Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2011 Admin Share Postat Aprilie 23, 2011 (editat) Realitatea este ca in general nu sunt mecanici care sa repare, ci care sa schimbe! Daca asta se numeste mecanic.. Dupa sarbatori imi montez pe motor un releu care impiedica aparitia erorii la ABS cind bateria este mai slaba, impreuna cu un intrerupator cu care imi fac procedura de resetare singur, sa nu mai depind de Bavaria. Dupa ce execut operatiunea o pun aici, cu detalii si poze. Editat Aprilie 23, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Luigi, mecanicii de la bavaria iti inlocuiesc doar rulmentu mare din grup. Dar asta nu e de ajuns, acolo is niste saibe subtiri, un fel de alea de la senzorii de abs, dar ei banui ca habar nu au de ele si care e rostu lor acolo... Si iti schimba ei frumos rulemntu, te mai tine 10-20k km si iar iti crapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Luigi, mecanicii de la bavaria iti inlocuiesc doar rulmentu mare din grup. Dar asta nu e de ajuns, acolo is niste saibe subtiri, un fel de alea de la senzorii de abs, dar ei banui ca habar nu au de ele si care e rostu lor acolo... Si iti schimba ei frumos rulemntu, te mai tine 10-20k km si iar iti crapa Hristos a inviat ! Dan am si eu o rugaminte poti sa ma ajuti si pe mine cu o informatie :unde este filtru de aer la R 1200rt model 2009 eu cred ca pe laterala dreapta asa la prima vedere cum m-am uitat si cam ce trebuie desfacut sa pot ajunge la el ? Multam frumos . weekend frumos in continuare . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 This procedure outlines how to access your air cleaner on a R1200RT. Other models may be similar, or somewhat different. Some are much easier to get to (R1200R for instance.) The air cleaner is located behind an air intake tube "snorkle" that connects to the bike's air box. The snorkle is located on the right (throttle) side of the bike. For the RT you only need to remove throttle side plastic. This consists of the top fairing, glove box cover and bottom fairing Once the plastic is removed the snorkle is retained by two clips on the air box and a nipple on the snorkle connecting to a grommet on the frame. Remove the snorkle and you can pull out the air filter. Tools needed: to access the filter all you need is a T-25 and a T27 Torx to remove the various bolts holding the plastic on and a small straight bladed screwdriver to facilitate unclipping the snorkle from the air box. Daca nu te descurci iti pun maine si poze si detalii mai amanuntite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Hristos a inviat !Dan am si eu o rugaminte poti sa ma ajuti si pe mine cu o informatie :unde este filtru de aer la R 1200rt model 2009 eu cred ca pe laterala dreapta asa la prima vedere cum m-am uitat si cam ce trebuie desfacut sa pot ajunge la el ? Multam frumos . weekend frumos in continuare . Vik55. salutare acelasi motor il avem simplu dai carenele pe partea dreapta jos si ai ajuns la el filtrul are 2 cleme le tagi scoti filtrul il schimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 salutare acelasi motor il avem simplu dai carenele pe partea dreapta jos si ai ajuns la el filtrul are 2 cleme le tagi scoti filtrul il schimi Ms frumos cred ca am sa ma descurc acum eu ma asteptam sa-l gasesc sub sa ca la R1100 am vazut priza de aer in dreapta dar nu eram sigur multam de ajutor . Vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Salutare, Cunoaste careva vreun service in bucuresti unde pot schimba anvelopa spate (cu janta pe cardan)? Cei cu cardan din bucuresti cum procedati? ps: motoru n-are nici cric central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian2009 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Salutare,Cunoaste careva vreun service in bucuresti unde pot schimba anvelopa spate (cu janta pe cardan)? Cei cu cardan din bucuresti cum procedati? ps: motoru n-are nici cric central Eu am fost la Motoroute dar vezi ca momentan nu iti poate echilibra roata spate... De fapt nu stiu unde anume ai putea sa faci asta in Buc... ?? Detalii la www.motoroute.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Mie mi-au facut-o niste baieti aici in Cj cand am pus gumele pe mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Eu am fost la Motoroute dar vezi ca momentan nu iti poate echilibra roata spate... De fapt nu stiu unde anume ai putea sa faci asta in Buc... ?? Detalii la www.motoroute.ro Salut, Pentru Bucuresti poti merge la Autozone (s-au mutat undeva pe Titeica - au si site penrtu adresa exacta). Pentru RT1200 am mers cu cheia mea (torx) de la toba de esapament - trebuie slabita si rasucita toba ca sa poate scoate roata spate. Eu am folosit cricul central insa vazusem ca au si standere pentru cele fara cric central. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Poate cineva sa-mi dea o adresa cu interval de service si operatiuni care se efectueaza pentru R1200rt?(lischid frana, ulei cutia de viteze, sincronizare etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Poate cineva sa-mi dea o adresa cu interval de service si operatiuni care se efectueaza pentru R1200rt?(lischid frana, ulei cutia de viteze, sincronizare etc) salut uleiul in cutie se schimba la 2 ani lichidul de frana la fel la fel si cu uleiul din cardan cutie un litru draiv cardan 200grame lichidul de frana trebuie schimbat la servis eu decate ori am duso la bavaria am puso si pe tester reglaj supape din 20000km - 20 servicul la motor la 10000km pune uleiuri de calitate mai ales la cutie o zi buna poate incerc sati fac o copie dupa cd meu de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Parca supapele se verifica si ajusteaza daca e cazu din 10 in 10 mii Oricum, eu fac asta la fiecare schimb de ulei... Editat Aprilie 26, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 salut uleiul in cutie se schimba la 2 ani lichidul de frana la fel la fel si cu uleiul din cardan cutie un litru draiv cardan 200grame lichidul de frana trebuie schimbat la servis eu decate ori am duso la bavaria am puso si pe tester reglaj supape din 20000km - 20 servicul la motor la 10000km pune uleiuri de calitate mai ales la cutie o zi buna poate incerc sati fac o copie dupa cd meu de service Multumesc. Am primit o oferta de la reprezentanta BMW din Nyrethaza, Ungaria, ca e mai aproape de mine. Motorul meu are doar 5000Km dar nu s-a facut service din 2009 ca nu s-a umblat cu el. Vor sa-mi schimbe toate fluidele si sa-i regleze sau verifice valvele la pretul de aprox 11.000.000 lei vechi. Credeti ca e un pret rezonabil? Am scris un mail si la Bavaria ca sa vad comparativ dar nu ma baga nimeni in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 250 euro pentru o servisare oarecare? Nu stiu ce sa zic... parca la un service OEM te astepti la un astfel de scor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Aici te inseli, nu e o servisare oarecare. Schimbu de lichid de frana, de ulei hidraulic la ambreiaj, facut supapele, sincronizat pare intr-adevar un pret de service BMW. Numa ca mai tre sa si mearga omu pana acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Aici te inseli, nu e o servisare oarecare. Schimbu de lichid de frana, de ulei hidraulic la ambreiaj, facut supapele, sincronizat pare intr-adevar un pret de service BMW. Numa ca mai tre sa si mearga omu pana acolo... Pina acolo am doar 170km. Pana la Bucuresti cam 600km. E mai aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Multumesc pt recomandari.. mai am o intrebare. Mi-a aparut ieri pe bord simbolul de ulei timp de 1 min dupa care a disparut. M-am uitat la nivelul de ulei si e la pragul de minim. Motorul are d-abia 8000 de km si sapt asta vreau sa plec cu el in grecia si parca n-as face revizia la 8000. O planificasem pt cand ma voi intoarce sa o fac cand voi ajunge la 10.000. Intrebarea mea este: pot completa 100 de ml de ulei pt cei 2000 de km? Sau trebuie schimbat tot uleiul acu si apoi inca o data cand ma intorc? Ce ma sfatuiti? Editat Aprilie 26, 2011 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 26, 2011 Admin Share Postat Aprilie 26, 2011 Pai cum sa schimbi tot uleiul? Vezi ca scrie si in carte ca BMW-urile sunt halitoare de ulei, mai ales ca fiind nou nici motorul nu "s-a lasat". Completeaza cu ulei(dar nu 100 ml, tu il ai la minim, intre semnele ferestrei-de la motor la motor-intra intre 500 si 800 ml). Cred ca nu ai face rau daca ai lua restul uleiului intr-un bidon, sa-l ai la tine! Si un sfat..citeste si tu cartea aia tehnica a lui, sa stii una/alta despre ce ai sub kur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 +1 cu mentiunea ca intre min si max intra 500 ml. Baga ulei sa completezi pana la 80% din inaltimea ferestrei si nu iti mai face griji in privinta asta pana ce te intorci in tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 26, 2011 Admin Share Postat Aprilie 26, 2011 Am mentionat..de la motor la motor, la unele intra 500 ml, la al meu de pilda intra 800 ml intre semne.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Multumesc.Am primit o oferta de la reprezentanta BMW din Nyrethaza, Ungaria, ca e mai aproape de mine. Motorul meu are doar 5000Km dar nu s-a facut service din 2009 ca nu s-a umblat cu el. Vor sa-mi schimbe toate fluidele si sa-i regleze sau verifice valvele la pretul de aprox 11.000.000 lei vechi. Credeti ca e un pret rezonabil? Am scris un mail si la Bavaria ca sa vad comparativ dar nu ma baga nimeni in seama. Parerea mea este ca pretul ala este chiar ok pt. ce spui tu ca iti vor face; de exemplu, manopera de schimbat lichidul ABS este destul de costisitoare si nu prea o poti face altfel, nu mai vorbim si de restul. Si este absolut normal ca la 2 ani sa schimbi lichidele, lichidul de motor chiar la un an. Chiar as fi curios cat ar costa toate astea si la Bavaria; si nu ma refer la ce ti-ar zice prin telefon ci cat ai avea de platit efectiv la final; de faptul ca nu te baga in seama, din ce zice lumea, nu e o noutate; dar ce motiv ai avea sa bati 600km x2 pt. un service?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Am mentionat..de la motor la motor, la unele intra 500 ml, la al meu de pilda intra 800 ml intre semne.. Asa e, ai dreptate... My bad, numa boxere visez Ce sa faci, cand ai un ciocan in mana, tot ce vezi in jur is cuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Multumesc.Am primit o oferta de la reprezentanta BMW din Nyrethaza, Ungaria, ca e mai aproape de mine. Motorul meu are doar 5000Km dar nu s-a facut service din 2009 ca nu s-a umblat cu el. Vor sa-mi schimbe toate fluidele si sa-i regleze sau verifice valvele la pretul de aprox 11.000.000 lei vechi. Credeti ca e un pret rezonabil? Am scris un mail si la Bavaria ca sa vad comparativ dar nu ma baga nimeni in seama. salut sa vedem 2oo lei 4litri ulei in care intra si filtru ulei cutie 100 lei ulei cardan 100 lei cam acolo este e bine si cu manopera vad ca esti din salaj de ce nu meri la dan treaba de calitate si esti mult mai ieftin cumperi uleiurile si sigur esti mai ieftin 5000 nici nu sa lasat motorul o zi buna Mesaj completat Multumesc pt recomandari.. mai am o intrebare.Mi-a aparut ieri pe bord simbolul de ulei timp de 1 min dupa care a disparut. M-am uitat la nivelul de ulei si e la pragul de minim. Motorul are d-abia 8000 de km si sapt asta vreau sa plec cu el in grecia si parca n-as face revizia la 8000. O planificasem pt cand ma voi intoarce sa o fac cand voi ajunge la 10.000. Intrebarea mea este: pot completa 100 de ml de ulei pt cei 2000 de km? Sau trebuie schimbat tot uleiul acu si apoi inca o data cand ma intorc? Ce ma sfatuiti? salutare nenea knox daca te dai la el normal pune ulei si meri sanatos complecteaza cu acelasi ulei meri la bavaria si ia de la ei cred ca un litru sare de un milion drum bun o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Gata am luat 1L de ulei si am completat 200ml... Multumesc pt sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.