Sari la conținut

Postări Recomandate

Si cand te gandesti ca altii te trateaza ca pe un carpaci pt asa ceva...

Da, asta e cum poti sa platesti pt un lucru de cateva ori cand face aceeasi treaba la fel de durabil...

Nu la fel de durabi ci in mod sigur mai durabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai nu de parerera lor e vorba :D E vorba ca va trebui sa raspunzi la intrebarea asta : nenea da' butonu' ala ce face? :crack: Pai incalzeste mansoanele. Si ala cu +/- pe el ce pare din alt film? Pai si ala incalzeste mansoanele. :huh:

Doar ca primul nu merge ...

Pui izolir negru pe +/- si nu mai trebuie sa dai explicatii de ce s-a stricat asa repede. :friends:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putin respect, doar atat si e de ajuns.

What comes around goes around,amice. Sau cum ar zice Newton : actiune si reactiune. Daca respecti, vei fi respectat cu aceeasi masura. Amu sezi si ia aminte le ce zic oamenii in continuare in legatura cu problema asta. Iti zic de pe acum ce o sa fie : unii zic sa da,altii zic sa nu. Marea majoritate, din fericire, nu o sa zica ni'c pentru ca i se rupe. Ia sa vedem daca am dreptate!

 

Pui izolir negru pe +/- si nu mai trebuie sa dai explicatii de ce s-a stricat. :friends:

Nu stiu dom'le, serios! Eu personal as mai astepta sa strang ceva ban sa-mi iau EXACT ce trebe pe mobra aia. Ii pacat de ea, serios. Daca era o mobra veche de 20 ani unde nu mai conta ce pui pe ea intelegeam. Dar asa? Nu-i strici tot aspectul? Tu nu ti-ai pune acelasi part number pe mobra ta mai ales daca depinde de alte componente care raman atasate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu dom'le, serios! Eu personal as mai astepta sa strang ceva ban sa-mi iau EXACT ce trebe pe mobra aia. Ii pacat de ea, serios. Daca era o mobra veche de 20 ani unde nu mai conta ce pui pe ea intelegeam. Dar asa? Nu-i strici tot aspectul? Tu nu ti-ai pune acelasi part number pe mobra ta mai ales daca depinde de alte componente care raman atasate?

Raspunsul in cazul meu, NU. Manere incalzite la ST depasesc 200 euro. Eu am primit Saito cadou, dar regret ca nu mi-am cumparat Oxford, eu nefiind un exemplu de atasament fata de un constructor. Mi-am completat motoarele, de fiecare data, cu accesorii home made sau cumparate, care si-au facut treaba cu o fractie din costuri.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplul tau nu este bun pentru ca tu nu ai avut pe mobra manere incalzite la livrare. Poate ca la ST e mai smechera treaba insa la benve iti ramane clusterul din dreapta cu butonul si firaraia aferenta in vreme ce tu operezi un aftermarket. Daca omul avea mansoane normale, fara incalzire, Oxford, Louis, Saito etc erau o treaba. Insa asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Oricum, preturile sunt din cale afara de nesimtite!

O pereche de cabluri de acceleratie la a mea costa 160 euro!

La mai toate japonezele cabluri tur/retur costa 50/60 euro!

Sunt convins ca gasim pe aici indivizi care vor bate campii, spunand ca diferenta se reflecta in tehnologia bavareza :grinbandit: !

Ma mai lovesc si de alta gandire paguboasa, in sensul ca "de, ti-ai luat BMW, acum baga mana adanc in buzunare"!

Nu toti ne permitem sa ne luam mobre noi, ideea este ca mi se pare anormal sa platesc multi bani in plus pentru ceva care nu face nimic special!

Oricum, cauciucul de la manerele BMW este de tot rahatul, am intalnit mobre cu 15.000km care aveau mansoanele tocite de zici ca aveau peste 100.000 km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vlad sau KHK

 

Pana la urma cred ca o sa imi iau genuine parts,pentru ca pur si simplu NU gasesc ceva after market si din respect fata de motocicleta.

Dar daca puteam gasi ceva NON-BMW care sa mearga jur ca le cumparam,numai asa d-al naibii sa nu dau bani celor de la BMW care taxeaza si nu iti ofera ceva la nivelul pretului cerut.

 

Ideea este ca la mine tocit e pe stanga,iar pe dreapta un sfert de manson este deja rezistenta in sine,am ajuns la acel cupru.

Cum s-a tocit,nu stiu. Acum am 28.000km.

BUDD are dreptate din cauza temperaturii si a "blanii" date (ca trag de mansonul ala cand o prind) s-a deformat si tocit acel cauciuc. Personal mie mi se pare de bun augur acel cauciuc moale deoarece la un pilotaj sportiv ai nevoie de aderenta mansoanelor.

 

Acum stau si ma gandesc si la ce a propus serban S,dar totusi cred ca daca ma apuc sa rod/pilesc/scot acel cauciuc(ca manson pe dreapta numai poate fi numit) pot sa stric rezistenta si tot la un manson de 430lei ajung.

 

Referitor la domnul Harea. Sincer sunt 100% de acord cu dansul,si ii impartasesc acelasi punct de vedere,DAR,vorba lui Budd COMMON sa ai 2 comutatoare si "sarme" in plus pe o motocicleta noua,parca nu se cade,da carpeala din zgarcenie.

 

Oricum imi mentin punctul de vedere,si nu vad de ce m-as duce la service-ul MAMA daca am motocicleta iesita din garantie(deci NU am ce castiga) unde mai pui si pretul EXAGERAT/NESIMTIT,...... ABV.....mai da-i in ........

Sa plec cu ulei pe discul spate si sa mi se miste carena de la sea dupa o revizie,sa invete altu meserie pe **.000euro ai mei si sa il mai si platesc :haha: cu 250-300ron/h. Nu mersi.

 

Din pacate va trebui sa ma duc la ei,pentru piese din astea "exotice" si evident la fiecare 10.000km pt sincronizarea clapetelor,pentru ca eu nu stiu alt service care poate face asa ceva. Voi stiti altul? Restul mi le-am facut deja singur in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meri mai si nu mai consuma aerul degeaba pe aici. Tu ce ai adus constructiv in discutie? Avataru' sub care ii scris ca ai un benve?

 

 

Mai esti si ardelean! Am tacut din bun simt bai ... cu ochi si nu am facut mishto de unii de pe aici care nu-si permit sa cumpere orice ! Esti cam sus cu aerele alea de emigrant!

Las-o mai moale ca nu faci decat sa imputi atmosfera...mai umil si mai cu bun simt in limbaj. Acum ti-e clar ce ai gresit?

 

Oi fi stiind tu despre BMW dar cu cei 7 ani de acasa stai prost. Fii mai cuminte ...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vlad sau KHK

 

Pana la urma cred ca o sa imi iau genuine parts,pentru ca pur si simplu NU gasesc ceva after market si din respect fata de motocicleta.

Dar daca puteam gasi ceva NON-BMW care sa mearga jur ca le cumparam,numai asa d-al naibii sa nu dau bani celor de la BMW care taxeaza si nu iti ofera ceva la nivelul pretului cerut.

 

Vezi, atatea discutii ca in final sa faci ceea ce trebuia din start. Din pacate, nu ai o alternativa decenta.

Cum ai zis tu, daca aveai o alterativa non-bmw care sa mearga, era ok. Dar sa incepi la un motor asa frumos si pe care ai dat 16.000€ sa improvizezi, sa ciuntesti, sa umbli la electica, e chiar pacat, sa nu zic ridicol.

Crezi ca mie imi place cand dau bani multi pe ceva la ei? Nu, dar stiam de la inceput la ce sa ma astept; asa cum zicea si Budd, motociclismul este un hobby scump, fara o utilitate anume (sa nu mai zicem si de riscuri)... facem asta ca ne place, nu ne obliga nimeni. De exemplu, io saptamana sambata am fost sa-mi platesc factura la service si le-am dat 711€ :D ce sa mai zic?

 

p.s. am vazut ca angajeaza Bavaria consilier vanzari moto, nu te bagi? :D Poate asa le intelegi mai bine politica de preturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma cred ca o sa imi iau genuine parts,pentru ca pur si simplu NU gasesc ceva after market si din respect fata de motocicleta.

 

Multe cuvinte pentru nimic .........

 

Man ... mergi la BMW la reprezentanta cu talonul si ia-ti doua mansoane de cauciuc de ghidon drept pentru modelul fara incalzire - au diametrul mai mare -(costa ~ 40 lei/buc), apoi faci ceea ce au facut multi inclusiv pe advrider si nu numai si nu mai trebuie sa demontezi nimic de la motor sau sa mergi la vreun service; daca preferi varianta a doua sa schimbi tot harness-ul iti doresc succes !!! :bigstar:

 

Uite si link cu pret/set: http://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-R-1200-R/Spares/Rubber-Grips.html

Editat de mihalceai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu, io saptamana sambata am fost sa-mi platesc factura la service si le-am dat 711€ :D ce sa mai zic?

 

p.s. am vazut ca angajeaza Bavaria consilier vanzari moto, nu te bagi? :D Poate asa le intelegi mai bine politica de preturi.

 

1) e in garantie a ta,deci ortodox ar fi sa te duci la BMW dar daca era iesita din garantie...........pe bune nu vad rostul.

Eu sunt si impotriva lor pt ca imi fac singur,la motocicleta reviziile,si nu numai la asta si la celelalte,mai ales la SMR (deja pot sa imi iau diploma de mecanic cred) + ca imi place,e un challenge.

 

2) Exclus. Sau ma duc cu peruca,la birou,cand ies ma schimb total,sa nu ma recunoasca lumea pe strada :lol:

 

Multe cuvinte pentru nimic .........

 

Man ... mergi la BMW la reprezentanta cu talonul si ia-ti doua mansoane de cauciuc de ghidon drept pentru modelul fara incalzire - au diametrul mai mare -(costa ~ 40 lei/buc), apoi faci ceea ce au facut multi inclusiv pe advrider si nu numai si nu mai trebuie sa demontezi nimic de la motor sau sa mergi la vreun service; daca preferi varianta a doua sa schimbi tot harness-ul iti doresc succes !!! :bigstar:

 

Uite si link cu pret/set: http://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-R-1200-R/Spares/Rubber-Grips.html

 

Eu iti multumesc pt toate sfaturile,de asemenea celorlalti la fel.

Nu sunt multe cuvinte pentru nimic,eu am cautat ceva aftermarket pt modelul meu,am apelat la voi pentru ca voi,cred eu,ca stiti mai multe despre moto BMW decat mine.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai esti si ardelean! Am tacut din bun simt bai ... cu ochi si nu am facut mishto de unii de pe aici care nu-si permit sa cumpere orice ! Esti cam sus cu aerele alea de emigrant!

Las-o mai moale ca nu faci decat sa imputi atmosfera...mai umil si mai cu bun simt in limbaj. Acum ti-e clar ce ai gresit?

 

Oi fi stiind tu despre BMW dar cu cei 7 ani de acasa stai prost. Fii mai cuminte ...

Cum ziceam deunazi, vezi poate ai treaba si noi te retinem.

 

@Bigfoot : pai nu era mai bine sa te fi dus direct sa schimbi mansoanele alea la reprezentanta? De fapt daca tot nu vroiai sa le dai bani lor, comandai la BMW si ti le monta altcineva, nu neaparat la Bavaria (de ex. Dan Cata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi mi-am cumparat baterie noua la F650GS din 2003 si cu motorul oprit, contactul luat am un consum de 50-70 de mA. Este un pic cam mult nu? La voi cam cat consuma?

Nu cred ca e asa de mare consumul... Scoate siguranta de la ceasu din bord si vezi la cat scade curentul ;)

 

La bateria mea nu mi-as face probleme, ca e de 19Ah, dar ma gandesc ca a ta e mai mica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum stau si ma gandesc si la ce a propus serban S,dar totusi cred ca daca ma apuc sa rod/pilesc/scot acel cauciuc(ca manson pe dreapta numai poate fi numit) pot sa stric rezistenta si tot la un manson de 430lei ajung.

Daca lucrezi cu grija , nu strici nimic. Eu am facut operatiunea asta si mi-a iesit din prima. Si nu sunt asa meserias.

Deci se poate. Daca vrei sa le schimbi , da-mi PM si vedem cum ne vedem sa le schimbam si la trotineta ta.

Sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand sunt posesorul unui K 1200 GT.Rog spuneti-mi unde gasesc service pentru asa ceva.

 

Sa-l stapanesti sanatos!

S-a mai intrebat si pe forumul de Arad despre service BMW: /index.php?/topic/674283-service-bmw-autorizat/

 

Si n-ar fi rau sa specifici si anul pt ca au existat 2 generatii diferite de K1200GT ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos!

S-a mai intrebat si pe forumul de Arad despre service BMW: /index.php?/topic/674283-service-bmw-autorizat/

 

Si n-ar fi rau sa specifici si anul pt ca au existat 2 generatii diferite de K1200GT ;)

 

An 2003

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

131..

..CP.. :rolleyes:

..La Cluj este Dan Cata, meserias bun+ca stie a se distra si pe la petreceri :grinbandit: ..

Ca venii vorba, ce vrei sa-i faci?, nu de alta, da'avem(cam)acelasi motor.. :wink: si in masura in care ne pricepem te-om ajuta!

PS:Nu cumva este "ou de rata"?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

131..

..CP.. :rolleyes:

..La Cluj este Dan Cata, meserias bun+ca stie a se distra si pe la petreceri :grinbandit: ..

Ca venii vorba, ce vrei sa-i faci?, nu de alta, da'avem(cam)acelasi motor.. :wink: si in masura in care ne pricepem te-om ajuta!

PS:Nu cumva este "ou de rata"?

"ou de rata" ? te referi la culoare ?

iata in poza culoarea. in talon scrie gri.

post-46352-0-31341300-1331929768_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"ou de rata" ? te referi la culoare ?

iata in poza culoarea. in talon scrie gri.

Nelutu, suna-ma maine de dimineata, cred ca am gasit solutia la problema ta :D Foarte usor de reparat motoarele astea... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...