Sari la conținut

Postări Recomandate

Incepand de azi semnez si eu condica alaturi de dumneavoastra, domnilor! Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza. O sa va sacai putin cu niste intrebari mai incolo, fiindca sunt foarte confuzat de luminile de avertizare ale ABS-ului si necesit lamurire. Pana una - alta va salut si ne doresc drumuri bune!

 

1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Banuiesc ca e ca si un 1100 rt daca te ajuta la ceva... Orice platforma ar trebui sa fie ok.

 

Cel mai important e cum il legi! Daca are roata din fata bagata intre tevile alea sa fie fixata sa nu alunece stanga-drapta, mai trebuie doar sa il legi de furci, de deasupra puntii de peste roata si de spate trebuie legat de cardan, de partea groasa a lui nu peste bratul subtire de deasupra.

 

Si pentru mai multa siguranta, daca iti permite spatiul, sa fie legat de scaritele pasagerului sa nu se duca stanga dreapta de spate. Ar trebui sa fie in regula atata :laugh:

Mesaj completat

Incepand de azi semnez si eu condica alaturi de dumneavoastra, domnilor! Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza. O sa va sacai putin cu niste intrebari mai incolo, fiindca sunt foarte confuzat de luminile de avertizare ale ABS-ului si necesit lamurire. Pana una - alta va salut si ne doresc drumuri bune!

Sa il folosesti sanatos! Arata super ingrijita :laugh:

 

ABS e usor de facut, daca nu are alte hibe (senzori, centrala? $$$$) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
A adus cineva Bmw R1200rt pe platforma?

Puteti sa-mi spuneti cam cit de mare platforma ati avut?

La pagina 274 ai sa gasesti o fotografie, iti arata cum am legat eu LT-ul pe platforma, te poti inspira.

Orice remorca este buna.

Asa cum ti-a spus Dan leaga-l bine de furcile fata, pe care este foarte important sa le comprimi cit mai mult.

De asemenea slabeste la maxim rozeta de la amortizorul central, sa poti deasemenea apasa cit mai mult motorul in chingi.

Este foarte important ca motocicleta sa fie apasata in chingi, altfel legaturile se slabesc.

Pune folie cu bule(sau carpe, ceva) acolo unde chingile ating partile de plastic, altfel acestea zgarie vopseaua.

Este bine sa folosesti chingi cu clichet.

De ghidon nu strangi tare cu chingi, alea sunt doar de ghidaj, acestea pot slabi sau chiar indoi ghidonul.

Nu mergi ata, opresti din cind in cind si verifici legaturile.

Eu mi-am adus LT-ul de 400 kg din Arad asa cum ti-am descris mai sus si totul a fost perfect..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza...

 

N-am mai vazut niciodata un RS cu coada cheala (fara suport de maini pt. pasager si suport de coburi) :laugh:

 

Sa-l stapanesti sanatos! Am avut si eu unul timp de 3 ani in care am facut cca 37.000km si nu mi-a facut nicio problema deosebita. Am schimbat doar un senzor ABS spate si un simering la cardan, in rest doar service-ul anual.

 

Era si un topic deschis pt R1100RS: /index.php?...326714&st=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mai vazut niciodata un RS cu coada cheala (fara suport de maini pt. pasager si suport de coburi) :laugh:

Multumesc de urare si da, stiu ca e chel de manere deocamdata. Cu riscul de a-mi atrage oprobiul colectivului redactional, am sa marturisesc ca il prefer asa - chel cum e, din punct de vedere estetic. Acestea fiind spuse, voi fi nevoit totusi sa ii fac cate un maner / suport pe fiecare parte, pentru pasager / eventuali coburi. Om vedea, deocamdata sunt alte prioritati: ulei+filtru, bujii, cablu kilometraj, oglinda dreapta (semnalizarile spate sunt deja la reconditionat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La pagina 274 ai sa gasesti o fotografie, iti arata cum am legat eu LT-ul pe platforma, te poti inspira.

Orice remorca este buna.

Asa cum ti-a spus Dan leaga-l bine de furcile fata, pe care este foarte important sa le comprimi cit mai mult.

De asemenea slabeste la maxim rozeta de la amortizorul central, sa poti deasemenea apasa cit mai mult motorul in chingi.

Este foarte important ca motocicleta sa fie apasata in chingi, altfel legaturile se slabesc.

Pune folie cu bule(sau carpe, ceva) acolo unde chingile ating partile de plastic, altfel acestea zgarie vopseaua.

Este bine sa folosesti chingi cu clichet.

De ghidon nu strangi tare cu chingi, alea sunt doar de ghidaj, acestea pot slabi sau chiar indoi ghidonul.

Nu mergi ata, opresti din cind in cind si verifici legaturile.

Eu mi-am adus LT-ul de 400 kg din Arad asa cum ti-am descris mai sus si totul a fost perfect..

 

O aduc din Germania si din descrierile tehnice are lungimea de 223cm in timp ce una din remorcile disponibile are doar 205 cm lungime. Am emotii daca intra sau nu. Ca daca nu trebuie sa vin pe ea de acolo 1500km.

Ma gindeam sa o ridic pe cricul central si asa sa o leg. Are ceva daca fac asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O aduc din Germania si din descrierile tehnice are lungimea de 223cm in timp ce una din remorcile disponibile are doar 205 cm lungime. Am emotii daca intra sau nu. Ca daca nu trebuie sa vin pe ea de acolo 1500km.

Ma gindeam sa o ridic pe cricul central si asa sa o leg. Are ceva daca fac asta?

Eu am o platforma "Eco/Cross".Nu am urcat motorul niciodata pe ea,problema e ca spatiul deatinat mobrei e EXACT cat mobra.Platforma are un sistem de basculare ca sa poti urca usor,nu cred ca am sa reusesc sa-l folosesc niciodata,dar cu putina imaginatie sunt sigur ca se poate transporta :laugh: .

In cazul tau red ca poti sta linistit deoarece conteaza distanta intre "axe",nu crec ca are nimic daca sta cu juma de roata afara...

BAFTA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Corect, lungimea aia este lungimea totala a mobrei, importanta, asa cum ti-a spus si colegul este lungimea intre axe.

Nu se leaga niciodata pe remorca o mobra catarata pe cricul central!

Mai citeste odata ce ti-am recomandat impreuna cu colegii.

Daca ai nelamuriri suna-ma..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepand de azi semnez si eu condica alaturi de dumneavoastra, domnilor! Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza. O sa va sacai putin cu niste intrebari mai incolo, fiindca sunt foarte confuzat de luminile de avertizare ale ABS-ului si necesit lamurire. Pana una - alta va salut si ne doresc drumuri bune!

 

1.jpg

 

David da si tu mai multe detalii , in stilul caracteristic evident. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

David da si tu mai multe detalii , in stilul caracteristic evident. :laugh:

Mda... pai sa zicem ca mobra a fost o ocazie "de neiertat" in sensul ca a costat obscen de putin. Astea fiind spuse, va confiez ca voi avea un pic de furca cu inmatricularea ei: chiar daca a fost importata la Romanica in 2005, inca nu a vazut lumina cartii de identitate autohtone. Iar asta deoarece nu are "brief" (in varianta romana - BRIF :laugh: ) adica acte.

 

Ei, dar ce zic eu, acte are ea, saraca, dar sub forma unor chitante de vama, nu a unor documente de identitate. Aceasta ultima asertiune ne translateaza temporal in vremurile de haiducie cand Romanica nu era membra de ranga inalta a UE, iar bastinosii erau nevoiti sa plateasca bir greu statului daca indrazneau a importa vreun autovehicul. Inzestrati fiind de natura cu providentiala adaptare la greu prin eschiva, romanii au gasit ca e (mult) mai eftin sa aduci in tara trotineta ca piese de schimb, si nu ca vehicul (adicatelea cadrul separat / motorul separat) - asta in acte, fiindca in realitate nu se apucau care erau intregi la minte sa desfaca mobrele maruntis.

 

Si iaca, dragii mosului, cum tre sa fac eu o declaratie la notar, o identificare la iubitii mei amici de la RAR si o cerere de atestare a identitatii (sau ceva de genul asta) la Politie. Dupa care doua-trei sedinte de magie alb-negru sau color ca sa imi iasa hartiile mai repejor. In rest, numai de bine.

 

V-as ruga sa imi dati o sugestie referitoare la un ulei bun pentru Rocky si o eventuala sursa la un pret convenabil (daca exista). Ah, si mi-ar trebui si un cablu de KM. Si o oglinda dreapta. Gata, va las in pace, oricum, Gixu e de vina, el m-a pus sa scriu din astea. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit noilor BMW-isti :laugh:

 

O intrebare scurta: stie careva care este diferenta intre filtrul de ulei Mann MW712 si W712 ? sint identice la cote doar ca cel cu M in fata scrie la specificatii ca este pt moto si costa 55lei, celalalt numai 11 lei .... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e simplu... :laugh:

 

Mann W 712/38 oil filter Please be sure of your application for this filter before ordering

 

Oil filter MANN/Mahle OC91 MW712 for BMW 4 Valve Flat Twin K100/ Oil filter for BMW 4 Valve Flat Twin and K 100/75 Original equipment manufacturer quality

 

Il iei pe ala mai scump, doar ai bani, esti posesor de BMW ce naiba :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun ... proaspat posesor 1100RT ...

 

Primele impresii dupa 200 Km ... motor super ,prostu' inghetat ...

 

Poza de mai jos ... ti-am promis @JustMe_DF

 

Revin cu intrebarii

 

Drumuri bune ,va doresc.

post-5913-1300474979_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun ... proaspat posesor 1100RT ...

 

Primele impresii dupa 200 Km ... motor super ,prostu' inghetat ...

 

Poza de mai jos ... ti-am promis @JustMe_DF

 

Revin cu intrebarii

 

Drumuri bune ,va doresc.

 

Sa-l stapinesti sanatos si multi km fara pb.; vezi sa nu uiti sa-l uzi cum trebuie ca sa ai noroc de el :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun ... proaspat posesor 1100RT ...

..sa mor io ce-mi place garajul tau!..arata asa cum trebuie sa arate un garaj, plin de motorete!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Am o intrebare pentru cei care se pricep mai bine la partea tehnica: daca exista o problema la ABS de la un 1150 RT (in sensul ca nu functioneaza) vreau sa stiu daca merge inlocuit sistemul ABS sau e complicat si foarte costisitor si mai bine nu ma bag sa cumpar un motor cu problema asta...?? Ma rog sunt convins ca ar trebui sa coste vreo cateva sute de euro, dar acum depinde cam cat... ? Banuiesc ca se poate gasi si ceva SH in Germania, eventual Ebay... ?

In fine nu stiu cat am fost de coerent in intrebarea mea, dar ideea este ca vreau sa stiu daca nu ma complic prea mult daca as cumpara motorul, urmand ca apoi sa incerc sa-i repar problema la ABS. Cica nu a functionat de cand l-a cumparat...

Cel mai probabil va citi si actualul proprietar (vanzatorul) acest post (nu-i o problema si nu ma deranjeaza), dar m-ar ajuta parerile voastre ca sa inteleg exact ce ar mai presupune rezolvarea problemei pe care o are motorul la ABS.

 

Multumesc si astept parerile voastre !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai depinde care e problema ;) Daca zici ca nu ai functionat niciodata, apai e clar ca nu e partea cu incarcarea (modul cu releu). Ca si hibe ar ramane:

 

- reglat distanta intre senzori si coroane;

- un senzor sau amandoi nefunctionali;

- centrala sa fie defecta.

- daca franele sunt linkuite e si mai porno treaba... (ce an e? face un zumzait daca apesi frana si cand stai pe loc da motoru e pornit?)

 

Partea buna e ca orice ar fi, se poate repara. Cel mai scump ar fi o centrala care o gasesti pe ebay la un 500 eur max, plus manopera aferenta(aici ti-as recomanda sa o duci la cineva care chiar stie ce face!).

 

Edificator ar fi sa o duci la tester, to costa un 70 ron o diagnoza si afli exact ce e in neregula cu ea :laugh:

Mesaj completat

Salutare !

 

Am o intrebare pentru cei care se pricep mai bine la partea tehnica: daca exista o problema la ABS de la un 1150 RT (in sensul ca nu functioneaza) vreau sa stiu daca merge inlocuit sistemul ABS sau e complicat si foarte costisitor si mai bine nu ma bag sa cumpar un motor cu problema asta...?? Ma rog sunt convins ca ar trebui sa coste vreo cateva sute de euro, dar acum depinde cam cat... ? Banuiesc ca se poate gasi si ceva SH in Germania, eventual Ebay... ?

In fine nu stiu cat am fost de coerent in intrebarea mea, dar ideea este ca vreau sa stiu daca nu ma complic prea mult daca as cumpara motorul, urmand ca apoi sa incerc sa-i repar problema la ABS. Cica nu a functionat de cand l-a cumparat...

Cel mai probabil va citi si actualul proprietar (vanzatorul) acest post (nu-i o problema si nu ma deranjeaza), dar m-ar ajuta parerile voastre ca sa inteleg exact ce ar mai presupune rezolvarea problemei pe care o are motorul la ABS.

 

Multumesc si astept parerile voastre !

Sau poate in timpul diagnozei ti-l si reseteaza si cu aia 70 ron de diagnoza ai rezolvat problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

O centralina de ABS pt.1150 rt costa peste 600, mai precis 7/800 euro.

Mai jos de 700 nu am vazut.

Vorbim de SH, bineinteles.

Asta inseamna o reparatie costisitoare, daca aia este de vina.

RT-ul este albastrui si este din Bucuresti? :)

Mesaj completat

PS:Doua zile de munca sustinuta, in care am desfacut toata plasticaraia+botul motocicletei, si am proiectoare :laugh:

Sunt exact modelul Hella, ca la ADv, cu lupa.

Imprastie lumina si in parti si nu deranjeaza colegii de trafic absolut deloc..

Am montat xenon pe ambele, iar efectul este sublim ;)

Farul original este slabut si cu xenon, dar acum motorul arata ca un OZN.

 

Mesaj completat

Multumiri din suflet lui Bogdan Harea, fara ajutorul caruia nu m-as fi descurcat atat de bine!

Un om deosebit, sub mainile caruia fierul se modeleaza ca plastilina! :)

Sunt profund indatorat, rezultatul este extraordinar, proiectoarele arata ca originale montate acolo unde sunt..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@l.u.v. - dap ... alta ordine de ideii ,cat ma costa xenon-ul pentru RT si daca rezolva ceva ? nu de alta dar cunosc bine drumul intre Comarnic si Sinaia ,ca altfel ...

 

1. data viitoare sa scrieti si voi ca nu porneste decat cu cricul sus ... ce m-am chinuit

2. ce sanse am sa pierd gentile sau top-case-ul ?

3. cate liniute e bine sa am la temperatura ?

4. o pot spala cu presiune sau doar la furtunul de gradina ? (primul motor cu injectie si ma cam sperie multimea de senzori)

5. @Dan Cata - imi trebuie arcul de la manerul de ajutor la ridicarea pe cricul central - pret ?

 

mai am si altele insa pe masura ce ma lovesc de ele ... momentan ,intretinerea apoi mai vedem

 

Salut si Drumuri bune sa aveti ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

-Nici farul de la RT nu este grozav, de fapt lumineaza prost.

Cu xenon va fi altceva, mai ales ca ai H4 si merge bixenon.

-Nu se pierd asa usor, trebuie sa dai intr-o groapa foarte mare si adanca sau sa vobleze foarte rau sa-ti sara ceva.

-Din ce imi amintesc temperatura normala este de cinci liniute, dar vara, la 40 grade, in oras mi-a urcat si pina la sapte, fara nicio problema insa.

-Poti s-o speli la presiune, dar sa tina karcher-ul la distanta, cam 1.5 metri de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt exact modelul Hella, ca la ADv, cu lupa.

Imprastie lumina si in parti si nu deranjeaza colegii de trafic absolut deloc..

Am montat xenon pe ambele, iar efectul este sublim :laugh:

Farul original este slabut si cu xenon, dar acum motorul arata ca un OZN.

Sunt profund indatorat, rezultatul este extraordinar, proiectoarele arata ca originale montate acolo unde sunt..

 

Felicitari pentru proiectoare si fireste pentru motocicleta.

Ce model de Hella ai montat?

Poti sa faci o poza pe timp de zi, mai de aproape si cu proiectorul stins ?

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...