TeDy 'M Postat Martie 21, 2018 Share Postat Martie 21, 2018 (editat) Am inteles si multumesc. Dar intreb daca este in stare relativ noua. Ah uitasem... duminica asta vin si pana in Cluj. As putea sa il vad sper. In rest intrebam de pareri pro sau contra Givi. Ce spun colegii? Editat Martie 21, 2018 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Martie 22, 2018 Autor Share Postat Martie 22, 2018 In 2019 vine noul RT cu VVT si 150 cai si probabil la 1250 ccm!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 22, 2018 Share Postat Martie 22, 2018 cred ca m-as enerva sa am atatia cai si sa n-am timp si voie de la nevasta sa-i molestez pe fiecare in parte sau pe toti deodata asa, cu aia cati au mai ramas, macar nu-s multi sa ma enervez tare. ma enervez asa, putintel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 (editat) Am uns niste caneluri la cardan si dupa am pornit motocicleta pe cricul central cu roata spate suspendata si am pus-o in viteza.Ma ingrijorez ca aud zgomote clantanituri la cardan in situatia de mai sus.E normal sau nu?O fi vreo problema? In mers e tot ok nu trepidatii ,nu zgomote.Am aliniat cardanul cu V urile in acelasi plan. » Post actualizat in 29 Mar 2018 11:34 Nu pot edita dupa tel. Am scris la inceput asa:Am uns niste caneluri la cardan. Editat Martie 29, 2018 de adisis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 29, 2018 Admin Share Postat Martie 29, 2018 Este normal, dar nu este bine sa o pornesti si accelerezi pe cricul central tocmai din cauza grupului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 (editat) Hai ca m-ai linistit un pic,deja simteam morcovul in... Nu am facut nicicand pana acum treaba cu pus in viteza pe cric central .Oricum tehnic nu prea imi explic de ce face acele zgomote in aceasta situatie si pe sosea nu.Sa fie oare proiectate acele unghiuri de la cele doua cruci sa functioneze in parametrii normali cu cardanul doar cind e motorul cu toata greutatea pe roti? Editat Martie 29, 2018 de adisis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 29, 2018 Admin Share Postat Martie 29, 2018 Exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 (editat) Salut! Adisis, Mareee atentie la unsul canelurilor ori cantitatea vaselinei cu care ai umblat pe acolo. In timp se macina cupla cauciucata din cardan. Ti.o spune Eu Patitul dupa revizia la un mare Mester. Daca apar crantanituri, alea sunt metalice, e semnul pt rulment. Bine ca inca nu le ai Editat Aprilie 1, 2018 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 Tedy,sa stii ca nu cantitatea vaselinei face rau ,daca e de bun simt.Cupla cauciucata din cardan se strica si datorita imbatranirii cauciucului, dar mai ales NEALINIERII corespunzatoare a cardanului cu partea de cruce dinspre final drive.Acest aspect duce cel mai adesea si la distrugerea rulmentului(rulmentilor)din grup precum si la aparitia tuturor problemelor legate de transmise incepand dupa cutie v. pana la roata spate. Fac pariu ca trei sferturi din servisuri,mecanici profesionisti sau mai ales amatori nu stiu si nu fac aceasta operatiune corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 ADEVARAT! Am avut parte de o suma a factorilor amintiti de tine. Acum batranica mea zburda la a doua tinerete. COLEGII, revin cu intrebarea vis a vis de parbriz de producator, mai inalt. Aveti recomandari sau poate vreo atentionare asupra vreunui model? Cel amintit de Dan, nu s.a potrivit starii cerute de mine, anume starii de aproximativ nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 1, 2018 Admin Share Postat Aprilie 1, 2018 Cauta z technik vstream, eu am la Lt si sunt foarte multumit. Este facut dintr.un material foarte misto, nu se zgarie deloc. https://www.ebay.com/p/ZTechnik-Windshield-VStream-BMW-R-1100-RT-115113/1455086473 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 (editat) Are cineva BMW Motorrad Repair And Service Data?? Daca da, de unde l-ati cumparat/descarcat? Merci!Eu am gasit cele 6 arhive dar pentru a le descarca trebuie sa bag cardul pe tot felul de site'uri dubioase... Le-a descarcat careva? Merci! https://www.youtube.com/embed/at7UPdI88Jg?rel=0 Editat Aprilie 1, 2018 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Stir cineva cum se schimba bujiile la un k1200s? Un tutorial sa manual de reparatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 Salutare. Dupa o lunga hibernare, azi am iesit cu motorul la o plimbare si, deja o problema. Nu mai functioneaza ESA ! Mentionez ca i-am dat jos bateria pe perioada iernii, si am inlocuit-o cu alta noua pusa acu 4 zile. A mai intimpinat cineva asa ceva ? O fi din cauza ca a stat fara baterie sau o fi intepenit motorasele. Motorul e 1200 RT an 2006. Va rog ceva sugestii. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 Stir cineva cum se schimba bujiile la un k1200s? Un tutorial sa manual de reparatii? La un mecanic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 Salutare. Dupa o lunga hibernare, azi am iesit cu motorul la o plimbare si, deja o problema. Nu mai functioneaza ESA ! Mentionez ca i-am dat jos bateria pe perioada iernii, si am inlocuit-o cu alta noua pusa acu 4 zile. A mai intimpinat cineva asa ceva ? O fi din cauza ca a stat fara baterie sau o fi intepenit motorasele. Motorul e 1200 RT an 2006. Va rog ceva sugestii. Multumesc. Salut! Iti da eroare la pornire (autocheck)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Când pun contactul, apare pe bord CHECK si se aprinde triunghiul rosu dupa care se face galben si se stinge. Dau la automat porneste si pentru o secunda la fel apare triunghiul rosu si se stinge. Parca asa facea si inainte. Cu motorul pornit, scos pe liber tin apasat lung pe ESA, comuta intre modurile Confort-Normal-Sport cu o casca, cu doua sau bagaj si când eliberez butonul nu mai face intermitent momentul când se regla setarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Când pun contactul, apare pe bord CHECK si se aprinde triunghiul rosu dupa care se face galben si se stinge. Dau la automat porneste si pentru o secunda la fel apare triunghiul rosu si se stinge. Parca asa facea si inainte. Cu motorul pornit, scos pe liber tin apasat lung pe ESA, comuta intre modurile Confort-Normal-Sport cu o casca, cu doua sau bagaj si când eliberez butonul nu mai face intermitent momentul când se regla setarea. de la baterie nu este...sau nu ar trebui sa fie. si a mea a stat fara baterie peste iarna si este oki. daca in timpul mersului triunghiul este stins, vezi daca chiar setarea nu se modifica. daca ai unde, fa-i o diagnoza. daca nu ma insel, la Iasi este service de reprezentanta. Imi este greu sa cred ca s-a defectat in garaj. Spor! P.S sa ne zici cum ai rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Multumesc styuk. Nici eu nu inteleg cum s-a defectat in garaj. Doar daca a intepenit ceva. Unde mai pui ca in toamna tarziu, inainte de hibernare am fost cu ea la revizie la cel mai bun mester si nu avea nici o eroare. Intradevar este reprezentanta BMW la Iasi, am sunat la ei si m-am programat la o diagnoza. Va tin la curent cu ce voi rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 Ce am facut, ce n-am facut, cum m-am sucit si rasucit, ca am ajuns si eu in cercul posesorilor de BMW. Si, cum e corect si frumos, hai sa facem de ras mobra AL meu R1200RT, 2007, model de serviciu:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 Ce am facut, ce n-am facut, cum m-am sucit si rasucit, ca am ajuns si eu in cercul posesorilor de BMW. Doar ca stii, exista si topic dedicat seriei R1200 (modelele "de strada"): /index.php?/topic/668417-bmw-seria-r1200-rt-r-s-st-ninetscrambler/ Sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 Hristos a înviat! Revin cu problemele pe care le am cu R1150RT-ul meu: testarea senzorilor ABS, îl suspectez pe cel din fata şi oprirea motorului la cald, pornind apoi normal după ce se răcește suficient. Ce îmi recomandati? Nu numai că mi-e dor de câteva plimbări "normale şi în siguranță", dar chiar mi-ar folosi pentru a ma deplasa pe unde am treaba, având în vedere că am rămas doar cu un Mitsubishi Pajero care consuma de vreo 2-3 ori cat motocicleta. Vă mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 Am revenit cu informatii noi despre problema care am avut-o la sistemul ESA. Am fost la reprezentanta BMW(Apan Motors) mi-a facut diagnoza si a gasit o eroare la unul din calculatoarele ce comanda acest sistem. Mi-a sters eroarea, a calibrat ESA si gata. Problema a fost ca am avut bateria foarte slaba si la ultima plimbare am dat la automat de vreo 5 ori, nu a pornit si s-a aprins tot prin bord. Ulterior am pus cabluri dar nu e asta o problema. Foarte important e sa ai o baterie buna si o INCARCARE din alternator in parametri. Mecanicul de aici (un baiat inteligent si deschis) mi-a explicat ca majoritatea problemelor ce apar la ABS, ESA, Bobine, Calculatoare, senzori, se duc dracu din cauza acestor factori. Cine baga in seama o baterie. Ma declar multumit de Apan Motors (deocamdata) mai ales, daca doresti poti sta langa motocicleta in service. La pret mi s-a parut ok. Aveti grija de voi in trafic ca e jale. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 15, 2018 Share Postat Aprilie 15, 2018 (editat) Felicitari Adrian M ! Sagetatu: Auzisem lucruri faine de APAN, doar ca nu ma farmeca drumul pe campuri pana la Iasi. Pe de alta parte nu stiu ce sa se poate face cu diagnoza la RT1100... Bravo ca s.a rezolvat problema, sunt curios de detaliile de colaborare cu cei din service. Drumuri bune si sa ne bucuram de tot, mai ales de permisele noastre! Editat Aprilie 15, 2018 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 16, 2018 Autor Share Postat Aprilie 16, 2018 proffroad vezi ca daca se opreste la cald motorul e suspect senzorii hall. Cu ABS ce problema ai? Ce se aprinde pe bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.