Admin l.u.v Postat Septembrie 17, 2011 Admin Share Postat Septembrie 17, 2011 (editat) normal ca pe cricul central am lucrat.cum as fi putut sa lucrez pe cel laterar?deci ce vri tu sa zici e sa montez jambele cu fara surub de aerisire iar dupa de am terminat cu roata din fata in aer sa le string? Omu'..montezi totul normal, schimbi uleiul din furci, nu umbli la aerisitoare, mergi cale de 100-200 km asa cum este apoi ridici mobra pe cricul central, pui pe cineva sa apese pe spate sa stea fata ridicata(sau pui un cric sub baia de ulei), desfaci unul cite unul aerisitoarele pina scapa putina presiune la fiecare si strangi la loc. Asta este tot, asa ai facut aerisirea ca la carte. Sper ca m-am facut inteles.. Succes,. PS:@Cristi, daca vrei trimite-mi furtunul ala ca model si ti-l fac aici, din material cu plasa metalica, racing, nu mai are moarte.. Editat Septembrie 17, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Ala original bmw e 370, dar sunt pe louis dealea de le lasi peste iarna si tot pe louis vezi adaptoare pt brichetele noastre Adaptor de bricheta am luat pe loc (cand am luat mobra de la Bavaria). Ai idee de codul de produs de la louis pt charger? Danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 17, 2011 Admin Share Postat Septembrie 17, 2011 http://www.louis.de/_40c9cb9e3031729e2198404bb2aab8df79/index.php?topic=wgr&article_context=searchlist&wgr=417&hersteller=0&anzeige=0&typ_id= Peste ala de 35 euro oricare este bun. Legi la el adaptorul ala al tau de priza si asta este.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 shit, eu chiar pe ala il am...( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 17, 2011 Admin Share Postat Septembrie 17, 2011 N-am zis ca celalalt este prost, probabil nu are functiile celorlalte. Incearca cu ce ai, tot este mai bun decit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 (editat) PS:@Cristi, daca vrei trimite-mi furtunul ala ca model si ti-l fac aici, din material cu plasa metalica, racing, nu mai are moarte.. Multumesc mult, am reusit sa rezolv cu furtunul de la ambreiaj, dar o sa iti trimit in iarna furtunele de frina sa mi le faci daca este posibil Editat Septembrie 18, 2011 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 am obesrvat ca mobra maea are un mers in ture joase sacadat(1000-3000).i-am facu balans la pipera +bujii+fise+filtru aer gaz si tot sacadat.vreo ideie? sa fie vorba de reglaj sau asa fac astea(r1150r)foste mea 850r mergea mai constnt .in afara de pipera se mai baga cineva la bmw in bucuresti?e f departe de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 18, 2011 Admin Share Postat Septembrie 18, 2011 Clapetele de aer sunt in parametri? Mai precis, se aude ceva clampanit/tacanit in mers la vreuna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 am obesrvat ca mobra maea are un mers in ture joase sacadat(1000-3000).i-am facu balans la pipera +bujii+fise+filtru aer gaz si tot sacadat.vreo ideie? sa fie vorba de reglaj sau asa fac astea(r1150r)foste mea 850r mergea mai constnt .in afara de pipera se mai baga cineva la bmw in bucuresti?e f departe de mine Partea buna e ca se poate regla frumos, sa mearga ca uns. Partea proasta e ca daca nu stii cum, nu iti iese prea curand si mai dai si in altele mai grele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Clapetele de aer sunt in parametri? Mai precis, se aude ceva clampanit/tacanit in mers la vreuna? nu mi-am dat seama sa se auda ceva de la clapete.de umblat la ele nu am umblat ca nu stiu cum.motoeta a stat 2 ani.sa ii pun ceva in benzin sa curete injectoarele?sau pur si simplu asa merge 1150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 nu mi-am dat seama sa se auda ceva de la clapete.de umblat la ele nu am umblat ca nu stiu cum.motoeta a stat 2 ani.sa ii pun ceva in benzin sa curete injectoarele?sau pur si simplu asa merge 1150. Greu de diagnosticat la distanta... Acuma, din cand in cand, mai exact la fiecare 40k km, e bine sa ungi canelurile de la cutie. Daca nu, iaca ce se intampla: Nu vreau sa zic cat costa un ax nou la cutie(in caz ca se schimba doar axul), deci e bine sa fie curatat acolo tot luna si uns, sa tina in urmatorii 40k km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 (editat) da sigur la iarna o sa dau cutia jos si o sa ma duc cu ea la pipera sa ii schimb rulmentii si o sa curat si ung tot ce se poate.ca ideie treaba cu mersu sacadat e doar cind cind se incinge.cin e rece motoru e ok.merci mult pt raspunsuri si rabdare. Editat Septembrie 20, 2011 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Va solicit sprijinul intr-o problema legata de instalatia electrica de la K 1100 LT din 1996. Acesta a fost demontat intr-un service anul trecut in septembrie, iar anul acesta l-am adus la Motorad in Pipera si am reparat motorul. Din pacate cred ca au fost pierdute piese pentru ca Tibi dupa ce la montat la loc nu gaseste legaturi dintre 2 mufe de pe motocicleta, de sub rezervor si motor si nu stim ce este lipsa. Din aceasta cauza nici nu porneste. Are cineva schema electrica sau o motocicleta asemanatoare sa o folosim ca martor si sa depistam ce mai trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Va solicit sprijinul intr-o problema legata de instalatia electrica de la K 1100 LT din 1996. Acesta a fost demontat intr-un service anul trecut in septembrie, iar anul acesta l-am adus la Motorad in Pipera si am reparat motorul. Din pacate cred ca au fost pierdute piese pentru ca Tibi dupa ce la montat la loc nu gaseste legaturi dintre 2 mufe de pe motocicleta, de sub rezervor si motor si nu stim ce este lipsa. Din aceasta cauza nici nu porneste. Are cineva schema electrica sau o motocicleta asemanatoare sa o folosim ca martor si sa depistam ce mai trebuie? si asta sper ca ajuta. eu am de 1100/1150/1200 da boxer... Va solicit sprijinul intr-o problema legata de instalatia electrica de la K 1100 LT din 1996. Acesta a fost demontat intr-un service anul trecut in septembrie, iar anul acesta l-am adus la Motorad in Pipera si am reparat motorul. Din pacate cred ca au fost pierdute piese pentru ca Tibi dupa ce la montat la loc nu gaseste legaturi dintre 2 mufe de pe motocicleta, de sub rezervor si motor si nu stim ce este lipsa. Din aceasta cauza nici nu porneste. Are cineva schema electrica sau o motocicleta asemanatoare sa o folosim ca martor si sa depistam ce mai trebuie? Da mai multe detalii De ce nu porneste? Da scanteie? Da benzina? Hai zi ca ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 insa tot pentru r1100rt am si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Va multumesc pentru ajutor, Tibi zice ca are si el schema dar cel mai bine sa duc o motocicleta ca martor. Ca simtome snu stiu ce face, nu am ajuns de cind au pus motorul sus, dar pentru ca 1100 lt are acelasi motor si dotari cu 1200 lt, ma duc cu a mea, o dezbrac de carene si trebuie sa gasim lipsurile. Va anunt ce am rezolvat, toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Va multumesc pentru ajutor, Tibi zice ca are si el schema dar cel mai bine sa duc o motocicleta ca martor. Ca simtome snu stiu ce face, nu am ajuns de cind au pus motorul sus, dar pentru ca 1100 lt are acelasi motor si dotari cu 1200 lt, ma duc cu a mea, o dezbrac de carene si trebuie sa gasim lipsurile. Va anunt ce am rezolvat, toate bune! Mobra ta nu e foarte complicata. Daca zici ca nu porneste, poate sa fie ceva important, gen sezori, bobina, etc. Daca ar fi ceva gen senzor de temp ar merge mai prost, dar ar trebui sa porneasca. As incepe sa verific de scanteie si gaz prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 22, 2011 Admin Share Postat Septembrie 22, 2011 Adicatalea daca scanteieste sau benzineste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 insa tot pentru r1100rt am si eu Multumim .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Salutare, Parca avea careva un kit de reparatie de pompa frana fata. Asa ii sau nu mai retin eu exact? Daca da, sa dea un semn, inainte sa il comand de la motorworks/BMW... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 26, 2011 Autor Share Postat Septembrie 26, 2011 Salutare, Parca avea careva un kit de reparatie de pompa frana fata. Asa ii sau nu mai retin eu exact? Daca da, sa dea un semn, inainte sa il comand de la motorworks/BMW... eu am intrebat de kit-ul de reparatie. Am si cumparat si ced ca a fost 60 de euro cu semeringul de praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 40 de lire pe MW cu tot cu transport Facut comanda la BMW pana la urma ca domnii de la MW accepta numa plata de pe card. 277 ron cu tot cu TVA :| Da macar stii ca ai frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Atentie pentru posesorii de K 1100 si 1200: producatorul recomanda schimbarea patinelor de lant la fiecare 60.000 km. Le-am schimbat si eu luni la 72.000 km, nu aveau semne se lant pe suprafata, numai una la virf era putin zgiriata. Teri spunea ca mai mergea 10-15.000 km, dar mai bine mai devreme decit sa strici supapele sau altele. Reparatia a durat o zi si a costat 500 lei, dar nu mai stiu cit am dat pe chit la reprezentanta BMW, undeva pina in 100 eur. Ca rezultat motorul merge mai rotund, mai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Unde scrie treaba asta? In amnual? De service? De intretinere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Unde scrie treaba asta? In amnual? De service? De intretinere? In manualul de reparatie, il am pentru k 1200 2011-09-29 (2).pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.