perioadă de cumpărat moticiclete?

Mulțumesc!

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mă preocupă o problemă:

Motocicletele se vând mai ieftin în sezonul rece, sau e doar un mit? Nu cumva, atunci când vine primăvara, creÂşte Âşi cererea, dar Âşi oferta, putând să scadă mai mult prețul? M-au sfătuit mulți să cumpăr în această perioadă motocicletă, dar nu mi se par niÂşte prețuri aÂşa mici.

Deci, care ar fi cea mai bună perioadă de cumpărat moticiclete?

Mulțumesc!

Florin

Doresti sa achizitionezi un BMW? Ce inseamna preturi mici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Victor, grija mare cu parbrizu ala lipit cu banda adeziva... Poate oricand sa iti zboare in mufa (Doamne fereste!) si asa iti trece prin viziera ca un cutit incins prin un calup de unt...

 

Macar ia niste suporti cu suruburi si adapteaza-i acolo, banda aia adeziva e un rahat cu apa rece! Si chiar daca imi zici ca acu ai testat ingineria, poate in timp isi pierde din proprietatile de liant...

 

Ai grija!

mersi pt avertizare.

eu nu l am lipit cu banda adeziva ci cu poxilina...

eu zic ca va tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pt avertizare.

eu nu l am lipit cu banda adeziva ci cu poxilina...

eu zic ca va tine.

Te rog eu... ca sa am somn linistit noaptea, da 2 gauri in ele si asigura cu 2 suruburi sau ceva... Poxilina e ceva dur cand se usca, nu elastic ca si prelandezul, si de la vibratii, o sa se despinda! Nu stiu daca realizezi ce forte mari is pe parbriz la viteza de la 50 la ora in sus... Fa un test daca nu ma crezi si vezi cum trage motorul cu parbrizul lasat jos si cum trage cu el ridicat sus, la viteza, nu in oras ;)

 

Daca tot ai incercat sa faci ceva mai ieftin, macar fa-l sa fie sigur. Cum ar fi daca din cauza la cativa eur cat castigi ai avea o cicatrice pe fata sau ai orbi (din nou zic, Doamne fereste...).

 

Apropo de deflectoare, eu o sa am unul la sezonul care vine cum nu o mai vazut nimeni in Ro :D Pastrez secretul pana atunci, dar va zic ca o sa fie ceva inedit :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati bavarezi,

 

am cautat pe topic, dar nu am gasit ceva explicit despre "depozitarea" pe timpul iernii. As vrea niste sfaturi de la mai vechii posesori de boxere.

Motocicleta va fi depozitata in spatiu incalzit, va avea plinul facut. Din cand in cand, trec prin zona, si-i pun incarcatorul in priza de bricheta. Any other hints are appreciated! Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dexxter, pune pe cricul central si da-i drumul la antigel :huh: .

Mai dai si cate putin curent in baterie din cand in cand...

Maxim la 9 zile mergi si pup-o sa nu se simta neglijata :rolleyes:

Multumesc de recomandare, inca nu stiu daca e cazul sa o vand(prea sunt toate perfecte-multumesc Dan inca o data), dar stiu sigur ca mai am ceva rezerva de cash pt un model mai recent!

Daca stie cineva mna intereseaza un up-model tot BMW desigur...

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am facut un test cu k1300s , s-a terminat smecheria !!!!!

 

ma duc sa jefuiesc vre-o 2 banci.

 

ca un k1200r nu te ar face sa spargi banca.....

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=749427

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, este recomandat sa scoti antigelul iarna dintr-un RT.

Scrie si in manual.

Astea cu racirea pe aer au un antigel special, lipsit de fosfati si silicati.

Racirea cu aer afecteaza calitatea antigelului pe perioada statica, iarna. :wavey:

PS:Rob debruce, se spune ca la sfarsitul sezonului, toamna, preturile scar o idee.

Depinde de tara, in Germania preturile nu scad neam, nici daca este un metru de zapada afara.

Oricum, cea mai propice perioada este atunci cind ai portofelul plin!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Hai mai ca am glumit, de unde antigel la RT, care are racirea pe aer/ulei? :rolleyes:

Mai glumim si noi. :grinbandit:

Revenind, daca depozitezi motorul in garaj incalzit fa-i plinul ochi, cumpara(daca nu ai inca)un incarcator inteligent(40-60euro), lasa-l ATASAT PERMANENT in priza motorului sa-si faca treaba, urca mobra pe cricul central, ideal ar fi sa suspenzi si fata pe un stander sau o capra, in asa fel incat sa ai ambele roti suspendate si asta este tot.

Nu porni motorul, nu este nevoie de nimic.

Bafta.

PS:Urmeaza continuare povestirii, are mai mult farmec acum, la gura sobei :rolleyes:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta va fi depozitata in spatiu incalzit, va avea plinul facut. Din cand in cand, trec prin zona, si-i pun incarcatorul in priza de bricheta.

 

De exemplu, astia la BMW unde o las eu iarna o spala, ii cresc suplimentar presiunea in pneuri, incarca bateria o data in timpul iernii (e suficient daca sta la cald), verifica aciditatea bateriei si cam atat... sta pe cricul central, bineinteles.

Intre timp imi fac service/inspectie si ITP (se face anual).

Inainte de ridicare in primavara, reincarca bateria si refac presiunea corecta in pneuri.

 

Parerea mea este ca e suficient. Cand am vandut RS-ul bateria mea avea deja 4 sezoane si inca nu dadea semne de oboseala ingrijita asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fac eu cand pun mobra la iernat:

 

- deschid larg usa casei si o poftesc inauntru;

- dau jos bujiile incandescente ca sa nu se oxideze peste iarna(da da, alea care incalzesc benzina inainte sa dea buzna la injectoare);

- spal jaca moto (era si timpul, ultima data am spalat-o anu trecut pe vremea asta, ploile care m-au prins calare nu se pun, alea erau doar ca sa se inmoaie jegu de pe ea);

- bateria o dau jos si o umplu cu acid. Nu conteaza ca ea e cu gel, pun acolo acid, nu ca trebuie, dar sa fie...

- montez db-killer-ul, sa nu intre ceva rozatoare in catalizator;

- repar colturile la perete unde am frecat cu motoru cand l-am bagat in casa(ii destul de greu sa bagi un motor de 95 cm latime pe o usa de 80cm...);

- scot benzina din rezervor si apoi fac vid inauntru, ca sa nu fie de la ce se face condens;

- fisele demontate si rasucite pe mana, in sens trigonometric neaparat(cum te uiti din spate), altfel o sa dea scanteia pe ciclul de evacuare la primavara;

 

Cam astea imi vin acu in minte... Daca mai e ceva o sa scriu aici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fac eu cand pun mobra la iernat:

 

- deschid larg usa casei si o poftesc inauntru;

- dau jos bujiile incandescente ca sa nu se oxideze peste iarna(da da, alea care incalzesc benzina inainte sa dea buzna la injectoare);

- spal jaca moto (era si timpul, ultima data am spalat-o anu trecut pe vremea asta, ploile care m-au prins calare nu se pun, alea erau doar ca sa se inmoaie jegu de pe ea);

- bateria o dau jos si o umplu cu acid. Nu conteaza ca ea e cu gel, pun acolo acid, nu ca trebuie, dar sa fie...

- montez db-killer-ul, sa nu intre ceva rozatoare in catalizator;

- repar colturile la perete unde am frecat cu motoru cand l-am bagat in casa(ii destul de greu sa bagi un motor de 95 cm latime pe o usa de 80cm...);

- scot benzina din rezervor si apoi fac vid inauntru, ca sa nu fie de la ce se face condens;

- fisele demontate si rasucite pe mana, in sens trigonometric neaparat(cum te uiti din spate), altfel o sa dea scanteia pe ciclul de evacuare la primavara;

 

Cam astea imi vin acu in minte... Daca mai e ceva o sa scriu aici :)

 

 

cred ca ar fi daca te apuci sa faci niste modificari la intrare si asa scapi de reperat an de an :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu, astia la BMW unde o las eu iarna o spala, ii cresc suplimentar presiunea in pneuri, incarca bateria o data in timpul iernii (e suficient daca sta la cald), verifica aciditatea bateriei si cam atat... sta pe cricul central, bineinteles.

Intre timp imi fac service/inspectie si ITP (se face anual).

Inainte de ridicare in primavara, reincarca bateria si refac presiunea corecta in pneuri.

 

Parerea mea este ca e suficient. Cand am vandut RS-ul bateria mea avea deja 4 sezoane si inca nu dadea semne de oboseala ingrijita asa.

E si la noi un serviciu asemanator de anul asta, numai ca e la Brasov :(

@all: multumesc!

@Dan Cata: mwuhahaha!

 

@l.u.v: am muscat-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am zis ca celalalt este prost, probabil nu are functiile celorlalte.

Incearca cu ce ai, tot este mai bun decit nimic.

Revin la idee, ca ma paste iarna. Mi'e frica ca bulesc partea electrica cu asta. L'a folosit cineva?

Nu zic ca'l las toata iarna, dar o data pe luna l'as pune in conditiile in care agregatu' sta la cald...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai mobra aia scumpa, ia un incarcator original de la BMW (am dinala, merge super!) ca ala il lasi toata iarna pe motor conectat si are o gramada de leduri de indicare si mod de desulfatare, etc. E cam 370 RON dar stii ca nu mai ai nici o grija cu el si il poti folosi si la mobrele viitoare :)

 

Atata doar ala original ca are ceva procedura de handshake, cand il conectezi :) Adica nu il pui numa in priza si astepti, e ceva protocol de urmat, gen il legi la motor, il bagi in priza, pui contactul si apoi iei contactul si numa pe urma iti incarca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...