Sari la conținut

Postări Recomandate

Evident ca este consumabil, dar mie mi s-a parut precoce sa se duca ambreiajul la 60.000; totodata se poate ca motocicleta sa aibe totusi 80.000 si sa i se fi dat km inapoi cand a fost adusa in tara, asta nu am de unde sa stiu, dar tind sa cred ca sunt reali acesti 60k.

 

De plecat de pe loc...plec normal, in niciun caz brusc. schimb pe la 3,500 rpm si de modul de mers...eu am luat-o la 50 000 si am mers vreo 5.000 afara/ 5.000 in oras, deci...

intr-adevar, am discutat la un moment dat cu 1 tip de la rutiera si imi spunea ca la ei se schimba in draci ambreiajele...cum ai zis si tu, pe la 30-40.000

 

Asta cu acul turometrului nu am verificat-o, nestiind "proba", dar 99 % nu urca in gol. presupun ca as fi observat

 

Multumesc de raspuns !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va multumesc de aprecieri. Am observat si eu un mic sunet tot din zona ambreiajului, am incercat si nu pati eaza in sarcina, dar se aude asa ca un cloncanit, iar cand trag ambreiajul nu se mai aude, eu tind sa cred ca ca e rulmentul de presiune(banuiesc ca e ca la auto) , dar intrebarea mea e daca s-a mai lovit cineva de asa ceva si daca e vreun mecanic mai priceput la BMW in Bucuresti nu numai la reprezentanta

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pe mine tocmai m-a lasat ieri in drum spre Constanta ambreiajul...la acelasi model. asta o fi punctul slab la modelele astea? al meu are 60 000 km.

sper ca e doar ambreiajul si nu si alte nebunii...

a mai patit cineva de pe aici?

Buna, eu am schimbat ambreiajul la 63 000 si bag mina in foc ca are km. reali. Se pare ca e boala lor. Recomandabil sa nu o mai folosesti ca uzezi mai mult.

 

Va multumesc de aprecieri. Am observat si eu un mic sunet tot din zona ambreiajului, am incercat si nu pati eaza in sarcina, dar se aude asa ca un cloncanit, iar cand trag ambreiajul nu se mai aude, eu tind sa cred ca ca e rulmentul de presiune(banuiesc ca e ca la auto) , dar intrebarea mea e daca s-a mai lovit cineva de asa ceva si daca e vreun mecanic mai priceput la BMW in Bucuresti nu numai la reprezentanta

 

Va multumesc!

Buna, aceeasi tacaneala am avut-o si eu in special cind se incingea la semafor. Se pare ca tot boala lor e (zic unii ca e normal).dar la mine nu a mai dus-o mult si a cedat ambreiajul. Nu are rulment de presiune ca la masina, are o tija ce impinge in placa de presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rulment de presiune in ambreiaj.ala mai mult ca sigur ca e zgomot de la rulmentii din cutie .aia sunt de origine vreo 1100 ron sau skf pe codcred ca vreo 300 ron.acum parerile sunt impartite de care sa iti pui.eu mi-as pune de origine ca daca cedeaza vre unu iti blocheaza roata.daca desfaci cutia schimba si ambreiajul in intregime fara volanta pt ca asta nu se gaseste decit de origine si dureaza 5 zile pina vine.ca prim pas arfi bine sa schimbi uleiul din cutie si grup.intra 800 cu 200 deci 1 l .daca vreunul dintre voi doi are nevoie de mecanic bun cupret rezonabil care a mai facut asta va dau offlinenr de tel.daca va hotariti sa schimbati ambreiajele nu schimbati semeringul de la vibrochen decit daca curge .nu sunt multi care stiu sa-l schimbe.alex ai cumva vreo pierdere de ulei in zona ambreiajului sau de lichid hidraulic de la ambreiaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul R1200RT LC a fost lansat oficial. Detalii, poze etc pe topicul dedicat seriei BMW de strada 1200.



De asemenea a fost lansat si ultimul model asteptat pt. 2014, S1000R - naked bazat pe supersportiva S1000RR.

 

Detalii pe topicul dedicat. (am considerat ca merita topic separat, gama S cu motor de 1000cc fiind total distinsa de ceea ce s-a discutat pana acum).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alexgrp am uitat sa iti zic ca ambreiajul cind se uzeaza se mai poate trage de el o perioada reglind piulita de la maneta.daca si dupa reglajul asta tot patineaza nu face alte reglaje adica sa il stringi mai mult decit trebuie ca strici si alte chestii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva, daca si unde as putea gasi suportii laterali si cutiile pt. BMW(R1100S) si la ce pret? Am vazut pe net ca ar fi un suport si de topcase care s-ar potrivi la el.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva, daca si unde as putea gasi suportii laterali si cutiile pt. BMW(R1100S) si la ce pret? Am vazut pe net ca ar fi un suport si de topcase care s-ar potrivi la el.

Multumesc.

http://www.bmwbayer.de/R-1100-RS-/-R-1100-RT/Neu/Gepaeck-/-Koffer-/-Zubehoer

 

http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.Xkoffer+r1100s&_nkw=koffer+r1100s&_sacat=0&_from=R40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva, daca si unde as putea gasi suportii laterali si cutiile pt. BMW(R1100S) si la ce pret? Am vazut pe net ca ar fi un suport si de topcase care s-ar potrivi la el.

Multumesc.

Ar fi frumos sa-i pui cutiile laterale originale BMW pt ca arata bine si sunt incapatoare, poti comanda si butucii pe cheia motocicletei. In plus, cred ca la oricare altele s-ar vedea urat barele/suporturile.

Topcase original BMW nu stiu sa fi existat la 1100S asa ca daca vrei neaparat va trebui sa apelezi la alt producator gen Givi.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva, daca si unde as putea gasi suportii laterali si cutiile pt. BMW(R1100S) si la ce pret? Am vazut pe net ca ar fi un suport si de topcase care s-ar potrivi la el.

Multumesc.

am cautat si eu mult suportii laterali pt side case-uri, dar cel mai bine le gasesti pe ebay

daca vrei sa cauti pe ebay.de trebuie cautat "koffertrager". preturile sunt intre 100-200 euro, depinde...

topcase eu zic ca e pacat sa-i pui...nu arata bine si ii schimba total aerodinamica. eu am avut pe fosta motocicleta si era o diferenta destul de mare cand mergeam cu/fara. e practic, nu zic nu, dar side case-urile mari de la BMW eu zic ca sunt de ajuns pt orice tura...

 

Nu are rulment de presiune in ambreiaj.ala mai mult ca sigur ca e zgomot de la rulmentii din cutie .aia sunt de origine vreo 1100 ron sau skf pe codcred ca vreo 300 ron.acum parerile sunt impartite de care sa iti pui.eu mi-as pune de origine ca daca cedeaza vre unu iti blocheaza roata.daca desfaci cutia schimba si ambreiajul in intregime fara volanta pt ca asta nu se gaseste decit de origine si dureaza 5 zile pina vine.ca prim pas arfi bine sa schimbi uleiul din cutie si grup.intra 800 cu 200 deci 1 l .daca vreunul dintre voi doi are nevoie de mecanic bun cupret rezonabil care a mai facut asta va dau offlinenr de tel.daca va hotariti sa schimbati ambreiajele nu schimbati semeringul de la vibrochen decit daca curge .nu sunt multi care stiu sa-l schimbe.alex ai cumva vreo pierdere de ulei in zona ambreiajului sau de lichid hidraulic de la ambreiaj?

am gasit deja problema...e vorba despre dintii discului de ambreiaj si despre axul selectorului din cutie. s-au "razuit" unii pe altii...

post-39455-0-32314900-1384003181_thumb.jpg

post-39455-0-59717100-1384003188_thumb.jpg

post-39455-0-75580900-1384003193_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

am gasit deja problema...e vorba despre dintii discului de ambreiaj si despre axul selectorului din cutie. s-au "razuit" unii pe altii...

Oauuu, da cum de s-a ajuns aici, ce zice mecanicul si unde e atelierul ala misto ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,are doua ghidaje,dar am citit ca se aliniaza(nu stiu cum),de aceea am itrebat.

Cu tot cu acele ghidaje,am impresia ca se poate misca stanga -dreapta foarte putin.

Poate mai sunt si alte pareri.

 

Multumesc

 

 

am gasit deja problema...e vorba despre dintii discului de ambreiaj si despre axul selectorului din cutie. s-au "razuit" unii pe altii...

 

Astea is doua probleme strans legate intre ele, adica am putea pune semnul relatiei "implica" intre cele doua posturi :)

 

La unele 1150-uri (si deci si r1100s care e de fapt un 1150), nu stunt corect aliniate cutia cu motorul, din fabrica. Si atunci, cum ambreiajul e unul fix si nu pe arcuri, in timp, incepe sa manance canelurile.

 

Canelurile de la cutie sunt mai dure(dintr-un material mai dur) ca alea de la ambreiaj. Asa ca in mod normal, se uzeaza alea de la ambreiaj mai intai. Toate astea din cauza la alea doua ghidaje care nu, nu permit nici un fel de joc al cutie relativa la motor.

 

Chestia asta o poti comdate doar in doua feluri:

 

- alte ghidaje "excentrice"

- alt ax de cutie aftermarket care costa ~ 1000$ ultima data cand am verificat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oauuu, da cum de s-a ajuns aici, ce zice mecanicul si unde e atelierul ala misto ?

Cum de s-a ajuns aici...pai mecanicul spune exact ce a spus Dan Cata mai sus si atelierul asta misto e la Bardak Moto...mi s-au parut baieti foarte ok si de recomandat :)

 

La unele 1150-uri (si deci si r1100s care e de fapt un 1150), nu sunt corect aliniate cutia cu motorul, din fabrica. Si atunci, cum ambreiajul e unul fix si nu pe arcuri, in timp, incepe sa manance canelurile.

 

Canelurile de la cutie sunt mai dure(dintr-un material mai dur) ca alea de la ambreiaj. Asa ca in mod normal, se uzeaza alea de la ambreiaj mai intai. Toate astea din cauza la alea doua ghidaje care nu, nu permit nici un fel de joc al cutie relativa la motor.

explicatia asta am primit-o si la service, deci da...asta e. s-a intamplat s-o patesc chiar eu, sa se intample fix la mine (ca si proprietar al unui BMW boxer)

 

Oau !!!.ce urit.asta e mai mult la 1150 din cite am vazut pina acum.explicatia lu unu de pe la americani care are ceva clipuri pe youtube e ca s-a mers in ture joase in trepte superioare.el avea un rt pe la vreo 20k cu problema asta.

ce inseamna ture joase? eu cand merg pe afara o tin de obicei constant pe la 3-4.000 rpm...in afara de cazurile cand "ma duc"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cite am inteles cei dela bardak au si contract cu militia sa le repare mobrele deci au destula carne de tun si experienta.in alta ordine de idei mi-am luat toba de la acrapovic.pentru toti posesorii de 1200 va recomand cu mina pe inima .s-a schimbat total mersul motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cite am inteles cei dela bardak au si contract cu militia sa le repare mobrele deci au destula carne de tun si experienta.in alta ordine de idei mi-am luat toba de la acrapovic.pentru toti posesorii de 1200 va recomand cu mina pe inima .s-a schimbat total mersul motorului

Mersul sau zgomotul? Incearca mersul cu doape trainice in urechi si vezi daca nu a revenit la ce ai avut inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e asa deleloc.ma asteptam si eu la ceva mult mai zgomotos dar pt ca a ramas catalizatorul se aude decent.nu genul de toba care porneste toate alarmele.la 1100 cind am pus toba am scos catalizatorul si se auzea mult mai tare .la asta sunetul e ultimul avantaj din punctul meu de vedere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc de aprecieri. Am observat si eu un mic sunet tot din zona ambreiajului, am incercat si nu pati eaza in sarcina, dar se aude asa ca un cloncanit, iar cand trag ambreiajul nu se mai aude, eu tind sa cred ca ca e rulmentul de presiune(banuiesc ca e ca la auto) , dar intrebarea mea e daca s-a mai lovit cineva de asa ceva si daca e vreun mecanic mai priceput la BMW in Bucuresti nu numai la reprezentanta

 

Va multumesc!

Tacaneala cu pricina, daca dispare cand tragi ambreiajul e faimosul "zgomot de priza". E doar un joc mai mare in caneluri, putin enervant.

Intreaba de respectivul zgomot pe orice mecanic care stie ce-i aia o Dacie 1300 si-ti explica in detaliu. Ideea e ca nu trebuie sa-ti faci griji.

Asfalt uscat.

Editat de FBogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...