KHK Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Vino aici sa vezi manopera de 80 eur/ora. Boierie la voi; la BMW wien e 119€/h... la un service "ordinar" era 92-94. Pai si io ce zic? Daca nu vrei carpeala, mergi la dealer. Daca vrei carpeala, ia-ti Oxford si renunta la circuitul original. Ceea ce este gay. Foarte gay. Dai un sac de bani pe o mobra ca sa o caciuresti cu repere pentru ciopareala. D-aia ma distrez la culme cand va aud. Frate, nu se poate! Oricum ai da-o mobrizmu-i scump. Te apuci de el daca te poti tine de el pentru ca util, sa fim seriosi, nu este. @ Duracell, sincer, daca la o motocicleta mai veche mai inteleg, la una ca a ta chiar e pacat. Faptul ca unii fac repere mai ieftine, nu inseamna neaparat ca BMW e scump, ci poate ca altii sunt ieftini, facand rabat la calitate sau cine stie ce proprietati ale produsului respectiv. Inca ceva, ala e pretul producatorului BMW iar Bavaria ti-l da cu pret "de BMW", cum e normal. Am vazut ca se face o geseala frecvent in a amesteca/confunda BMW si dealer-ul A.Bavaria. Apoi... apropos de romanisme si non-romaniseme... "afara", omul se gandeste la toate aspectele cand cumpara un produs; concret, daca isi ia BMW, se intereseaza si ia in calcul cat costa ora de service, cat costa niste piese etc. La noi este frecvent ca multi iau BMW si apoi injura dealer-ul pt. preturi, ceea ce nu e normal. Aaaa, sunt de acord sa injuri dealerul AB daca la ei te costa 200 si la orice alt dealer BMW era mult mai ieftin, asta e altceva dar inteleg ac nu e cazul in discutia de fata. In final, ma intreb cum naiba ai reusit sa distrugi asa repede mansoanele alea? Editat Martie 15, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Pot sa intreb si eu raspunzand cu aceeasi moneda "Da tu cine mai esti mai paratule-roman muncitor cinstit prin alta tara, ori poate cealalta categorie- care vii sa poluezi forumul fratilor romani mai subestimati?" A, poate un elector roman dintr-ala din Europa care nu pune umarul la urnit carul aici in Romanica ci numai se da interesant dand ordin cu un deget... Nici nu are dreptul sa intrebe cineva ceva pe forum, o parere (-ca de asta e forum-) si vine cate un idiot-asta e omul care sustine ca numai ideea lui e buna, nici nu poate avea mai multe idei ca atata il duce neuronul... RUSINE, Dinu Paturica! Ma refer la primul interpelant... Aprecieri pentru cei ce si-au exprimat parerea intr-un mod constructiv, mai bine zis colegi cu caracter! Editat Martie 15, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 ... Meri mai si nu mai consuma aerul degeaba pe aici. Tu ce ai adus constructiv in discutie? Avataru' sub care ii scris ca ai un benve? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Salutare, Daca vrei doar cauciucurile uitele aici cu 84 de roni.Daca ai si vreo rezistenta arsa am eu manere cu rezistenta originale (la fel trebuie sa le schimbi mansoanele doar). Intradevar nu vad de ce sa dai o gramada de banuti munciti pe ceva care oricum este prost din fabrica(pe toate forumurile de bmw lumea se plange de calitatea manerelor care se toaca foarte repede , chipurile din cauza incalzirii din ele se inmoaie cauciucul).Nu vad ce carpeala ai putea sa faci prin faptul ca-ti schimbi singur mansoanele cu unele exact la fel. Si cand te gandesti ca altii te trateaza ca pe un carpaci pt asa ceva... Da, asta e cum poti sa platesti pt un lucru de cateva ori cand face aceeasi treaba la fel de durabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 In final, ma intreb cum naiba ai reusit sa distrugi asa repede mansoanele alea? E posibil. Am vazut mansoane mult mai moi decat ce am eu (sa zicem). Pe GSA aveam astfel de mansoane care se erodau vizibil mai ales cand erau calde. Insa totusi mai aveau destula carne. Cred ca materialul din ce erau facute e de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Pai ambele costa 800ron 430ron dreapta 370ron stanga. deci aproximativ 200euro. De la oxford iti iei ambele mansoane cu 69euro,daca stai sa te gandesti este de aproape 3ori mai ieftin. 140$ = 469 RON deci cam tot aia e. Totusi daca nu gasesc nimic,nu am de ales si ma duc la sarmanii aia de la BMW. Ia Oxford. Sunt foarte bune, in orice situatie, cu 4 trepte de reglaj. De restul banilor bagi benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Ia Oxford. Sunt foarte bune, in orice situatie, cu 4 trepte de reglaj. De restul banilor bagi benzina. Oxford sunt foarte bune insa trebuie sa explici baietilor ce-i cu butonu' ala de pe ghidon dreapta pe care ii desenat ceva ciudat, ca si cum ar fi incalzit Ca sa nu mai vb de faptul ca electrica originala ramane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Oxford sunt foarte bune insa trebuie sa explici baietilor ce-i cu butonu' ala de pe ghidon dreapta pe care ii desenat ceva ciudat, ca si cum ar fi incalzit Ca sa nu mai vb de faptul ca electrica originala ramane Eu zic ca este mai gay sa-ti pese de parerea baietilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Meri mai si nu mai consuma aerul degeaba pe aici. Tu ce ai adus constructiv in discutie? Avataru' sub care ii scris ca ai un benve? Putin respect, doar atat si e de ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Pai nu de parerera lor e vorba E vorba ca va trebui sa raspunzi la intrebarea asta : nenea da' butonu' ala ce face? Pai incalzeste mansoanele. Si ala cu +/- pe el ce pare din alt film? Pai si ala incalzeste mansoanele. Doar ca primul nu merge ... Editat Martie 15, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Si cand te gandesti ca altii te trateaza ca pe un carpaci pt asa ceva... Da, asta e cum poti sa platesti pt un lucru de cateva ori cand face aceeasi treaba la fel de durabil... Nu la fel de durabi ci in mod sigur mai durabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Pai nu de parerera lor e vorba E vorba ca va trebui sa raspunzi la intrebarea asta : nenea da' butonu' ala ce face? Pai incalzeste mansoanele. Si ala cu +/- pe el ce pare din alt film? Pai si ala incalzeste mansoanele. Doar ca primul nu merge ... Pui izolir negru pe +/- si nu mai trebuie sa dai explicatii de ce s-a stricat asa repede. Editat Martie 15, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Putin respect, doar atat si e de ajuns. What comes around goes around,amice. Sau cum ar zice Newton : actiune si reactiune. Daca respecti, vei fi respectat cu aceeasi masura. Amu sezi si ia aminte le ce zic oamenii in continuare in legatura cu problema asta. Iti zic de pe acum ce o sa fie : unii zic sa da,altii zic sa nu. Marea majoritate, din fericire, nu o sa zica ni'c pentru ca i se rupe. Ia sa vedem daca am dreptate! Pui izolir negru pe +/- si nu mai trebuie sa dai explicatii de ce s-a stricat. Nu stiu dom'le, serios! Eu personal as mai astepta sa strang ceva ban sa-mi iau EXACT ce trebe pe mobra aia. Ii pacat de ea, serios. Daca era o mobra veche de 20 ani unde nu mai conta ce pui pe ea intelegeam. Dar asa? Nu-i strici tot aspectul? Tu nu ti-ai pune acelasi part number pe mobra ta mai ales daca depinde de alte componente care raman atasate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Nu stiu dom'le, serios! Eu personal as mai astepta sa strang ceva ban sa-mi iau EXACT ce trebe pe mobra aia. Ii pacat de ea, serios. Daca era o mobra veche de 20 ani unde nu mai conta ce pui pe ea intelegeam. Dar asa? Nu-i strici tot aspectul? Tu nu ti-ai pune acelasi part number pe mobra ta mai ales daca depinde de alte componente care raman atasate? Raspunsul in cazul meu, NU. Manere incalzite la ST depasesc 200 euro. Eu am primit Saito cadou, dar regret ca nu mi-am cumparat Oxford, eu nefiind un exemplu de atasament fata de un constructor. Mi-am completat motoarele, de fiecare data, cu accesorii home made sau cumparate, care si-au facut treaba cu o fractie din costuri. Editat Martie 15, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Exemplul tau nu este bun pentru ca tu nu ai avut pe mobra manere incalzite la livrare. Poate ca la ST e mai smechera treaba insa la benve iti ramane clusterul din dreapta cu butonul si firaraia aferenta in vreme ce tu operezi un aftermarket. Daca omul avea mansoane normale, fara incalzire, Oxford, Louis, Saito etc erau o treaba. Insa asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 15, 2012 Admin Share Postat Martie 15, 2012 Oricum, preturile sunt din cale afara de nesimtite! O pereche de cabluri de acceleratie la a mea costa 160 euro! La mai toate japonezele cabluri tur/retur costa 50/60 euro! Sunt convins ca gasim pe aici indivizi care vor bate campii, spunand ca diferenta se reflecta in tehnologia bavareza ! Ma mai lovesc si de alta gandire paguboasa, in sensul ca "de, ti-ai luat BMW, acum baga mana adanc in buzunare"! Nu toti ne permitem sa ne luam mobre noi, ideea este ca mi se pare anormal sa platesc multi bani in plus pentru ceva care nu face nimic special! Oricum, cauciucul de la manerele BMW este de tot rahatul, am intalnit mobre cu 15.000km care aveau mansoanele tocite de zici ca aveau peste 100.000 km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 @Vlad sau KHK Pana la urma cred ca o sa imi iau genuine parts,pentru ca pur si simplu NU gasesc ceva after market si din respect fata de motocicleta. Dar daca puteam gasi ceva NON-BMW care sa mearga jur ca le cumparam,numai asa d-al naibii sa nu dau bani celor de la BMW care taxeaza si nu iti ofera ceva la nivelul pretului cerut. Ideea este ca la mine tocit e pe stanga,iar pe dreapta un sfert de manson este deja rezistenta in sine,am ajuns la acel cupru. Cum s-a tocit,nu stiu. Acum am 28.000km. BUDD are dreptate din cauza temperaturii si a "blanii" date (ca trag de mansonul ala cand o prind) s-a deformat si tocit acel cauciuc. Personal mie mi se pare de bun augur acel cauciuc moale deoarece la un pilotaj sportiv ai nevoie de aderenta mansoanelor. Acum stau si ma gandesc si la ce a propus serban S,dar totusi cred ca daca ma apuc sa rod/pilesc/scot acel cauciuc(ca manson pe dreapta numai poate fi numit) pot sa stric rezistenta si tot la un manson de 430lei ajung. Referitor la domnul Harea. Sincer sunt 100% de acord cu dansul,si ii impartasesc acelasi punct de vedere,DAR,vorba lui Budd COMMON sa ai 2 comutatoare si "sarme" in plus pe o motocicleta noua,parca nu se cade,da carpeala din zgarcenie. Oricum imi mentin punctul de vedere,si nu vad de ce m-as duce la service-ul MAMA daca am motocicleta iesita din garantie(deci NU am ce castiga) unde mai pui si pretul EXAGERAT/NESIMTIT,...... ABV.....mai da-i in ........ Sa plec cu ulei pe discul spate si sa mi se miste carena de la sea dupa o revizie,sa invete altu meserie pe **.000euro ai mei si sa il mai si platesc cu 250-300ron/h. Nu mersi. Din pacate va trebui sa ma duc la ei,pentru piese din astea "exotice" si evident la fiecare 10.000km pt sincronizarea clapetelor,pentru ca eu nu stiu alt service care poate face asa ceva. Voi stiti altul? Restul mi le-am facut deja singur in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Meri mai si nu mai consuma aerul degeaba pe aici. Tu ce ai adus constructiv in discutie? Avataru' sub care ii scris ca ai un benve? Mai esti si ardelean! Am tacut din bun simt bai ... cu ochi si nu am facut mishto de unii de pe aici care nu-si permit sa cumpere orice ! Esti cam sus cu aerele alea de emigrant! Las-o mai moale ca nu faci decat sa imputi atmosfera...mai umil si mai cu bun simt in limbaj. Acum ti-e clar ce ai gresit? Oi fi stiind tu despre BMW dar cu cei 7 ani de acasa stai prost. Fii mai cuminte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 @Vlad sau KHK Pana la urma cred ca o sa imi iau genuine parts,pentru ca pur si simplu NU gasesc ceva after market si din respect fata de motocicleta. Dar daca puteam gasi ceva NON-BMW care sa mearga jur ca le cumparam,numai asa d-al naibii sa nu dau bani celor de la BMW care taxeaza si nu iti ofera ceva la nivelul pretului cerut. Vezi, atatea discutii ca in final sa faci ceea ce trebuia din start. Din pacate, nu ai o alternativa decenta. Cum ai zis tu, daca aveai o alterativa non-bmw care sa mearga, era ok. Dar sa incepi la un motor asa frumos si pe care ai dat 16.000€ sa improvizezi, sa ciuntesti, sa umbli la electica, e chiar pacat, sa nu zic ridicol. Crezi ca mie imi place cand dau bani multi pe ceva la ei? Nu, dar stiam de la inceput la ce sa ma astept; asa cum zicea si Budd, motociclismul este un hobby scump, fara o utilitate anume (sa nu mai zicem si de riscuri)... facem asta ca ne place, nu ne obliga nimeni. De exemplu, io saptamana sambata am fost sa-mi platesc factura la service si le-am dat 711€ ce sa mai zic? p.s. am vazut ca angajeaza Bavaria consilier vanzari moto, nu te bagi? Poate asa le intelegi mai bine politica de preturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) Pana la urma cred ca o sa imi iau genuine parts,pentru ca pur si simplu NU gasesc ceva after market si din respect fata de motocicleta. Multe cuvinte pentru nimic ......... Man ... mergi la BMW la reprezentanta cu talonul si ia-ti doua mansoane de cauciuc de ghidon drept pentru modelul fara incalzire - au diametrul mai mare -(costa ~ 40 lei/buc), apoi faci ceea ce au facut multi inclusiv pe advrider si nu numai si nu mai trebuie sa demontezi nimic de la motor sau sa mergi la vreun service; daca preferi varianta a doua sa schimbi tot harness-ul iti doresc succes !!! Uite si link cu pret/set: http://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-R-1200-R/Spares/Rubber-Grips.html Editat Martie 16, 2012 de mihalceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) De exemplu, io saptamana sambata am fost sa-mi platesc factura la service si le-am dat 711€ ce sa mai zic? p.s. am vazut ca angajeaza Bavaria consilier vanzari moto, nu te bagi? Poate asa le intelegi mai bine politica de preturi. 1) e in garantie a ta,deci ortodox ar fi sa te duci la BMW dar daca era iesita din garantie...........pe bune nu vad rostul. Eu sunt si impotriva lor pt ca imi fac singur,la motocicleta reviziile,si nu numai la asta si la celelalte,mai ales la SMR (deja pot sa imi iau diploma de mecanic cred) + ca imi place,e un challenge. 2) Exclus. Sau ma duc cu peruca,la birou,cand ies ma schimb total,sa nu ma recunoasca lumea pe strada Multe cuvinte pentru nimic ......... Man ... mergi la BMW la reprezentanta cu talonul si ia-ti doua mansoane de cauciuc de ghidon drept pentru modelul fara incalzire - au diametrul mai mare -(costa ~ 40 lei/buc), apoi faci ceea ce au facut multi inclusiv pe advrider si nu numai si nu mai trebuie sa demontezi nimic de la motor sau sa mergi la vreun service; daca preferi varianta a doua sa schimbi tot harness-ul iti doresc succes !!! Uite si link cu pret/set: http://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-R-1200-R/Spares/Rubber-Grips.html Eu iti multumesc pt toate sfaturile,de asemenea celorlalti la fel. Nu sunt multe cuvinte pentru nimic,eu am cautat ceva aftermarket pt modelul meu,am apelat la voi pentru ca voi,cred eu,ca stiti mai multe despre moto BMW decat mine. Editat Martie 16, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Mai esti si ardelean! Am tacut din bun simt bai ... cu ochi si nu am facut mishto de unii de pe aici care nu-si permit sa cumpere orice ! Esti cam sus cu aerele alea de emigrant! Las-o mai moale ca nu faci decat sa imputi atmosfera...mai umil si mai cu bun simt in limbaj. Acum ti-e clar ce ai gresit? Oi fi stiind tu despre BMW dar cu cei 7 ani de acasa stai prost. Fii mai cuminte ... Cum ziceam deunazi, vezi poate ai treaba si noi te retinem. @Bigfoot : pai nu era mai bine sa te fi dus direct sa schimbi mansoanele alea la reprezentanta? De fapt daca tot nu vroiai sa le dai bani lor, comandai la BMW si ti le monta altcineva, nu neaparat la Bavaria (de ex. Dan Cata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 http://www.amazon.de/s/ref=sr_gnr_fkmr1?rh=i%3Aaps%2Ck%3AHeizgriffe&keywords=Heizgriffe&ie=UTF8&qid=1331889252 sau http://www.ebay.de/sch/i.html?_sop=12&_mdo=Auto-Motorrad-Teile&_sacat=25622&_nkw=Heizgriffe&LH_IncludeSIF=1&_dmd=1&_armrs=1&_pcats=14780%2C131090&rt=nc&_dmpt=Motorrad_Kraftradteile&Kraftradmarke=BMW Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Astazi mi-am cumparat baterie noua la F650GS din 2003 si cu motorul oprit, contactul luat am un consum de 50-70 de mA. Este un pic cam mult nu? La voi cam cat consuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Astazi mi-am cumparat baterie noua la F650GS din 2003 si cu motorul oprit, contactul luat am un consum de 50-70 de mA. Este un pic cam mult nu? La voi cam cat consuma? Nu cred ca e asa de mare consumul... Scoate siguranta de la ceasu din bord si vezi la cat scade curentul La bateria mea nu mi-as face probleme, ca e de 19Ah, dar ma gandesc ca a ta e mai mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.