Sari la conținut

Postări Recomandate

Aici ai pacatuit tu. Sonda lambda e foarte importanta in functionarea motorului, fara ea, risti sa il fecundezi. Aia are un rol foarte important acolo de feedback la calculator, si fara ea, iti merge cu un amestec prea sarac sau prea bogat, cazuti in care pe termen lung, fwti motorul.

 

Pune sonda la loc si vezi ce iti iese :)

cam ideea asta o aveam si eu. din cate am inteles Andrei a facut lucrul asta sa scape de asa zisul "surging" si nu il invinovatesc....merge foarte bine.

acum intrebarea este: pot pune sonda lambda pe noua evacuare? are vreo importanta ca DUPA ea nu mai se gaseste catalizatorul? intreb asta pentru ca din pacate la 1100R catalizatorul si finala au corp comun, deci daca vreau un sunet mai frumos nu pot schimba doar finala.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sigur. Dai toba jos, mergi la niste feciori care se ocupa cu evacuari, iti gauresc aia toba acolo sub cutie, iti sudeaza o saiba mare care are filetul interior ca cel de la sonda si aia e ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc Dan, chiar am si unde sa fac modificarea (iti explic pe pm ce si cum)

@LUV - am vazut explicatia, dar nu sunt de acord. sunt de acord cu evacuarea mai rapida, dar lambda + senzorul de temperatura ulei + ala de aer + motronicul sunt cele care vor dicta impreuna cantitatea de amestec din admisie. evacuarea mai rapida, este dupa lambda si nu cred ca va fi influentata. maxim va fi mai rece un pic decat cu catalizator.

parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul tii dat strict de cat interval de timp stau deschis injectoarele (vorbim de ordinul milisecundelor aici, 250 +/-). Si alea is comandate de calculator, care decide asta pe baza a mai multor parametri: temperatura motor, temp ambientala, presiune atmosferica, cat de deschise is TPS-urile, senzori Hall, sonda lambda.

 

 

Acuma nu contesc ca, cu o toba goala consuma mai mult... Poate pentru ca suna mai tare si te manca sa tii gazu cu 1 gram mai mult deschis ca si inainte, mai ii si backpressure-ul din toba, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inclin sa cred ca asta este o legenda urbana..

 

Daca te referi la tinutul pe cricul lateral, sunt de acord. Eu mereu am tinut motocicletele numai pe cel lateral si n-au avut nimic...

As pune asta in aceeasi categorie cu inutilitatea (as zice chiar prostia, avand in vedere ca multi apoi il uita stins) de a stinge farul la pornire. Noroc ca asta s-a rezolvat de la sine la modelele mai noi si nu se mai poate stinge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la tinutul pe cricul lateral, sunt de acord. Eu mereu am tinut motocicletele numai pe cel lateral si n-au avut nimic...

As pune asta in aceeasi categorie cu inutilitatea (as zice chiar prostia, avand in vedere ca multi apoi il uita stins) de a stinge farul la pornire. Noroc ca asta s-a rezolvat de la sine la modelele mai noi si nu se mai poate stinge.

http://www.i-bmw.com/showthread.php?p=568419#post568419

Toate k1200rs ,gt,lt au problema asta.

 

PS: Varule, da de ce vrei bre sa scoti catalizatorul?

Imi plac fetele mai "usuratice "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vi se pare pretul de 100 Euro pt sesiunile BMW Rider Training organizate de AB?

Tinand cont ca sunt 8 persoane in grupa si dureaza 6h, mi se pare destul de mult sa ceri 800 Euro pt 1 zi de munca.

Intotdeauna detinatorii de BMW (moto sau auto ) au fost plasati in ,,alta categorie"....adica oameni cu bani multi care isi rezolva problemele (foarte multe ..avand in vedere pretul si renumele marcii) numai in service-uri BMW.Asa ca ,,haita" posesorilor de BMW trebuie tratata ,, prferential" se pare ca oamenii copiaza modelul aplicat de Harley ..(ai caror cumpartori ,intr-adevar sunt cam pe din-afara ,,motociclismului" ca sa nu vorbim de mecanica ...cu forte mici exceptii ) .

 

Acum trebuie vazut si ce se ofera pt aia 100 di iepuroi ...ca daca ies din sesiunile astea mai al dracului decat Rossi ..,,se merita". :))

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

In mod sigur afli lucruri interesante la acel instructaj, ramane la latitudinea fiecaruia daca este dispus sa plateasca pentru asa ceva si daca vrea sa afle ceva nou.

Asta nu inseamna ca vei fi toata viata protejat daca urmezi acel curs si nici ca vei deveni mai rapid ca nu stiu ce pilot..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.Stim cu totii ca mobrele se manevreaza diferit functie de model (F,R,K .....) ..asa ca un instructaj la gramada doar ca sa stiu cum sa franez mai bine nu isi are rostul .A,sunt de acord ca atunci cand schimbi modelul sa iesi pe pista sau poligon cu el ca sa realizezi ce poate el si ce poti tu ..La fel si cu mersul off-road ,aici recunosc ,cursurile nu ca sunt necesare ci,consider eu ,,obligatorii" daca vrei sa nu iti transformi iesirile intr-un cosmar.

 

Eu cu a mea am fost in poligon si nu am plecat de acolo pana nu am reusit sa fac poligonul de examen intr-un minut si jumatate.Nu rade nimeni de tine ,nu este o rusine ca vrei sa vezi cat de bine poti sa manevrezi mobra de sub poponeata mai ales cand schimbi categoria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi( drakkar cu Black Eagles MC) in Oradea anual organizam cursuri de perfectionare din pacate anul aceasta nu am reusit. Dar un curs pt 25-26 persoane daca retin bine costa in jur de 1000-1200 euro daca nu ma insel tinand cont ca suntem sponzorizati cu pista unde are loc cursul- adica este pe gratis si multe alte cheltuieli pe care nu stim exact pt ca vin ca si sponzorizari.Asta facand un calcul simplu ar fi 50 euro/pers in care nu intra mancarea, apa, locatia, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi( drakkar cu Black Eagles MC) in Oradea anual organizam cursuri de perfectionare din pacate anul aceasta nu am reusit. Dar un curs pt 25-26 persoane daca retin bine costa in jur de 1000-1200 euro daca nu ma insel tinand cont ca suntem sponzorizati cu pista unde are loc cursul- adica este pe gratis si multe alte cheltuieli pe care nu stim exact pt ca vin ca si sponzorizari.Asta facand un calcul simplu ar fi 50 euro/pers in care nu intra mancarea, apa, locatia, etc.

Bun bussines :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100 e pe zi mi se pare mai mult decit exagerat iar vorbind de cei cu bani care isi cumpara bmw nu isi are rost cursul pentru ca imparteala se face in trei fel uri:oameni cu bani care isi cumpara bmw si sunt pasionati de mobre si au mers pe ele toata viata care impicit nu au nevoie si cealalta categorie de vreo70% care le cumpara sa le arate prietenilor ce mare motociclist e el deci impicit nici ei nu au nevoie pentru ca nu merg pe ele mai deloc.ramine o categorie de vreo 10% in care m-as baga si eu care au facut credit sa ia si sunt pasionati intradevar de el.acestia nu dau 100e pe o zi cind trancanici face la amcart cu 200e curs adevarat de perfectionare care dureaza vreo 2 sapt din cite stiu eu.dar doar ca ideie ce ar putea sa te invete intr-o zi cum sa mergi in picioare pe gs?in alta ordine de idei ce program are expo douaroti istorice?nu prea am inteles ori 10-12 ori dupa masa?

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun bussines :)))

Da pt participanti ca nu au taxa de participare asta platim din sponzarizari iar apa si mancare platim noi organizatorii.

 

P.S eu am fost la un curs de asta de 1 zi si inveti f mult, e un curs basic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu db killer iti mai da rateuri? Alea se intampla si daca nu e etans pe unde se imbina evacuarea cu cotul ce iese din motor. Adeca daca pe acolo iti intra aer, o sa iti dea rateuri.

 

Ca sa verifici, pune mobra pe cricul central, porneste, si accelereaza si decelereaza - pune pe cineva sa faca asta si cu o foaie de hartie, sine-o pe langa imbinare. Daca sunt curenti de aer, adeca foaia se misca, inseamna ca nu e etans :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un set nou nout de cauciucuri Metzeler Roadtec Z8 Interact pentru R 1150 RT, dot 2013

http://www.metzeler.com/site/de/products/tyres-catalogue.html

 

120/70zr17

170/60/zr17

sunt varianta fabricate doar pentru Germania, calitate super, am echipat 2 RT-uri si baietii sunt super multumiti!

 

1300 lei pret fara transport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa incerc cu foita, desi pe la imbinari nu vad urme de fum.

am observat ca da rateuri doar daca nu inchid gazul de tot.(se mai intampla sa ramana 1mm pana la final din cursa acceleratiei, da rateuri si daca ii dau off de tot se opreste din pocnit....cred ca e logic ca nu mai are ce sa pocneasca, fiind injectie taie gazul de tot)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...