Sari la conținut

Postări Recomandate

@ SERGHEI42

 

Salut, n-am cotele semeringurilor , imi este dezinstalat ETK-ul . Semeringurile difera intre 2v si 16v pentru ca ai o alta furca jante si frane fata de 2V. Daca vrei neaparat dimensiunea , suna la Bavaria sau scoate de pe net kitul de ETK ( preferabil o versiune veche 2004, 2008 ) . Acolo o sa ai dimensiunile la fiecare semering. Pe realoem nu dau decat pret si cod, niciodata dimensiuni si masa.

Zgarietura - daca nu ai bavura care sa o simti cand dai cu degetul si zgarietura e doar de suprafata - eu as lasa-o asa.

Ce scriu cei la RAR si inmatriculari in CI de multe ori se bat cap in cap. Eu am atat RT cat si LT scris in documente. K1 e alt model , pe langa carenarea diferita are si cateva mici diferente tehnice fata de modelul tau.

http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_k_1_1990.php

Am vazut K1 ..este ,,diferit " de ce am eu :))) Multam mult .O sa sap .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pacate insa vad ca Marcel nu a povestit si rezolvarea problemei... daca am inteles bine de la el, acum BMW ofera o noua varianta a "litrometrului" si costul este unul decent, pe la cca 200RON. Banuiesc ca si la RT ar fi aceeasi situatie (daca nu chiar piesa identica).

Da,cica au scos un litrometru nou,care pe mine ma lasa rece din moment ce am platit pe ceva care nu si-a facut treaba.

Apoi platesc 270 ron fara manopera,urmand sa vad daca va fi bine sau nu.In cazul in care s-a rezolvat problema,nu uita ca acest lucru s-a facut cu costuri suplimentare din partea utilizatorului.

Imi aduc aminte ca mi-ai recomandat sa merg dupa trip,cand alimentez sa dau trip-ul la zero si sa fiu atent la cati km fac.

Ok,asa am facut,dar banii pe calculatorul ala de ce i-am dat?Ca sa raman in pana prostului(si nu sunt singurul) cand el arata ca mai fac inca 67 km?

Aici dat-o in bara,de ce e asa greu sa recunoastem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peste iarna senzorul nivel combustibil a decedat si la mine(k1200R).Acum imi arata ca rezervorul este gol.Din ce am citit pe net se pare ca este o problema des intalnita

si la acest model.Problema este ca odata cu inlocuirea lui trebuie sa ajungi si pe la o reprezentanta(sau un tester bmw)pentru recalibrarea celui nou.Stie cineva daca si in acest caz,au remediat problema senzorului?Intreb,deoarece am citit pe net cazuri in care acest senzor s-a defectat si de doua ori intr-un an!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici dat-o in bara,de ce e asa greu sa recunoastem?

 

Marcelino, nu inteleg ce ai vrut sa zici aici, eu sunt total de acord ca e de rahat sa se strice si eventual sa nu repare BMW pe costul lor avand in vedere ca a fost o problema "generala"; poate in alte tari au preluat costul, nu stiu.

 

Insa ce am vrut eu sa spun celor cu problema similara este ca, din cate am inteles de la tine, de bine de rau exista o solutie, adica poti sa-l schimbi cu un model nou care poate nu mai cedeaza ca cele precedente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca exista un nou model de litrometru. Cel putin anul trecut in Iulie cand l-am schimbat eu pe al meu nu exista. Sau nu pt RT, poate doar pt ST, dar ma indoiesc ca nu "impart" anumite repere de service.

 

In alta dezordine de idei, pt revizia de 40.000 anul asta am ales sa merg la Dan Cata la Cluj, pt a avea un termen de comparatie cu lucrarile efectuate in reteaua oficiala BMW din tara, atat ca si costuri cat si ca (virgula) cum se simte motocicleta dupa intretinerea curenta. Nu am avut de facut operatiuni foarte complexe (gen schimbat ambreiaj), doar revizie cu schimb de ulei si filtru, schimbat toate fluidele (grup, cutie, lichid de frana), joc tacheti si sincronizare. Rezultatul este ca acum parca merg pe alta motocicleta - lucru datorat mai ales sincronizarii, facute cu tester si calculator.

 

Celor care inca nu ati fost la el, vi-l recomand din toata inima, eu fiind cel mai tipicar si chisat om cand vine vorba de motocicleta. Dane, multumesc, ne vedem la sfarsitul lui iulie pt revizia de 50.000!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca exista un nou model de litrometru.

 

Probabil ca nici n-aveai de unde sa stii ca na, va vedeti asa rar :crack:

Noroc ca ma obosesc io sa scriu p-aici ce mai aud pe ici, pe colo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... doar revizie cu schimb de ulei si filtru, schimbat toate fluidele (grup, cutie, lichid de frana), joc tacheti si sincronizare.

 

Bujii, curea de alternator? Se schimba tot la 40...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujii, curea de alternator? Se schimba tot la 40...

nu m-ai prins: paranoic cum sunt, am schimbat toate astea la 25-30.000 cand m-am gandit ca o fi statuta cureua aia...mai bine mai devreme decat prea tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar se simte altfel motocicleta dupa ce mergi la Dan fata de Bavaria? :ninja:

Pai in primul rand cei de la Brasov nu au scula de sincronizat motoru, deci nu a fost sincronizat ("parcat motorase pas cu pas" cand temperatura motorului e peste 80 de grade) niciodata. asta se traduce (la mine cel putin) printr-un relanti cu mai putine scuturaturi si mai "rotund". in mers, pare ca trage mai linear si mai de jos (scula de sincronizare arata in sarcina un dezechilibru mai mare spre cilindrul din dreapta). Legat de jocul la tacheti - am constatat ca nu erau egale - existau mici - foarte mici - diferente.

Legat de maruntisuri, am constat ca suruburile (cele la care producatorul nu da forta de strangere, de exemplu cele de la carene, dar nu numai - si cel de la baia de ulei si cel de la grup) erau stranse prea tare (la carena stanga la una dintre prinderi se vede "floarea surubului" adancita in plastic).

 

Datorita celor de mai sus - este parerea mea, posibil subiectiva - zic ca motorul se aude si merge altfel.

 

Sa nu ma intelegi gresit nici tu nici altcineva: pe partea de service si intretinere nu am nimic cu Brasovul, din contra! Robi este o persona extrem de amabila si prietenoasa, care a insistat pe explicatii, mai ales pe partea cu "de ce trebuie asa si nu altfel" si cu o atitudine "pentru client". Problema mea cu cei din tara este ca au miscat cand am avut probleme grave doar dupa mailuri date la nava-mama in Germania.

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand cei de la Brasov nu au scula de sincronizat motoru, deci nu a fost sincronizat ("parcat motorase pas cu pas" cand temperatura motorului e peste 80 de grade) niciodata.

....

 

Sa nu ma intelegi gresit ...

 

Pai nu e vorba de inteles gresit sau bine... Nu intelegeam ce inseamna ca "se simte altfel", adica nu-mi inchipuiam ca aia iti zic ca au facut revizie, eventual si stampila aferenta de dealer BMW in cartea service dar tu n-ai facut niciodata sincronizare in 40k??? Daca asa este, acum inteleg ce ai vrut sa spui dar totusi, pt mine, unele chestii raman in contextul asta "de neinteles"...

 

Hai ca dezbatem saptamana viitoare la o bere ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hallo,

e mai simplu in realitate. S-a facut tot ce trebuia sa se faca, fara asta, si acest lucru se vede in fisele de service pe care le am de la ei. Oricui as vinde motocicleta asta si ar verifica autenticitatea stampilelor pana la 40.000 in sistem, ar constata ca toate operatiunle de intretinere sunt facute conform recomandarilor producatorului, chiar mai devreme decat ar trebui (vezi curea alternator); in plus am pastrat toate devizele de lucrari si toate facturile detaliate atat pe intretinere, cat si pe piesele inlocuite pe banii mei (litrometru, grup etc)

 

Ca sa sumarizez, as spune ca de la reprezentanta a plecat ca dupa orice mecanic de reprezentanta (minus sincronizare), iar de la Dan Cata a plecat ca de la un pasionat, ca si cum ar fi fost motorul lui. De altfel, s-a intors cu un mare zambet dupa ce a plecat in proba cu el, cred ca i-a placut!

 

Povestim saptamana viitoare la bere! Nu m-am mai uitat, mai ninge sus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e vorba de inteles gresit sau bine... Nu intelegeam ce inseamna ca "se simte altfel", adica nu-mi inchipuiam ca aia iti zic ca au facut revizie, eventual si stampila aferenta de dealer BMW in cartea service dar tu n-ai facut niciodata sincronizare in 40k??? Daca asa este, acum inteleg ce ai vrut sa spui dar totusi, pt mine, unele chestii raman in contextul asta "de neinteles"...

 

Hai ca dezbatem saptamana viitoare la o bere ;)

Hahaha

Lasa ca am facut eu prima sincronizare la 90.000 in 2010 la Hamburg,iar a doua la 185.000 la Cluj la Dan Cata,binenteles.

Confirm ce a mancat dexter-ul mai sus,are dreptate.Si la mine senzatia a fost ca am alta motocicleta.

In plus,eu mi-am pus pinioanele care le face australianul ala.Se spune ca deschid supapele mai repede,cuplul maxim e la o turatie mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca exista un nou model de litrometru. Cel putin anul trecut in Iulie cand l-am schimbat eu pe al meu nu exista. Sau nu pt RT, poate doar pt ST, dar ma indoiesc ca nu "impart" anumite repere de service.

 

In alta dezordine de idei, pt revizia de 40.000 anul asta am ales sa merg la Dan Cata la Cluj, pt a avea un termen de comparatie cu lucrarile efectuate in reteaua oficiala BMW din tara, atat ca si costuri cat si ca (virgula) cum se simte motocicleta dupa intretinerea curenta. Nu am avut de facut operatiuni foarte complexe (gen schimbat ambreiaj), doar revizie cu schimb de ulei si filtru, schimbat toate fluidele (grup, cutie, lichid de frana), joc tacheti si sincronizare. Rezultatul este ca acum parca merg pe alta motocicleta - lucru datorat mai ales sincronizarii, facute cu tester si calculator.

 

Celor care inca nu ati fost la el, vi-l recomand din toata inima, eu fiind cel mai tipicar si chisat om cand vine vorba de motocicleta. Dane, multumesc, ne vedem la sfarsitul lui iulie pt revizia de 50.000!

Eu am crezut ca bat campii eu cateva posturi in urma...dar se pare ca nu..eu am cumparat mobea din Germania si am fost multumit dar dupa revizia facuta la Dan am plecat acasa cu alta mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm ce a mancat dexter-ul mai sus,are dreptate.Si la mine senzatia a fost ca am alta motocicleta.

 

Mai fratilor, bineinteles ca acum inteleg ca "era alta motocicleta"!!!

 

Dar cine naiba putea sa-si inchipuie ca voi nu faceti sincronizare la boxere cu zecile de mii de km, cand in mod normal se face la fiecare 10k???

plm, no comment! Eu nu stiu cum de le da voie BMW sa puna stampila pe o carte de service... Si acum incep sa inteleg de ce unii nu dau doi bani pe cartea de service facuta in Ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum poate intelegi atitudinea unora dintre noi vis-s vis de omniprezentele tale elogii aduse BMW-ului.

Iti repet ca noi beneficiem de servicii in ROMANIA

:agree: ....iar pe cei cu moto mai batrane ( cazul meu r 1100 gs-96)..te trateaza cu spatele si i-ti recomanda sa te duci cu ea la programul rabla.

 

Cred si eu ca la Viena e alt fel....ca sa nu mai reamintesc ca piesele pt modele mai vechi de 10 ani a trebui sa beneficieze si de o reducere pt fidelitate... :cheers: (zic eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ani buni, am facut in sfarsit rost de bujiile alea magice din state, care le lauda toti americanii.

 

Abia astept sa le montez deseara, revin cu detalii. :D

 

Merg pe 850/1100 si 1150, alea cu o singura bujie pe cilindru. Zice ca ar merge mai rotund motorul si unii raporteaza si un consum sensibil mai scazut.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

fa-le o poza te rog ca sunt curios ce fras ar putea sa fie diferit din punct de vedere tehnologic la bujii.

Si mai ales curious de rezultat.

 

numai bine,

paul

 

Dupa ani buni, am facut in sfarsit rost de bujiile alea magice din state, care le lauda toti americanii.

 

Abia astept sa le montez deseara, revin cu detalii. :D

 

Merg pe 850/1100 si 1150, alea cu o singura bujie pe cilindru. Zice ca ar merge mai rotund motorul si unii raporteaza si un consum sensibil mai scazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am apucat sa le fac poza, de entuziasmat ce eram :) Am reglat numai distanta intre electrozi, astea fiind cu numai un electrod si le-am pus sus. Pare si relantiul mai rotund acum, iar in mers, chiar fac treaba mai buna. Am facut numai cam 8 km, ca era racoare, dar pare ca merge mai rotund motorul.

 

Cat despre consum, numa la un drum mai lung ma pot pronunta.

 

As minti daca as zice ca nu is o treaba buna ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am dat si eu de problema cu senzorul Hall.

Am mers azi printr-o ploaie torentiala, si m-am trezit ca s-a oprit motorul in mers si nu mai porneste.

N-am apucat decat sa verific ca nu are scanteie, nu am apucat sa vad daca injectoarele dau benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Este cineva cu 1150RT prin TM? ... si are chef sa se laude un pic cum e cu rt-ul?

Sunt curios de pozitia in sa, manevrabilitatea pe loc (gen cum "merge" in marsharier) si mai cateva chestii marunte in direct.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...