Sari la conținut

Postări Recomandate

THX Gabi :D , stii de pe undeva niste cote exacte?

Dupa cum iti ziceam, nu exista asa ceva. Meri cu ele in mana sa le masoare si apoi ti le face ca pe exterior sa intre fortat iar pe interior sa fie cu 2 sutimi mai larga ca si axul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bun gasit tuturor!

 

Dupa indelungi cautari, intrebari, review'uri ... dupa ce v-am citit posturile, suspicios fiind datorita diferentelor de gabarit, am reusit sa iau exemplarul din imagine:

 

post-51760-0-06393400-1311696235_thumb.jpg

 

Prima impresie: MINUNAT!

Deocamdata, mici probleme cu manevrele pe loc, mai ales in 'marsarier' si cu coborarea de pe cricul central ... da' nu ma las!

Nu dati, experienta mea consta in 3-4 mii km pe un chopper cu 715 mm seat height :)

 

Sa-ti aduca numai bucurii !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati reusit careva sa duceti aici mobra?

 

436621447_tQ3dn-M.jpg

 

Desi am gume bune pe ea, tot imi ramane cam 1 cm pe fiecare parte pe guma spate... La GS nu era bai ca o duceam pana in buza dar la astea de strada... efectiv mi-e frica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenul meu meserias, lasa pe altii cu cascadoriile astea... Acolo e pista, multe ture, spatiu de siguranta cu gazon... circuit intr-un cuvant.

Noi te vrem sanatos si voios printre noi!

Recent am masurat gumele tale noi si am vazut ca sunt mult mai bombate ceea ce ar cere o aplecare de cca. 20 grade pt a ajunge la margine (in buza}si daca le compari cu modele mai vechi vezi ca alea nu sunt asa de bombate. Cine stie ce injinerie e p-acolo.

Serios, la masuratoarea cu cm flexibil se vede ca michelinurile au mai multi cm banda de rulare(transversal).

Eu nu am facut decat sa culc o roata demontata pana pe buza aceea a cauciucului si m-am linistit.

 

Tot de Michelin, fireste!

post-57095-0-46815000-1312379601_thumb.jpg

post-57095-0-56354000-1312379613_thumb.jpg

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvat cu bucsa electromotorului. Am gasit o carcasa de Valeo de pe un Opel si i-am 'extras' bucsa ...

 

Daca se considera util, aici gasiti bucsi + cote pentru electromotor --- Valeo D6RA75 (modelul pentru 1100 RT) sau OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvat cu bucsa electromotorului. Am gasit o carcasa de Valeo de pe un Opel si i-am 'extras' bucsa ...

 

Daca se considera util, aici gasiti bucsi + cote pentru electromotor --- Valeo D6RA75 (modelul pentru 1100 RT) sau OEM.

AH, chiar, eu am electromotor de la un Opel pe al meu GS :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati reusit careva sa duceti aici mobra?

Desi am gume bune pe ea, tot imi ramane cam 1 cm pe fiecare parte pe guma spate... La GS nu era bai ca o duceam pana in buza dar la astea de strada... efectiv mi-e frica :)

La mine cam 0,5 cm, dar nah... al meu e Reise - Sportler... :grinbandit:

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am simtit la 1100 meu ca trage mai bine cand nu e cald motorul decat cand se incalzeste . Stiti oare de ce? E normal? Poate fi de vina bemzina?

Mentionez ca balansul nu de mult a fost reglat. Relantiul la cald e la 1100 rpm, la rece 1000 rpm.Bujiile sunt noi(NGK iridium). Atat ca peste 3000 de rpm trepideaza un pic motorul dar e ok inca.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calculatorul mobrei tine cont de mai multi senzori, printre care: hall, TPS, senzorul de temp aer, senzorul de temp ulei, senzor de presiune atmosferica, ala e in motronic ascuns.

 

Cand e rece imbogateste amestecul si de aia ti se pare tie ca trage mai bine, nu atat de bine cat rotund. La vibratii... pot fi multe. Totusi are 2 cilindri diametral opusi, nu poate sa mearga ca un goldwing...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am alta problema ... - simtome - nu are putere (sau asa am eu impresia)

Fac ce stiu - si nu stiu daca e bine ,dar ...

- am optat sa schimb filtrul de benzina - "mahle kl 145" - pret 68,00 lei + ceva coliere - pret ,cam 2 lei/colier

- sincronizarea injectiei (cu verificarea jocului la culbutori ,etc) - aici am un prieten ce se ocupa ... deci bere ...

 

Intebari : - cat de greu se inlocuieste lichidul de frana ? (complet - inclusiv cel din centrala ABS) ,nu am acea pompa de vid ...

- care e "faza" cu uleiul din motor ? - daca temperatura nu ajunge la cele 5 linii si opresc motorul ,lipsa ulei la verificare - daca se incalzeste motorul ,uleiul este prezent ...

- se incalzeste diferentialul - motive de ingrijorare ?

 

Mai am cateva ... dar ...

Editat de Crio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Buun..:

Foarte bine ca ai schimbat filtrul de benzina.

Nu uita:tachetii+balansul injectiei la fiecare 10.000 km.

-Pentru a schimba lichidul de frana ai doua posibilitati:

1.Ca la carte, trebuie sa dai carenele+rezervorul jos, sa ajungi la unitatea de ABS(aflata sub rezervor).Pe aceasta ai doua aerisitoare, unul sub care scrie VR(pentru roata fata)si HR(pentru cea spate).

Necesar ar fi fost sa cumperi pompa de aerisire de pe louis, costa vreo 25 euro parca, dar este foarte importanta, in sensul ca poti strica cilindrii de frana de la pompele fata/spate cind apesi constant si repede, pentru aerisire.

Eu mi-am distrus cilindrul fata, facand aerisirea fara pompa, a trebuit sa cumpar kitul de reparatie pt.pompa fata.

Pentru aerisire trebuiesc doi oameni, unul sta sus si completeaza lichid in borcanas si celalalt da la pompa si aeriseste.

Aerisire o faci pe segmente:

-Pt.fata:desfaci capacul, scoti lichidul din borcan cu o seringa pina se goleste complet, apoi stergi interiorul borcanasului cu o carpa curata, pui lichidul nou.

Celalalt baiat desface aerisitorul de pe unitatea de ABS(sub care scrie VR) iar tu pompezi usor, pina ce iese lichid curat, la aceeasi culoare cu cel de sus.

Strangi aerisitorul, mai faci citeva pompe, dupa care, cu maneta apasata desfaci din nou aerisitorul, pina ce maneta se duce de tot, apoi cu ea stransa strangi aerisitorul.

Ai terminat sus la unitatea de ABS.

Treci jos, la etrieri si faci la fel, pompe, etc, doar ca acum desfaci aerisitorul de la unul dintre etrieri, vezi sa curga lichid curat, apoi treci la celalalt etrier si faci la fel.

Ai terminat cu fata,

-Pt.spate procedezi idem, doar ca acum folosesti celalat aerisitor de la ABS, sub care scrie HR, apoi treci la roata spate si ai terminat.

Vezi ca lichidul ataca metalul si vopseaua, dupa ce ai terminat ia o sticla de apa sau un furtun si curata acolo, pe etrieri, peste aerisitoarele de ABS, etc, peste tot pe unde ai stropit.

2. Daca nu ai chef sa mai desfaci tot pe acolo sa ajungi la ABS poti inlocui si direct, adica pompe de sus si aerisesti direct pe la etrieri.

Se schimba si asa, dar eu personal am aerisit complet, asa cum ti-am descris mai sus.

Inca ceva, cind am scris ca faci pompe m-am referit la cazul in care nu ai pompa de vid, daca o ai o folosesti la fiecare aerisitor in parte, fara sa te atingi de pompa fata sau cea spate, la picior.

Referitor la uleiul lipsa, din ce stiu eu, avand racirea pe aer si pe ulei, pe circuit exista si un termostat care retine o parte din ulei in radiator, nu se duce tot in circuit, de asta uneori nu-ti apare la fereastra de vizitare.

-Diferentialul se incalzeste, doar acolo este un angrenaj in miscare care naste frecare si asta genereaza caldura, este absolut normal.

Schimba-i uleiul si acolo, daca tot umbli.

Pune si celelalte intrebari..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de raspuns ... foarte complet ... am sa mai aman lucrarea cu franele ,doar pentru a comanda acea pompa de vid .

acum ,am schimbat filtrul de benzina ... si l-am taiat pe cel vechi sa vad ce si cum este la interior ,waw ... murdar este un cuvant decent ,plin de pamant

 

bun ... ca sa rezumam de ce am ajuns aici ... acum 2 saptamani (cred) ,zic sa fac o plimbare ... traseu propus Azuga - Busteni - Sinaia - Ploiesti - Valeni de Munte - Cheia - Brasov - Azuga; fericit plec de acasa ,dar surpriza ... oha benzina ... zic nu-i bai ,intru la luckoil ,nu-i fac plinul ,ci doar de 50 de lei sa imi ajunga pana la iesirea din Busteni unde este un petrom.

toate bune si frumoase pana in Busteni (cam 5 km) ,unde surpriza ... dau din 5 - 4 si se opreste motorul ... zic nu-i a buna ... pana mea ;stau 2 minute pe margine ma uit ca ,si anume vaca la poarta noua ,o repornesc ... merge ,plec de pe loc la trecerea din treapta a 2 a ,la a 3 a se opreste iarasi.

Injur de tot ce imi trece prin cap si incep sa o iau logic ... pun mana pe telefon si il sun pe @Dan Cata.

Imi raspunde omu (multzam boier) si expun problema ,imi explica ce si cum am de verificat pompa si alte alea ,o dam la pace ca ar fi ceva apa in benzina ,multumesc omului si inchid ,spre casa ca imi pierise cheful si functiona ca un scooter chinezesc cu 'jde de mii de km la bord ... urmand cand am timp sa vad ce ii fac.

No, Dane nu-i cu apa ,ii cu filtru ,dar tot pe acolo ii ,oricum ,omu nu avea de unde sa stie ca eu nu am schimbat acel filtru ... si anume ,de benzina .

Trec cateva zile si zic merg ii bag de 50 de lei benzina CO 99 poate se mai dilueaza apa ,a mers bine ,dar ,saptamana trecuta am avut ceva treburi pe la Ploiesti ,ma urc si plec ... pana la destinatie a mers minunat ... plec spre seara catre Azuga ... cand am inceput sa urc Posada ,pe la muzeul cinegetic ,ma rugam sa bata vantul din spate si sa vad de unde fac rost de o vela ,poate poate se misca mai cu talent .

Acum ,termin lucrarea ,regleaza prietenul asta al meu ( @_Blade_ ) tot ce era de reglat ,culbutori - in parametri (oricum nu aveau decat 2500 de km de la ultimul reglaj),senzorul de pozitie al acceleratiei ,si sincronizarea injectiei ... apoi probeaza daca poti ... mama ei de ploaie ...

 

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroc la toata lumea! azi am facut un traseu frumos, cu zi frumoasa si locuri de-ti taie rasuflarea, din plin. am plecat cu nevasta in spate din otopeni via ploiesti, predeal, rasnov, bran-rucar, campulung, targoviste, otopeni. in total cam 360de km de rumuri bune (mai putin pe bran-campu in judetul arges - drum cu surprize la tot pasul si campu-voinesti - targoviste, la fel). am fost surprins, placut, de consumul pe care l-a avut motorul; in speta la rompetrolul din otopeni am facut plinul ochi si am parcurs pana in dragoslavele 193km unde am refacut plinul si unde am vazut ca nu au incaput decat 10.08l. o sa pun si pozele (scuzati strambaturile din fundal :)) ). conditii de mers in doi, cu viteza maxima 130km/h. in rest un traseu superb pe care abia astept sa-l refac in toamna, cand padurea schimba culurile si mirosurile ;)

numai bine!

post-13105-0-27806400-1312905195_thumb.jpg

post-13105-0-52116300-1312905205_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu are de ce te surprinde consumul, BMW face motoare economice.

Cu LT-ul, care are motor patru in linie, scot chiar mai putin in aceeasi plaje de mers, cam 4.9, 5%.

Cind am fost in Italia, cu sotia+bagaje full, cam 580 kg cu totul, pe autostrada mers constant 120/130 mi-a luat 5.6, in conditiile ina care Un Super Tenere model nou, de 1200 cm, la fel, full, dar cu 150 kg mai usor a consumat 5.2!

Are un cuplu mare si nu este un motor turat, asta-i ideea.

Si cutia este foarte potrivita.

A mea are cutie cu cinci, si intr-a cincea, la 140 km/ora pe bord am exact 4000 ture.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti de la Solden - Austria. Ne pregatim de un Stelvio si Gavia. Ca tot ati vorbit de consum am scos cel mai putin 4,8 de la Bv. la Arad si cel mai mult 5,6 pe autostrada la mers constant 130-140km/h si un virf de 210km/h de test in conditile in care motorul era incarcat la maxim. Week-end fain si km fara probleme:-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti de la Solden - Austria. Ne pregatim de un Stelvio si Gavia

Salut Ionut! Daca stiam imi luam si eu aseara camera la Solden sa bem o bere impreuna.

Am trecut azi pe Stelvio, era f aglomerat... drum bun! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Ionut! Daca stiam imi luam si eu aseara camera la Solden sa bem o bere impreuna.

Am trecut azi pe Stelvio, era f aglomerat... drum bun! :moto:

Sal Vlad si multam inca o data de sfaturile date prin sms. Miine dau o tura mica pina la Nauders si Samnaun si las Stelvio pe luni sau marti. Aici BMW-urile sint ca loganurile la noi(in special GS).Daca esti miine prin Nauders bem o cafa :)

Editat de mihalceai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...