proffroad Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Acolo sunt două aparate: unul e stație PMR, iar celălalt pentru comunicație între pilot / pasager. Oricum, acum sunt deja la @petrisor și aștept vești despre cum merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Fratilor stie cineva ce este cu VRAJEALA asta ? http://www.motorcycleinfo.co.uk/index.cfm?fa=contentGeneric.xlrwivbtnhczlefg&pageId=733406 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Fratilor stie cineva ce este cu VRAJEALA asta ? http://www.motorcycleinfo.co.uk/index.cfm?fa=contentGeneric.xlrwivbtnhczlefg&pageId=733406 E si nu e vrajeala. Deci tu, si eu si toti cu boxer, avem un senzor de temperatura care sta pe cutia la filtru de aer, mai exact inauntru ei. Senzorul ala e practic o termorezistenta, care isi modifica valoarea ohmica odata cu temperatura. Cu cat e mai cald, cu atat ii creste rezistenta (sau invers, nu mai retin exact regimul de functionare, oricum, ai inteles ideea). Acuma, motronicul (calculatorul motocicletei/CDI-ul daca vrei) tine cont de senzorul asta, ca sa stie cum sa dea amestecul. Daca e mai frig afara, normal ca baga oleaca mai multa benzina, ca sa compenseze aerul rece din admisii. Acuma tu stai si te gandesti: de ce nu ai putea sa montezi o rezistenta pe firul de semnal de la senzor? Pai nu te opreste nimic, numai ca daca adaugi o rezistenta in serie cu senzorul de temperatura, ii modifici valoarea cu o valoare liniara, adica a rezistentei aditionale. Si atunci, vine omu asta cu booster plugu' si ce face? In loc la rezistenta aia fixa, o pus in dispozitivul ala o rezistenta la fel de termovariabila ca si senzorul tau de temperatura, astfel, valoarea finala nu creste liniar, ci ca si cum ai avea senzorul OEM + inca ceva. Si atunci, iti mai imbogateste putin amestecul si tu simti ca motorul merge mai rotund, trage mai bine, etc. Dar si consuma mai mult, pentru ca nimic nu vine gratis Deci practic, dispozitivul ala e o termorezistenta variabila care se monteaza in serie cu senzorul tau de temperatura. Merita? Nu stiu ce sa zic, eu mi-am facut modificarile astea din regulatorul de presiune la benzina. Sincer, mie mi se pare cam scumput pentru ce are in el... De fapt scump, nu scumput... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 23, 2012 Admin Share Postat Martie 23, 2012 Am studiat si eu problema. Asa este, cum a descris Dan. Sunt mai multe firme care vand asa ceva, intre 45 si 250 Euro.. Parerea mea ca nu se merita, nu-ti aduce vreun adaus sesizabil de putere, ci mai mult de benzina consumata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Ok mersi am priceput....multam inca odata pt explicatie . O lasam asa cum a facuto neamtul . Seara buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Azi am comandat diagnoza din Polonia, GS911. Revin cu pareri dupa ce o folosesc prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Cumpar URGENT contact BMW f650 gs '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Informatii pentru busoane la uleiuri, daca vreti sa va luati altele si sa fiti pregatiti pe cans schimbati uleiurile: M16 motor M14 cutie M12x1.0 grup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unvis Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 (editat) Salut Sunt si eu mai recent posesor de BMW si deja m-au suparat cei de la reprezentanta (nu cei de la moto, ci cei de la Bavaria din Baneasa unde s-au mutat si motocicletele). Negasind topicul asta dedicat BMW-urilor de la inceput, am inceput o discutie pe Forumul detinatorilor de Touring&Adventure. Va postez si aici linkul si va rog (pe posesorii de BMW din Bucuresti mai ales - care au contact cu dealerul din Baneasa) sa il citi (cei care nu l-au citit deja), iar daca sunteti de acord cu ceea ce am scris, sa actionati in consecinta. Nemultumire legata de interzicearea accesului in curtea dealerului AutoBavaria Bucuresti - Baneasa Multumesc Editat Martie 29, 2012 de unvis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 30, 2012 Admin Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Mersi de intentie; Pe aria asta ne ocupam cu sfaturi tehnice, solutii, idei. Faptul ca lucram si in rest preferam sa invartim rotile la mobrele noastre nu prea ne mai lasa timp de alte indeletniciri notabile, cum este aceasta cu reclamatiile la Bavaria, desi motivul este realmente monstruos de serios! Faptul ca te-au fortat sa te deplasezi pe jos cale de 25 metri pina in poarta lor, neintinzand un covor rosu mi se pare iesit din comun! Mai ales ca, din ce am inteles, a lipsit si painea cu sare! Merita sa aloci resursele, nervii si mare parte din timpul tau pentru a indrepta aceasta situatie.. Succes Editat Martie 30, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian2009 Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Luigi, ca de fiecare data, stii doar ca "dreptatea" este undeva la mijloc. Baiatul e nemultumit pe buna dreptate, dar e la fel de adevarat ca nu merita atata energie consumata ! Numai bine si sper sa ne vedem pe drum cat de curand. Sper in maxim 4-5 zile sa ies si eu. Momentan mobra e in "pregatiri". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 30, 2012 Admin Share Postat Martie 30, 2012 Glumesc si eu..cine ma ia in serios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Nu are sens, numai daca nu cumva ai primiti mobra cu kitul ala. Un filtru de hartie e 50 ron si il schimbi la 40.000 km. Nu as face schimbul. Nu castigi putere in plus sau ceva asemanator, dai numa mai multi bani de-odata; acuma asta nu ar fi o afacere proasta, cu conditia sa faci 100.000 km pe an Salut Dan nu e cam mult 40 k pt un filtru de aer de hartie? eu zic ca mai mult de 20k nu ai cum sa il tii, se impute rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Un salut si de la mine Dane .............si poate si un raspus . Weekend placut . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Salutare si bine v-am gasit! Al meu proaspat achizitionat BMW k1200R refuza sa mai indice nivelul combustibilului,arata tot timpul gol! Am citit pe net si se pare ca este vorba de senzorul de nivel din interiorul rezervorului,iar din cate am inteles acest senzor buclucasi echipeaza mai multe motoare BMW! Principala cauza a defectiunii se pare ca este corodarea acestui senzor. Intrebarea este daca a mai patit cineva asa ceva,iar daca da cum a rezolvat problema! Am inteles ca dupa schimbarea respectivului senzor este nevoie de calibrarea acestui,ceea ce inseamna o vizita la reprezentanta,lucru nu tocmai placut tinanad seama ca nu sunt din Bucuresti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Salut Dan nu e cam mult 40 k pt un filtru de aer de hartie? eu zic ca mai mult de 20k nu ai cum sa il tii, se impute rau... Un salut si de la mine Dane .............si poate si un raspus . Weekend placut . Vik. Nu eu zic asta, asa scrie in manual. Sper sa nu zic o magarie si sa fie d fapt 20k, dar asa retin, ca ala de aer si ala de benzina se schimba la 40 de mii, numai daca nu cumva te dai in zone cu foarte mult praf, gen desert, caz in care il schimbi la 20k. Salutare si bine v-am gasit! Al meu proaspat achizitionat BMW k1200R refuza sa mai indice nivelul combustibilului,arata tot timpul gol! Am citit pe net si se pare ca este vorba de senzorul de nivel din interiorul rezervorului,iar din cate am inteles acest senzor buclucasi echipeaza mai multe motoare BMW! Principala cauza a defectiunii se pare ca este corodarea acestui senzor. Intrebarea este daca a mai patit cineva asa ceva,iar daca da cum a rezolvat problema! Am inteles ca dupa schimbarea respectivului senzor este nevoie de calibrarea acestui,ceea ce inseamna o vizita la reprezentanta,lucru nu tocmai placut tinanad seama ca nu sunt din Bucuresti! Pai de unde esti? Vezi ca mi-am luat o diagnoza pentru mobre BMW, detalii in semnatura. MA indoiesc ca ar fi ceva ce aia de la AB ar putea face si eu nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Sal. Dane sunt sanse se ne vedem pe la salon sap viitoare ...? Seara buna . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Ma tem ca anu asta is atat de prins, incat nu am vreme nici sa respir. Da nu ii bai, ca ne intalnim in iulie la BMW camp! Acolo o sa fie distractie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Nu eu zic asta, asa scrie in manual. Sper sa nu zic o magarie si sa fie d fapt 20k, dar asa retin, ca ala de aer si ala de benzina se schimba la 40 de mii, numai daca nu cumva te dai in zone cu foarte mult praf, gen desert, caz in care il schimbi la 20k. Pai de unde esti? Vezi ca mi-am luat o diagnoza pentru mobre BMW, detalii in semnatura. MA indoiesc ca ar fi ceva ce aia de la AB ar putea face si eu nu Sunt din Tr.Severin Cam asta ar fi procedura conform manualului (+) Replacing fuel-level sensor (-) Replacing fuel-level sensor Remove the corrugated hose shroud from the cable. Remove the old fuel-level sensor from the fuel tank. The new fuel-level sensor has to be calibrated when dry. Connect the new fuel-level sensor to the fuel-pump unit while it is removed from the fuel tank. Connect the fuel-pump unit while still removed to the motorcycle. Preparation for initialising/calibrating new parts Precondition Engine switched off. Prop the motorcycle in such a way that it cannot move while initialisation/calibration is in progress. Motorcycle's battery is fully charged. Note Do not attempt to perform work of any other kind on the motorcycle while programming/coding are in progress. Switch off all electrical consumers. Attention Programming/coding is aborted if the voltage in the on-board system drops below 12.6 volts. Connect the charger to the battery. Connect charger (No. 61 1 581) with cables (No. 61 1 582) to the battery. While initialisation/calibration is in progress, do not connect or disconnect the charger. Connecting BMW Motorrad diagnostic system to motorcycle Note See the Instructions for Use supplied with the Group Tester One for detailed information on initial startup, installation of the operating system, diagnosis software and hardware periphery of the GT1. Connect the BMW Motorrad battery charger (No. 61 1 581), (No. 61 1 582) to the motorcycle. Begin by switching on and booting the BMW Motorrad diagnostic system. The "Start Diagnosis" screen appears From this point on, follow the instructions issued by the BMW Motorrad diagnostic system. before starting initialisation/calibration. Start initialisation/calibration with the CIP program and follow the instructions issued by the BMW Motorrad diagnostic system. Disconnecting the BMW Motorrad diagnostic system from the motorcycle Close all diagnostic programs and switch off the ignition. Disconnect the BMW Motorrad diagnostic system from the motorcycle and screw the cap onto the diagnosis plug. Disconnect the BMW Motorrad battery charger from the vehicle. Lower the new fuel-level sensor into the left half of the fuel tank, making sure that the clip is in the recess (detail). Slip the cable into the corrugated hose shroud and route it to the aperture for the pump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 De vineri am reintrat in posesia unui l1100 lt, care a stat 1 an la Bavaria pentru RK motor(numai montat-segmenti, cuzineti, disc ambreiaj, garnituri, reparat chiulasa). In fine, au rezolvat, merge ca un motor nou. Dar acum am observat ca amrtizoarele fata scapa putin ulei si ca arcurile sint foarte moi. Intrebarea este daca sa inlocuisc arcurile sau se pot intinde si daca stiti cine poate face o reparatie de calitate sau mai bine ma duc tot la AB cind schimb uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Pai de unde esti? Vezi ca mi-am luat o diagnoza pentru mobre BMW, detalii in semnatura. MA indoiesc ca ar fi ceva ce aia de la AB ar putea face si eu nu Nu prea ai ce-i face. Trebuie schimbat stripul indicator din rezervor. Nu costa mult si montatul este usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Nu prea ai ce-i face. Trebuie schimbat stripul indicator din rezervor. Nu costa mult si montatul este usor. Intrebarea ar fi daca poate calibra noul senzor cu ajutorul testerului ce il are sau trebuie neaparat sa ajung la reprezentanta! Din ce am citit pe net se pare ca daca-l montez fara a-l calibra,singura problema ar fi ca nu indica corect rezerva de combustibili,in rest merge! A facut careva aceasta operatiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) Intrebarea ar fi daca poate calibra noul senzor cu ajutorul testerului ce il are sau trebuie neaparat sa ajung la reprezentanta! Din ce am citit pe net se pare ca daca-l montez fara a-l calibra,singura problema ar fi ca nu indica corect rezerva de combustibili,in rest merge! A facut careva aceasta operatiune? Aia o poti face la reprezentanta cu diagnoza sau o pot si eu face. Practic, diagnoza care o am eu, o legi la motor, bagi benzina in el atatia litri cati vrei sa iti indice rezerva si apesi butonul de set. Despre asta poti citi si pe pagina de la GS911 Editat Aprilie 4, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 http://bmw-camp.myforum.ro/-vp136.html#136 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Sal Dane . Mare rugaminte si mare intrebare : tu taticul mobrelor ce crezi s-ar potrivi acest schimbator de Gs si pe Rt ? dupa cum se vede i-ti poti ajusta distanta intre scarita si el si m-ar cam tenta....ce zici ? http://www.wunderlich.de/shopart/8500105/Shop/R1200GS-Adventure/Ergonomie-Komfort/Fussrasten-Verlegung-Brems-Schalthebel/Schalthebel-verstell-klappbar-R-1200-GS-Adv.htm Seara buna si multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.