danalarm Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Salutare, A rezolvat cineva problema cu senzorul de nivel benzina la modelul k1200r/s 2005/2008? La mine s-a oprit pe la jumătate info pe bord...și am rămas fără benzina. Pe diverse forumuri se discuta de o prelungire a garanției de 12ani pentru senzorul respectiv. Din păcate programul nu îmi permite o vizita la Bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Nici al meu nu este foarte precis, dar e bine că este pesimist: când îmi spune că rezervorul este uscat (range 0km), tot mai am în jur de 2L de carburant. Nu am reușit niciodată să bag mai mult de 16,5-17. Soluția: fă-i un consum mediu aproximativ și folosește trip-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Cat a functionat am avut un consum mediu de 7,5...intra fix 19l...o sa merg cu trip pana rezolv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 (editat) 12 ani daca erai in USA La noi nu se aplica asta... Dar la muricani, in 12 ani de zile, iti schimba cati senzori le ceri(evident, daca ala curent se strica iar) Editat Martie 23, 2017 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 cum a spus Chirila: americani's de vina..f.. » Post actualizat in 23 Mar 2017 06:30 Are cineva diagrama electrica...as merge pe fire. Poate totusi este vorba de un contact imperfect. Filmul acela care masoara nivelul nu cred ca se poate strica...este un traductor - problema o vad spre cel care citeste info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Foloseste tripul cu incredere. Indicatorul de nivel e acolo doar ca sa te induca in eroare. Eu am lipit un scoci negru peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 23, 2017 Admin Share Postat Martie 23, 2017 Si la mine face figuri senzorul, merg pe trip, stiu ca in jur de 400 km trebuie să alimentez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Filmul acela care masoara nivelul nu cred ca se poate strica... Având în vedere cât de comună este problema, eu cred că tocmai ăla e de vină. Probabil are o durată de viață relativ limitată, după care îmbătrânește și se deteriorează. Bine, asta nu exclude și o problemă de contact imperfect, cum zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Se poate "repara" daca ai un GS911 - il scoti din rezervor il cureti bine si-l lasi sa se usuce. Odata uscat il conectezi la motor si motorul la GS911 si il recalibrezi. eu asa mi l-am facut. dar din nefericire uneori banda respectiva ajunge sa se deterioreze fizic, atunci nu poti face nimic altceva decat sa il inlocuiesti. oricum Tripmeterul este sfant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Ma alatur si eu grupului cu un r1150 rt din 2002. Va salut si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Să îl stăpânești sănătos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 de azi sunt si eu oficial posesor de BMW, mi-a ajuns motorul acela din Olanda. pun si cateva poze. vreau sa va intreb ceva, pe spate cauciucul prevazut e 140 80 17, trebuie neaparat schimbat si vreau sa stiu daca pot pune 150 70 17? as face asta deoarece am gasit la un prieten care aduce cauciucuri dimensiunea de 150 70 17. si cum verific uleiul pt ca nu vad joja si nici geam? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 Unde gasesc si eu filtru ulei pt un k1200rs in Bucuresti? Am tot cautat pe net, dar imi prind urechile. Multam' anticipat! Pt tipul care vrea sa ajunga in spania. Eu am ajuns fara niciun fel de problema cu un f650st. Cand m-am intors acasa a inceput sa dea rateuri bendixul, dar in rest absolut nimic, defapt cu totul au fost vreo 8k de km Asa ca daca ai doar 2000eu bagate la ceva de genul si pune-l la punct cu restul de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 Unde gasesc si eu filtru ulei pt un k1200rs in Bucuresti? Aici, de exemplu. Nu zic neapărat să și iei din acest loc, dar găsești indicativul care-ți permite să mai cauți și-n alte părți: HF163 (pentru HifloFiltro). Pentru K&N este KN163. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 si mai am o intrebare: ce ulei sa bag in el? bmw k 1100 lt 1992 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 31, 2017 Admin Share Postat Martie 31, 2017 10w40 sau 15w50. Recomand Eneos de pe forum sau Rock Oil, cauti pe google reprezentanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 eu la enduro numia Motul folosesc, as lua Motul si pt BMW, nu e bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 31, 2017 Admin Share Postat Martie 31, 2017 Practic orice respecta valorile respective este bun, eu am recomandat doua branduri care nu sunt contrafacute, find practic necunoscute pe la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 (editat) eu la enduro numia Motul folosesc, as lua Motul si pt BMW, nu e bun? Trebuie sa iei ulei conform specificatiilor producatorului, abia pe urma te orientezi dupa brand. Daca imi aduc bine aminte K1100 LT are ambreiaj uscat, deci practic poti sa bagi si ulei auto daca corespunde specificatiilor. Editat Martie 31, 2017 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 31, 2017 Admin Share Postat Martie 31, 2017 Corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 (editat) Cu uleiurile putem face comentarii pina iesim la pensie si nu rezolvam, eu nu am pus la bmw-urile mele decit 10w40 LM sau M1 sintetic, acum peste 20 ani fabricantul recomanda doar 20w50, ulei mineral, o mizerie ca si la dacie, cu care rt sau rs aveau consum admis 1l/1000 km, cu ce am folosit eu consumau 1/10,000 km. Deci ce spunea constructorul nu mai corespunde realitatii, sa nu mai fim blocati pe blocati in trecut. Editat Martie 31, 2017 de bmwio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) Salut ! As avea si eu o intrebare. La al meu R1200RT 2008 nu am acel buton de ASC, dar am totusi martorul in bord. Evident, clipoceste si dispare dupa plecarea de pe loc. O data "a intrat" si s-a aprins martorul cand am luat o baltoaca. Intrebarea e: am ASC sau nu am ?! Merci anticipat Editat Aprilie 1, 2017 de alexgrp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Salutare, a schimbat cineva kitul de ambreiaj la k1200r 2005/2007? Sunt curios de pret Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Nu am schimbat, dar nu cred că este o avere. Kit-ul în sine este până în 150€. Manopera este de câteva ore (golit ulei, dat capac jos, înlocuit, pus capac și ulei la loc). Deci cu (multă) indulgență, aș zice 250€. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.