Dan Cata Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Ma refeream la consumul de gaz. Bobine secundare defecte reflecta imediat un consum mai ridicat! Consumul de ulei e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
69R69S Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 este dupa 1960 sau inainte? pret? sanatate Mesaj completat Am si eu de vanzare acte BMW R60 Caut coburi laterale pt BMW R 1100R s-h. din ce an? dupa 1960? pret? multumesc, florin Mesaj completat Aveti posibilitatea sau stiti pe cineva cine poate cumpara de pe e-bay? te pot ajuta cu ebay-ul. am cont si am cumparat de 64 de ori cu succes. nu am nici un interes doar sa stabilim detaliile in prealabil. stima, flo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 6, 2010 Autor Share Postat Octombrie 6, 2010 (editat) este dupa 1960 sau inainte? pret? sanatateMesaj completat din ce an? dupa 1960? pret? multumesc, florin Mesaj completat te pot ajuta cu ebay-ul. am cont si am cumparat de 64 de ori cu succes. nu am nici un interes doar sa stabilim detaliile in prealabil. stima, flo a fost din 1964 . am radiat din circulatie . in legatura cu e-bay mersi mult, am sa retin ca poti comanda . coburi am cumparat noi de la BMW. Editat Octombrie 6, 2010 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Sal....ce pot eu sa-ti recdomand atentie la ..A B S .........la prima pornire mai ales al meu r110rt 2000 cu 34 000km la bord a facut odata o problema a trebuit sa curat senzori ................apropo pt cineva interesa vreau sa-l dau Rt1100 rt 34 ooo se pote vedea pe ocazii altceva nu ai de ce sa-ti faci probleme ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 salutare! am o problema cu incalzirea la mansoanele de pe ghidon,mai exact la cel de pe partea stanga.cand este pornit pe treapta a doua nu se incalzeste la fel ca celalalt,ramane caldut ca si cum ar fi pe prima treapta. daca aveti schema electrica sau av idee; cate rezistente are pe manson cum sunt legate in instalatie sau dak au releu de protectie. motocicleta r 1100 gs ;an 1996 va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 AI numa cate o infasurare. Maro e minusu, negru e plusu de la fiecare maner. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 R1200RT a castigat testul la categoria motociclete touring efectuat recent de revista Motorrad. Au participat: - BMW R 1200 RT - Harley-Davidson Electra Glide Ultra Limited - Honda Gold Wing - Kawasaki 1400 GTR - Suzuki GSX 1250 FA GT - Triumph Sprint GT - Yamaha FJR 1300 A Clasarile lui 1200RT in test: clasamentul general al testului: locul 1. motor: loc 5 suspensie: loc 1 day by day: loc 1 siguranta: loc 1 costuri: 2 Touring-Extratests: locul 1 cuplu: 2 handling: 1 libertate de inclinare: loc 1 rezervele suspensiei: loc 1 frane: loc 1 protectie ploaie si vant: loc 1 dotari touring: loc 2 consum/autonomie: loc 1 Partea cea mai interesanta insa, locul unde a fost facut testul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Nu cred. Este imposibil ca vreo mobra sa bata GTR1400. Pur si simplu asa ceva nu exista. BMW a dat mita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Nu cred. Este imposibil ca vreo mobra sa bata GTR1400. Pur si simplu asa ceva nu exista. BMW a dat mita. Sunt tare curios cum va fi cand va intra in teste si K1600GT; pur teoretic, deocamdata, nu-mi inchipui ce se poate mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Sunt tare curios cum va fi cand va intra in teste si K1600GT; pur teoretic, deocamdata, nu-mi inchipui ce se poate mai mult. Consum mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Partea cea mai interesanta insa, locul unde a fost facut testul: Da' le-au calarit serios,pamant,natura,chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 14, 2010 Admin Share Postat Octombrie 14, 2010 Frumoase toate, dar cea mai cea este Goldwing.. Regina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Asta e motorul lui FLR? il beleste Fitzi...... PS: ar vrea florinache sa fie al lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Am vazut la multe mobre ca curge ulei pe la busonu de umplere din stanga. F usor si ieftin de reparat, tre doar o-ring 18x4 si 30 de secunde manopera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Am vazut la multe mobre ca curge ulei pe la busonu de umplere din stanga. F usor si ieftin de reparat, tre doar o-ring 18x4 si 30 de secunde manopera Dau o bere cand ne intalnim.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Vesti bune! Simeringuri de etansare la 0.8 eur/bucata!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Vesti bune! Simeringuri de etansare la 0.8 eur/bucata!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Vesti bune! Simeringuri de etansare la 0.8 eur/bucata!! Sal pt toata lumea...........Intrebare pt specialisti : la un R 1100 rt cate odata ... deobicei la prima pornire la rece cand porneste mai greu nu cupleaza A B S -ul[se aprind pe rand cele 2 becuri nu amndoua odata cum ar trebui ] dupa ce sa incalzit sau dupa mai multe porniri nu mai face prob. Am curatat senzorii si tot degeaba este cazul sa schimb releul ? Multam frumos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Asa fac toate Daca cand dai la demaror tensiunea la bornele bateriei scade sub 10V, da eroarea de care zici tu. Solutia... fie iei o baterie noua sau faci mod-ul ala cu fire la ABS, Switch iti poate da mai multe detalii daca binevoieste. Sau, faci cum fac eu: pornesti, meri 200 m, opresti, pornesti iar si gata. Treaba asta se intampla doar toamna sau cand e frig afara. Daca patesti la fel si vara cand e cald, schimba bateria! Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Sal pt toata lumea...........Intrebare pt specialisti : la un R 1100 rt cate odata ... deobicei la prima pornire la rece cand porneste mai greu nu cupleaza A B S -ul[se aprind pe rand cele 2 becuri nu amndoua odata cum ar trebui ] dupa ce sa incalzit sau dupa mai multe porniri nu mai face prob. Am curatat senzorii si tot degeaba este cazul sa schimb releul ? Multam frumos . Mda, vesnica problema cu baterie mai putin decat perfecta si vremea rece. La mine face si la cald la fel. Baterie proasta. Rezolvarea am postat-o pe advrider. 3 ore de umblat la mobra si asta pentru ca stateam sa ma duc la PC sa vorbesc cu lumea de ce nu merge aia, unde e ailalta etc. http://advrider.com/forums/showpost.php?p=...mp;postcount=22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 20, 2010 Autor Share Postat Octombrie 20, 2010 Mda, vesnica problema cu baterie mai putin decat perfecta si vremea rece. La mine face si la cald la fel. Baterie proasta. Rezolvarea am postat-o pe advrider. 3 ore de umblat la mobra si asta pentru ca stateam sa ma duc la PC sa vorbesc cu lumea de ce nu merge aia, unde e ailalta etc. http://advrider.com/forums/showpost.php?p=...mp;postcount=22 e super tare. felicitari. dar nu inteleg de ce faceti aceste tutoriale pe engleza? nu s-ar putea si pe romana. sa intelegem si noi exact despre ce este vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) Treaba asta se intampla doar toamna sau cand e frig afara. Daca patesti la fel si vara cand e cald, schimba bateria! La mine la R1100RS facea asta ocazional si vara dar mai des pe "racoare"; bateria avea deja 3 ani si am vrut s-o schimb dar cei de la service mi-au zis ca nu e de la baterie, ca e inca f buna; mi-au explicat atunci dar am uitat, daca nu ma insel de pe la electromotor, ca e o "problema clasica" si, cel putin aici la service, nu era tocmai ieftin de rezolvat si mi-au zis s-o las asa ca s-ar putea sa ma mai tina muult si bine. Deci, bateria ar putea fi prima cauza posibila dar nu obligatoriu. Editat Octombrie 20, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Multam pt sfaturi credeam ca este de la releu nu stiu cati ani are bateria am adus "teutonul "anul trecut in oct ,iar anul acesta cred ca s-a cam incheiat o sa cumpar o bat noua la primavara ..............Sanatate la toata lumea si o iarna cat mai scurta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 La mine la R1100RS facea asta ocazional si vara dar mai des pe "racoare"; bateria avea deja 3 ani si am vrut s-o schimb dar cei de la service mi-au zis ca nu e de la baterie, ca e inca f buna; mi-au explicat atunci dar am uitat, daca nu ma insel de pe la electromotor, ca e o "problema clasica" si, cel putin aici la service, nu era tocmai ieftin de rezolvat si mi-au zis s-o las asa ca s-ar putea sa ma mai tina muult si bine. Deci, bateria ar putea fi prima cauza posibila dar nu obligatoriu. Multam pt sfaturi credeam ca este de la releu nu stiu cati ani are bateria am adus "teutonul "anul trecut in oct ,iar anul acesta cred ca s-a cam incheiat o sa cumpar o bat noua la primavara ..............Sanatate la toata lumea si o iarna cat mai scurta . Mesaj completat Multam pt sfaturi credeam ca este de la releu nu stiu cati ani are bateria am adus "teutonul "anul trecut in oct ,iar anul acesta cred ca s-a cam incheiat o sa cumpar o bat noua la primavara ..............Sanatate la toata lumea si o iarna cat mai scurta . Ps....Intrebare de gaga..cate relee trbuie sa fie in cutiuta 1 sau 2 ..............sorry . eu am unul singur l=am depistat asa babeste [cel care clampanea odata cu becurile ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.