Sari la conținut

Postări Recomandate

Acolo sunt două aparate: unul e stație PMR, iar celălalt pentru comunicație între pilot / pasager. Oricum, acum sunt deja la @petrisor și aștept vești despre cum merg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E si nu e vrajeala.

 

Deci tu, si eu si toti cu boxer, avem un senzor de temperatura care sta pe cutia la filtru de aer, mai exact inauntru ei. Senzorul ala e practic o termorezistenta, care isi modifica valoarea ohmica odata cu temperatura. Cu cat e mai cald, cu atat ii creste rezistenta (sau invers, nu mai retin exact regimul de functionare, oricum, ai inteles ideea).

 

Acuma, motronicul (calculatorul motocicletei/CDI-ul daca vrei) tine cont de senzorul asta, ca sa stie cum sa dea amestecul. Daca e mai frig afara, normal ca baga oleaca mai multa benzina, ca sa compenseze aerul rece din admisii. Acuma tu stai si te gandesti: de ce nu ai putea sa montezi o rezistenta pe firul de semnal de la senzor? Pai nu te opreste nimic, numai ca daca adaugi o rezistenta in serie cu senzorul de temperatura, ii modifici valoarea cu o valoare liniara, adica a rezistentei aditionale.

 

Si atunci, vine omu asta cu booster plugu' si ce face? In loc la rezistenta aia fixa, o pus in dispozitivul ala o rezistenta la fel de termovariabila ca si senzorul tau de temperatura, astfel, valoarea finala nu creste liniar, ci ca si cum ai avea senzorul OEM + inca ceva.

Si atunci, iti mai imbogateste putin amestecul si tu simti ca motorul merge mai rotund, trage mai bine, etc. Dar si consuma mai mult, pentru ca nimic nu vine gratis :)

 

Deci practic, dispozitivul ala e o termorezistenta variabila care se monteaza in serie cu senzorul tau de temperatura. :) Merita? Nu stiu ce sa zic, eu mi-am facut modificarile astea din regulatorul de presiune la benzina. Sincer, mie mi se pare cam scumput pentru ce are in el... De fapt scump, nu scumput... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am studiat si eu problema.

Asa este, cum a descris Dan.

Sunt mai multe firme care vand asa ceva, intre 45 si 250 Euro..

Parerea mea ca nu se merita, nu-ti aduce vreun adaus sesizabil de putere, ci mai mult de benzina consumata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatii pentru busoane la uleiuri, daca vreti sa va luati altele si sa fiti pregatiti pe cans schimbati uleiurile:

 

M16 motor

M14 cutie

M12x1.0 grup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Sunt si eu mai recent posesor de BMW si deja m-au suparat cei de la reprezentanta (nu cei de la moto, ci cei de la Bavaria din Baneasa unde s-au mutat si motocicletele).

 

Negasind topicul asta dedicat BMW-urilor de la inceput, am inceput o discutie pe Forumul detinatorilor de Touring&Adventure.

 

Va postez si aici linkul si va rog (pe posesorii de BMW din Bucuresti mai ales - care au contact cu dealerul din Baneasa) sa il citi (cei care nu l-au citit deja), iar daca sunteti de acord cu ceea ce am scris, sa actionati in consecinta.

 

Nemultumire legata de interzicearea accesului in curtea dealerului AutoBavaria Bucuresti - Baneasa

 

 

Multumesc

Editat de unvis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mersi de intentie;

Pe aria asta ne ocupam cu sfaturi tehnice, solutii, idei.

Faptul ca lucram si in rest preferam sa invartim rotile la mobrele noastre nu prea ne mai lasa timp de alte indeletniciri notabile, cum este aceasta cu reclamatiile la Bavaria, desi motivul este realmente monstruos de serios!

Faptul ca te-au fortat sa te deplasezi pe jos cale de 25 metri pina in poarta lor, neintinzand un covor rosu mi se pare iesit din comun!

Mai ales ca, din ce am inteles, a lipsit si painea cu sare!

Merita sa aloci resursele, nervii si mare parte din timpul tau pentru a indrepta aceasta situatie..

Succes

:wave:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi, ca de fiecare data, stii doar ca "dreptatea" este undeva la mijloc. Baiatul e nemultumit pe buna dreptate, dar e la fel de adevarat ca nu merita atata energie consumata ! ;)

Numai bine si sper sa ne vedem pe drum cat de curand. Sper in maxim 4-5 zile sa ies si eu. Momentan mobra e in "pregatiri".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are sens, numai daca nu cumva ai primiti mobra cu kitul ala.

 

Un filtru de hartie e 50 ron si il schimbi la 40.000 km.

 

Nu as face schimbul. Nu castigi putere in plus sau ceva asemanator, dai numa mai multi bani de-odata; acuma asta nu ar fi o afacere proasta, cu conditia sa faci 100.000 km pe an :)

 

Salut Dan

 

nu e cam mult 40 k pt un filtru de aer de hartie? eu zic ca mai mult de 20k nu ai cum sa il tii, se impute rau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine v-am gasit!

Al meu proaspat achizitionat BMW k1200R refuza sa mai indice nivelul combustibilului,arata tot timpul gol!

Am citit pe net si se pare ca este vorba de senzorul de nivel din interiorul rezervorului,iar din cate am inteles acest senzor

buclucasi echipeaza mai multe motoare BMW!

Principala cauza a defectiunii se pare ca este corodarea acestui senzor.

Intrebarea este daca a mai patit cineva asa ceva,iar daca da cum a rezolvat problema!

Am inteles ca dupa schimbarea respectivului senzor este nevoie de calibrarea acestui,ceea ce inseamna o vizita la reprezentanta,lucru nu tocmai placut tinanad seama ca nu sunt din Bucuresti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dan

 

nu e cam mult 40 k pt un filtru de aer de hartie? eu zic ca mai mult de 20k nu ai cum sa il tii, se impute rau...

 

 

Un salut si de la mine Dane .............si poate si un raspus .

Weekend placut .

Vik.

Nu eu zic asta, asa scrie in manual. Sper sa nu zic o magarie si sa fie d fapt 20k, dar asa retin, ca ala de aer si ala de benzina se schimba la 40 de mii, numai daca nu cumva te dai in zone cu foarte mult praf, gen desert, caz in care il schimbi la 20k.

 

Salutare si bine v-am gasit!

Al meu proaspat achizitionat BMW k1200R refuza sa mai indice nivelul combustibilului,arata tot timpul gol!

Am citit pe net si se pare ca este vorba de senzorul de nivel din interiorul rezervorului,iar din cate am inteles acest senzor

buclucasi echipeaza mai multe motoare BMW!

Principala cauza a defectiunii se pare ca este corodarea acestui senzor.

Intrebarea este daca a mai patit cineva asa ceva,iar daca da cum a rezolvat problema!

Am inteles ca dupa schimbarea respectivului senzor este nevoie de calibrarea acestui,ceea ce inseamna o vizita la reprezentanta,lucru nu tocmai placut tinanad seama ca nu sunt din Bucuresti!

Pai de unde esti? Vezi ca mi-am luat o diagnoza pentru mobre BMW, detalii in semnatura. MA indoiesc ca ar fi ceva ce aia de la AB ar putea face si eu nu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca anu asta is atat de prins, incat nu am vreme nici sa respir. Da nu ii bai, ca ne intalnim in iulie la BMW camp! Acolo o sa fie distractie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu eu zic asta, asa scrie in manual. Sper sa nu zic o magarie si sa fie d fapt 20k, dar asa retin, ca ala de aer si ala de benzina se schimba la 40 de mii, numai daca nu cumva te dai in zone cu foarte mult praf, gen desert, caz in care il schimbi la 20k.

 

 

Pai de unde esti? Vezi ca mi-am luat o diagnoza pentru mobre BMW, detalii in semnatura. MA indoiesc ca ar fi ceva ce aia de la AB ar putea face si eu nu ;)

 

Sunt din Tr.Severin

Cam asta ar fi procedura conform manualului

 

(+) Replacing fuel-level sensor (-) Replacing fuel-level sensor

Remove the corrugated hose shroud from the cable.

Remove the old fuel-level sensor from the fuel tank.

The new fuel-level sensor has to be calibrated when dry.

Connect the new fuel-level sensor to the fuel-pump unit while it is removed from the fuel tank.

Connect the fuel-pump unit while still removed to the motorcycle.

 

 

Preparation for initialising/calibrating new parts

Precondition

Engine switched off.

Prop the motorcycle in such a way that it cannot move while initialisation/calibration is in progress.

Motorcycle's battery is fully charged.

 

Note Do not attempt to perform work of any other kind on the motorcycle while programming/coding are in progress.

Switch off all electrical consumers.

Attention Programming/coding is aborted if the voltage in the on-board system drops below 12.6 volts. Connect the charger to the battery.

Connect charger (No. 61 1 581) with cables (No. 61 1 582) to the battery. While initialisation/calibration is in progress, do not connect or disconnect the charger.

Connecting BMW Motorrad diagnostic system to motorcycle

Note See the Instructions for Use supplied with the Group Tester One for detailed information on initial startup, installation of the operating system, diagnosis software and hardware periphery of the GT1.

Connect the BMW Motorrad battery charger (No. 61 1 581), (No. 61 1 582) to the motorcycle.

Begin by switching on and booting the BMW Motorrad diagnostic system.

The "Start Diagnosis" screen appears

From this point on, follow the instructions issued by the BMW Motorrad diagnostic system.

 

before starting initialisation/calibration.

Start initialisation/calibration with the CIP program and follow the instructions issued by the BMW Motorrad diagnostic system.

 

 

Disconnecting the BMW Motorrad diagnostic system from the motorcycle

Close all diagnostic programs and switch off the ignition.

Disconnect the BMW Motorrad diagnostic system from the motorcycle and screw the cap onto the diagnosis plug.

Disconnect the BMW Motorrad battery charger from the vehicle.

Lower the new fuel-level sensor into the left half of the fuel tank, making sure that the clip is in the recess (detail).

Slip the cable into the corrugated hose shroud and route it to the aperture for the pump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vineri am reintrat in posesia unui l1100 lt, care a stat 1 an la Bavaria pentru RK motor(numai montat-segmenti, cuzineti, disc ambreiaj, garnituri, reparat chiulasa). In fine, au rezolvat, merge ca un motor nou. Dar acum am observat ca amrtizoarele fata scapa putin ulei si ca arcurile sint foarte moi. Intrebarea este daca sa inlocuisc arcurile sau se pot intinde si daca stiti cine poate face o reparatie de calitate sau mai bine ma duc tot la AB cind schimb uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de unde esti? Vezi ca mi-am luat o diagnoza pentru mobre BMW, detalii in semnatura. MA indoiesc ca ar fi ceva ce aia de la AB ar putea face si eu nu ;)

 

Nu prea ai ce-i face. Trebuie schimbat stripul indicator din rezervor. Nu costa mult si montatul este usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai ce-i face. Trebuie schimbat stripul indicator din rezervor. Nu costa mult si montatul este usor.

 

Intrebarea ar fi daca poate calibra noul senzor cu ajutorul testerului ce il are sau trebuie neaparat sa ajung la reprezentanta!

Din ce am citit pe net se pare ca daca-l montez fara a-l calibra,singura problema ar fi ca nu indica corect rezerva de combustibili,in rest merge!

A facut careva aceasta operatiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea ar fi daca poate calibra noul senzor cu ajutorul testerului ce il are sau trebuie neaparat sa ajung la reprezentanta!

Din ce am citit pe net se pare ca daca-l montez fara a-l calibra,singura problema ar fi ca nu indica corect rezerva de combustibili,in rest merge!

A facut careva aceasta operatiune?

Aia o poti face la reprezentanta cu diagnoza sau o pot si eu face. Practic, diagnoza care o am eu, o legi la motor, bagi benzina in el atatia litri cati vrei sa iti indice rezerva si apesi butonul de set. Despre asta poti citi si pe pagina de la GS911 ;)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal Dane .

Mare rugaminte si mare intrebare : tu taticul mobrelor ce crezi s-ar potrivi acest schimbator de Gs si pe Rt ? dupa cum se vede i-ti poti ajusta distanta intre scarita si el si m-ar cam tenta....ce zici ?

:scratch:

 

http://www.wunderlich.de/shopart/8500105/Shop/R1200GS-Adventure/Ergonomie-Komfort/Fussrasten-Verlegung-Brems-Schalthebel/Schalthebel-verstell-klappbar-R-1200-GS-Adv.htm

Seara buna si multam .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...