Sari la conținut

Postări Recomandate

Azi am mai montat câte ceva pe motocicletă. Am descoperit că am instalate sculele astea pe ea:

http://www.bikeservice-wild.de/produkte/baehr/kommunikation/r_1150_rt

http://www.baehr.co.za/index.php?option=com_docman&task=doc_view&gid=18

Mă gândeam să le dau jos Âşi să le vând, eu nu cred că o să le folosesc. Ce părere aveți?

 

salut,

daca nu le folosesti, as vrea sa ti le cumpar eu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am mai montat câte ceva pe motocicletă. Am descoperit că am instalate sculele astea pe ea:

http://www.bikeservice-wild.de/produkte/baehr/kommunikation/r_1150_rt

http://www.baehr.co.za/index.php?option=com_docman&task=doc_view&gid=18

Mă gândeam să le dau jos Âşi să le vând, eu nu cred că o să le folosesc. Ce părere aveți?

Este functional sistemul de comunicatie ? Este pe sistemul celor de pe tir ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e asa de mare consumul... Scoate siguranta de la ceasu din bord si vezi la cat scade curentul ;)

 

La bateria mea nu mi-as face probleme, ca e de 19Ah, dar ma gandesc ca a ta e mai mica...

Am descoperit "problema". Trebuia sa astept mai mult cu ampermetrul inseriat. Dupa vreo 30 de secunde consumul scade la 0. Inainte de astea 30 de secunde consumul fluctua intre 20mA si 70mA. Deci presupun ca asa este normal.

P.S. Bateria este de 12Ah

Editat de Taz XL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Este functional sistemul de comunicatie ? Este pe sistemul celor de pe tir ?

Confunzi.

Este un sistem intercom, de comunicatie intre pilot/pasager.

Poti conecta MP3, telefon, GPS si statie CB.

Tiristii folosesc statii CB.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Intrebare va rog : [pt R 1200 rt ]

Se merita schimbat filtrul normal de aer cu unul K&N ?

Pe piata am vazut 2 modele 1 Louis ,2 Wunderlich .

Vreo recomandare .........

Multam frumos .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are sens, numai daca nu cumva ai primiti mobra cu kitul ala.

 

Un filtru de hartie e 50 ron si il schimbi la 40.000 km.

 

Nu as face schimbul. Nu castigi putere in plus sau ceva asemanator, dai numa mai multi bani de-odata; acuma asta nu ar fi o afacere proasta, cu conditia sa faci 100.000 km pe an :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confunzi.

Este un sistem intercom, de comunicatie intre pilot/pasager.

Poti conecta MP3, telefon, GPS si statie CB.

Tiristii folosesc statii CB.

mersy de informare. credeam ca e si statie . eu folosesc asa ceva :http://www.midlandradio.eu/midland_bt_next/product_en_214292.aspx

jively :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo sunt două aparate: unul e stație PMR, iar celălalt pentru comunicație între pilot / pasager. Oricum, acum sunt deja la @petrisor și aștept vești despre cum merg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E si nu e vrajeala.

 

Deci tu, si eu si toti cu boxer, avem un senzor de temperatura care sta pe cutia la filtru de aer, mai exact inauntru ei. Senzorul ala e practic o termorezistenta, care isi modifica valoarea ohmica odata cu temperatura. Cu cat e mai cald, cu atat ii creste rezistenta (sau invers, nu mai retin exact regimul de functionare, oricum, ai inteles ideea).

 

Acuma, motronicul (calculatorul motocicletei/CDI-ul daca vrei) tine cont de senzorul asta, ca sa stie cum sa dea amestecul. Daca e mai frig afara, normal ca baga oleaca mai multa benzina, ca sa compenseze aerul rece din admisii. Acuma tu stai si te gandesti: de ce nu ai putea sa montezi o rezistenta pe firul de semnal de la senzor? Pai nu te opreste nimic, numai ca daca adaugi o rezistenta in serie cu senzorul de temperatura, ii modifici valoarea cu o valoare liniara, adica a rezistentei aditionale.

 

Si atunci, vine omu asta cu booster plugu' si ce face? In loc la rezistenta aia fixa, o pus in dispozitivul ala o rezistenta la fel de termovariabila ca si senzorul tau de temperatura, astfel, valoarea finala nu creste liniar, ci ca si cum ai avea senzorul OEM + inca ceva.

Si atunci, iti mai imbogateste putin amestecul si tu simti ca motorul merge mai rotund, trage mai bine, etc. Dar si consuma mai mult, pentru ca nimic nu vine gratis :)

 

Deci practic, dispozitivul ala e o termorezistenta variabila care se monteaza in serie cu senzorul tau de temperatura. :) Merita? Nu stiu ce sa zic, eu mi-am facut modificarile astea din regulatorul de presiune la benzina. Sincer, mie mi se pare cam scumput pentru ce are in el... De fapt scump, nu scumput... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am studiat si eu problema.

Asa este, cum a descris Dan.

Sunt mai multe firme care vand asa ceva, intre 45 si 250 Euro..

Parerea mea ca nu se merita, nu-ti aduce vreun adaus sesizabil de putere, ci mai mult de benzina consumata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatii pentru busoane la uleiuri, daca vreti sa va luati altele si sa fiti pregatiti pe cans schimbati uleiurile:

 

M16 motor

M14 cutie

M12x1.0 grup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Sunt si eu mai recent posesor de BMW si deja m-au suparat cei de la reprezentanta (nu cei de la moto, ci cei de la Bavaria din Baneasa unde s-au mutat si motocicletele).

 

Negasind topicul asta dedicat BMW-urilor de la inceput, am inceput o discutie pe Forumul detinatorilor de Touring&Adventure.

 

Va postez si aici linkul si va rog (pe posesorii de BMW din Bucuresti mai ales - care au contact cu dealerul din Baneasa) sa il citi (cei care nu l-au citit deja), iar daca sunteti de acord cu ceea ce am scris, sa actionati in consecinta.

 

Nemultumire legata de interzicearea accesului in curtea dealerului AutoBavaria Bucuresti - Baneasa

 

 

Multumesc

Editat de unvis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mersi de intentie;

Pe aria asta ne ocupam cu sfaturi tehnice, solutii, idei.

Faptul ca lucram si in rest preferam sa invartim rotile la mobrele noastre nu prea ne mai lasa timp de alte indeletniciri notabile, cum este aceasta cu reclamatiile la Bavaria, desi motivul este realmente monstruos de serios!

Faptul ca te-au fortat sa te deplasezi pe jos cale de 25 metri pina in poarta lor, neintinzand un covor rosu mi se pare iesit din comun!

Mai ales ca, din ce am inteles, a lipsit si painea cu sare!

Merita sa aloci resursele, nervii si mare parte din timpul tau pentru a indrepta aceasta situatie..

Succes

:wave:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi, ca de fiecare data, stii doar ca "dreptatea" este undeva la mijloc. Baiatul e nemultumit pe buna dreptate, dar e la fel de adevarat ca nu merita atata energie consumata ! ;)

Numai bine si sper sa ne vedem pe drum cat de curand. Sper in maxim 4-5 zile sa ies si eu. Momentan mobra e in "pregatiri".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are sens, numai daca nu cumva ai primiti mobra cu kitul ala.

 

Un filtru de hartie e 50 ron si il schimbi la 40.000 km.

 

Nu as face schimbul. Nu castigi putere in plus sau ceva asemanator, dai numa mai multi bani de-odata; acuma asta nu ar fi o afacere proasta, cu conditia sa faci 100.000 km pe an :)

 

Salut Dan

 

nu e cam mult 40 k pt un filtru de aer de hartie? eu zic ca mai mult de 20k nu ai cum sa il tii, se impute rau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine v-am gasit!

Al meu proaspat achizitionat BMW k1200R refuza sa mai indice nivelul combustibilului,arata tot timpul gol!

Am citit pe net si se pare ca este vorba de senzorul de nivel din interiorul rezervorului,iar din cate am inteles acest senzor

buclucasi echipeaza mai multe motoare BMW!

Principala cauza a defectiunii se pare ca este corodarea acestui senzor.

Intrebarea este daca a mai patit cineva asa ceva,iar daca da cum a rezolvat problema!

Am inteles ca dupa schimbarea respectivului senzor este nevoie de calibrarea acestui,ceea ce inseamna o vizita la reprezentanta,lucru nu tocmai placut tinanad seama ca nu sunt din Bucuresti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dan

 

nu e cam mult 40 k pt un filtru de aer de hartie? eu zic ca mai mult de 20k nu ai cum sa il tii, se impute rau...

 

 

Un salut si de la mine Dane .............si poate si un raspus .

Weekend placut .

Vik.

Nu eu zic asta, asa scrie in manual. Sper sa nu zic o magarie si sa fie d fapt 20k, dar asa retin, ca ala de aer si ala de benzina se schimba la 40 de mii, numai daca nu cumva te dai in zone cu foarte mult praf, gen desert, caz in care il schimbi la 20k.

 

Salutare si bine v-am gasit!

Al meu proaspat achizitionat BMW k1200R refuza sa mai indice nivelul combustibilului,arata tot timpul gol!

Am citit pe net si se pare ca este vorba de senzorul de nivel din interiorul rezervorului,iar din cate am inteles acest senzor

buclucasi echipeaza mai multe motoare BMW!

Principala cauza a defectiunii se pare ca este corodarea acestui senzor.

Intrebarea este daca a mai patit cineva asa ceva,iar daca da cum a rezolvat problema!

Am inteles ca dupa schimbarea respectivului senzor este nevoie de calibrarea acestui,ceea ce inseamna o vizita la reprezentanta,lucru nu tocmai placut tinanad seama ca nu sunt din Bucuresti!

Pai de unde esti? Vezi ca mi-am luat o diagnoza pentru mobre BMW, detalii in semnatura. MA indoiesc ca ar fi ceva ce aia de la AB ar putea face si eu nu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...