gabi_popey Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 buna sper sa nu deranjez pe nimeni dar as dori sa aflu daca nu cumva ari cineva rezervor pt gs1200 aventure.....eu am un gs 1200,si as dori sai maresc rezervoru poate stie cineva de unde as putea cumpar ..bineantele nu noi ca la pretu la care este nu te cam poti apropia de ele ...si asa suntem in prag de criza...aaa si era sa uit poate mai stitti ci ceva genti cu spite....o seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 poate mai stitti ci ceva genti cu spite Aici gasesti genti de calitate foarte buna! http://www.samsonite.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 buna sper sa nu deranjez pe nimeni dar as dori sa aflu daca nu cumva ari cineva rezervor pt gs1200 aventure.....eu am un gs 1200,si as dori sai maresc rezervoru poate stie cineva de unde as putea cumpar ..bineantele nu noi ca la pretu la care este nu te cam poti apropia de ele ...si asa suntem in prag de criza...aaa si era sa uit poate mai stitti ci ceva genti cu spite....o seara buna ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_popey Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 ebay. am cautat dar nu am gasit..ms Mesaj completat ebay. am cautat dar nu am gasit..ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Daca vreodata aveti probleme cu senzorii HALL la 1100/1150, trimite-ti-mi mie placa si v-o repar la pretul pieselor si al trasportului doar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 he he he asta va impaca pe totzi! http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=253683 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 he he heasta va impaca pe totzi! http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=253683 lol, din '91 cu 33600 km atat fac eu in 1 an jumate ce ti-e si cu anunturile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 buna sper sa nu deranjez pe nimeni dar as dori sa aflu daca nu cumva ari cineva rezervor pt gs1200 aventure.....eu am un gs 1200,si as dori sai maresc rezervoru poate stie cineva de unde as putea cumpar ..bineantele nu noi ca la pretu la care este nu te cam poti apropia de ele ...si asa suntem in prag de criza...aaa si era sa uit poate mai stitti ci ceva genti cu spite....o seara buna Mai bine intreaba aici: /index.php?showtopic=201200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_popey Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Mai bine intreaba aici: /index.php?showtopic=201200 multumes...si ssarbatori frumoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 (editat) S-au dezlipit magnetii din stator, nu? ..da, de obicei asta se intimpla!... ...nu-i asa tragedie mare, cauzele nu sunt relevante cit sunt modalitatile de reparatie!.. ...cea mai scumpa varianta este cea in care se schimba cu totul... ...urmatoarea costa mult mai putin, aprox 280-300lei si consta in schimbarea statorului cu altul nou dar aceeasi problema va apare f curind...deci,.. ...cea mai simpla si ieftina rezolvare consta in relipirea magnetilor cu ajutorul unor resini epoxidice, acum se gasesc atitea variante incit mi-e si greu sa dau un exemplu anume!...trebuie doar curatata foarte bine suprafata de contact intre resina si magnet sau tabla de la stator, eventuale striatii ar putea fi benefice operatiunii!.. ...ar mai fi o varianta dar mai trebuie sa o caut, e vorba despre confectionarea unei colivii care se baga in interiorul statorului, ea va tine magnetii la locul lor chiar daca se dezlipesc!...magnetii au nevoie doar de a sta intr-o anumita pozitie, de aia sunt lipiti!...cind se dezlipesc ei prin atractie se unesc si datorita muchiilor ascutite se incaleca si rotorul ai ia la frecat....deci o colivie care sa-i tina separati ar fi cea mai buna rezolvare... ...am sa atasez o poza cu un stator rezolvat!...definitiv!... Editat Decembrie 9, 2009 de GIV 32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 ..da, de obicei asta se intimpla!......nu-i asa tragedie mare, cauzele nu sunt relevante cit sunt modalitatile de reparatie!.. ...cea mai scumpa varianta este cea in care se schimba cu totul... ...urmatoarea costa mult mai putin, aprox 280-300lei si consta in schimbarea statorului cu altul nou dar aceeasi problema va apare f curind...deci,.. ...cea mai simpla si ieftina rezolvare consta in relipirea magnetilor cu ajutorul unor resini epoxidice, acum se gasesc atitea variante incit mi-e si greu sa dau un exemplu anume!...trebuie doar curatata foarte bine suprafata de contact intre resina si magnet sau tabla de la stator, eventuale striatii ar putea fi benefice operatiunii!.. ...ar mai fi o varianta dar mai trebuie sa o caut, e vorba despre confectionarea unei colivii care se baga in interiorul statorului, ea va tine magnetii la locul lor chiar daca se dezlipesc!...magnetii au nevoie doar de a sta intr-o anumita pozitie, de aia sunt lipiti!...cind se dezlipesc ei prin atractie se unesc si datorita muchiilor ascutite se incaleca si rotorul ai ia la frecat....deci o colivie care sa-i tina separati ar fi cea mai buna rezolvare... ...am sa atasez o poza cu un stator rezolvat!...definitiv!... Un pic intarziat raspuns ! Cat despre cat de repede se strica un stator nou , raportat la lipirea magnetilor ( de unde sa ii gasesti numai pre ei )... sincer, am rezerve ! 450,00 ron stator nou, electromotorul functioneaza ok( desigur , ramane de vazut cat timp... ).... cred ca este decent ! Dar...(It`s up to you ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Un pic intarziat raspuns ! ...scuze, nu am mai intrat de mult pe aici, asta este cauza intirzierii!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar.iulian Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Salut, Am un K1300R din august. Am facut 3000 km cu el pana acum, prin Bucuresti. Am intampinat o problema cu ea. La inceput am facut "prostia" sa bag cea mai aditivata benzina de pe piata, (cel putin asa stiu eu) Carrera 100. Scenariu: Rulez in treapta a 3 a si apare o situatie in care trebuie sa franez destul de puternic, automat "apas" si ambreiajul. Motorul se opreste. Daca sunt in mers, dau drumul la ambreiaj si porneste. Situatia aparea foarte la intamplare (si motor cald si rece) uneori se intampla alteori nu. Am fost la Automobile Bavaria pentru investigatii si ei au zis ca e de la benzina. Mi-au recomandat Lukoil 95. Am inceput sa bag de la ei si intr-adevar nu a mai facut DES, asta inseamnand o data la 500 - 600 de km de rulare si atunci am considerat ca e de vina indemanarea mea cu ambreiajul/acceleratia (adica am omorat eu motorul . Am ramas aproape fara benzina, nu aveam lukoil in drum si am bagat de la Rompetrol tot 95. Iar a inceput sa mai faca destul de des. Am schimbat iar la Lukoil 95 si iar a incetat sa mai faca. Acum sezonul e incheiat si nu mai pot sa rulez ca sa vad ce si cum. Am caut pe net si am dat de un tip cu un GS650 care prezenta cam acelasi scenariu si nu gasise problema/solutia. Benzina, aditivi, probleme tehnice, nu stiu ce sa mai cred. Daca are cineva vreo idee sau a patit ceva similar let me know. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maicarossia Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 (editat) Nu are nicio legatura cu marca benzinei. Absolut toata benzina de la noi de pe piata este romaneasca, indiferent de firma care o comercializeaza. In benzina aditivata, asa cum ai bagat tu se introduc niste aditivi din import care ii cresc cifra octanica, dar benzina este tot romaneasca. De-aia rad cu lacrimi cand aud ca au bagat benzina de nustiu unde si motorul merge mai rotund, trage mai bine. Am mai intalnit asta la o Honda Paneuropean nou nouta, tot asa , i se oprea motorul, dar la relanti, dar defectul a trecut de la sine. Eu zic sa-i schimbi filtrul de benzina la primavara si sa bagi benzina de oriunde, probabil s-a depus ceva mizerie, poate apa care obtureaza trecerea carburantului. Editat Decembrie 20, 2009 de maicarossia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 (editat) Salut, Am un K1300R din august. Am facut 3000 km cu el pana acum, prin Bucuresti. Am intampinat o problema cu ea. La inceput am facut "prostia" sa bag cea mai aditivata benzina de pe piata, (cel putin asa stiu eu) Carrera 100. Scenariu: Rulez in treapta a 3 a si apare o situatie in care trebuie sa franez destul de puternic, automat "apas" si ambreiajul. Motorul se opreste. Daca sunt in mers, dau drumul la ambreiaj si porneste. Situatia aparea foarte la intamplare (si motor cald si rece) uneori se intampla alteori nu. Am fost la Automobile Bavaria pentru investigatii si ei au zis ca e de la benzina. Mi-au recomandat Lukoil 95. Am inceput sa bag de la ei si intr-adevar nu a mai facut DES, asta inseamnand o data la 500 - 600 de km de rulare si atunci am considerat ca e de vina indemanarea mea cu ambreiajul/acceleratia (adica am omorat eu motorul . Am ramas aproape fara benzina, nu aveam lukoil in drum si am bagat de la Rompetrol tot 95. Iar a inceput sa mai faca destul de des. Am schimbat iar la Lukoil 95 si iar a incetat sa mai faca. Acum sezonul e incheiat si nu mai pot sa rulez ca sa vad ce si cum. Am caut pe net si am dat de un tip cu un GS650 care prezenta cam acelasi scenariu si nu gasise problema/solutia. Benzina, aditivi, probleme tehnice, nu stiu ce sa mai cred. Daca are cineva vreo idee sau a patit ceva similar let me know. Multumesc salut,cred ca este din soft. aceste modelele de la Bmw au probleme de genul asta. am mai vazut detinatori de KS\KR care se plangeau de asa simptome\probleme,unii cu relantiul altii caderi in sarcina sau pe liber. dak ai observat Bmw scoate variante de soft pe banda rulanta si stiu de problema asa ca incearca un alt soft poate ai noroc. Editat Decembrie 20, 2009 de magg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 sturging Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 sturging mai exact surging du-te sa iti faca o diagnoza, daca tot ai dat atatia bani pe mobra ma gandesc ca iti permiti si diagnoza. a, si pune o poza ca sa vedem si noi minunatia de 1300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar.iulian Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 surprinzator nu am niciuna pana acum .... dar maine o sa ii dau prelata jos si ii fac o poza pt profil .... o sa merg la diagnoza cu ea la inceputul sezonului desi mi s-ar fi parut normal sa ii faca ei asta cand am dus-o prima data si am reclamat defectul. Reluam discutia la inceputul sezonului. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 corect,dan cata retinusem gresit termenul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar.iulian Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Asta e motocicleta cu presupusul fenomen de surging Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 LA MULTI ANI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinbarbone Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Sarbatori frumoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 BMW- isti ! Din trecut sa pastram doar amintirile frumoase. Pentru viitor: sanatate, belsug, bucurie, La multi ani ! La multi kilometri frumosi ! Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar.iulian Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Salut, In primul rand Sarbatori Fericite! In al doilea rand, legat de problema mea cu opritul motorului la K1300R, se pare ca ultimul software upgrade aparut recent din partea BMW rezolva problema asta si altele (frana de motor excesiva o alta problema). Am gasit pe net, pe forumurile speciale pt posesori de KR-uri si KS-uri care au intampinat aceleasi probleme. Se pare ca unii au rezolvat cu softul, altii cu softul cuplat cu niste Techron pt curatarea motorului altii au anulat garantia si au instalat PowerCommander 3. Luni o sa sun la Bavaria sa ii intreb daca au upgradeul. Daca o sa fie vremea frumoasa poate ajung cu ea pana la ei avand in vedere ca de craciun am iesit cu ea la plimbare. Daca dupa upgrade mai apare, ii bag si niste Techron (desi e cam devreme la 3000 de km dar asta e). Daca mai apare si dupa nu stiu ce o sa mai fac . Ei se refera la problema ca "stalling/ engine stalling" Vedem dupa upgrade. Pana atunci Sarbatori Fericite inca o data si multe succese in noul an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.