Admin l.u.v Postat Ianuarie 30, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 30, 2012 (editat) Treaba cu ABS -ul la BMW sta cam asa, multe nu au nicio problema, dar mai sunt unele care fac figuri. In general din cauza bateriei slabe sau a lichidului de frana neschimbat la timp. Nu te gandi ca nu sunt sisteme fiabile. Vorbim totusi de agregate cu vechime de 10-12-16 ani, in conditiile in care Yamaha de pilda, dupa stiinta mea, a introdus ABS doar pe SuperTenere de un an/doi! Ideea este ca desi astea vechi au si ele electronica sunt manufacturate in asa fel incat cu putina pricepere pot fi buchisite. Ce te faci insa cu astea noi? Stim toti ce inseamna astazi economia de piata, daca te lasa ceva post garantie nu poti remedia mai nimic, miniaturizarea si marketingul nu permit asa ceva. Avind in vedere ca o unitate ABS la BMW-urile noastre, vechi de 10-15 ani costa de noua cam 2500 euro ma ia cu frig sa ma gandesc cit costa la un 1600 GTL sau la Yamaha ta! Noi carpim la ale noastre.. Nu va ramane decit sa va rugati sa fie sistem fiabil si fara belele Editat Ianuarie 30, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Chief-desingerul de la BMW a parasit brusc firma.Din cate am inteles el e cel care a dus firma unde e astazi fiind responsabil pt aproape toate modelele actuale. Mai multe aci : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2012/January/jan3012-legendary-design-chief-leaves-bmw/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2012/January/jan3012-legendary-design-chief-leaves-bmw/ Chief-desingerul de la BMW a parasit brusc firma.Din cate am inteles el e cel care a dus firma unde e astazi fiind responsabil pt aproape toate modelele actuale. Mai multe aci : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2012/January/jan3012-legendary-design-chief-leaves-bmw/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Yamaha de pilda, dupa stiinta mea, a introdus ABS doar pe SuperTenere de un an/doi! Fara sa fiu un cunoscator in domeniu am gasit totusi un FJ 1200 cu ABS de la Yamaha din 1995. Trebuie sa recunosti ca in ABS se umbla foarte rar, voi fiind primii de care am auzit. De aici si mirarea mea, fiind vorba de un subansamblu complicat si direct legat de siguranta. Tare mi-e frica ca Robb a fugit cu planurile de la GS1250WC la First Byke. Editat Ianuarie 31, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 31, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 31, 2012 Este posibil sa fie cum spui tu.. Stii cum este, nu-i nevoie sa se strice decit o data, si in conditiile date te rogi sa poti surubari la el, cum facem noi, amarastenii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Acum ca a plecat mr.Robb de la BMW nu o sa mai fie probleme cu abs-ul ca o sa vina ala de la yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Acum ca a plecat mr.Robb de la BMW nu o sa mai fie probleme cu abs-ul ca o sa vina ala de la yamaha Nu prea cred. Yamaha face lucruri ieftine, nepotrivite pt un BMW, poate doar cu ceva zvarovsky lipite pe ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Nu pun Swarovski ca e eftine domnule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa Script Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 + 2 pagini pline de nimic cu dedicatie de la domnul veteran haaaarrrrreea-rea-rea (microfonie involuntara, e cam mortaciune mike-ul asta, marca BMW probabil). Oameni buni si rai, lasati-l in plictiseala domniei sale, nu stiti ca ignore-ul e cel mai bun leac pentru astfel de indivizi?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 ...history... ce sa facem la -22C cat mai putem navigam, pe praful asta cu ACTA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 dar mi s-a acrit de comentariile dumnealui. si scrie mare acolo sus "grupul posesorilor de bmw" si intra cate unu care n-are nici o treaba cu bmw sa-si verse inteligenta pe aici. mai citesc si topicurile de afara, unde sunt toti prieteni si se ajuta intre ei, indiferent ce conduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Aici se discuta despre motoare. Poze din ultima ta drumetie la rubrica dedicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) + 2 pagini pline de nimic cu dedicatie de la domnul veteran haaaarrrrreea-rea-rea... Nu stiti ca ignore-ul e cel mai bun leac pentru astfel de indivizi?! Aici suntem pe topicul Grupul posesorilor de BMW ...Poze din ultima ta drumetie la rubrica dedicata. Dubla greseala! Te-ai obisnuit cu minciunile, jupane... 1. Nu corespund la "profil"... 2. Eu am BMW. Editat Februarie 1, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Pesemne ca v-a dilit gerul... Nu aveti antrenament la frig. Si uite asa se face ca nu trec multi batrani iarna. Ar fi indicat de sters ultimile postari, chiar si a mea. Editat Februarie 1, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Pesemne ca v-a dilit gerul... Nu aveti antrenament la frig. Si uite asa se face ca nu trec multi batrani iarna. Ar fi indicat de sters ultimile postari, chiar si a mea. ar fi indicat, dragos, da cin` sa le stearga? ca moderatori nu avem. daca aveam ar fi trebuit atentionati unii useri de pe aici de cateva ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 ca sa revenim la ale noastre, va cer un sfat: cand o da un pic caldura vreau sa schimb la RT cauciucurile (pe care deja le am). In cartea tehnica zice sa atentionez persoana care face schimbul asupra existentei senzorilor de presiune. va rog, cei care aveti asa ceva si ati schimbat, imi puteti spune mai exact ce sa-i spun omului care va schimba gumele sa faca sau mai ales sa NU faca? nici macar nu stiu unde sunt localizati, dar cred ca sunt undeva la baza valvei, pe interiorul jantei... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Exact! Acolo stau ei si ala de monteaza gumele tre sa fie atent sa nu il rupa cu levierul cand scoate guma veche si cand o pune pe aia noua Nu de alta dar costa ceva banuti senzorii astia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Sal . Nu este nici o problema .........am schimbat spatele si am vazut minunea senzorul este lipit pe centrul jantei s-a gandit bine neamtul ....nu i-l poti atinge decat in mod intentionat . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Multumesc amandurora. Stiam ca sunt scumpi si ca oricum se schimba la 5 ani cand moare bateria interna... @Vik55: au trebuit ceva minuni de chei speciale (in afara de cea dinamometrica). Locul unde schimb este service moto si au scule ok, da' intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Nu frate ...........cred ca a durat cam 20 min cu totul se desface un surub de la toba se slabeste ala de la cot suceste toba spre exterior si gata scuate roata ,da o cheie dinamometrica normala mai problematic a fost sa gasesc un service cu masina de echilibrat pentru mobre eu zic nu te lua dupa cei care spun ca nu este nevoie sa echilibrezi roata caci este echilibrata janta din fabrica pentru 50 de lei nu se merita sa nu o faci totul este sa gasesti masina de echilibrat . Toate cele bune . Victor . Exista vreun posesor de R 1200gs fost posesor de R 1200 rt /1100/1150 ...........?intreb pt a-mi face o idee cam care este diferenta de protectie la vant in general [ cap/corp /picioare] stiu poate suna aiurea dar m-am obisnuit cu RT si nu stiu cam cum te protejeaza GS-ul. Din pacate sau din fericire fimiu a impartasit si el pasiunea asta cu motoarele [aschia nu sare departe] am gasit un GS pe care am sa il aduc prin Aprilie [vant si ploi in general zona Austria/Germania ]si nu stiu la ce sa ma astept de la GS este adevarat are scutul marit de la Wunderlich ........ceva sfaturi ? Vik55. Cam asta este jucaria . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 3, 2012 Admin Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) DoruBMW , lui poti sa-i adresezi un PM cu intrebarea asta, el le-a avut pe ambele. Oricum, chiar daca nu am calarit decit GS-ul si deloc RT 1200(am avut vechiul model, de 1100) iti pot zice si din spusele unora care le-au avut pe ambele ca diferenta de confort la vant este considerabila. Una-i una, alta-i alta. Se poate imbunatati la GS cu niste flapsuri laterale si alt parbriz, dar oricum va fi departe de RT. Editat Februarie 3, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Astazi m-am apucat de reglat jocul la supape. Ma poate ajuta cineva (la schimb+diferenta+multa bere)cu 5 paharele de 2,85si unul de 2,80? Sau ceva idei mai ieftine? (mai ieftine de 78ron/buc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 4, 2012 Admin Share Postat Februarie 4, 2012 Pai ce joc sa reglezi? Supapele sunt hidraulice.. Poate vrei sa masori jocul doar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Da mersi Luigi ,asta este fimiu nu a vrut sub nici o forma Rt i se pare mai sportiv Gs-ul[varsta frate] acum o sa trebuiasca sa ma chinui eu sa il aduc practic este prima mobra pt el a invatat si a condus un F 650 Gs. Din pacate sunt obligat de vanzator sa il iau pana la sfarsitul luni Aprilie sa speram ca va fii vremea acceptabila pt un drum de 2100 km . Toate cele bune . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 As vrea eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.