Crio Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 insa tot pentru r1100rt am si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Va multumesc pentru ajutor, Tibi zice ca are si el schema dar cel mai bine sa duc o motocicleta ca martor. Ca simtome snu stiu ce face, nu am ajuns de cind au pus motorul sus, dar pentru ca 1100 lt are acelasi motor si dotari cu 1200 lt, ma duc cu a mea, o dezbrac de carene si trebuie sa gasim lipsurile. Va anunt ce am rezolvat, toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Va multumesc pentru ajutor, Tibi zice ca are si el schema dar cel mai bine sa duc o motocicleta ca martor. Ca simtome snu stiu ce face, nu am ajuns de cind au pus motorul sus, dar pentru ca 1100 lt are acelasi motor si dotari cu 1200 lt, ma duc cu a mea, o dezbrac de carene si trebuie sa gasim lipsurile. Va anunt ce am rezolvat, toate bune! Mobra ta nu e foarte complicata. Daca zici ca nu porneste, poate sa fie ceva important, gen sezori, bobina, etc. Daca ar fi ceva gen senzor de temp ar merge mai prost, dar ar trebui sa porneasca. As incepe sa verific de scanteie si gaz prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 22, 2011 Admin Share Postat Septembrie 22, 2011 Adicatalea daca scanteieste sau benzineste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 insa tot pentru r1100rt am si eu Multumim .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Salutare, Parca avea careva un kit de reparatie de pompa frana fata. Asa ii sau nu mai retin eu exact? Daca da, sa dea un semn, inainte sa il comand de la motorworks/BMW... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 26, 2011 Autor Share Postat Septembrie 26, 2011 Salutare, Parca avea careva un kit de reparatie de pompa frana fata. Asa ii sau nu mai retin eu exact? Daca da, sa dea un semn, inainte sa il comand de la motorworks/BMW... eu am intrebat de kit-ul de reparatie. Am si cumparat si ced ca a fost 60 de euro cu semeringul de praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 40 de lire pe MW cu tot cu transport Facut comanda la BMW pana la urma ca domnii de la MW accepta numa plata de pe card. 277 ron cu tot cu TVA :| Da macar stii ca ai frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Atentie pentru posesorii de K 1100 si 1200: producatorul recomanda schimbarea patinelor de lant la fiecare 60.000 km. Le-am schimbat si eu luni la 72.000 km, nu aveau semne se lant pe suprafata, numai una la virf era putin zgiriata. Teri spunea ca mai mergea 10-15.000 km, dar mai bine mai devreme decit sa strici supapele sau altele. Reparatia a durat o zi si a costat 500 lei, dar nu mai stiu cit am dat pe chit la reprezentanta BMW, undeva pina in 100 eur. Ca rezultat motorul merge mai rotund, mai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Unde scrie treaba asta? In amnual? De service? De intretinere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Unde scrie treaba asta? In amnual? De service? De intretinere? In manualul de reparatie, il am pentru k 1200 2011-09-29 (2).pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Ciudat, partea buna e ca la boxere nu scrie de asa ceva in manual. Nici nu stiam ca se schimba alea, numai daca cumva se rup. De rupt, cel mai frecvent se intampla la aia de sus de pe partea stanga, din cauza intinzatorului de lant ce ramane fara ulei. Asta e o cauza, cealalta e cand desfaci surubu de pe pinionu de pe axa cu scame cu cheie dinaia cu aer comprimat, ca e prea mare socul si se sparge. Da cum nu umbli acolo, si daca umbli nu folosesti o astfel de cheie ci il desfaci cu mana, nu ai de ce sa iti faci griji, daca ai boxer Tipu ala cu 800k km, Hank, in USA zicea ca le-o schimbat pe la 400k km parca. Da pana acolo mai e cale lunga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Cam ce cantitate de ulei va consuma boxerele la 10.000 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 30, 2011 Autor Share Postat Septembrie 30, 2011 Cam ce cantitate de ulei va consuma boxerele la 10.000 km? la al meu aprox 0.5 l la 7000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 cam asa si al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Salutare. Poate ma luminati va rog In conditiile in care grupul conic(diferentialul),cardanul si ambreiajul complet sunt schimbate recent,cam de 8.000 km,totusi am o smuceala deranjanta atunci cand tai gazul sau cand accelerez din nou,asta la viteze mici,in treptele 1,2,3. In aceleasi conditii ce mers daca trag ambreiajul,in momentul in care dau drumul manetei aud un cloncanit. Motorul e un R 1200 RT Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Cardanul, zici ca l-ai schimbat recent. Ma refer la bara in sine, aia parca are si la 1200 ceva tampon de guma la mijloc, nu? S-a desfacut de acolo? Ca trebuie montat inapoi cu un anumit unghi de defazaj intre capete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Cardanul, zici ca l-ai schimbat recent. Ma refer la bara in sine, aia parca are si la 1200 ceva tampon de guma la mijloc, nu? S-a desfacut de acolo? Ca trebuie montat inapoi cu un anumit unghi de defazaj intre capete Vezi la mos Anton pe site - orice e dupa 2003 (sau orice adv.) poate fi montat intr-un singur fel. Iar la 1200 parca e capsulat si n-ai cum sa le separi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Vezi la mos Anton pe site - orice e dupa 2003 (sau orice adv.) poate fi montat intr-un singur fel. Iar la 1200 parca e capsulat si n-ai cum sa le separi. Da,asta asa este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Si daca la 1100 RT se prezinta aceeasi brutalitate in momentul taierii gazului sau a accelerarii bruste, ce sa fie ce sa fie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Salutare. Poate ma luminati va rog In conditiile in care grupul conic(diferentialul),cardanul si ambreiajul complet sunt schimbate recent,cam de 8.000 km,totusi am o smuceala deranjanta atunci cand tai gazul sau cand accelerez din nou,asta la viteze mici,in treptele 1,2,3. In aceleasi conditii ce mers daca trag ambreiajul,in momentul in care dau drumul manetei aud un cloncanit. Motorul e un R 1200 RT Multumesc Hai ca stau prost la capitolu citit din urma. Ia incearca asta: la viteza mica, tragi ambreiajul si ii dai mai repede drumul (ai grija sa nu cazi sau sa faci vreo boacana!). De fiecare data va face un sunet metalic, gros, infundat (clanc!). E normal si nu afecteaza fiabilitatea, siguranta sau functionare. Nu prea inteleg ce zici tu cu smuceala aia. Cand tai gazul, da, se pune pe frana de motor destul de brutal. Incearca sa clarifici un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Si daca la 1100 RT se prezinta aceeasi brutalitate in momentul taierii gazului sau a accelerarii bruste, ce sa fie ce sa fie?? O cutie de viteze kick ass! Asta este. Si un motor fara balancing shaft/rod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) O cutie de viteze kick ass! Asta este. Si un motor fara balancing shaft/rod. si mai pe romaneste, termenii aia ? mai spun ca nu este nici un cloncanit, nici nu sare din viteza dar parca e prea smucita. a, comparativ cu cele in 4 pistoane te referi... Editat Octombrie 4, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Tot nu inteleg ce zici cu smuceala aia. Da, are super frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Apucati-va si desfaceti-va cutiile de viteze pt aia. Mai stiu pe unu care o facut la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.