BikerXX Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 actevo am avut,e ok,dar mi se pare nesimtit de scump pentru ceea ce este,un ulei mineral obisnuit am impresia ca platesti cam 50 la suta din pret doar marca sunt si alte alternative,de exemplu motul 20 w 50,la jumatate de pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Cam liniste pe aici!Sa animam putin topicul : ...mai mai, ce motoreta ai tu acolo?.. Mesaj completat Va salut si eu ca proaspat posesor de 1100RT. Oare se pupa uleiul asta 20W50 cu un boxer ? http://www.yamaha-motor.eu/eu/accessories/...p;redirect=true 20w-50 este numai bun pt o vaca ca si rt-ul, eu numai asa ceva folosesc...dar parerea mea este ca-i cam scump ceea ce vrei tu sa bagi si nu prea se justifica investitia, gasesti la selgros sau oriunde ulei ELF Sporty foloseste-l cu incredere. dar trebuie sa urmaresti codul api de pe bidon, in prezentare nu-l arata desi este mult mai important decit indicele de viscozitate si temperatura(20w-50).. Mesaj completat scuze, in prezentarea yamalube nu spune ce cod api are uleiul respectiv...apropo, tu ai ambreiaj uscat la motor asa ca nu ai nevoie de uleiuri speciale moto(4t)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinbarbone Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Cam liniste pe aici!Sa animam putin topicul : Super tare ,sa-l stapanesti sanatos Luigi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 19, 2011 Admin Share Postat Februarie 19, 2011 Colegii,momentan sunt plecat, dar cand ajung acasa va dau mai multe detalii despre Porcu'.. Deocamdata bestia sta cuminte in curte.. Multumesc pentru aprecieri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 pentru cei care au motoare noi ( l.u.v si mihalceai ) : multi km si sa le stapaniti sanatosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Azi am reusit sa schimb bucsile alea de cauciuc de la linkage-ul de sub cardan. In caz ca intereseaza pe cineva povestea cu poze, aici poate da de ea: http://advrider.com/forums/showthread.php?...40#post15229940 Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 20w-50 este numai bun pt o vaca ca si rt-ul, eu numai asa ceva folosesc...dar parerea mea este ca-i cam scump ceea ce vrei tu sa bagi si nu prea se justifica investitia, gasesti la selgros sau oriunde ulei ELF Sporty foloseste-l cu incredere. dar trebuie sa urmaresti codul api de pe bidon, in prezentare nu-l arata desi este mult mai important decit indicele de viscozitate si temperatura(20w-50)..Mesaj completat scuze, in prezentarea yamalube nu spune ce cod api are uleiul respectiv...apropo, tu ai ambreiaj uscat la motor asa ca nu ai nevoie de uleiuri speciale moto(4t)... Merci de info ... dar de ex. din astea de aici: http://www.oilshop.ro/uleimotor/index.php?cPath=21_63 ce ai pus tu in motor ? .... toate au acelasi cod API O sa mai caut la un magazin in Bucuresti un Actevo si sper sa gasesc la la max. 30lei/litru; daca nu Procycle sau Yamalube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Merci de info ... dar de ex. din astea de aici: http://www.oilshop.ro/uleimotor/index.php?cPath=21_63 ce ai pus tu in motor ? .... toate au acelasi cod API O sa mai caut la un magazin in Bucuresti un Actevo si sper sa gasesc la la max. 30lei/litru; daca nu Procycle sau Yamalube. Eu zic sa nu te mai complici si sa iei ulei BMW 20W 50 mineral special pentru motoare boxer. Costa in jur de 40 lei litrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Merci de info ... dar de ex. din astea de aici: http://www.oilshop.ro/uleimotor/index.php?cPath=21_63 ce ai pus tu in motor ? .... toate au acelasi cod API O sa mai caut la un magazin in Bucuresti un Actevo si sper sa gasesc la la max. 30lei/litru; daca nu Procycle sau Yamalube. motorul meu a mers "ca uns" cu elf sporty 20w-50 vreo 100.000km, in continuare il recomand ca si cel mai accesibil ulei in momentul de fata!....la 64lei/4l este de departe foarte bun!...daca nu as fi folosit asa ceva nu as fi scris aici numai ca sa ma aflu in treaba, dar repet...desi intretinerea la bmw-ul tau poate fi facuta foarte usor si foarte ieftin, tu alege singur ceea ce crezi tu ca e bine!...daca poti baga ulei cu 100euro gramul, totul tine de posibilitati!... cindva asa eram si eu, disperat dupa uleiuri extraordinar de destepte si groaznic de scumpe pina mi-a deschis ochii un om cu scoli si studii superioare in domeniu care mi-a spus si demonstrat de ce nu are rost sa folosesc uleiuri de fitze!..omul respectiv era distribuitor de uleiuri fuchs si desi ar fi putut sa ma combine cu cele mai traznet uleiuri ce le avea in vinzare a preferat sa ma faca sa inteleg(conform specificatiilor date de bmw in cartea tehnica) de ce motorul meu are nevoie de niste uleiuri considerate mediocre!... baga ulei din asta si la 5.000km afara cu el!...impreuna cu un filtru champion c162 totul costa 75-80lei!...lasa pe altii sa fie invidiosi pe tine si sa bage uleiuri dintre cele mai grozave din lume, tu nu ai nici o treaba cu genul ala de intretinere! daca mai vrei detalii (si mai am destule), suna-ma la 0721408941-florian...si i-ti mai spun o gramada de chestii care pe altii ii vor face invidiosi pe tine, inclusiv pe altii cu modele noi de bmw... Mesaj completat Eu zic sa nu te mai complici si sa iei ulei BMW 20W 50 mineral special pentru motoare boxer. Costa in jur de 40 lei litrul. ...cum arata uleiul ala?...se gaseste in zacaminte exclusiviste cumva?...creste si se dezvolta special pt comunitatea de bmw-isti cu boxere?.....este cumva extras din centrul cartierului beverly hills sau de sub fabrica bmw din munich?... ...scuza-mi sarcasmul dar nu m-am putut abtine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 20, 2011 Admin Share Postat Februarie 20, 2011 Salut,Postul tau a venit la fix pentru mine.Mi-am luat si eu o platforma,cam ca asta,si inca nu stiu daca pot sa urc magaoaia pe ea A ta basculeaza?...daca "DA",nu prinde motocicleta la mijloc cand revine din bascula?Vad ca si la tine e aceiasi lungime cu platforma. Eu traiesc cu senzatia ca-i prea lung motorul pt platforma. Nu prea reusesc sa inteleg ce basculeaza la tine? Si ce inseamna mai exact"basculeaza" in cazul asta? Fii o idee mai explicit.. Oricum, daca un K1200LT care are 400 kile a incaput si l-am adus de la Arad pina la Bucuresti fara probleme cu 120/130 la ora nu vad ce probleme ar aparea in cazul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) Nu prea reusesc sa inteleg ce basculeaza la tine?Si ce inseamna mai exact"basculeaza" in cazul asta? Fii o idee mai explicit.. Oricum, daca un K1200LT care are 400 kile a incaput si l-am adus de la Arad pina la Bucuresti fara probleme cu 120/130 la ora nu vad ce probleme ar aparea in cazul tau. Deci pun platforma in carlig,dupa care se rabateaza de la un maner ca sa ajunga la sol(oblic),urc motocicleta si din cauza greutatii revine la orizontala,o blochez si gata...mie imi e teama ca sa nu revina pana nu urca roata din spate(motocicleta lunga,greutatea pe partea din fata) Sper ca m-am facut inteles Editat Februarie 20, 2011 de oyabun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 20, 2011 Admin Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) Nenea povesteste-ne despre Titanic...varsta , km , provenienta , bube sau calitati. Sa-l stapanesti super sanatos ..Cind am luat prima data RT-ul si am inteles cu ce se mananca am avut un vis:K1200LT! De atunci au trecut 4/5 ani.. Clientii la Burgmanul meu 650 au dat de mine intamplator, tot pe nepusa masa l-am vandut, apoi am facut rost de diferenta de bani si..asta a fost. Si cum in viata, atunci cind este sa se lege, toate iti merg unse, asa a fost si acum! Am avut extraordinara oportunitate sa gasesc nevandut in Arad un LT din 2000 pe care si l-ar dori oricine, cu absolut toate extrasele posibile la timpul ala, cu un singur propietar roman de 55 ani, cu kilometri putini, cu carte service, care l-a luat direct din Germania de nou! Am avut sansa incredibila sa dau peste un om pasionat de motoare, un om de aleasa calitate, cu care mi-a facut realmente placere sa stau de vorba si sa fac afacerea asta. Am avut sansa nesperata ca acest om sa nu aiba nicio problema din punct de vedere material, sa aiba viitorul asigurat, in asa fel incat sa mi-l vanda cu mult sub pretul pietei din Germania fara ca acest lucru sa-l afecteze foarte tare. Poate si insistentele mele, poate si felul meu de a fi, poate si pasiunea mea pentru LT l-a facut sa procedeze astfel, cite putin din fiecare.. Simplu, nu? Este din 2000, are 39.000 km, carte service la zi: -Tuning la motor facut in Germania, adus in 131 cp(motorul este identic cu cel de 1200RS/GT), in loc de 98 cp de serie. -Kit xenon -Parbriz marit -Mansoane incalzite -Bord computer -Tempomat -Marche arrierre(reverse gear) -Radiocasetofon+magazie CD -Boxe fata/spate, patru in total. -Sei(pilot+pasager)cu gel, incalzite(pilot+pasager)+incalzire in spatare(pilot+pasager) -Portbagaj suplimentar cromat cu lampa de stop inclusa pe topcase. -Pachet Crom -La bla/bla-uri intra dual ABS, parbriz electric. In viitor necesita guma fata, mai tarziu si cea spate. Pina atunci insa apa, paie si bataie! Nu am apucat sa ies cu el in trafic, am mers doar putin pe citeva stradute si pot spune ca nu-si arata deloc cei 400 kg! Cert este ca vom fi prieteni buni.. Editat Februarie 20, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 foarte frumos ... Sa-l stapanesti (si la propriu si la figurat) sanatos si sa te aduca acasa fara nicio problema de fiecare data BMW- rules ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Sa-ti traisca si sa te bucuri de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 20, 2011 Admin Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) Doamne'ajuta, mutumesc la toti pentru urari! Astazi i-am schimbat lichidul de frana fata/spate si am pierdut ceva vreme pe linga el incercand sa inteleg toate comenzile la radio, pilot automat, am dat seile jos si m-am uitat pe dedesubt.. Ce pot sa spun, mult mai multi conectori si electronica decit la 1100/1150RT. La cadru 90% cam la fel ca astea, dar la o scara vizibil mai mare. Vreau sa schimb si lichidul la ambreiaj, dar nu stiu pe unde se afla aerisitorul, deocamdata l-am inlocuit pe cel din vas cu unul nou. M-as baga si la decopertat carene sa-mi bag nasul, dar parca mi-este mila, ca la kilometrii astia cam toate suruburile au smaltul original pe ele! Un lucru care m-a enervat si la RT si vad ca persista si la LT, anume faptul ca nu are butoanele comenzilor luminate. Dac la RT mai poti trece cu vederea, la LT(Luxury Touring)am mai multe pretentii! Nu este nicio fita, la cite comenzi are pe ghidon va trebui sa-mi bat capul destul de serios sa le invat pe de rost. La RT aveam aceleasi probleme, noaptea cam bajbaiam dupa butoane. In fine, se invata si asta.. Doua probleme: -Sa-mi gasesc o prelata sub care sa incapa Porcu' -Antena radio care nu incape sub prelata si nu vreau s-o tot desurubez/insurubez toata ziua buna/ziua. M-am gandit sa dau un orificiu mic in prelata, in locul in care iese antena si scap de grije. Maine urmeaza montajul alarmei. Editat Februarie 20, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 nenea luigi, dar ce bivol ti-ai luat!!!!!!!!!!!!!.......nu-l vinzi?... ..na, este asa cum ti-am spus sau nu?...merge de pliaza asfaltul la plecare si frineaza de-l increteste?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 21, 2011 Admin Share Postat Februarie 21, 2011 Asa este, Floriane.. Fain motor.. Abia astept sa ies cu el, sa ne imprietenim.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 motorul meu a mers "ca uns" cu elf sporty 20w-50 vreo 100.000km, in continuare il recomand ca si cel mai accesibil ulei in momentul de fata!....la 64lei/4l este de departe foarte bun!...daca nu as fi folosit asa ceva nu as fi scris aici numai ca sa ma aflu in treaba, dar repet...desi intretinerea la bmw-ul tau poate fi facuta foarte usor si foarte ieftin, tu alege singur ceea ce crezi tu ca e bine!...daca poti baga ulei cu 100euro gramul, totul tine de posibilitati!...cindva asa eram si eu, disperat dupa uleiuri extraordinar de destepte si groaznic de scumpe pina mi-a deschis ochii un om cu scoli si studii superioare in domeniu care mi-a spus si demonstrat de ce nu are rost sa folosesc uleiuri de fitze!..omul respectiv era distribuitor de uleiuri fuchs si desi ar fi putut sa ma combine cu cele mai traznet uleiuri ce le avea in vinzare a preferat sa ma faca sa inteleg(conform specificatiilor date de bmw in cartea tehnica) de ce motorul meu are nevoie de niste uleiuri considerate mediocre!... baga ulei din asta si la 5.000km afara cu el!...impreuna cu un filtru champion c162 totul costa 75-80lei!...lasa pe altii sa fie invidiosi pe tine si sa bage uleiuri dintre cele mai grozave din lume, tu nu ai nici o treaba cu genul ala de intretinere! daca mai vrei detalii (si mai am destule), suna-ma la 0721408941-florian...si i-ti mai spun o gramada de chestii care pe altii ii vor face invidiosi pe tine, inclusiv pe altii cu modele noi de bmw... Mesaj completat ...cum arata uleiul ala?...se gaseste in zacaminte exclusiviste cumva?...creste si se dezvolta special pt comunitatea de bmw-isti cu boxere?.....este cumva extras din centrul cartierului beverly hills sau de sub fabrica bmw din munich?... ...scuza-mi sarcasmul dar nu m-am putut abtine... Asta cu ULEI SPECIAL DE BOXERE nu am inventat-o eu ci cei de la BMW. Ei au inventat si uleiul asta 20W 50 mineral care este recomandat la boxere si la motorul meu de altfel. Dilema uleiurilor nu se epuizeaza niciodata dar EU consider ca pentru 2 litri de ulei ( in cazul meu) o data pe an sa platesti in jur de 85 lei nu este o avere. In rest fiecare face cum doreste. Numai bine. Mesaj completat ..Cind am luat prima data RT-ul si am inteles cu ce se mananca am avut un vis:K1200LT!De atunci au trecut 4/5 ani.. Clientii la Burgmanul meu 650 au dat de mine intamplator, tot pe nepusa masa l-am vandut, apoi am facut rost de diferenta de bani si..asta a fost. Si cum in viata, atunci cind este sa se lege, toate iti merg unse, asa a fost si acum! Am avut extraordinara oportunitate sa gasesc nevandut in Arad un LT din 2000 pe care si l-ar dori oricine, cu absolut toate extrasele posibile la timpul ala, cu un singur propietar roman de 55 ani, cu kilometri putini, cu carte service, care l-a luat direct din Germania de nou! Am avut sansa incredibila sa dau peste un om pasionat de motoare, un om de aleasa calitate, cu care mi-a facut realmente placere sa stau de vorba si sa fac afacerea asta. Am avut sansa nesperata ca acest om sa nu aiba nicio problema din punct de vedere material, sa aiba viitorul asigurat, in asa fel incat sa mi-l vanda cu mult sub pretul pietei din Germania fara ca acest lucru sa-l afecteze foarte tare. Poate si insistentele mele, poate si felul meu de a fi, poate si pasiunea mea pentru LT l-a facut sa procedeze astfel, cite putin din fiecare.. Simplu, nu? Este din 2000, are 39.000 km, carte service la zi: -Tuning la motor facut in Germania, adus in 131 cp(motorul este identic cu cel de 1200RS/GT), in loc de 98 cp de serie. -Kit xenon -Parbriz marit -Mansoane incalzite -Bord computer -Tempomat -Marche arrierre(reverse gear) -Radiocasetofon+magazie CD -Boxe fata/spate, patru in total. -Sei(pilot+pasager)cu gel, incalzite(pilot+pasager)+incalzire in spatare(pilot+pasager) -Portbagaj suplimentar cromat cu lampa de stop inclusa pe topcase. -Pachet Crom -La bla/bla-uri intra dual ABS, parbriz electric. In viitor necesita guma fata, mai tarziu si cea spate. Pina atunci insa apa, paie si bataie! Nu am apucat sa ies cu el in trafic, am mers doar putin pe citeva stradute si pot spune ca nu-si arata deloc cei 400 kg! Cert este ca vom fi prieteni buni.. Fara cuvinte. Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Foarte fain motorul,si arata f bine la cati ani are! Se vede ca a avut un proprietar pasionat! Cum te descurci cu manevrarea pe jos? La ce lista de dotari are poti spune ca ti-ai luat o decapotabila pe doua roti! Sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Asta cu ULEI SPECIAL DE BOXERE nu am inventat-o eu ci cei de la BMW. Ei au inventat si uleiul asta 20W 50 mineral care este recomandat la boxere si la motorul meu de altfel. Dilema uleiurilor nu se epuizeaza niciodata dar EU consider ca pentru 2 litri de ulei ( in cazul meu) o data pe an sa platesti in jur de 85 lei nu este o avere. In rest fiecare face cum doreste. ...te rog eu nu te mai fa de ris, cum poti sa-ti imaginezi ca bmw a inventat uleiul 20w-50 si mai ales uleiul mineral??? ...faptul ca pe bidonul respectiv se afla o poza cu un motor boxer nu inseamna ca uleiul respectiv a fost inventat de ei!...omule bun, e o strategie de marketing, prin distribuirea de uleiuri cu insemnele marcii ei mai cistiga ceva bani!...sa nu-mi spui ca si opel sau mercedes sau audi fac uleiuri doar pt ca exista uleiuri pe care ei le distribuie si pe care se afla poze frumoase cu masinile lor! ...ca un alt punct de vedere, sper ca tu in motorul tau nu bagi ulei din asta!...atentie, motorul tau este monocilindru cu ambreiaj umed, tu chiar daca ai vrea nu poti baga un asemenea ulei, verifica-ti cartea tehnica! ...si ultima chestie la care am ramas oarecum surprins este ca daca si eu as face 5000km/an ca si tine chiar nu m-ar fi interesat cit de scump este uleiul...dar cum eu mai putin de 35.000km/an nu fac, fa tu socoteala sa vezi pe unde ajungi!..tine cont si de faptul ca eu schimb 4l la un schimb si mai adauga inca 1l ulei de cutie si cardan la fiecare 10.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) ...te rog eu nu te mai fa de ris, cum poti sa-ti imaginezi ca bmw a inventat uleiul 20w-50 si mai ales uleiul mineral??? ...faptul ca pe bidonul respectiv se afla o poza cu un motor boxer nu inseamna ca uleiul respectiv a fost inventat de ei!...omule bun, e o strategie de marketing, prin distribuirea de uleiuri cu insemnele marcii ei mai cistiga ceva bani!...sa nu-mi spui ca si opel sau mercedes sau audi fac uleiuri doar pt ca exista uleiuri pe care ei le distribuie si pe care se afla poze frumoase cu masinile lor!...ca un alt punct de vedere, sper ca tu in motorul tau nu bagi ulei din asta!...atentie, motorul tau este monocilindru cu ambreiaj umed, tu chiar daca ai vrea nu poti baga un asemenea ulei, verifica-ti cartea tehnica! ...si ultima chestie la care am ramas oarecum surprins este ca daca si eu as face 5000km/an ca si tine chiar nu m-ar fi interesat cit de scump este uleiul...dar cum eu mai putin de 35.000km/an nu fac, fa tu socoteala sa vezi pe unde ajungi!..tine cont si de faptul ca eu schimb 4l la un schimb si mai adauga inca 1l ulei de cutie si cardan la fiecare 10.000km. Parerea mea e ca dilema uleiurilor nu se va termina niciodata.Eu am pomenit de Castrol Actevo pentru ca asa pomenesc cei de la BMW...sunt ferm convins ca ELF,Mobil,Motul,etc. fac aceeasi treaba cu BRIO!!!...discutiile in contradictoriu sunt educative pana la un punct,dupa... P.S. BMW nu se ocupa cu producerea uleiurilor,ce a vazut domnul cu sigla BMW e produs Castrol. Editat Februarie 22, 2011 de oyabun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 P.S. BMW nu se ocupa cu producerea uleiurilor,ce a vazut domnul cu sigla BMW e produs Castrol. ...eu stiu asta, dar el a inteles altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 motorul meu a mers "ca uns" cu elf sporty 20w-50 vreo 100.000km, in continuare il recomand ca si cel mai accesibil ulei in momentul de fata!....la 64lei/4l baga ulei din asta si la 5.000km afara cu el!...impreuna cu un filtru champion c162 totul costa 75-80lei!...lasa pe altii sa fie invidiosi pe tine si sa bage uleiuri dintre cele mai grozave din lume, tu nu ai nici o treaba cu genul ala de intretinere! Am comandat astzi Actevo 20W50 la 25lei/litru si daca il schimb la 10.000km este OK ........ Filtrul Champion C162 nu este cumva filtru de Dacia 1310 ? ..... parca e o idee mai gros (lat) decit filtrul Man MW712 (sper ca nu am gresit codul) .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 (editat) Am comandat astzi Actevo 20W50 la 25lei/litru si daca il schimb la 10.000km este OK ........ Filtrul Champion C162 nu este cumva filtru de Dacia 1310 ? ..... parca e o idee mai gros (lat) decit filtrul Man MW712 (sper ca nu am gresit codul) .... MW712 (Mann), mi-a fost recomandat pt 1100RT indeosebi pt acel prefix "MW" fata de de cele "W" care ar fi dedicate auto. Sa aibe un alt flux de filtrare cele moto? Eu din cele ce stiu, pt RT-urile noastre la Champion este codul C313 nu C162. Daca am "inregistrat" gresit, accept corectura! Vizavi de uleiuri, producatorul BMW la acea vreme(199..6-9-...) spunea de norma SG-CC, ceea ce este acum la Castrol Actevo 20 W50. Bineinteles ca de atunci normele au evoluat SJ, pana la SL parca am vazut prin magazine... Personal inclin spre 15W50 prietenos cu vremea mai rece din N. Bucovinei, si pt faptul ca este semisintetic. Salutari si s-avem vreme buna! Editat Februarie 24, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 ...te rog eu nu te mai fa de ris, cum poti sa-ti imaginezi ca bmw a inventat uleiul 20w-50 si mai ales uleiul mineral??? ...faptul ca pe bidonul respectiv se afla o poza cu un motor boxer nu inseamna ca uleiul respectiv a fost inventat de ei!...omule bun, e o strategie de marketing, prin distribuirea de uleiuri cu insemnele marcii ei mai cistiga ceva bani!...sa nu-mi spui ca si opel sau mercedes sau audi fac uleiuri doar pt ca exista uleiuri pe care ei le distribuie si pe care se afla poze frumoase cu masinile lor!...ca un alt punct de vedere, sper ca tu in motorul tau nu bagi ulei din asta!...atentie, motorul tau este monocilindru cu ambreiaj umed, tu chiar daca ai vrea nu poti baga un asemenea ulei, verifica-ti cartea tehnica! ...si ultima chestie la care am ramas oarecum surprins este ca daca si eu as face 5000km/an ca si tine chiar nu m-ar fi interesat cit de scump este uleiul...dar cum eu mai putin de 35.000km/an nu fac, fa tu socoteala sa vezi pe unde ajungi!..tine cont si de faptul ca eu schimb 4l la un schimb si mai adauga inca 1l ulei de cutie si cardan la fiecare 10.000km. Stai linistit ca nu ma fac de ras. Am zis ca BMW face acel ulei 20 W- 50 ( sau ma rog- Castrol sub sigla BMW) care se foloseste la motoarele boxer ( nu cunosc motorul boxer ca si tine asta este clar) cu vascozitatea si indicele API recomandat de BMW boxer. Si acesta este uleiul recomandat de producator pentru motorul meu. Asta pot sa-ti spun sigur. Si am zis clar ca la mine nu conteaza un schimb pe an la pretul asta ( fac cam 6000-7000 km/ an ca timpul nu-mi permite din cauza meseriei). Nu vreau sa starnesc polemici, sa ma cert cu cineva de pe forum. Nici gand. Mi-am expus si eu puctul de vedere. Si in incheiere cum am mai zis: POLEMICA ULEIURILOR NU SE EPUIZEAZA NICIODATA! Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.