Budd Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Salutare, din ciclul "nu e cum se potriveste, e cum se nimereste", datorita unui amic, s-ar putea sa ajung in posesia unui K 1100 rs. Povestea este lunga, initial am vrut sa-mi cumpar un Fireblade, am imprumutat niste bani, si acum s-ar putea sa ma aleg cu K-ul 1100 in contul banilor. Cand l-a cumparat, am dat si eu o tura cu el. Prima impresie a fost ca este f greu, de parca as merge pe un bustean. Intrebarea este, in cazul in care ajunge la mine, cum pot regla suspensia astfel incat sa ajung ok jos? Are injectie modelul? La ce ar trebui sa ma astept/uit? Anul de fabricatie este 94. Multumesc anticipat, in 2-3 zile ma anunta daca o sa fiu posesor de Bmw sau nu. Ca sa nu uit, inainte de a ma trimite la un mecanic, stau in Germania si acest lucru este momentan un pic dificil. Inca nu cunosc pe nimeni. Mda. Daca te consoleaza cu ceva sa stii ca K100/K1100 sunt vehicule fara moarte. Am vazut pe viu de aproape doar doua si aveau peste suta de mii. Am vrut sa-mi cumpar un LT pentru commuting si in afara de faptul ca porneste si merge ... exact ca un lemn sta Mobra nu exceleaza la nimic, nici macar nu arata bine Modelul are inject (tot ce e din 1993 ar trebui sa nu mai aibe carburator). S-ar putea sa ai noroc si sa ai si ABS, cine stie. E o mobra efectiv de plimbat, nu merge sa o arunci ca pe un SS pe curbe. Insa cara ca un magar. Suspensia se poate regla insa doar cu 5 poziti, nu e mare smen (cam 40 mm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Azi am intrat in posesia RS-ului. A fost cumparata de la prim propietar, are 96000 Km , ultima revizie in 2010, de atunci a mers cateva sute de km. Are ABS,injectie,mansoane incalzite, side case-uri BMW,frane Brembo, top case Kappa, 2 prize, suport gps, etc. Am facut azi doar 60 km, in mare imi place. Nu are accidente la activ si pare sa aiba vopseaua originala. Pana una-alta, am mobra pt intrunirea din Iulie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) N-arata rau deloc. Pare destul de ingrijita pt cati km are ABS-ul merge? Ai grija sa ii schimbi lichidul de frana la intervale regulate si o sa te bucuri de ea mult timp de-acu inainte Editat Aprilie 8, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Multumesc, Abs-ul cred ca merge (n-a fost nevoie sa-l testez), martorii se sting asa cum ar trebui dupa punerea in miscare. Lichidul de frana pare curat, ca din sticla, cel putin asta vad eu prin ochiul de vizitare. In privinta Km, aici cam toate au km astia. Initial am vrut din nou un Fireblade, dar se pare ca soarta are alte planuri. Mda. Daca te consoleaza cu ceva sa stii ca K100/K1100 sunt vehicule fara moarte. Am vazut pe viu de aproape doar doua si aveau peste suta de mii. Am vrut sa-mi cumpar un LT pentru commuting si in afara de faptul ca porneste si merge ... exact ca un lemn sta Mobra nu exceleaza la nimic, nici macar nu arata bine Modelul are inject (tot ce e din 1993 ar trebui sa nu mai aibe carburator). S-ar putea sa ai noroc si sa ai si ABS, cine stie. E o mobra efectiv de plimbat, nu merge sa o arunci ca pe un SS pe curbe. Insa cara ca un magar. Suspensia se poate regla insa doar cu 5 poziti, nu e mare smen (cam 40 mm). Intrebam de reglajul susp pt ca momentan sta bine pe curbe dar e cat un Transalp de inalta Initial m-am uitat dupa un Pan European 1100, am ajuns la un Fireblade si mi-am luat Bmw O alta intrebare, cum verific nivelul la ulei? Ma tot uit la uzina aia de sub carene, dar nu vad nici o fereastra de vizitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 8, 2012 Admin Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) Bravo.. S-o stapanesti sanatos.. Solida ca un T72 , dar urata ca porku O mobra de nadejde.. Ma uit cu admiratie la ABS-ul ala, prima generatie, ABS1! Legat de ulei, fereastra de vizitare ar trebui sa fie in partea dreapta. Vad acolo, pe carena inferioara un orificiu, pe acolo s-ar putea sa vezi fereastra. La motoarele de 1200 acolo este si cred ca si la al tau la fel. Asta daca nu cumva asta este cum erau Oltciturile pe vremuri, cu motoare capsulate O sa te frapeze sunetul ei, nu suna ca o mobra, ci ca o masina.. Vei constata ca bagi sute de kilometri fara sa te simti obosit deloc, cum spunea si Budd, nu are nimic atragator, dar este o mobra de nadejde. S-ar putea chiar sa faci o pasiune pentru ea, cind o sa vezi ca iti vine ca manusa.. Editat Aprilie 8, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Multumesc,chiar suna ca o masina...) Daca nu ne intelegem pana in vara, facem concediul impreuna dupa care mergem pe drumuri separate. Vedem. Cred ca motorul este de 1000, cel putin asta vad in acte.Dotarile sunt cu mult peste ce ma puteam astepta.Nu stiu de ce am senzatia ca are si saua incalzita... Frumoasa nu este, este speciala. Vb aia, un Bmw frumos este ca un Ducati cu ambreiaj traditional. Maine ma asteapta o "etapa" de 350 km pana acasa, in Lahr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 9, 2012 Admin Share Postat Aprilie 9, 2012 Cauta in dreapta, pe buza seii, in jos, inspre carenaj, acolo ar trebui sa aibe butoanele de incalzire in sea, pilot/pasager, separate. Sa ne anunti cum te simti dupa(doar)350km calare pe ea.. Oricum, arata foarte bine, a fost bibilita si dotarile sunt intr-adevar de exceptie, pt. anul ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Multumesc,chiar suna ca o masina...) Cred ca motorul este de 1000, cel putin asta vad in acte.Dotarile sunt cu mult peste ce ma puteam astepta.Nu stiu de ce am senzatia ca are si saua incalzita... Sa o porti sanatos, motorul are 1093 cm si 100 cp, este identic cu lt-ul meu, numai ca nu are parbriz, dar ii poti pune unul. Fereastra de ulei este asa cum a spus luv in dreapta jos, daca nu are fanta carenajul, trebuie sa-l demontezi. Oricum ar fi nivelul, este bine sa-l schimbi imediat impreuna cu filtru de ulei si filtrul de aer. Apoi ai timp si de altele, placute, lichid frina fata-spate, lichid racire, bujii sau uleiurile din cutie si grup (sint calitati diferite). Mie imi place modelul asta cind merg fara pasagera pentru ca este mai usor de manevrat si mai sprinten, cu toate ca este mai turat decit cel de 1200 si consuma cu 0,5 l mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Hmm, la mine figureaza in acte cu motor de 980 cc K 100 sigur nu e iar modificari nu a suferit. Se pare totusi ca si aici se fac gafe la inscrierea in acte. O data cu trecerea pe numele meu, o sa remediez si buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) intereseaza pe cineva o casca bmw enduro?casca facuta pt r1200gs.pretul ei de magazin a fost vreo 470euro.eu am purtat-o un sezon si cu cagula dar si fara.interior detasabil.zic ca e in stare buna.ca pret am zis 190 e.e o marime mare (xl poate} Editat Aprilie 9, 2012 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu75_ro Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Salutare tuturor! Din motive personale, sunt nevoit sa-mi vand motorul... Aici e linkul catre anunt... http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=440784 Sper sa nu fie vreo problema ca am postat si aici... Va doresc tuturor SARBATORI FERICITE !!! Un Paste Fericit !!! Radu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 10, 2012 Autor Share Postat Aprilie 10, 2012 Ma poate ajuta cineva cum se foloseste Mytivacul la aerisire /schimbare lichid de frana ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Bagi lichid pe sus si pe jos il scoti prin mityvac Normal ca intai slabesti aerisitorul cu cheie de 10 pe fata, 8 pe spate. Recomand inelara in detrimentul unei chie fixe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Salutare colegii! O doleanta si de la mine: O antenuta radio pt R1100RT ul meu. Multumiri si urari de bine cu ocazia Sf Sarbatori! PS.Nenea Dan, ce nr de ordine am? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 10, 2012 Admin Share Postat Aprilie 10, 2012 Ma poate ajuta cineva cum se foloseste Mytivacul la aerisire /schimbare lichid de frana ? In afara de ce ti.a spus Dan, faci vacuum cu pompa inainte si dupa desfaci aerisitorul. Ai grije ca trage foarte tare lichidul, ar fi bine sa fiti doi, unul sus la pompa completeaza lichid si celalalt la cheie, la etrieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 PS.Nenea Dan, ce nr de ordine am? S-o topit zapada pe la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) da, asfalt pe alocuri ud, frig de -3C, pt cine doreste Paste in Bucovina atentie la "oua": Se crapa ca si pietrele! Raman pasul Mestecanis,Tihuta,Colibita cu frigul de pe acolo... Dane, speram ca weekend 27-29.04(daca se poate la tine) sa fie acceptabil. Editat Aprilie 11, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) Salutare frati bavarezi, pentru ca am promis cu cateva pagini in urma ca postez rezultatul crash barurilor facute local, iata-l mai jos. Scuze pt intarziere, am fost eu putoare! Ultima poza este partea de sub motocicleta, un soi de scut, la care cred ca am sa adaug si niscai tabla... Editat Aprilie 11, 2012 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 1. In Bucuresti sau pe aproape are cineva posibilitatea sa reseteze alerta de service pentru F658GS ? 2. Stiti pe careva care lucreaza cu plexiglas sau ceva degenu? De cand mi-am inaltat saua, a inceput sa fie cam zgomot si sa ma bata vantu in ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 De ce nu meri la AB? Daca nu, vii la BMW camp si ti-o rezolv eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) La Bavaria trebuie sa imi faca revizia la ei ca sa reseteze(mi-am facut-o singur). O sa ii mai intreb daca nu se poate face si separat. Editat Aprilie 12, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Pai pot, costa cam 70 de lei din ce imi aduc eu aminte. Insa daca nu te deranjeaza pana la BMW camp, si daca vii, o pot eu face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 PASTE FERICIT TUTUROR ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Salutare frati bavarezi, pentru ca am promis cu cateva pagini in urma ca postez rezultatul crash barurilor facute local, iata-l mai jos. Scuze pt intarziere, am fost eu putoare! Ultima poza este partea de sub motocicleta, un soi de scut, la care cred ca am sa adaug si niscai tabla... Ti au iesit bine. Nu ne faci si noua la RT uri? eu vreau din alea ca la politie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.