cristian2009 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Salutare,Cunoaste careva vreun service in bucuresti unde pot schimba anvelopa spate (cu janta pe cardan)? Cei cu cardan din bucuresti cum procedati? ps: motoru n-are nici cric central Eu am fost la Motoroute dar vezi ca momentan nu iti poate echilibra roata spate... De fapt nu stiu unde anume ai putea sa faci asta in Buc... ?? Detalii la www.motoroute.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Mie mi-au facut-o niste baieti aici in Cj cand am pus gumele pe mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Eu am fost la Motoroute dar vezi ca momentan nu iti poate echilibra roata spate... De fapt nu stiu unde anume ai putea sa faci asta in Buc... ?? Detalii la www.motoroute.ro Salut, Pentru Bucuresti poti merge la Autozone (s-au mutat undeva pe Titeica - au si site penrtu adresa exacta). Pentru RT1200 am mers cu cheia mea (torx) de la toba de esapament - trebuie slabita si rasucita toba ca sa poate scoate roata spate. Eu am folosit cricul central insa vazusem ca au si standere pentru cele fara cric central. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Poate cineva sa-mi dea o adresa cu interval de service si operatiuni care se efectueaza pentru R1200rt?(lischid frana, ulei cutia de viteze, sincronizare etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Poate cineva sa-mi dea o adresa cu interval de service si operatiuni care se efectueaza pentru R1200rt?(lischid frana, ulei cutia de viteze, sincronizare etc) salut uleiul in cutie se schimba la 2 ani lichidul de frana la fel la fel si cu uleiul din cardan cutie un litru draiv cardan 200grame lichidul de frana trebuie schimbat la servis eu decate ori am duso la bavaria am puso si pe tester reglaj supape din 20000km - 20 servicul la motor la 10000km pune uleiuri de calitate mai ales la cutie o zi buna poate incerc sati fac o copie dupa cd meu de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Parca supapele se verifica si ajusteaza daca e cazu din 10 in 10 mii Oricum, eu fac asta la fiecare schimb de ulei... Editat Aprilie 26, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 salut uleiul in cutie se schimba la 2 ani lichidul de frana la fel la fel si cu uleiul din cardan cutie un litru draiv cardan 200grame lichidul de frana trebuie schimbat la servis eu decate ori am duso la bavaria am puso si pe tester reglaj supape din 20000km - 20 servicul la motor la 10000km pune uleiuri de calitate mai ales la cutie o zi buna poate incerc sati fac o copie dupa cd meu de service Multumesc. Am primit o oferta de la reprezentanta BMW din Nyrethaza, Ungaria, ca e mai aproape de mine. Motorul meu are doar 5000Km dar nu s-a facut service din 2009 ca nu s-a umblat cu el. Vor sa-mi schimbe toate fluidele si sa-i regleze sau verifice valvele la pretul de aprox 11.000.000 lei vechi. Credeti ca e un pret rezonabil? Am scris un mail si la Bavaria ca sa vad comparativ dar nu ma baga nimeni in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 250 euro pentru o servisare oarecare? Nu stiu ce sa zic... parca la un service OEM te astepti la un astfel de scor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Aici te inseli, nu e o servisare oarecare. Schimbu de lichid de frana, de ulei hidraulic la ambreiaj, facut supapele, sincronizat pare intr-adevar un pret de service BMW. Numa ca mai tre sa si mearga omu pana acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Aici te inseli, nu e o servisare oarecare. Schimbu de lichid de frana, de ulei hidraulic la ambreiaj, facut supapele, sincronizat pare intr-adevar un pret de service BMW. Numa ca mai tre sa si mearga omu pana acolo... Pina acolo am doar 170km. Pana la Bucuresti cam 600km. E mai aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Multumesc pt recomandari.. mai am o intrebare. Mi-a aparut ieri pe bord simbolul de ulei timp de 1 min dupa care a disparut. M-am uitat la nivelul de ulei si e la pragul de minim. Motorul are d-abia 8000 de km si sapt asta vreau sa plec cu el in grecia si parca n-as face revizia la 8000. O planificasem pt cand ma voi intoarce sa o fac cand voi ajunge la 10.000. Intrebarea mea este: pot completa 100 de ml de ulei pt cei 2000 de km? Sau trebuie schimbat tot uleiul acu si apoi inca o data cand ma intorc? Ce ma sfatuiti? Editat Aprilie 26, 2011 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 26, 2011 Admin Share Postat Aprilie 26, 2011 Pai cum sa schimbi tot uleiul? Vezi ca scrie si in carte ca BMW-urile sunt halitoare de ulei, mai ales ca fiind nou nici motorul nu "s-a lasat". Completeaza cu ulei(dar nu 100 ml, tu il ai la minim, intre semnele ferestrei-de la motor la motor-intra intre 500 si 800 ml). Cred ca nu ai face rau daca ai lua restul uleiului intr-un bidon, sa-l ai la tine! Si un sfat..citeste si tu cartea aia tehnica a lui, sa stii una/alta despre ce ai sub kur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 +1 cu mentiunea ca intre min si max intra 500 ml. Baga ulei sa completezi pana la 80% din inaltimea ferestrei si nu iti mai face griji in privinta asta pana ce te intorci in tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 26, 2011 Admin Share Postat Aprilie 26, 2011 Am mentionat..de la motor la motor, la unele intra 500 ml, la al meu de pilda intra 800 ml intre semne.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Multumesc.Am primit o oferta de la reprezentanta BMW din Nyrethaza, Ungaria, ca e mai aproape de mine. Motorul meu are doar 5000Km dar nu s-a facut service din 2009 ca nu s-a umblat cu el. Vor sa-mi schimbe toate fluidele si sa-i regleze sau verifice valvele la pretul de aprox 11.000.000 lei vechi. Credeti ca e un pret rezonabil? Am scris un mail si la Bavaria ca sa vad comparativ dar nu ma baga nimeni in seama. Parerea mea este ca pretul ala este chiar ok pt. ce spui tu ca iti vor face; de exemplu, manopera de schimbat lichidul ABS este destul de costisitoare si nu prea o poti face altfel, nu mai vorbim si de restul. Si este absolut normal ca la 2 ani sa schimbi lichidele, lichidul de motor chiar la un an. Chiar as fi curios cat ar costa toate astea si la Bavaria; si nu ma refer la ce ti-ar zice prin telefon ci cat ai avea de platit efectiv la final; de faptul ca nu te baga in seama, din ce zice lumea, nu e o noutate; dar ce motiv ai avea sa bati 600km x2 pt. un service?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Am mentionat..de la motor la motor, la unele intra 500 ml, la al meu de pilda intra 800 ml intre semne.. Asa e, ai dreptate... My bad, numa boxere visez Ce sa faci, cand ai un ciocan in mana, tot ce vezi in jur is cuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Multumesc.Am primit o oferta de la reprezentanta BMW din Nyrethaza, Ungaria, ca e mai aproape de mine. Motorul meu are doar 5000Km dar nu s-a facut service din 2009 ca nu s-a umblat cu el. Vor sa-mi schimbe toate fluidele si sa-i regleze sau verifice valvele la pretul de aprox 11.000.000 lei vechi. Credeti ca e un pret rezonabil? Am scris un mail si la Bavaria ca sa vad comparativ dar nu ma baga nimeni in seama. salut sa vedem 2oo lei 4litri ulei in care intra si filtru ulei cutie 100 lei ulei cardan 100 lei cam acolo este e bine si cu manopera vad ca esti din salaj de ce nu meri la dan treaba de calitate si esti mult mai ieftin cumperi uleiurile si sigur esti mai ieftin 5000 nici nu sa lasat motorul o zi buna Mesaj completat Multumesc pt recomandari.. mai am o intrebare.Mi-a aparut ieri pe bord simbolul de ulei timp de 1 min dupa care a disparut. M-am uitat la nivelul de ulei si e la pragul de minim. Motorul are d-abia 8000 de km si sapt asta vreau sa plec cu el in grecia si parca n-as face revizia la 8000. O planificasem pt cand ma voi intoarce sa o fac cand voi ajunge la 10.000. Intrebarea mea este: pot completa 100 de ml de ulei pt cei 2000 de km? Sau trebuie schimbat tot uleiul acu si apoi inca o data cand ma intorc? Ce ma sfatuiti? salutare nenea knox daca te dai la el normal pune ulei si meri sanatos complecteaza cu acelasi ulei meri la bavaria si ia de la ei cred ca un litru sare de un milion drum bun o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Gata am luat 1L de ulei si am completat 200ml... Multumesc pt sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) Citeva poze cu "scula" homemade, costruita din nimicuri, cu care am inlocuit lichidul de frana dupa ce m-am lovit la nas cu ABS-ul. Am introdus lichidul in instalatie de la etrier catre pompa pe segmente; de la etrier la ABS Hydro-Unit, cind nu au mai iesit bule de aer pe aeristitorul unitati ABS l-am inchis si am continuat sa introduc lichid catre pompa de frana, dupa care am repetat operatia si pentru frana spate, la final facad si aerisirea tot pe segmente, adica de la pompa la unitatea ABS(prin aerisitorul pentru fata) si apoi de la pompa la cei doi etrieri, la fel si pentru spate. Teoretic nu ar fi trebuit sa mai ramana aer in instalatia de franare, practic au iesit citeva bule pe aerisitoarele de la etrieri. Am cosiderat ca acesta este singura modalitate de a umple instalatia de franare cu lichid. Invers, de la pompa de frana catre ABS Hydro-Unit si de acolo la ertier mi se pare imposibli, cel putin pentru frana spate, tinind cont ca rezervorul de lichid este sub nivelul unitati ABS. Inainte de a construi acesta "scula" foloseam o seringa mare pe care o umpleam cu lichid, dar era mult mai dificil si aproape imposibil sa nu ajunga si aer in sistemul de franare facand mult mai dificila aerisirea. Intodeauna am preferat sa surubaresc singul la motocicletele pe care le-am avut, nu am incredere in nici un service (mai bine zis in mecanici care lucreaza acolo si in felul in care isi fac treaba) si in acest mod stiu si ce am sub fund si cum pot sa rezolv o problema, daca aceasta apare in varful muntelui la x km de casa. Editat Aprilie 27, 2011 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 27, 2011 Admin Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) Interesanta scula, iti admir ingeniozitatea, dar scapi din vedere esentialul, circuitul de franare este in felul urmator:de la pompa lichidul merge in modulatorul de ABS si de acolo inspre etrier(i), si pe fata si pe spate. Nu are absolut nicio importanta unde se afla rezervorul de lichid(mai jos fata de modulator in spate), deoarece lichidul lucreaza prin presiune, nu prin cadere! Poti face procedura inversa si logica, de sus in jos fara absolut nicio problema, eu am aerisit asa de nenumarate ori. Ca sa fie ca in manual procedezi astfel: Intai desfaci si scoti din lacasul lor etrierii de la roata fata, ii lasi atarnati pe linga roata, apoi desfaci capacul de la rezervoarul cu lichid de pe ghidon, scoti absolut tot lichidul din el cu o seringa, revii la etrieri si distantezi placutele pina intra de tot pistonasele in etrier, pui intre placute niste distantiere de lemn(daca nu ai improvizezi cu ceva, eu folosesc cite o tubulara mare la fiecare etrier)in asa fel incat pistonasele sa ramana inauntru si sa impinga inapoi in rezervor tot lichidul vechi. Revii la rezervor si scoti tot surplusul cu seringa, dupa care stergi bine cu o carpa curata. In momentul asta esti 100% sigur ca nu ramane lichid vechi in acest segment de lucru si poti incepe procedura de inlocuire a lichidului cu unul nou. Completezi pina sus cu lichid nou, mergi la modulator si desfaci aerisitorul pentru fata(marcat cu VD), apoi faci pompe pina cind pe aerisitor iese lichid curat, ca cel din vas. Strangi aerisitorul si faci 10/15 pompe, dupa care cu maneta trasa desfaci aerisitorul si vezi daca iti ies bule de aer.In mod normal nu ar trebui, dar ca sa fii sigur. Acum treci pe rand la fiecare etrier in parte si faci exact la fel, cu pompe de sus, de la frana. Cind iese lichid curat, la fel ca cel din vas ai terminat. Treci si la spate si faci exact la fel, folosind aerisitorul marcat cu(HR)pe modulator. Este nevoie de doi oameni, unul sa supravegheze vasul sa nu ramana fara lichid si sa dea de maneta, iar celalalt in partea de jos. Sper ca ai inteles si ca nu am fost stufos in explicatii, desi pare complicat in practica este mult mai simplu. Succes. Editat Aprilie 27, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Multumesc.Mesaj completat Noroc, Nu iti face griji in privinta in privinta mansoanelor. Sunt dintr-un material mai slab. Si eu am un K1200S si s-a dus un manson relativ repede, in 30000 km. In rest motocicleta (in general acest modelul) este perfecta. Amicul meu s-a hotarat pana la urma sa accepte sfaturile noastre si o sa ia k-ul "tricolor" din Pipera, mobra urmand sa fie vopsita neagra inainte de perfectarea actelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 27, 2011 Admin Share Postat Aprilie 27, 2011 Amicul tau ar proceda bine daca ar arunca o palarie de bani pe una originala, in loc sa aleaga un motor spoit in fel si chip.\ Lacul si vopseaua aftermarket nu stau in niciun caz la fel ca cele originale pe niste plastice, orice pietricica sarita se va vedea. Treaba lui.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Amicul tau ar proceda bine daca ar arunca o palarie de bani pe una originala, in loc sa aleaga un motor spoit in fel si chip.\Lacul si vopseaua aftermarket nu stau in niciun caz la fel ca cele originale pe niste plastice, orice pietricica sarita se va vedea. Treaba lui.. Hehee, primavara e in toi, dorinta e mare... Din ce am gasit la noi pana acum, asta e varianta cea mai buna. Vopsirea se va face de catre cei de la Bmw Pipera conform standardelor. Oricum, dupa ce l-am insotit la vreo 2 mobre, pot sa spun fara nici un regret ca suntem imposibil de reparat . Ai motor de aproape 8000 eu la vanzare, eu vreau sa-l cumpar dar tu ma tot amani si te faci ca ploua sau mai rau .Bati drumul pana la mama naibii ca sa vezi o mobra care nici macar nu porneste, proprietarul a fost ocupat cu alte lucruri si motiveaza ca e afon la cap mecanica ( desi stie exact unde e bateria ))) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 How to Tie Down a BMW R11xxRT To try to clarify (although these pictures might not help too much) here is where you should tie down the front: Wrap tie-down extensions around the fork legs right above the cross-brace. On the RT, the fork tube above and below the cross-brace is solid. Run the front wheel up against something solid like a wheel chock or the trailer wall or a 2x4 nailed to the trailer floor. You should ratchet the front tie-downs down solidly. You don't have to worry about compressing the suspension, as you would if you tie down to the handlebars, because you're tieing down below the front shock. As the trailer goes over bumps, the body of the bike will bounce up and down on the suspension over the normal range of travel, as it's intended to do. (It is a bit scary to look in the rear view mirror and see the bike bouncing around on a trailer, but it's more secure to tie it down this way than to tie it down with the suspension compressed, because the tiedowns won't work themselves loose.) The rear tiedowns go to the black frame members highlighted below that you find when you remove the black plastic side panels. These tiedowns really only stabilize the back of the bike - they don't do the brunt of the hold-down work. You can wrap soft tie-down extensions around the frame tubes or hook the tie-downs directly to the tubes. Run these rear tie-downs in the opposite direction from the front ones - if the front ones run to tie-down points in front of the bike, run these backwards, and if the front ones run to tie-down points behind the front fork, run the rear ones forward. The idea is that, in addition to side-to-side bracing, you want one set of tie-downs pulling the bike forward, and one set pulling it backward, so it won't roll. If you have both sets of tie-downs pulling the bike in the same direction, it can roll in that direction, the tie-downs will go slack, and it will fall over. The tie-downs should be arranged something like this: Once you have the bike tied down, put it in gear so it won't roll. (Or don't put it in gear, to avoid damage to the tranny. Don't really know on this point. Done it both ways with success.) Remember that it's in gear when you try to roll it off the trailer. As stated before, don't put it on the center stand. The stand isn't designed for having the bike bounce on it for thousands of miles. (Same goes for the side stand). Moreover, if the bike is on the center stand, it's less stable than if it's on two wheels, because it can teeter fore and aft on the center stand. Finally, unless you tie the center stand to the front fork, there's a chance that the bike could shift forward and roll off the center stand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.