Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut baieti,

 

A incercat cineva pana acum produse de tunning motor de la WUNDERLICH?

Daca da, ce anume?

 

Pe mine ma intereasa acestea:

http://www.wunderlich.de/shopart/8530154-1-2426/Shop/Teilepool/8/Tuning-Kit-Nockenwellen-Tassenstoessel.htm

( nu inteleg de ce este mentionat doar GS si HP2 , pana la urma motorul este acelasi , pana in 2010 )

 

si

 

http://www.wunderlich.de/shopart/8600498-1-2426/Shop/Teilepool/8/TuneUp-Bundle-R-1200-GS-Adventure-R-Megamoto.htm

 

Dupa ce iese din garantie vreau sa ii pun aceste elemente de tunning motor.

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Stiu pe cineva pe forum(dr.house, Petru din Arad), care a bagat in ADV toate elementele de tunning de la Wuderlich(axe, power commander, filtru, etc) care au costat si o groaza de bani.

Rezultatul:crestere spectaculoasa de putere dar motorul nu-i mai mergea deloc rotund(ma rog, cit de rotund merge un boxer, care balbaie ca un tractor oricum)din cauza benzinei proaste si prafului de la noi.

Imi povestea ca mergea la reglaj in Budapesta, apoi mergea bine o saptamana si iar o lua de la capat.

Pina la urma a vandut-o cu toate astea pe ea si si-a luat alta..

Dupa cum vezi nu se merita sa dai atatia bani degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu pe cineva pe forum(dr.house, Petru din Arad), care a bagat in ADV toate elementele de tunning de la Wuderlich(axe, power commander, filtru, etc) care au costat si o groaza de bani.

Rezultatul:crestere spectaculoasa de putere dar motorul nu-i mai mergea deloc rotund(ma rog, cit de rotund merge un boxer, care balbaie ca un tractor oricum)din cauza benzinei proaste si prafului de la noi.

Imi povestea ca mergea la reglaj in Budapesta, apoi mergea bine o saptamana si iar o lua de la capat.

Pina la urma a vandut-o cu toate astea pe ea si si-a luat alta..

Dupa cum vezi nu se merita sa dai atatia bani degeaba.

 

 

Hmmm creste spectaculoasa interesant :rolleyes:

Cat despre mersul neregulat eu cred k e mai mult din cauza la ECU. Nu? Ca nu isi gaseste setarile optime.

M-ai cam desumflat cu vestea asta :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum is alea care vrei tu sa le pui, dar eu am acu pilot road 2. 260 eur setu. Is tari pe mijloc si moi pe margini ca sa tina mult pe autostrada da nici sa nu ai emotii pe curbe. Cica scoti 15k dintr-un set, poate mai mult daca meri domol...

 

pilot-road2.jpg

Dane, cred ca vorbesti pe buzunarul nostru si nu al magazinelor... Adica adaugand +TVA care mai este un sfert din pret. Ca doar nu avem toti afaceri sa le bagam pe cheltuieli ori pe imp. pe profit :rusinica:

Iar daca astea au costat atat, poate ne comunici si un pret la Metz Z8Interact, eventual Bridgestone...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, am nevoie de un capac din ala de plastic de pe cilindru, pe care scrie 4 VALVE.

Aveti asa ceva in plus, de vanzare, de pe partea stanga? Sa fie de 850/1100 sau 1150 cu doar o bujie pe cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum is alea care vrei tu sa le pui, dar eu am acu pilot road 2. 260 eur setu. Is tari pe mijloc si moi pe margini ca sa tina mult pe autostrada da nici sa nu ai emotii pe curbe. Cica scoti 15k dintr-un set, poate mai mult daca meri domol...

 

pilot-road2.jpg

 

Vreo 100.000 km am folosit doar Road 2.Duc si 20.000 daca esti atent la presiune, nu mergi pe asfalt abraziv(nordul Europei) si mai mult fara pasager.

Foarte multumit de ele.

Urmatoarele vor fi Road 3,care,datorita acelor santuri suplimentare,mi se par mai bune pe apa.

Sunt la acelasi pret cu 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o excursie pe Rarau(acum 2 week-enduri), am decis sa imi fac timp si pt. ceva intretinere.

Asa ca, am decis "vizita la medicul de familie", si m-am convins ca omul care stie sa dea un sfat la tel. la orice ora, este si un meserias care nu face treaba de mantuiala.

Dupa un drum cu peripetii pe ploaie(cam jum.de drum), a sosit ziua in care sa vad BM-UWE le meu mai jalnic... si meseriasul rostogolindu-se pe langa el "asa-ti trebuie" :peace:

Si cu un pumn de relee in mana, care mai de care, a rezultat un ABS la care sper sa nu vad erori de-acum inainte (mai ales ca am schimbat si lichidul ala vestit "bidon sigilat"), un traseu electric pt un proiector suplimentar, ulei proaspat si semeringuri noi in jambe dupa care s-a imbunatatit mersul(tine directia fara maini), reglaj joc supape si sincronizare.

Ok toate, o singura problema fiind distanta.

Vor urma cauciucuri noi si pregatiri pt schimbul de ambreiaj.

Dupa care... o vand :nono:

Sau cine stie cum vin ceva fonduri de la matusa T pt vreun R1200 ori K1600 :P

Si ca la final, la intoarcere iar drum pe ploaie (am evitat milimetric accidentul mortal la iesire din Beclean) din Beclean pana la V.Dornei, DAR cu o ora mai putin.

Urmeaza de facut plinul, verific consumul si va transmit...

Incarcatura:115+65+ 3 coburi full(mici comparativ cu GIVI)

Si Proaspata Descoperire: Cu reglajul din dreapta jos pus pe Standard, motorul nu te bate la sezut, si se aseaza pe drum de am si uitat ca merg pe ploaie cu cauciucuri 2006.

Multumesc Dane, aici si vreo 2 poze.

post-57095-0-63965300-1308071747_thumb.jpg

post-57095-0-90848200-1308071756_thumb.jpg

post-57095-0-43424600-1308071781_thumb.jpg

post-57095-0-38479300-1308071803_thumb.jpg

post-57095-0-19507300-1308071816_thumb.jpg

post-57095-0-58730900-1308071827_thumb.jpg

post-57095-0-07955300-1308071847_thumb.jpg

post-57095-0-52522000-1308071858_thumb.jpg

post-57095-0-10012500-1308071872_thumb.jpg

post-57095-0-13168700-1308071885_thumb.jpg

post-57095-0-09838800-1308071906_thumb.jpg

post-57095-0-33144300-1308071921_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatoarele vor fi Road 3,care,datorita acelor santuri suplimentare,mi se par mai bune pe apa.

Sunt la acelasi pret cu 2.

 

Pai Road 2 sunt deja "istorie"; iata un site dragut cu Pilot 3:

 

http://www.michelinpilotroad3.com/en/ sunt si niste recomandari de tururi moto in Franta.

(de ce oare pe site-ul michelin RO nu exista nimic despre anvelope moto?? :scratch: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Road 2 sunt deja "istorie"; iata un site dragut cu Pilot 3:

 

http://www.michelinpilotroad3.com/en/ sunt si niste recomandari de tururi moto in Franta.

(de ce oare pe site-ul michelin RO nu exista nimic despre anvelope moto?? :scratch: )

 

 

Tot ce e acolo istorie la noi e noutate.

In ce tara din lumea a 3-a ai vazut site-uri puse la punct?:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca intereseaza pe cineva, sunt disponobile alte pinioane la axele cu came. Le face un tip, Lennie, in Australia.

Imbunatatiri: "improves the midrange torque for better throttle response, smoother running and the ability to run in higher gears improving fuel consumption. The main aim for the cam sprocket tuning was to improve midrange performance and torque delivery so that part throttle response was greatly improved. "

 

Pretul ar fi undeva pe la 150$ setu, adeca per motor. Ma bate un gand sa imi iau asa ceva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Stiu ca nu e aici locul cel mai bun pentru anunturile de vanzare, dar am vrut sa anunt intai "Grupul BMW" inainte sa fie valabil pentru toti. In concluzie:

 

Vand set anvelope folosite pentru cei care nu si-au luat deja noi si au ajuns cu cele vechi la cota de avarie !

- fata Metzeler Z4 120/70 R17 - bun 50-60%

- spate Continental Attack 160/60 R18 - aprox 70-80%

 

Ca sa vedeti striatiile mai bine atasez si 2 poze mai jos.

Le dau DOAR impreuna la 180 lei in total. Sunt in Bucuresti.

 

Telefon: 0723.226.337

 

post-46641-0-40376300-1308776016_thumb.jpg

post-46641-0-32460600-1308776004_thumb.jpg

Editat de cristian2009
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, is it just me sau ati simtit si voi o imbunatatire a mersului motorului cu benzina de 100 ? nu mi se pare f mare diferenta, dar as zice ca se accelereaza mai usor si parca merge mai rotund..... in alta ordine de idei, as vrea sa schimb uleiul in cutie si v-as ruga sa-mi spuneti ce fel de cheie trebuie sa folosesc, ca anul trecut era a servis-ului, acum as vrea sa fac eu schimbul. merci frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai baga de 100 :) Nu iti scrie pe capac ca tre sa fie 95 ROZ? Sau 85 MOZ (la americani). In afara ca dai si mai mult pe ea se incinge si mai tare motoru.

 

Pt ulei la cutie, meri la practiker si vezi ca e ulei castrol 80w90 GL5. Neaparat GL5. Prea putin conteaza vascozitatea, important e sa fie GL5. Se baga pana la nivelu de jos al filetului de umplere, si la cutie si la grup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai baga de 100 :) Nu iti scrie pe capac ca tre sa fie 95 ROZ? Sau 85 MOZ (la americani). In afara ca dai si mai mult pe ea se incinge si mai tare motoru.

 

Pt ulei la cutie, meri la practiker si vezi ca e ulei castrol 80w90 GL5. Neaparat GL5. Prea putin conteaza vascozitatea, important e sa fie GL5. Se baga pana la nivelu de jos al filetului de umplere, si la cutie si la grup.

 

salut dane! nu folosesc benzina de 100 in mod curent; am alimentat acum asa, sa vad si eu cum se comporta. ca ulei asa stiam si eu, norma GL5. dar buba e ca nu stiu exact ce fel de cheie imi trebuie. parca era cu cap hexagonal, ca la suruburi normale, dar nu stiu ce dimensiune......

merci oricum!!! bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ramanem la 95 ;)

 

Cheie pentru cutie, aia de jos e tubulara de 10 sau 12, nu mai retin exact. Sus e imbus. Da-te cu mobra ca sa se incalzeasca uleiu din cutie, fa-ti un carton ca sa il folosesti pe post de scoc/burlan ca sa nu se prelinga uleiu din cutie pe esapament, o sa puta de numa daca scapa pe acolo :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal Dan mare rugaminte .....spune-mi si mie daca tu sti la R 1200 rt [2009] cheia de contact are inglobat vreun cip sau este doar abureala a la Bmw Pipera ,vreau sa mai fac o cheie si normal am intrebat mai intai la ei dar tot asa de bine daca este abureala cu cipul pot s-o fac la orcare atelier specializat in chei auto la un sfert de pret .

Multam frumos .

Vik 56 .

*Nedumerirea mea este cum este functionala cheia martor de plastic care mie mi se pare un simplu plastic ceva mai gros .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-ti cheie la orice atelier care face si aia care o ai cu cip lipeste-o undeva ascunsa langa contact. :)

Sau fa-ti cheie si vezi daca mere si fara de cip D:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nr :1 Da este o mare diferenta asa cred eu intre un R 1100 rt [2000] si R 1200 rt [2009] .

La cap stabilitate este ceva fenomenal eu nu sunt un mare vitezist dar cu aceasta suspensie asistata poti ataca curbele cu o viteza mult mai mare si cu o presiune destul de mare in gume chiar nu simnti nimic la trecerile de linii de tramvai sau ceva de genul asta ,seaua cu gel incalzita in 2 trepte poti sa stai pe ea 5-6 ore cat un rezervor fara prob ,luminii de nota 10 ,DA eu cred ca sunt diferente mari dar si pretul este pe masura din pacate .

Nr 2 : multam Dan deci se pare ca ar avea incorporat in cheie cipul de siguranta iar daca fac una la un atelier si o arunc iar apoi ma duc la Pipera cam tot pe acolo ies asta este ...........

Vara frumoasa pt toata lumea .

Vik 56 .

 

Sal.........am verificat la un atelier mai special pentru chei auto si mi-au comfirmat DA cheile au cip de securitate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://bmwsporttouring.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=588148 - al meu :D

 

http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=97873 - un tip din UK

 

Ce simeringuri ai? Vezi ca sunt din alea automotive cu 2 buze de etansare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...