Sari la conținut

Postări Recomandate

Din pacate nu se potriveste, pentru ca axul ala cu caneluri pe care sta levierul are un cod pentru 1200gs/a si alt cod pentru RT tau. De aia nici nu or trecut aia de la wunderlich cum ca s-ar potrivi pe RT si nici nu l-or listat la sectiunea aferenta pentru accesorii de 1200RT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... s-ar potrivi acest schimbator de Gs si pe Rt ? dupa cum se vede i-ti poti ajusta distanta intre scarita si el si m-ar cam tenta....

 

Uite doua schimbatoare ajustabile pentru RT:

 

http://shop.touratech.com/gear-lever-adjustable-bmw-r-1200-rt-from-2010-aluminium-stainless-steel.html

http://shop.touratech.com/bmw-r-1200-rt-adjustable-gear-lever.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata. Va salut cu mandrie, as spune. Merg pe un bmw f650 din 95'. Sunt la primul sezon insa stiu marca de sub mine si pentru urmatoarele.... beer.gif sanatate ! are cineva un ghidon de vanzare ?ricky.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia o poti face la reprezentanta cu diagnoza sau o pot si eu face. Practic, diagnoza care o am eu, o legi la motor, bagi benzina in el atatia litri cati vrei sa iti indice rezerva si apesi butonul de set. Despre asta poti citi si pe pagina de la GS911 ;)

 

o sa comand senzorul si o sa incerc sa fac o plimbare pana la cluj.cam cat m-ar costa toata manopera?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, din ciclul "nu e cum se potriveste, e cum se nimereste", datorita unui amic, s-ar putea sa ajung in posesia unui K 1100 rs. Povestea este lunga, initial am vrut sa-mi cumpar un Fireblade, am imprumutat niste bani, si acum s-ar putea sa ma aleg cu K-ul 1100 in contul banilor.

 

Cand l-a cumparat, am dat si eu o tura cu el. Prima impresie a fost ca este f greu, de parca as merge pe un bustean. Intrebarea este, in cazul in care ajunge la mine, cum pot regla suspensia astfel incat sa ajung ok jos? Are injectie modelul? La ce ar trebui sa ma astept/uit? Anul de fabricatie este 94.

 

Multumesc anticipat, in 2-3 zile ma anunta daca o sa fiu posesor de Bmw sau nu. :)

 

Ca sa nu uit, inainte de a ma trimite la un mecanic, stau in Germania si acest lucru este momentan un pic dificil. Inca nu cunosc pe nimeni. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Pentru cei care din diferite motive nu au putut sau nu pot veni la salonu auto/moto sa nu le para rau ,este cva INFECT din punct de vedere organizatoric asta este parerea mea ,iar de vazut [iar parerea mea] cred ca nu ai ce sa vezi ,la asemenea evenimente te astepti la noutati ....sunt numai niste patachine care se intind pe niste motoare cu mult depasite ,nemaivorbind ca BMW-ul nu a venit deloc nici cu auto nici cu moto .

Pierdere de timp si banii .

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, din ciclul "nu e cum se potriveste, e cum se nimereste", datorita unui amic, s-ar putea sa ajung in posesia unui K 1100 rs. Povestea este lunga, initial am vrut sa-mi cumpar un Fireblade, am imprumutat niste bani, si acum s-ar putea sa ma aleg cu K-ul 1100 in contul banilor.

 

Cand l-a cumparat, am dat si eu o tura cu el. Prima impresie a fost ca este f greu, de parca as merge pe un bustean. Intrebarea este, in cazul in care ajunge la mine, cum pot regla suspensia astfel incat sa ajung ok jos? Are injectie modelul? La ce ar trebui sa ma astept/uit? Anul de fabricatie este 94.

 

Multumesc anticipat, in 2-3 zile ma anunta daca o sa fiu posesor de Bmw sau nu. :)

 

Ca sa nu uit, inainte de a ma trimite la un mecanic, stau in Germania si acest lucru este momentan un pic dificil. Inca nu cunosc pe nimeni. :)

 

Mda. Daca te consoleaza cu ceva sa stii ca K100/K1100 sunt vehicule fara moarte. Am vazut pe viu de aproape doar doua si aveau peste suta de mii. Am vrut sa-mi cumpar un LT pentru commuting si in afara de faptul ca porneste si merge ... exact ca un lemn sta :D Mobra nu exceleaza la nimic, nici macar nu arata bine :D

Modelul are inject (tot ce e din 1993 ar trebui sa nu mai aibe carburator). S-ar putea sa ai noroc si sa ai si ABS, cine stie. E o mobra efectiv de plimbat, nu merge sa o arunci ca pe un SS pe curbe. Insa cara ca un magar. Suspensia se poate regla insa doar cu 5 poziti, nu e mare smen (cam 40 mm).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am intrat in posesia RS-ului. A fost cumparata de la prim propietar, are 96000 Km , ultima revizie in 2010, de atunci a mers cateva sute de km. Are ABS,injectie,mansoane incalzite, side case-uri BMW,frane Brembo, top case Kappa, 2 prize, suport gps, etc.

 

Am facut azi doar 60 km, in mare imi place. Nu are accidente la activ si pare sa aiba vopseaua originala.

 

Pana una-alta, am mobra pt intrunirea din Iulie :rolleyes:

post-11570-0-15311100-1333885746_thumb.jpg

post-11570-0-21267500-1333885965_thumb.jpg

post-11570-0-27196900-1333886054_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-arata rau deloc. Pare destul de ingrijita pt cati km are ;)

 

ABS-ul merge? Ai grija sa ii schimbi lichidul de frana la intervale regulate si o sa te bucuri de ea mult timp de-acu inainte ;)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Abs-ul cred ca merge (n-a fost nevoie sa-l testez), martorii se sting asa cum ar trebui dupa punerea in miscare.

 

Lichidul de frana pare curat, ca din sticla, cel putin asta vad eu prin ochiul de vizitare. In privinta Km, aici cam toate au km astia. :rolleyes:

 

Initial am vrut din nou un Fireblade, dar se pare ca soarta are alte planuri. :rolleyes:

 

Mda. Daca te consoleaza cu ceva sa stii ca K100/K1100 sunt vehicule fara moarte. Am vazut pe viu de aproape doar doua si aveau peste suta de mii. Am vrut sa-mi cumpar un LT pentru commuting si in afara de faptul ca porneste si merge ... exact ca un lemn sta :D Mobra nu exceleaza la nimic, nici macar nu arata bine :D

Modelul are inject (tot ce e din 1993 ar trebui sa nu mai aibe carburator). S-ar putea sa ai noroc si sa ai si ABS, cine stie. E o mobra efectiv de plimbat, nu merge sa o arunci ca pe un SS pe curbe. Insa cara ca un magar. Suspensia se poate regla insa doar cu 5 poziti, nu e mare smen (cam 40 mm).

 

Intrebam de reglajul susp pt ca momentan sta bine pe curbe dar e cat un Transalp de inalta :crack:

 

Initial m-am uitat dupa un Pan European 1100, am ajuns la un Fireblade si mi-am luat Bmw :crack:

 

O alta intrebare, cum verific nivelul la ulei? Ma tot uit la uzina aia de sub carene, dar nu vad nici o fereastra de vizitare. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Bravo..

S-o stapanesti sanatos..

Solida ca un T72 , dar urata ca porku :rolleyes:

O mobra de nadejde..

Ma uit cu admiratie la ABS-ul ala, prima generatie, ABS1!

Legat de ulei, fereastra de vizitare ar trebui sa fie in partea dreapta.

Vad acolo, pe carena inferioara un orificiu, pe acolo s-ar putea sa vezi fereastra.

La motoarele de 1200 acolo este si cred ca si la al tau la fel.

Asta daca nu cumva asta este cum erau Oltciturile pe vremuri, cu motoare capsulate :grinbandit:

O sa te frapeze sunetul ei, nu suna ca o mobra, ci ca o masina..

Vei constata ca bagi sute de kilometri fara sa te simti obosit deloc, cum spunea si Budd, nu are nimic atragator, dar este o mobra de nadejde.

S-ar putea chiar sa faci o pasiune pentru ea, cind o sa vezi ca iti vine ca manusa..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,chiar suna ca o masina...:))

 

Daca nu ne intelegem pana in vara, facem concediul impreuna dupa care mergem pe drumuri separate. Vedem.

 

Cred ca motorul este de 1000, cel putin asta vad in acte.Dotarile sunt cu mult peste ce ma puteam astepta.Nu stiu de ce am senzatia ca are si saua incalzita... :scratch:

 

Frumoasa nu este, este speciala. Vb aia, un Bmw frumos este ca un Ducati cu ambreiaj traditional. :crack:

 

Maine ma asteapta o "etapa" de 350 km pana acasa, in Lahr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cauta in dreapta, pe buza seii, in jos, inspre carenaj, acolo ar trebui sa aibe butoanele de incalzire in sea, pilot/pasager, separate.

Sa ne anunti cum te simti dupa(doar)350km calare pe ea..

Oricum, arata foarte bine, a fost bibilita si dotarile sunt intr-adevar de exceptie, pt. anul ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,chiar suna ca o masina...:))

Cred ca motorul este de 1000, cel putin asta vad in acte.Dotarile sunt cu mult peste ce ma puteam astepta.Nu stiu de ce am senzatia ca are si saua incalzita... :scratch:

Sa o porti sanatos, motorul are 1093 cm si 100 cp, este identic cu lt-ul meu, numai ca nu are parbriz, dar ii poti pune unul.

Fereastra de ulei este asa cum a spus luv in dreapta jos, daca nu are fanta carenajul, trebuie sa-l demontezi. Oricum ar fi nivelul, este bine sa-l schimbi imediat impreuna cu filtru de ulei si filtrul de aer. Apoi ai timp si de altele, placute, lichid frina fata-spate, lichid racire, bujii sau uleiurile din cutie si grup (sint calitati diferite).

Mie imi place modelul asta cind merg fara pasagera pentru ca este mai usor de manevrat si mai sprinten, cu toate ca este mai turat decit cel de 1200 si consuma cu 0,5 l mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, la mine figureaza in acte cu motor de 980 cc :scratch: K 100 sigur nu e iar modificari nu a suferit.

 

Se pare totusi ca si aici se fac gafe la inscrierea in acte. :crack: O data cu trecerea pe numele meu, o sa remediez si buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intereseaza pe cineva o casca bmw enduro?casca facuta pt r1200gs.pretul ei de magazin a fost vreo 470euro.eu am purtat-o un sezon si cu cagula dar si fara.interior detasabil.zic ca e in stare buna.ca pret am zis 190 e.e o marime mare (xl poate}

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Din motive personale, sunt nevoit sa-mi vand motorul...

Aici e linkul catre anunt... http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=440784

Sper sa nu fie vreo problema ca am postat si aici...

 

Va doresc tuturor SARBATORI FERICITE !!! Un Paste Fericit !!! :makeout:

Radu.

post-45954-0-09409800-1334043817_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagi lichid pe sus si pe jos il scoti prin mityvac :) Normal ca intai slabesti aerisitorul cu cheie de 10 pe fata, 8 pe spate. Recomand inelara in detrimentul unei chie fixe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ma poate ajuta cineva cum se foloseste Mytivacul la aerisire /schimbare lichid de frana ?

In afara de ce ti.a spus Dan, faci vacuum cu pompa inainte si dupa desfaci aerisitorul.

Ai grije ca trage foarte tare lichidul, ar fi bine sa fiti doi, unul sus la pompa completeaza lichid si celalalt la cheie, la etrieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...