Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pt cei cu GS:

 

Imi cedasera rulmentii de la grupul spate, si bineinteles ca m-am dus la @Dan_cata. In loc sa schimb rulmentii de pe grupul meu de GS (33:11) l-am rugat pe Dan sa renoveze un grup de RS(31:11) si sa-l montez pe acela in locul originalului.

 

Sa incep cu impresiile negative, ca sa terminam rapid: se simte o usoara lenevire a motorului, in special la plecarea de pe loc. Daca pe grupul original nu era o provocare sa-l dau pe o roata, cu grupul de RS e mai dificil. De asemenea, depasirile in treapta 5 sunt mai greoaie. De cateva ori a fost nevoie sa retrogradez ca sa fac depasirea linistit.

 

Impresii neutre: frana de motor nu mai e la fel de puternica. Partea buna e ca poti ajusta gazul in viraje fara ca motorul sa scuture prea tare.

 

Si partile bune: motorul merge mult mai relaxat, in special pe treptele 2-3. Pe mine ma ajuta foarte mult pe viraje. Cu grupul vechi ajungeam frecvent la 6000 de ture, cu asta 5000 sunt suficiente. Pe treapta 4 pot sa ma duc intins pana la 150, fara sa bubuie motorul, ceea ce e foarte bun pt depasiri agresive. Pe treapta 5 pot sa fac cruising la 140 cu motorul la 4300-4400 de ture (vs 5000 de ture pe grupul vechi). Desi nu ma pot pronunta definitiv, consumul pare ca s-a imbunatatit. Pe Timisoara - Cluj, la dus am scos consum de 5.5 in conditiile in care am facut aproape 5 ore (media de viteza undeva la 70km/h) iar pe Cluj - Timisoara am scos tot 5,5 dar in 3 ore (media de viteza usor peste 100km/h). Ceea ce ma duce cu gandul ca, daca as fi mers omeneste as fi consumat mai putin :)

 

Amu, evident ca i-am compromis parte din abilitatile offroad cu grupul asta, ca pe treapta 1 s-a cam pierdut rafinamentul. Dar la modul serios, GS-ul e cam la fel de offroad ca si X5-ul, deci pentru mine nu e o pierdere.

 

Am scris aceste impresii ca poate va tenteaza asa modificare. Stiu ca multi posesori de RT-uri si RS-uri vor sa schimbe la grupuri de GS, ca deh, e mai verde iarba pe partea ailalta :) Deci oportunitati de schimd sunt.

 

Dane, multumiri maxime! Mare om!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei cu GS:

 

Imi cedasera rulmentii de la grupul spate, si bineinteles ca m-am dus la @Dan_cata. In loc sa schimb rulmentii de pe grupul meu de GS (33:11) l-am rugat pe Dan sa renoveze un grup de RS(31:11) si sa-l montez pe acela in locul originalului.

 

Sa incep cu impresiile negative, ca sa terminam rapid: se simte o usoara lenevire a motorului, in special la plecarea de pe loc. Daca pe grupul original nu era o provocare sa-l dau pe o roata, cu grupul de RS e mai dificil. De asemenea, depasirile in treapta 5 sunt mai greoaie. De cateva ori a fost nevoie sa retrogradez ca sa fac depasirea linistit.

 

Impresii neutre: frana de motor nu mai e la fel de puternica. Partea buna e ca poti ajusta gazul in viraje fara ca motorul sa scuture prea tare.

 

Si partile bune: motorul merge mult mai relaxat, in special pe treptele 2-3. Pe mine ma ajuta foarte mult pe viraje. Cu grupul vechi ajungeam frecvent la 6000 de ture, cu asta 5000 sunt suficiente. Pe treapta 4 pot sa ma duc intins pana la 150, fara sa bubuie motorul, ceea ce e foarte bun pt depasiri agresive. Pe treapta 5 pot sa fac cruising la 140 cu motorul la 4300-4400 de ture (vs 5000 de ture pe grupul vechi). Desi nu ma pot pronunta definitiv, consumul pare ca s-a imbunatatit. Pe Timisoara - Cluj, la dus am scos consum de 5.5 in conditiile in care am facut aproape 5 ore (media de viteza undeva la 70km/h) iar pe Cluj - Timisoara am scos tot 5,5 dar in 3 ore (media de viteza usor peste 100km/h). Ceea ce ma duce cu gandul ca, daca as fi mers omeneste as fi consumat mai putin :)

 

Amu, evident ca i-am compromis parte din abilitatile offroad cu grupul asta, ca pe treapta 1 s-a cam pierdut rafinamentul. Dar la modul serios, GS-ul e cam la fel de offroad ca si X5-ul, deci pentru mine nu e o pierdere.

 

Am scris aceste impresii ca poate va tenteaza asa modificare. Stiu ca multi posesori de RT-uri si RS-uri vor sa schimbe la grupuri de GS, ca deh, e mai verde iarba pe partea ailalta :) Deci oportunitati de schimd sunt.

 

Dane, multumiri maxime! Mare om!

 

nu mai bine postai aici? /index.php?/topic/248566-bmw-r-1100-gs1150-gsgsa/page-101

zic si eu...

in privinta comportamentului, n-am schimbat grupu, eu am montat lennies sprockets la dan cata. e alt motor...

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul BMW G310R :D

 

post-9546-0-73948400-1447262208_thumb.jpgpost-9546-0-39516000-1447262209_thumb.jpg

 

The highlights of the new BMW G 310 R:

  • Innovative liquid-cooled single-cylinder engine with two overhead camshafts, backward-tilted cylinder and intake tract positioned at the front.
  • Output 25 kW (34 hp) at 9 500 rpm and a maximum torque of 28 Nm at 7 500 rpm.
  • Rigid tubular steel frame, upside-down fork and long swinging arm for a high degree of ride stability, precise steering response and sound handling.
  • Tyres 110/70 R 17 at front and 150/60 R 17 at rear.
  • High-performance brake system and ABS as standard.
  • Sophisticated ergonomics and multifunctional instrument cluster.
  • Low seat height of just 785 millimetres.
  • Dynamic roadster design with echoes of the S 1000 R.
  • Developed in Munich by BMW Motorrad – produced in India by cooperation partner TVS Motor Company.
  • Individually tailored optional accessories in the familiar high quality typical of BMW Motorrad.

» Post actualizat in 11 Nov 2015 17:29

Sorry, acum am vazut ca s-a facut topic si pt. asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarata lovitura de imagine BMW cu aceasta ascutitoare made in India si sophisticated ergonomics... :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarata lovitura de imagine BMW cu aceasta ascutitoare made in India si sophisticated ergonomics... :tomato:

Daca or fi la fel de "bune" ca G-urile, ...

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate domn, pot doar sa intuiesc despre ce 'punct G' vorbesti :) :

 

post-882-0-58252900-1447340007_thumb.jpg


» Post actualizat in 12 Nov 2015 15:15

post-882-0-39508500-1447341312_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumoasa e a doua poza .cum trece soareleprin ea. Parca ii lipseste ceva.cred ca motor sau cutie sau poate altceva.si formelesunt frumoase .ar fi trebuit sa ii faca emblema mai mare macar sa compenseze cu lipsa motorului. Sper ca are cheie interesantaca la noile modele ca in centru vechi inca se flute cu casca si cheia de bmw .cum exista mercedes cu motor de clio asa si bmw asta.cred ca au inceput si astia sa angajeze pe pile la fabrica. Pacat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@shpixy, my honest opinion: :cheers:

GS1200... truly universal soldier !

... macar sa compenseze cu lipsa motorului...

g mic... macar sa compenseze cu lipsa umorului... :)

 

La multi kilometri frumosi !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, se adapteaza si ei la nevoile emerging market-ului (vorba lui Moise) cat si a imensei piete din Asia de S-E, unde chiar cred ca va fi un mare hit si de ce nu chiar in Europa, mai ales daca va avea si un pret pe masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dezamagitoru - cred ca ai spus pe undeva ce mobra ai, dar mi-a scapat, daca poti sa imi reamintesti.

lennie sprockets - faci referire la pinioanele de la distributie?

multumesc.

alea-s. montat si eu la mister dan_cata. super incantat de schimbare. imi pare rau ca n-am facut-o mai demult.

» Post actualizat in 16 Nov 2015 13:41

dezamagitoru parca avea 1100 gs, daca nu ma insel (cu grup de 1100 RS, citisem discutia pe dorum).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, pinioane de distributie lennie rocket sprocket pe 1100gs cu grup de rs. Modificari de bun augur:)

 

Nu mi-a placut niciodata sa merg cu motorul turat, iar cu grupul de 33:11 aveam peste 5000 de ture la drum intins. Acum sta la 4500 la 140 iar de cand cu pinioanele pierderea de demaraj s-a compensat si chiar e pe plus!

Kitul de admisie + sincronizarea maiastra au eliminat surgingul

Proiectoarele sunt ce trebuia pt noapte iar abs modul ar trebui facut de toata lumea.

 

Timp si benzina sa fie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...