ianachim Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Sal . Face cineva extensie parbriz? Vreau parbriz mai mare pt RT. Nu face nimeni. incearca la bogdan harea super lucrari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 pai un nr de tel nu mi dai? ca nu il cunosc. poate imi face un parbriz intreg mai mare. vreau parbriz pt RT nu ma poate ajuta nimeni? macar o extensie ceva. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 pai un nr de tel nu mi dai? ca nu il cunosc. poate imi face un parbriz intreg mai mare. vreau parbriz pt RT nu ma poate ajuta nimeni? macar o extensie ceva. va multumesc incearca aici: http://wunderlich.de/Shop/R850-1100-1150RT/Ergonomie-Komfort/Scheiben-Zubehoer/ comanda o poti trimite la wunderlich@sistematic.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valahul Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Salutare voua! As vrea sa stiu ce probleme apar la un motor boxer cu 5000km(cinci mii) parcursi in 10 ani?! Ma puteti ajuta cu idei pareri, ce trebuie sa schimb, la ce sa fiu atent... nu prea stiu de unde sa incep cu o pregatire de drum....Asadar un motor care a stat numai in garaj, practic, din cand in cand pornit... Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 (editat) Interesanta problema... nestiind ce a fost schimbat in ultimul timp, zic si eu: lichide(de frana-cazul nostru), uleiuri - la 2 ani cauciucuri (ar fi cam gata), curea alternator - la 5 ani bateria ... zic si eu nu dati cu parul completari? este loc! Editat Octombrie 15, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valahul Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Multumesc tedy... Bateria este noua, uleiurile noi, nu si lichidul de frana...cauciucurile , se impun schimbate dupa 10 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 15, 2011 Admin Share Postat Octombrie 15, 2011 (editat) Ce motor, de curiozitate? Daca are ABS s-ar putea sa ai probleme mari cu unitatea, avand in vedere ca nu s-a schimbat lichidul de frana de ani de zile. Probabil inauntru s-au format depuneri pastoase, ceea ce impiedica sa lucreze pistonasele din unitatea ABS. Sper sa scapi de problema asta, daca nu trebuie demontata de pe mobra si curatata. Editat Octombrie 15, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valahul Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 R1100s Am mai citit pe aici despre probleme legate de unitatea centrala ABS si, ce spui tu imi da fiori... Sper sa nu fie cazul... Ce motor, de curiozitate? Daca are ABS s-ar putea sa ai probleme mari cu unitatea, avand in vedere ca nu s-a schimbat lichidul de frana de ani de zile. Probabil inauntru s-au format depuneri pastoase, ceea ce impiedica sa lucreze pistonasele din unitatea ABS. Sper sa scapi de problema asta, daca nu trebuie demontata de pe mobra si curatata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 15, 2011 Admin Share Postat Octombrie 15, 2011 (editat) Tu vezi cum merge, daca becurile se sting si functioneaza atunci este ok. Oricum, schimba-i urgent lichidul de frana. Din ceea ce stiu si am discutat si cu altii despre ABS-ul generatia 2(cum ai tu)totul se remediaza. In unitate nu pot fi decit doua probleme, cu pistonasele blocate sau cu cele doua ambreiaje, dintre care cel pentru fata se uzeaza mai des, restul, electronic si mecanic este ca de tanc rusesc. Si eu am avut probleme cu el din cauza lichidului de frana vechi, dar am curatat unitatea si s-a rezolvat. Oricum, cei de la Bavaria mi-au spus ca nu se poate umbla in unitate, pentru ca este sigilata si se ofereau sa-mi comande una noua, costa doar 10.000 roni! Cred ca ma asteapta si acum la poarta cu comanda.. Stai linistit, se desface totul si se remediaza orice in ea! Editat Octombrie 15, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valahul Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 multumesc l.u.v. stiu ca tu esti din buc, am mai vorbit cu tine despre ceva xenon ptr r1100r Sper ca demonul sa nu fie atat de rau pre cum ar putea si, zeii sa ma ajute...Treaba cu martorii din bord am rez la r`ul meu cand am schimbat bateria cu una cu gel...Multumesc! Tu vezi cum merge, daca becurile se sting si functioneaza atunci este ok. Oricum, schimba-i urgent lichidul de frana. Din ceea ce stiu si am discutat si cu altii despre ABS-ul generatia 2(cum ai tu)totul se remediaza. In unitate nu pot fi decit doua probleme, cu pistonasele blocate sau cu cele doua ambreiaje, dintre care cel pentru fata se uzeaza mai des, restul, electronic si mecanic este ca de tanc rusesc. Si eu am avut probleme cu el din cauza lichidului de frana vechi, dar am curatat unitatea si s-a rezolvat. Oricum, cei de la Bavaria mi-au spus ca nu se poate umbla in unitate, pentru ca este sigilata si se ofereau sa-mi comande una noua, costa doar 10.000 roni! Cred ca ma asteapta si acum la poarta cu comanda.. Stai linistit, se desface totul si se remediaza orice in ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Salut! Vreau să-mi iau rt 1150, sau, dacă nu mă încadrez în buget, 1100. Am găsit ceva oferte, dar cele mai ieftine par să fie cele ex-poliție (Germania, Anglia). Dați-mi motive, vă rog, să iau sau să nu iau aÂşa ceva. Modificările pentru Âşa pasager Âşi top box vor fi scumpe? Mai trebuie făcute Âşi alte modificări la ele? Mulțumesc! Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Salut! Vreau să-mi iau rt 1150, sau, dacă nu mă încadrez în buget, 1100. Am găsit ceva oferte, dar cele mai ieftine par să fie cele ex-poliție (Germania, Anglia). Dați-mi motive, vă rog, să iau sau să nu iau aÂşa ceva. Modificările pentru Âşa pasager Âşi top box vor fi scumpe? Mai trebuie făcute Âşi alte modificări la ele? Mulțumesc! Florin Salut Florin, Nu stiu ce sa zic, daca iei de politie si are crashbaruri, ala e un mare plus, pe urma, alea de politie au jante cu spite ca la GS, RT "civil" are jante cu 3 spite, deci 2-0 pt RT-P pana acum . Pe de alta parte, nu stiu cum fac aia mentenanta la ele, aici in RO stiu cum le fac Cred ca pana la urma nu prea conteaza daca e sau nu de politie, tot trebuie sa verifici starea generala a mobrei... Un kit de conversie de la RT-P la RT costa cam 400 eur daca bine imi aduc eu aminte, disponibil pe net sau poti sa iti iei ce ai nevoie de pe o mobra avariata sau ebay. Iar, se potrivesc o gramada de piese de pe 1100 pe 1150, deci ai mai pare oferta de piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Vand husa rezervor Bagster+Tankbag pentru BMW R 1100 RT. Ambele sunt in stare impecabila de calitate foarte buna. Pret - 150 e (se vand doar impreuna) tel:0745.001.888 Valabil din nou. Potriveste la la 1150 RT si 850 RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 19, 2011 Admin Share Postat Octombrie 19, 2011 Astea de politie, pe linga ceea ce spune Dan, mai au in plus si ventilator de racire pe radiator+alternator marit, sa faca fata consumatorilor suplimentari. Ca minus ar fi diferite gauri ramase prin plansa bord, pe unde au fosta atasate statia si panelul cu luminile de urgenta(girofar, etc). Fiind folosite numai in oras cel mai mare neajuns mi se pare a fi faptul ca trebuie sa te gandesti sa schimbi kitul ambreiaj, care cade primul+uzura generala mai mare, tocmai din acest motiv. Idem la mobrele Politiei Romane. In general pe Mobile.de gasesti numai cazaturi de mobre ex-politie. Strange bani si cumpara una civila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 vorbeste cu userul teddy, stiu ca el vindea un 1150 care arata bine. scuze, este vorba despre 1100RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Valabil din nou. Potriveste la la 1150 RT si 850 RT trimite mi si mie poze pe privat chiar ma intrabam daca exista si la RT protectie rezervor cum avea GS ul. zis_ungureanu@yahoo.com incearca aici: http://wunderlich.de/Shop/R850-1100-1150RT/Ergonomie-Komfort/Scheiben-Zubehoer/ comanda o poti trimite la wunderlich@sistematic.ro multam fain dar intre timp am apelat la un baietas ce se da rotund ca face orice din plexiglas. asa ca mi am facut la el o prelungire parbriz nu e cine stie ce in materie de dsign dar la 30 e nu aveam pretentii prea mari. din pacate tipului ia fost frica sa dea gauri in parbrizul original si mia dat extensia in mana am lipito si eu cu a+b in 3 puncte dar din pacate ma certam cu gagica mea in acel moment si am lipito stramba o sa mi aduc aminte de cearta asta cat timp o sa vad parbrizul asta in fata ochilor.lol o sa pun poze zilele urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) Ce parere aveti despre tobele din pozele de mai jos: Daca v-am atras macar atentia, in link-ul acesta gasiti toate detaliile despre ele: Evacuari Moto Romania - oferta completa Editat Octombrie 20, 2011 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 tobele au db-killer? pot fii omologate? cat m-ar costa o toba pentru un bmw x-challenge cu db-killer ( forma o las la aprecierea ta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 @Victor, grija mare cu parbrizu ala lipit cu banda adeziva... Poate oricand sa iti zboare in mufa (Doamne fereste!) si asa iti trece prin viziera ca un cutit incins prin un calup de unt... Macar ia niste suporti cu suruburi si adapteaza-i acolo, banda aia adeziva e un rahat cu apa rece! Si chiar daca imi zici ca acu ai testat ingineria, poate in timp isi pierde din proprietatile de liant... Ai grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 (editat) tobele au db-killer? pot fii omologate? cat m-ar costa o toba pentru un bmw x-challenge cu db-killer ( forma o las la aprecierea ta) Salut. Tobele au db-killer (de/montabil) si site anti zgomot. Sitele fie le sudam noi in coturile tobei/tobelor (pentru motocicletele la care livram si coturi - aprox. 30 de modele), fie le trimitem gratuit clientului si acesta si le sudeaza acolo unde doreste pe traseul evacuarii (in cazul motocicletelor pentru care nu livram si coturi de legatura). Nu sunt omologate. O toba pentru X-Challenge (btw, nice bike, una dintre favoritele mele ) costa in functie de profilul de toba pe care doresti tu sa il montezi pe ea. Preturile sunt urmatoarele: ROTUNDE * Ø 88 mm – 80 EURO/buc. sau 150 EURO/perechea. * Ø 100 mm – 100 EURO/buc. sau 180 EURO/perechea. * Ø 110 mm – 110 EURO/buc. sau 200 EURO/perechea. OVALE: * 130 EURO/buc. sau 240 EURO/perechea. TRIOVALE: * Capac standard - 130 EURO/buc. sau 240 EURO/perechea. * Capac conic – 150 EURO/buc sau 280 EURO/perechea HEXAGONALE: * Capac de metal - 180 EURO/buc. sau 340 EURO/perechea. * Capac de carbon – 200 EURO/buc sau 380 EURO/perechea HEXAGONALE CONICE: * Capac de metal - 160 EURO/buc. sau 300 EURO/perechea. * Capac de carbon – 190 EURO/buc sau 360 EURO/perechea Detalii si mai multe despre fiecare in parte gasesti in linkul de mai jos: http://www.motocicli...ost__p__2974711 Daca este ceva ce nu am lamurit acolo, da te rog un PM sau mail si rezolvam. Editat Octombrie 21, 2011 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salut! Mă preocupă o problemă: Motocicletele se vând mai ieftin în sezonul rece, sau e doar un mit? Nu cumva, atunci când vine primăvara, creÂşte Âşi cererea, dar Âşi oferta, putând să scadă mai mult prețul? M-au sfătuit mulți să cumpăr în această perioadă motocicletă, dar nu mi se par niÂşte prețuri aÂşa mici. Deci, care ar fi cea mai bună perioadă de cumpărat moticiclete? Mulțumesc! Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salut! Mă preocupă o problemă: Motocicletele se vând mai ieftin în sezonul rece, sau e doar un mit? Nu cumva, atunci când vine primăvara, creÂşte Âşi cererea, dar Âşi oferta, putând să scadă mai mult prețul? M-au sfătuit mulți să cumpăr în această perioadă motocicletă, dar nu mi se par niÂşte prețuri aÂşa mici. Deci, care ar fi cea mai bună perioadă de cumpărat moticiclete? Mulțumesc! Florin Doresti sa achizitionezi un BMW? Ce inseamna preturi mici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 @Victor, grija mare cu parbrizu ala lipit cu banda adeziva... Poate oricand sa iti zboare in mufa (Doamne fereste!) si asa iti trece prin viziera ca un cutit incins prin un calup de unt... Macar ia niste suporti cu suruburi si adapteaza-i acolo, banda aia adeziva e un rahat cu apa rece! Si chiar daca imi zici ca acu ai testat ingineria, poate in timp isi pierde din proprietatile de liant... Ai grija! mersi pt avertizare. eu nu l am lipit cu banda adeziva ci cu poxilina... eu zic ca va tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 (editat) mersi pt avertizare. eu nu l am lipit cu banda adeziva ci cu poxilina... eu zic ca va tine. Te rog eu... ca sa am somn linistit noaptea, da 2 gauri in ele si asigura cu 2 suruburi sau ceva... Poxilina e ceva dur cand se usca, nu elastic ca si prelandezul, si de la vibratii, o sa se despinda! Nu stiu daca realizezi ce forte mari is pe parbriz la viteza de la 50 la ora in sus... Fa un test daca nu ma crezi si vezi cum trage motorul cu parbrizul lasat jos si cum trage cu el ridicat sus, la viteza, nu in oras Daca tot ai incercat sa faci ceva mai ieftin, macar fa-l sa fie sigur. Cum ar fi daca din cauza la cativa eur cat castigi ai avea o cicatrice pe fata sau ai orbi (din nou zic, Doamne fereste...). Apropo de deflectoare, eu o sa am unul la sezonul care vine cum nu o mai vazut nimeni in Ro Pastrez secretul pana atunci, dar va zic ca o sa fie ceva inedit Editat Octombrie 21, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 Frati bavarezi, am cautat pe topic, dar nu am gasit ceva explicit despre "depozitarea" pe timpul iernii. As vrea niste sfaturi de la mai vechii posesori de boxere. Motocicleta va fi depozitata in spatiu incalzit, va avea plinul facut. Din cand in cand, trec prin zona, si-i pun incarcatorul in priza de bricheta. Any other hints are appreciated! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.